OMG! Mijn laatste bericht staat op pagina 1382! Ben errug lang niet online geweest.... *schaam me diep...* Heb het erg druk gehad vorige week... mijn verjaardag, de dag daarna een kater (haha!), maandag naar het CB, toen werd Jamie ziek en was woensdag weer beter, werken drie dagen, 's avonds steeds op pad. Heb pas nu ff de tijd om de lappie op schoot te zetten en een berichtje te plaatsen. Heb alleen wel net visite dus ben ook zo weer foetsie... maar ben der wel snel weer hoor! @Iedereen; Hoe is het hier? Misschien kan iemand me ff updaten? -) Tot heel snel! Beloofd is beloofd! Dikke knuff voor iedereen! Xx
Zo eindelijk even tijd om hier te kijken. Was een drukke ochtend, kwam nergens aan toe, nog een loslopende hond door de dierenbescherming laten ophalen, die was zo zielig hopelijk wordt hij opgehaald door zijn baasje... Wasgoed opgevouwen en gestreken en nu hier even kijken..... En....vanmorgen ongesteld geworden! Ben blij dat die onzekere week voorbij is. Wat was dat irritant! Ben er toch rustig onder nu dat ik weet dat er geen baby onderweg is, mijn man vindt het toch wel heel erg jammer. Voorlopig zijn we dolgelukkig met ons kleine mannetje en genieten we met volle teugen van hem. We zullen wel zien wat de toekomst ons brengt.... En nu alles lezen.... Binna: Leuke foto's van Silver. Wat een haar heeft zij zeg, mooi! Kun je lekker aan de gang met staartjes maken etc, leuk! Miepie: Ik ben dus wel ongesteld geworden maar voor jou is het nog even spannend, succes! Rebbel: Kop op meid! *Knuffel* Delilah :Wat een nacht! Arme Wesley...Hopelijk knapt hij nu eindelijk een beetje op! Marleen: Ik heb vanmorgen ook gelijk de apotheek gebeld met de vraag waarom ik een ander pil heb gekregen en dat deze mij echt niet bevalt. Kan straks gewoon de pil ophalen die ik anders ook heb... Jij hebt de zware versie toch? Misschien dat het idd wel helpt om een andere te gaan gebruiken...Leuke foto's! Linka: Veel plezier met wandelen! En pak je mannetje maar aan hoor! Philly: Als je dit nog leest....veel plezier! Setteke: Lekker aan de poets? Denk je wel om je rug? Leuke foto! Sjorsje: Yeah right! Laat haar lekker in de str*nt zakken, wat een trut! Sorry hoor maar die leidinggevende van jou..... Balen dat Lianna ook allergisch is voor de hond, maar daar kunnen ze overheen groeien toch en het is toch juist goed om ze daar dan aan bloot te stellen? Duster: Matthijs 7 maanden! Gefeliciteerd! Jenny: Veel plezier bij Michael. Ik vind het zo'n griezel, sorry... Maar wat je zegt, het is wel een legende... Zo ik ben weer bij geloof ik.....
Duster, gefeliciteerd met Matthijs! Ben bekaf, maar moet nog paar dingen halen was ik vergeten, tsja, jammer..... en nog steeds hoofdpijn, verdorie! Vanavond maar op tijd naar bed en morgen wordt de lange dag voor ons allemaal, wij gaan naar Arnhem, daar is volleybaltoernooi voor doven en slechthorenden, dus gaan wij ook even naar toe en ik speel dan ook af en toe mee om de beurt samen met mijn vriendin.
