Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hihihi, wat leuk met die broodkorst en op de grond lekker vrolijk! Inderdaad een beetje wazig maar dat geeft niet, 'tis duidelijk genoeg!

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Zo kletstantes daar ben ik ook weer even.

@Denice, wat een reageeractie zeg. Knap hoor.
    En die smaakjes klinken idd erg goed. Misschien als we naar pinkpop gaan, dat we ook even in Duitsland boodschappen gaan doen.

Gisteren gesprek op m'n werk gehad en ik zat volgens haar toch fout. Had ook niet anders verwacht.

Vanochtend met Lianna naar de huisarts geweest vanwege de pinda allergie en nu blijkt ze ook voor de hond allergisch te zijn. Nou ja, die gaat er toch niet uit. Voor de pinda allergie moet ik contact opnemen met een dietiste.

3. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Matthijs is vandaag 7 maanden :whistle:

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    @Marleen wat een lekker vrolijk mannetje.

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Denice, :confused: ook hallo! ik moet echt even bijkomen van jouw reactie en al die energie die ervan uitgaat! Ok, door het mooie weer ben ik ook vol energie, maar jij spant gewoon de kroon, het knalt van het scherm af! Wat grappig dat die duitse hapjes zo anders zijn.... Met 4 maanden al vlees! :confused: Zouden al die duitsers daarom van die big mamma's en Heinrichen met bierbuiken zijn?

@ Delilah, jeetje wat vreselijk moet dat geweest zijn. Mooi dat het met wesley ietsje beter lijkt te gaan! Nou maar hopen dat het een stijgende lijn blijft

@ Marleen, oh lekker er even alleen op uit! Als je in de buurt woonde mocht je me wel ophalen, haha! Heerlijk eruit! Wat een leuke foto's! Die bal op die laatste foto hebben wij ook. Ligt nog op zolder, heb Hilbrand al een paar keer gevraagd om hem op te halen, maar ja....

Lief dames, dat jullie zo op me passen! Maar rustig aan.... :) Ik heb mijn rug maar even genegeerd..... :oops: Doet nou wel goed zeer... maar eigen schuld! Ik heb eigenlijk een beetje een terugval met mijn bekken en alles daarbij, en dat wil ik niet, dus negeren! :p Maar de therapeut heb ik wel gebeld, ze komt volgende week vrijdag even bij me kijken.... Maar poetsen is klaar! Doekie hier en daar over, stofgezogen en gedweild, het glimt hier! :D Lekker zo'n foute cd met zomerliedjes aan en swingen maar!

En nou wil ik voorjaarsplantjes, maar die kan ik alleen niet halen... :(

6. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Duster: Jippie!

@ Sjorsje: Tja, dat was te verwachten. Had ze verder nog iets bijzonders? Allergisch voor de hond? Ze kunnen er nog overheen groeien!

meiden, ik moet de keuken nog doen....

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Duster, gefeliciteerd met Matthijs zijn 7 maanden!

@ Sjorsje, Hilbrand schijnt ook voor vanaales allergisch te zijn, maar je merkt er niks van hoor! Hopen dat het met Lianna ook zo gaat. Merk je wat aan haar mbt de hond? En je leidinggevende....tja.....weinig verrassend....

8. Marleen2109

@ Setteke: Als je in de buurt had gewoond waren we planten gaan halen meis, maar ja eerdat ik in Friesland ben...

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ohhhhhhhhhh... Bedenk met net ineens dat ik gister met de pil had moeten beginnen weer, stopweek is voorbij. Ben ik helemaal vergeten :rolleyes:

Kan ik vandaag dan zonder problems beginnen?

@ Setteke, oei! Ik herken het wel, het is ook niet fijn als je jezelf altijd moet afremmen :D had je wel willen zien swingen ;)

@ Duster, gefeliciteerd!

@ Sjorsje, wat vervelend van de allergie :(

10. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Lianna heeft een erg droge huid, misschien dat dat een reactie is op de hond? En als ie d'r helemaal belikt heeft, heeft ze rode vlekken in d'r gezicht, maar dat heeft Yosyp ook. Of die zou ook een allergie voor honden moeten hebben.

11. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Ik had trouwens mix gehaald voor appelkaneelcake, maar het wordt nu een kaneelcake. De appel die ik nog had liggen bleek bij het schillen van binnen erg bruin te zijn, niet meer bruikbaar dus.

12. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Miepie; Matthijs spuugt de laatste tijd ook weer veel meer. Ik geef hem nu meer nutriton door de fles. Matthijs heeft nu 51 stemmen. Een andere Matthijs al 59, dus eerste staat mijn kleine man iig nog niet :cry: ;)

Matthij slaapt 's ochtends 1/2uur à 1 uur, 's middags ong. 1 uur en na zijn avondeten 1 uur. Om 19u15/19u30 gaat hij naar bed en dan slaapt hij tot 8u30 :D

@Delilah: Wat een nacht. Ik kan me voorstellen dat jij vandaag niet rustig op je werk zit (ook al is Rik thuis) Een hele dikke knuffel. Ik denk niet dat je Wesley te koud aangekleed had. Bij Matthijs op zijn kamer is het ook niet warm en hij slaapt altijd in pyama en een dikke slaapzak (zonder dekentje)

@Rebbel:Dikke knuffel!

@Sjudith; Ik kan er helaas over meepraten. Hier eentje die is altijd moe :( Is echt de omgekeerde wereld hier. Ja, na zijn avonddienst heeft hij zin, maar dan komt hij pas om 2u/2u30 naar bed en lig ik al lang op 1 oor......

13. Marleen2109

@ Sjorsje: Haha, oh dat had ik kunnen zijn :)
    Mijn moeder maakt vandaag voor mij appeltaart, hoef ik m vanavond alleen maar af te bakken :oops:

@ Setteke: Oh, het is maar goed dat je niet in de buurt woont want ik had je afgestraft! Je waarschuwt iedereen dat ze rustig aan moeten doen met BI... GGRRR! Nee hoor, zo boos ben ik nou ook weer niet...:)

14. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    sjorsje hihi gezellig kom je ook hier op bezoek ? hahaha je komt toch lang me huis als je naar duitsland gaat hahahahah

15. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    sjorsje doe mij ook maar een stukkie kanaal cake dan hahaha :D

16. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Marleen, tja en je moet ook nog weer terug he? Maar dan zal en moet ik morgen om plantjes. Morgenochtend eerst op visite, maar daarna wil ik plantjes! Voor binnen, voor buiten, vanalles!

@ Delilah, je pil zal sowieso de eerste week niet meer veilig zijn, en misschien zelfs de hele strip niet. Maar dat staat denk ik wel precies in de bijsluiter. Dus pas op met sexen! ;)

@ Sjorsje, zou kunnen hoor! Maar niet constant verkouden ofzo?

@ Duster, hier ook weinig vuurwerk in bed hoor! Maar dat ligt aan mij. Als ik eenmaal in bed lig wil ik maar 1 ding.... slapen!

17. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    :(: Over uit logeren...... Ik ben dus aan het bedenken wat ik komend weekend moet doen. Mijn man en ik hebben zondag een feest van 15 tot 21uur. Matthijs gaat naar mijn schoonouders zo'n 35min rijden hier vandaan (38km). Mijn man heeft nachtdienst dus die moet na het feest gaan werken. Ik heb de volgende ochtend om 10u30 een sollicitatiegesprek en dan zou mijn moeder oppassen. Ik zit nu dus te twijfelen of ik Matthijs zondagavond op ga halen (hij gaat normaal om 19u15/19u30 naar bed) of dat ik hem bij mijn schoonouders laat logeren en hem pas na mijn sollicitatie op ga halen. Weet niet of ik hem zo lang kan missen :( . Wat zouden jullie doen?

18. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    @Duster ik zou 'm pas ophalen na je sollicitatiegesprek. Kun je je op je gemak voorbereiden.

@Setteke, ze is niet overdreven veel verkouden en als ze het wel is heeft ze vaak alleen een loopneusje.

19. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @ChantalChannie; Ik maak Matthijs zijn eten altijd zelf en kijk hoeveel het is. In het recept staat vaak; geef een gedeelte en vries de rest in, maar Matthijs eet alles in 1x op :) . Vaak is het 200 gram en soms zelfs nog iets meer..... Daarna krijgt hij ook nog yoghurt en dat gaat er ook helemaal in......

X

20. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Chantal; Toch weer aan het werk, ik dacht dat je voorlopig misschien vanuit huis ging werken Hoe gaat het nu met je?

@Sjorsje; Ik denk ook dat het de slimste oplossing is, maar zie er zo tegenop (om hem zo lang te missen). Ze komen hem al zondagochtend ophalen :cry:

X

Deel Deze Pagina