Ik heb hem gezien hoor! Wat een prachtige meid! (Miranda is blij dat ze eindelijk een foto heeft gezien)
mooi miranda! Ik ben blij dat jij blij bent! dank je wel voor het compliment! Ik zit me hier toch even trots te doen... Ik vind haar echt mooi, maar volgens mij vindt elke moeder dat! en al onze kindjes zijn prachtig, bijzonder en uniek!
@ Arri: natuurlijk mag je trots zijn. Ben ik ook op mijn meiden. En het is gewoon leuk als iemand anders je kindje ook mooi vind. @ Juud: ZWAAI TERUG vanaf mijn bank.
he judith ging ie goed? haha... arri: bij simply color? of zijn dat andere kleuren? daar zijn ze 5,95. Rebbel: Dikke knuffel voor jou! Hoop voor je dat je snel zekerheid krijgt! binna: mooie fotos! delilah: hoe ging ie vannacht? duster: staat matthijs op de eerste plek? ikke heb ook gestemd gisteren! Zo ben vroeg wakker vandaag...(malou slaapt nog) en kan niet echt meer slapen. Ga zo ff de was doen en stofzuigen dan is alles hier ook weer netjes. Ga vandaag met een vriendin naar Groningen shoppen en mijn moeder komt op malou passen. (ligt ook nog een berg strijk hoop dat die vanavond weg is... ) Wou eerst malou meenemen maar weet niet hoe laat ik er weer ben en het leek me dan toch niet zo goed idee. wie heeft er nog meer last van dat je kindje veel spuugt? Malou heeft altijd wel gespuugd en heeft ook last van reflux maar t ging al een stuk beter en nu spuugt ze weer ontzettend veel. Gisteren gehaald bij de oppas nou t was net een zwijntje.... Echt onder de spuug! De oppas wou haar eerst schone kleren aan doen maar zag toen dat het al 4 uur was en had zoiets van laat nou maar zitten. Echt stinken naar overgeefsel...bah. Had wel zoiets van je had toch ook even schone kleren aan kunnen doen en een washandje over het hoofd heen? (ik had haar om kwart voor 5 opgehaald) Wat vinden jullie? Hier nog steeds geen ongesteldheid. Puck en bij jou? 24 maart moet ik weer ongesteld zijn dus wacht dat wel af dan want de testen blijven negatief.
hoi meiden! dank jullie wel voor jullie opbeurende woorden en alle knuffels! kan ze wel even gebruiken... het lijkt wel of er even niks meer goed kan gaan. vannacht veel liggen dromen en nu ik wakker ben vraag ik me echt af hoe ik deze weken door ga komen, maar ik zal wel moeten. ik ga zo even de dokter bellen voor mijn keelpijn, want de koorts was nu vanmorgen weg, maar die keelpijn wordt steeds erger. @miepie: hier geen last van, maar ik vind het eerlijk gezegd niet normaal dat je een kindje in die kleren laat zitten! kleine moeite om haar even schone kleren aan te geven en op te frissen! sneu hoor... nu zit ze 3 kwartier in die vieze kleren ik zou daar echt pissig om zijn.
@ Juudje: Lekker "geslapen" @ Miepie: Ik zou zelf ff een washandje gepakt hebben, want ik zou me doodschamen als ik een kindje zo weer terug moet geven aan zijn/ haar mama. En zelf vind het niet prettig als ik ze smerig ergens vandaan krijg @ Binna: Leuke foto's! @ Arri: Ik denk dat we allemaal super trots zijn! Ik hoor vaak dat Thomas van de mooie ogen heeft en dat het wel druk voor deur zal worden later en dat Jasper zo'n vriendelijk en mooi gezichtje heeft en dan loop ik ook bijna naast m'n schoenen hoor Dan denk ik zo die hebben wij mooi ff gemaakt Nou ik ga de beneden boel opruimen, met heel veel tegenzin. Ik ben doodmoe. Om 4u waren er 2 aan het spoken! Thomas is niet fit en huilerig en Jasper hoorde m en begon te kletsen!