@delilah: milan heeft dat ook een keer gehad na een tijd hoge temp ineens 35,5 volgens de arts komt dat bij baby's vaker voor, hun thermostaatje is dan even van slag! dikke knuffel en beterschap voor wesley! even iets positiver nieuws weer... ik heb vanmorgen de fysio van Milan aan de telefoon gehad en begrijpt echt niet waarom wij doorgestuurd worden naar nijmegen omdat het nu zo goed gaat met hem. ze zei dat zij dat er bij haar nog helemaal geen alarmbellen zijn gaan rinkelen en dat ik me geen zorgen moest maken. ik moest om 11.20 bij de ha zijn, heb keelontsteking. maar die begon ook nog over Milan. onze fysio had hem gebeld na het telefoongesprek met mij en vroeg aan mijn ha wat ze daar nou mee moesten omdat ze echt niet begijpt dat een kind als milan doorgestuurd wordt. mijn ha denkt daar hetzelfde over, maar hij zei als wij nou tegen jullie zeggen ga er niet mee naar nijmegen en laat het allemaal lekker zitten, kijk naar je kind waar het goed mee gaat, dan blijft het bij jullie waarschijnlijk toch knagen dat die labuitslagen afwijken. hij zegt ze behandelen nu op labuitslagen en niet op een het kind, want als je daar naar kijkt is er niks aan de hand. hij zei ook dat hij precies in onze schoenen heeft gestaan en dus weet hoe het voelt. hij geeft ons als advies om een keer naar nijmegen te gaan en hem na te laten kijken, bijv. bloed prikken, maar ook alleen als dat echt nodig is, maar niet om dingen uit te gaan sluiten want dan vinden ze vast wel weer een kleine afwijking die ze ook bij ons kunnen vinden en bij een kleine afwijking moeten ze dan weer verder gaan onderzoeken. het is belangrijk om zelf de regie in handen te houden zei hij en ons niet te laten overbluffen door allerlei medische ingewikkelde termen, want dan gaan ze allerlei vervelende onderzoeken doen die waarschijnlijk echt niet nodig zijn. als ze dat willen dan moeten ze eerst de informatie naar hem doorsturen zodat we eerst met hem kunnen overleggen, maar het kan ook goed mogelijk zijn dat ze helemaal geen onderzoeken willen doen. hij begrijpt dat er bij mij meteen enge dingen door mijn hoofd schieten bij een stofwisselingsziekte waar je niet oud mee wordt, maar als het een ernstige stofwisselingsziekte of spierziekte zou zijn dan hadden we al lang veel meer aan hem gemerkt, het zou evt ook kunnen zijn dat die lichte afwijking op latere leeftijd een milde vorm van stofwisselingsziekte aangeeft, maar daar is dan gewoon mee te leven en kan je verder niets aan doen. ik gaf aan dat ze ivm de 2e kinderwens het willen uitsluiten, maar hij zei, ja dat zeiden ze ook tegen ons, maar er zijn er nog 2 achteraan gekomen en die hebben nergens last van, dus dat is net hoe je daar zelf tegen over staat. de fysio wil ook een brief meegeven waarin ze goed uitlegt dat milan heel erg goed vooruit gaat en dat ze niet begrijpt waarom hij doorgestuurd is, zodat er niet onnodig vervelende onderzoeken gedaan worden! dus al met al positief bericht. het kan alleen wel maanden duren voor we in nijmegen of utrecht terecht kunnen... liefs rebbel
@ Rebbel, zo te horen hebben jullie een hele fijne huisarts meid! Die denkt tenminste goed met jullie mee, fijn hoor! Blij dat er wat positief nieuws is! @ Puck, fijn dat je eindelijk zekerheid hebt zeg! Weet je wat mjin man net mailde: jaaaaa hij kruipt waarom doet hij al die nieuwe dingetjes altijd net als mama er niet is?!
HĆ© meiden, Ik kom even weer zwaaien... Mis het om fatsoenlijk bij te kunnen lezen, maar jullie kletsen ook zoveel! Ik ben om kwart voor 12 naar huis gegaan van werk en lag om kwart over 12 in mn nest. Hebt tot half 3 geslapen. Nog steeds hoofdpijn en duf gevoel, maar ik ben gelukkig nog eventjes alleen voor ik Tygo op moet halen. @ setteke en duster; ben idd sinds woensdag weer aan het werk. Woensdag tot 12 uur, toen was de koek echt op en savonds om 9 uur kon ik mn ogen al niet meer los houden. Gister ging het heel goed. VOelde me wel raar, high, slap, duizelig, maar geen hoofdpijn dus kon het goed volhouden, heb tot half 4 gewerkt = nu mag ik daarvoor betalen met een onmenselijke koppijn... Vanochtend meteen al, misselijkmakend. Moest er bijna van huilen. Maar goed, werken doet me wel heel erg goed mbt humeur en mn eigen gevoel. Ik ben niet iemand om thuis te zitten. Dus het is een beetje tweestrijdig....! Ik kan nu echt niet lang achter de pc zitten, doet teveel pijn. Morgen ga ik een meisje dr haar vlechten met nephaar (money money money) dus dan heb ik ook geen tijd nie! Dus fijn weekend en zodra ik kan zal ik proberen alles in te lezen en me met jullie levens te bemoeien ! xxx
Ja, Rik mailde net dat hij niet de hele kamer rondkruipt maar echt z'n knietjes optrok om vooruit te komen en iets te pakken wat hij wilde, dus het begin is er... Of het is een eenmalige actie natuurlijk Doe maar rustig aan channie!
