Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Ja had het nu toch wel moeten zijn.....En ik slik de pil idd, maar ik wel een ander dan normaal. Ik heb nu Sediril o.i.d. en normaal altijd Microgynon en die wil ik nu ook weer, ga ik morgen bestellen. Was al niet tevreden over die andere, maar nu helemaal niet meer!

Op visite gaan doe ik meestal 's morgens omdat hij dan wakker is en ga naar huis voordat hij zijn middageten krijgt....

2. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    O ja Vogeltje, zo lang ben je niet weggeweest! :oops:
    Echt fijn dat jij nu aan het opknappen bent en wat super dat het met Toby nu echt goed gaat! geen ziekenhuisbezoeken meer?

Puck, oei... das lastig. Apart hoor! wanneer had je nou getest? maandag? misschien van het weekend toch nog maar 1 proberen? of anders ha bellen!

3. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Ja het geeft ook een heel dubbel gevoel...De ene keer denk dat ik ongesteld ga worden en de andere keer voel ik weer dingen die me doen denken aan de tijd dat ik zwanger was. Dinsdag heb de test gedaan. Word er wel een beetje gek van die onzekerheid. Morgen ga ik de andere pil weer bestellen (ik wacht wel met een nieuwe strip totdat ik ongesteld ben of niet.... ;) ) en dan zal ik eens vragen wat ik moet doen...

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Vogeltje, fijn dat nu beter gaat met je en mijn lichaam is ook nog wrak hoor...... en geestelijk blijkbaar ook :( nu gaat wat beter alleen nog last van oorsuisen, volgende week vrijdag moet ik naar KNO Arts, ben benieuwd.

Zo lekker naar Criuqius geweest woonboulevard.

En ga zo Myrna halen....

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Arri, ik vind witte heel mooi!

6. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    setteke dat rel wijf stuurde me nogsteeds constant emailtjes. dus ik heb inmiddels haar geblokkeerd op kenny zn hyves :D jeeejjj
    dus nou kan ze niks meer zien op zijn hyves geen berichten sturen ook helemaal niks meer.

maar laatste bericht van haar was :

Je hebt me leven verziekt VIES WIJF, nu moet mijn kleine meid zonder vader opgroeien. hm jah t zal allemaal wel.
    Die zogenaamde vriend van haar die engels sprak was zeizelf denk ik. En ik heb haar niks gezegt ik heb die zogenaamde vriend gezegt dat ze op moet houden met aanmelden en gouw meot doorgaan met haar eigen leven en ons met rust moet laten.
    En toen vroeg hij/zij wat mijn probleem was en of ik ruzie met haar had. Ik zeg ik weet helemaal niet wat ze nou met kenny aan moet zij heeft haar leven en wij de onze. en hij/zij had gezegt volgens mij gaat ze vreemd kreeg laatst een emailtje van een gozer dat ze lekkere sexs hebben gehad. ik zeg ja is mijn zorg niet als dat zo is moeten jullie nodig praten ik zeg ik ga nu en wil geen emailtjes meer krijge. Daarna weer een email: met ja ze heeft 5 jaar geleden een relatie gehad met kenny en ik dacht dat hij dat was. Ik zeg nou das knap ik zou niet weten wanneer dat dan gebeurt moet zijn, hij is constant thuis of bij mij de laatste 3,5 jaar. Ik zeg als ze vreemd gaat dan zou ik met haar gaan praten.
    en toenkreeg ik dat emailtje van haar van vies wijf je hebt me leven verpest. dan heb ik toch niks verkeerds gezegt of wel soms? of zie ik dat verkeerd. agh jah what ever ik heb haar verwijderd dus jah. pech hebben voor haar mijn zorg nie.

7. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    :confused: Lekker laten gaan, wat een raar wijf! :(

8. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Ben heel benieuwd wat de KNO gaat zeggen volgende week! Hoe gaat het nu met je, slik je die pillen of niet?

9. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Denice: Wat een soap! Gewoon blokkeren en negeren. Je gaat er nu al veel te veel op in, ze lacht zich waarschijnlijk rot.