gooooooooooooooooood morning. Ik ben vrij, de zon die schijnt en Roos en ik zijn al lekker samen in bad geweest. Ik deed de sproeier op haar en dan vooral bij haar oksels en ik wist al dat ze niet tegen kietelen kan, maar nu kwam ze echt niet meer bij (en ik dus ook niet) @ linka, ik hoop dat je weer lentekriebels krijgt van dit weer En ik hoop dat Wesley eindelijk eens opknapt
vraagje: wie heeft er moeite mee om je kindje uit te logeren te brengen? en hoeveel slaap heeft jullie kindje nodig op een dag? Ik zelf heb er geen moeite mee om uit te logeren te brengen. Hoewel ik het wel altijd de volgende dag errug stil in huis vind... Ik slaap alleen nooit meer uit. het lukt me niet meer tegen 8 uur ben ik zowieso wakker. Malou slaapt meestal de ochtend een uur/anderhalf uur en in de middag een uur/anderhalf uur. Na het eten een uurtje en dan slaapt ze de hele nacht door tot 7 uur meestal. petrabr: leuk is dat he als ze niet meer bij komen van het lachen....je wordt er zelf ook zo vrolijk van! marleen: ikke heel trots op mezelf heb alles al aan de kant nu alleen de stofzuiger nog door het huis! (ff wachten tot malou slaapt...anders kan ik zo weer naar boven en zo kan ik mooi ff kletsen hier...) Onze oppas ben ik voor de rest heel tevreden over maar dit viel me een beetje tegen. Ga maandag gewoon ook zeggen dat ze de volgende keer wel schone kleertjes aan mag als dit weer zo gebeurt.
Goedemorgen meiden! Nou, wij hebben een dramatische nacht gehad Gisteravond was Rik naar een vriend en toen ik hier m'n laatste bericht had gepost wilde ik richting bed en toen begon Wesley te huilen dus ik probeerde 'm te troosten terwijl hij in bed lag maar dat ging niet. Dus ik 'm eruit gehaald even met 'm geknuffeld en rond gewandeld en toen viel hij weer in slaap, dus terug z'n bed in gelegd en na een paar minuten werd hij weer wakker en was helemaal overstuur. Ik heb van alles geprobeerd maar hij was echt ontroostbaar! Zo had ik 'm eigenlijk alleen maar gezien toen hij heel veel last van krampjes had. Dus ik Rik gebeld of hij naar huis wilde komen toen hij thuis kwam was hij al bijna 2 uur ontroostbaar dus Rik nog wat geprobeerd maar die zei ik ga nu een dokter bellen. Dus hij de dokterspost gebeld, we konden om 23.30 uur daar terecht, ondertussen had Wesley 3 x overgegeven. Normaal geeft hij wel eens wat melk terug maar dit was gewoon echt gelig spuug de dokter zei dat we de koorts nu goed moesten onderdrukken met paracetamol daar waren we tot nu toe heel zuinig mee geweest, z'n longen klonken verder niet zorgelijk, wel heeft hij een iets geirriteerd trommelvlies. Als hij zaterdag nog koorts heeft moeten we weer de dokterspost bellen... Nou, wij thuis Wesley lekker een flesje gegeven en in bed gelegd met een zetpil dus, romper + truitje aan in een winterslaapzak want op z'n kamer is het niet warm en het dekentje een beetje over z'n beentjes gedaan. Toen werd hij na een uurtje of 2/3 wakker en weer helemaal ontroostbaar, ik 'm bij ons neergelegd maar dat was ook niet goed. Dus ik voel z'n nekje en dat voelde helemaal niet lekker warm dus Rik eruit om 'm te tempen, natuurlijl plaste hij zich weer onder had hij ineens weer een temp van 35.5 Dus wij 'm snel goed aangekleed Rik is nog z'n slaapzak gaan verwarmen snel met de haardroger en 'm lekker bij me genomen maar hij was zo overstuur, echt heel zielig Hij viel na 05.30 uur uiteindelijk in slaap en werd om 06.45 weer wakker. Dus toen heeft Rik 'm nog een flesje gegeven en daarna viel hij wel lekker in slaap in z'n eigen bedje. Vandaag is Rik thuis, ik moest om 07.15 uur alweer in de auto zitten naar mijn werk. Ben benieuwd hoe het vandaag gaat. Als hji weer zo ontroostbaar is zou Rik me meteen bellen en dan ga ik net zo hard weer naar de huisarts want zo ken ik Wesley echt niet! ***einde ego*** sorry hoor! @ Marleen, jij zei kleed 'm niet te warm aan maar ik had 