Rebbel, klinkt allemaal erg positief meid! Dat is hardstikke mooi of niet? Misschien geeft dit jullie weer wat meer rust. Die Milan van jou is gewoon een kerngezonde bikkel!
@Denice; Dat is natuurlijk een heel ander verhaal. Wat een klotestreek van je werk. Als hun het niet netjes kunnen, dan hoef jij het natuurlijk ook niet @Lique; Ik moet toch redelijk op tijd opstaan ivm mijn sollicitatie, maar kan het iig rustig aan doen 's ochtends. @All; Heb de knoop doorgehakt: Matthijs gaat bij opa en oma logeren! Oma=dolgelukkig, want ze heeft hem al 3 weken niet gezien X
Ja, ik ben nog niet zo blij. En papa helemaal niet als hij het straks hoort. Die ziet hem van zondagochtend tot maandagavond niet
Nou, ik heb de beschikking van het UWV ook binnen. En die is als volgt: Volgens de UWV-arts is het medisch niet aan te nemen dat ik ten gevolge van zwangerschap/bevalling deze klachten heb. Dus ik ben nog wel arbeidsongeschikt, maar mijn baas krijgt geen ziekengeld meer van het UWV voor mij. Ik ben heel benieuwd wat ze daarvan vinden. Eens kijken hoe snel ze contact met me op kunnen nemen nadat ze vanaf begin januari niet meer van zich hebben laten horen... Jullie kletsen lekker zeg! Ik heb even op de bank gelegen met mijn arme ruggetje. maar nu is mijn meisje weer wakker en die moet toch getild worden met d'r 9640 gram dus tja, rug is nog niet over. Eigenlijk is het het bekken, maar ik voel het nu in mijn rug. @ Rebbel, zie je nou wel meid! Je moet je niet gek laten maken door al die medici die denken dat er mogelijk heel misschien toch iets niet helemaal goed is met Milan! @ Chantal, maar zo te lezen is het helemaal niet verstandig dat jij weer gaat werken.... Je moet ook met de auto toch? Dat is toch hartstikke gevaarlijk? En vergeet niet dat er thuis een mannetje op je wacht dat mama heel graag weer wil zien. Klinkt hard, maar is het niet beter om nu even voor je gezondheid te kiezen? @ Delilah, jeetje, waar een weekje ziek zijn al niet goed voor is! Kruipen! @ Queenbee, vanaf deze week houdt steeds 1 van ons de week bij en zet dan zondag of maandag een update online. @ Duster, meisje, probeer ervan te genieten! Dat doet matthijs ook! lekker is die schotel, he? Ben blij dat mijn recepten bij jou een succes zijn! @ Linka, leuk dat toernooi morgen! Veel plezier! @ Puck, nou gelukkig dat je ongi bent meid! Silke is bozig en kan zich maar moeilijk vermaken.... Even naar buiten kan ook niet, Tymen slaapt nog. Tegen de tijd dat die wakker wordt zal Silke wel weer moeten slapen, dus ik weet niet of het nog wat wordt om er even uit te gaan. Nou ja blokkie lopen zal ook wel tegenvallen met die rug van mij....
WEEKEND JOEPIE Heb net heerlijk gewandeld met Laureen, Dionne, de achterbuurvrouw en Lars. Heerlijk weer is het. Ik zag dat er heel veel pagina's bij zijn gekomen maar ik heb nu geen zin om te lezen.
Oh ja, en Duster, mijn mannetje heeft er helemaal geen moeite mee als ze eens uit logeren zijn. Hij is wel blij ze weer op te halen, maar hij mist ze echt niet zoals ik.