@ Linka: Ben benieuwd hoor bij de KNO arts!

@ Vogeltje: Ik vroeg me pas nog af of je nog zou komen. Het is niet zo gek dat je ff tijd voor jezelf nodig had/hebt meis, je hebt aardig wat achter de rug!

@ Puck: Ik had altijd microgynon 30, nooit ergens last van, er kwam een goedkopere variant en het was helemaal mis. Toen ik over moest stappen naar die microgynon 50 moest ik 1 natuurlijke cyclus afwachten, omdat m'n lijf zo van slag was. Ik ben m toen niet gaan gebruiken want ik was zwanger! Ik heb nu wel die microgynon 50, maar wil graag weer terug naar 30!

10. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    marleen ik doe me best maar ik ben gewoon zo dat als iemand iets zegt en het zint me niet dat ik dat ook meteen zegt of die gene nou daar boos om word ja of nee. kan me dan niks schelen. ik denk dat als ik haar nu op dit moment tegen komt dat het van haar uit meteen matten word.

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Puck, ik slik idd pillen, as woensdagochtend moet ik weer bij HA zijn en kijken wij verder hoe en wat en ga ook zeggen dat ik volgende week vrijdag naar KNO arts ga.

12. Marleen2109

Haha, Denice ik denk dat ze heel goed weet dat ze beter een blokje om kan lopen als ze je ziet. Maar laat je niet zo opfokken meis, het is het echt niet waard! Ze is gewoon te triest voor al je aandacht. Zulke dingen doe je als je 15 of 16 bent...Maar nu toch niet meer?! Sta er maar heeeeeeeeeeeel ver boven!

13. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Hopelijk knap je snel weer een beetje op! *Knuffel*

14. Marleen2109

Ik heb de slaapkamers lekker glad, de administratie bijgewerkt en de strijk is weg, maar nog heb ik het idee dat ik niks gedaan heb... Zal wel zijn omdat het beneden echt een pestbende is, maar dat doe ik morgen wel hoor, doei! Vanavond nog boodschappen doen...bleh!

15. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    @ Marleen: Dus jij had ook al gezeur met de pil. Ik wil ook gewoon weer Microgynon 30 en niets anders meer. Dat was altijd goed en ik had verder nergens last van. Welke andere pil kreeg jij dan?

16. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    marleen ik sta ook een heel stuk boven haar. dat weet ik zeker. en ik ga echt me er nu niet meer mee bezig houden. en ik weet ook ze is hetechtniet waard.

ik ga me overschotel in de oven zetten en de droger leeghalen.... straks komt kenny thuis met de vrachtwagen uit belgie. dus ben ik weer blij :D hihi

17. Marleen2109

@ Puck: Gossie dan moet ik even heel hard nadenken.... Ik wil geen goedkopere variant meer ik wil die microgynon 30 gewoon weer, die 50 vind ik te zwaar. Ik wil niet zoveel hormonen, want sinds ik m gebruik ben ik doodmoe en chagrijnig :oops:

18. Marleen2109

@ Puck: Rigevidon, ik heb het even opgezocht

@ Denice: You go girl!
    Even nieuwsgierig hoe laat eet jullie meestal? Of kan ik beter vragen hoe vroeg?
    Oh enne hoe is het met je DE actie, heb je al punten binnen? Om nog wat nieuwsgieriger te zijn, waar spaar je voor?

19. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    Zoals ik het zie ben ik dus niet de enige met pil problemen ik had eerst lovette en toen jasmin en nu even helemaal niets.

Nee geen ziekenhuis bezoeken meer gelukkig.

Net Toby even een snackje gegeven en nu weer in bed. Zelf klaar aan het maken voor werk en dan weer weekend.

20. Marleen2109

@ Vogeltje: Het was de bedoeling dat Jeroen zich zou laten steriliseren en dat ik dan geen pil meer hoefde te slikken. Maar Jeroen is bang dat ik nog een 3e wil en dat het dan niet meer gaat lukken. En volgens mij moet hij zich ook wel mentaal voorbereiden op de ingreep :)

Deel Deze Pagina