'm nu toch niet te koud aangekleed afg. nacht? Fijn dat jij alle boodschappen in huis hebt! @ Arri, leuk dat je m'n uitnodiging hebt geaccepteerd kan ik straks thuis ook eens kijken naar je foto's! Ik vind Wesley ook helemaal schattig en superknap idd, gelukkig maar dat we zo denken! @ Miepie, bedankt voor je medeleven! Wesley spoog ook veel maar nu hij vaste voeding krijgt gaat het eigenlijk heel goed. Maar ik vind wel dat ze even wat schoons hadden kunnen aan doen idd in 3 kwartier kan dat heel goed toch! Wesley's slaapjes verschillen. Meestal 'smorgens een uurtje en 'smiddags is het altijd verschillend. De laatste tijd meestal maar 2 uurtjes en na het eten ook nog een uurtje idd. @ Rebbel, nog een knuf voor jou dan maar! @ Petra, wat heerlijk zeg, supergezellig samen badderen Geniet maar van je daggie! Zo, toch nog wat reacties, voel ik me niet helemaal ego
Goedemorgen meiden! Man en kinderen zijn weer de deur uit dus ik zit even relaxed met mijn ontbijtje achter de pc. Zonnetje schijnt! Nog geen babynieuws van mijn vriendinnetje.... Ze houdt het nog even spannend! Vannacht ook nog een paar keer aan haar gedacht, ik was wakker omdat Tymen wakker was. Niet lang hoor, dan brult hij even en dan een aai over de bol en het is weer klaar. Straks maar eens even wat in het huishouden doen. Bedjes verschonen van de kids (het onze mag Hilbrand doen), beneden poetsen, het standaard werk zeg maar. Ik heb lekker de tijd dus eerst hier nog even rondhangen! @ Arri, kon je niet slagen bij Simply Colors? Misschien bij www.rainbowbabies.nl al geloof ik dat ze daar de maillots er alweer uit hebben nu we naar het voorjaar gaan... Ik heb ook ooit een setje van een lichtblauwe maillot en een cremekleurige maillot bij de H&M gekocht. @ Delilah, jeetje, het arme mannetje! Ik zou vandaag nog maar even keer naar je eigen huisarts gaan, zo voor het weekend. Dit kan zo niet langer hoor! @ Alieke, heb je lekker geslapen? @ Binna, leuke foto's. ik had ze ook al even bekeken op hyves! @ Juud, en lekker "geslapen"? @ Miepie, Silke spuugt gelukkig bijna nooit en Tymen heeft het ook nooit gedaan. Je hebt er vast al vanalles aan gedaan, zoals Nutriton in de fles. Wat betreft die vieze kleren, dat vind ik niet netjes van je oppas. Ok, mijn oppas is niet een van de schoonsten (kids hebben ook altijd de minder mooie kleren aan daarheen ), maar als 1 zich onderspuugt ofzo dan doet ze ze wel schone kleren aan. Niet meer dan normaal vind ik. Zou me rot schamen als ik iemand zijn kindje zo vies terug moest geven.... Ik heb er geen moeite mee als mijn kindjes 1 nachtje bij mijn ouders logeren. Maar langer moet het eigenlijk niet duren. Dan wil ik ze terug! Silke slaapt heel veel op een dag. na de eerste fles tot 9.30-10 uur, dan van 12.30 uur tot 14.45 uur en dan nog een slaapje van 16.15 uur tot etenstijd. daarna de hele nacht. @ rebbel, kijk naar Milan en zie hoe goed hij het doet. daarop kom je deze weken wel door! En kom hier maar lekker je verhaal doen! @ Marleen, ook een spokende peuter dus. Die van ons ook! @ Petrabr, Silke is ook zooo stoer onder de douche, die durft gewoon met haar koppie onder de straal. terwijl Tymen altijd bagger scheet!
jeetje Delilah, wat vreselijk dat Wesley nog steeds niet opgeknapt is en zich zo beroerd voelt. Ik had echt gehoopt dat je vandaag met een beetje goed nieuws zou komen. Je zult je wel zorgen maken om die kleine, gelukkig dat hij lekker thuis is met zn papa. @ miepie, wij hebben geen moeite om Roos uit logeren te brengen en het komt denk ik 1 keer in de maand voor en de wederzijdse opa's en oma's vinden het ook zo genieten van haar. We zijn zelfs een midweek zonder haar wezen snowboarden. Hetlijkt mij ook dat ze dan ookm een beetje wennen om bij andere te slapen slapen ze slaapt s'morgens na de fles nog een uurtje en meestal van 12 tot 13.30. als ze erg moe is ook rond 17.00 eventjes