Gaaf Petra! Jammer, wij kunnen niet behangen ivm structuur op muur! Geniet het zoveel van meis! Roos bof het maar met zulke ouders! Marleen, toch heb je genoten gelukkig maar, fijn dat Jeroen goed doet! Setteke, gefeliciteerd! Chantal, het gaat wel, maar gisteravond was ik helaas onrustig heb ik toch beneden geslapen...... heb heel erg last van oorsuizen daarom kon ik niet slapen. Happy, ik hoop dat je toch kunnen te regelen en hoe is het met Janna? Duster, je hebt pb terug Miranda, nu al op fiets, gaaf! Lauwie, vervelend hoor! Dik knuff!
Goeimorgen meiden @setteke gefeliciteerd met de nieuw aanwisnst @linka wat balen dat je zo slecht hebt geslapen./ @duster hee meis. als er wat is mag je best klagen hoor @marleen wat fijn dat je mannetje de benden boel heeft gedaan. en dat je een gezelige avond hebt gehad @petra wat een gaaf behang zo @happy jeetje dat is wel minder dat je vanaf moet werken. moet je gewoon zeggen ik werk deze week dus volgende week regeln jullie maar wat @chantal hij komt er aan @lauwie en wordt Ottilie ook al zo lang.? en denk inderdaat ook dat het gewoon het feit is dat ze nu door gaat hebben dat als ze mopert je kijkt van wat is er en ze dan aandacht heeft. doet Silver ook Zo ben heerlijk schoon. en wordt denk zo wel weer vies. want we gaan de schutting verfe
goedemorgen meiden. @petra: wat leuk zeg! @marleen: dat is vaak zo! fijn dat het gezellig is geweest! @setteke: gefeliciteerd! shop ze! dank jullie wel meiden voor al jullie adviezen, jullie helpen me echt en laten me alles ook weer positiever zien! heb echt veel aan jullie! nou ik zal eens een leuke banner uit gaan zoeken! pfff..... ik vind het nu nog spannender dan de 1e keer geloof ik met dat van Milan in mijn achterhoofd! maar ik ga echt proberen het van me af te zetten, het komt vast allemaal goed en dan is het achteraf balen als we voor niets zo lang gewacht hebben! liefs rebbel
Update van deze week: Noura safouane is nog steeds ziek en krijg een nieuw kuur. Woensdag ging het al beter Setteke is weer beter. En heeft met de uwv arts gesproken. En ging uitzoeken hoe en wat. En het is niet bewezen dat ze deze klachten door de zwangerschap komen.dus is ze abeids ongeschikt en daar door wordt haar baas niet meer betaald door uwv Sjorsje bij Lianna is noten allergie ontdekt en er wordt veder uitgezocht hoe erg het is Chantal heeft een te hogen bloedruk en is het wiekend bijna flauw gevallen En is sinds woensdag weer aan het werk Denice staat 11 bij het huis in de eerst ronden Kalinka moet naar de kno voor haar oren en het suizen Mik vraag wanner en of we nog een keer gaan meeten? Binna Silver is een half jaar Jenny gaat naar Micheal Jakson Rebbel de dokter had woensdag weer geen uitslag. Ha heeft er ook nog achter aan gebeld.Donderdag kregen ze wel uitslag ze gaan het veder onderzoeken in Nijmegen. Rebbel is hier erg van geschrokken en heeft nog een gesprek met de ha gehad. En deze heeft haar gerust gesteld. Nu vragen ze zich af of ze wel voor een 2 moeten gaan. Wat vinden wij? Duster mathijs ze longetjes zijn schoon. En of we willen stemmen http://www.nutriciakindervoedi.....+hapje.htm Foto met ze ogen dicht Linnie was er deze week iet want Jordy lag in het ziekenhuid omdat ze wouden kijken waarom hij zo slecht drinkt. In het ziekenhuis ging het alleen maar slechter.Want ze gaven hem op rare tijden en niet wat afgesproken was. Dus het was een drama. En toen ze thuis waren ging het meteen beter met hem. Aykietje we krijgen allemaal de groetjes en ze lees nog wel eens mee. Met Stan gaat het minder want hij heeft voor de 3e keer oorontsteking. Al heeft ie er niet veel last van Delilah met Milan ging het tot vrijdag niet zo goed. Steeds hogen koorts. Paar keer ha en huisartes post gebeld. Nog gezeur gehad. Want de ha was er niet en toen metst ze huisartes post bellen die waren er ook gewoon niet. Gelukkig gaat het weer iets beter Happy is bij het cb geweest met de vraag of het wel normaal is dat Janna met haar ene been bonkt en met haar arm ongecontroleerde bewegingen maakt. Dit is niet goed en ze is door gestuurd naar de ha. Alieke is vrijdag weer aan gereden ze had net haar auto terug van de schaden hersteller. Iemand reed achter op.Gelukkig mankeert ze niets. Forerver frend. krijgen de groetjes en is lekker wezen stappen Miranda heeft met laureen gefiets (is nu 8 mnd) Daisy is 20 weken Petra gaat voor roos een ander kamertje maken met foto behang voor foto zie 1525 Fotos gespamt op paginas 1464 1482 1486 1487 1488 1489 1502 1505 1506 1511 1516 1520 1522 De laatste meetlijst staat op 1490 Binna van 9 tot en met 15 maart Chantal van 16 tot en met 22 maart Setteke van 23 tot en met 29 maart Miranda van 30 mrt tot en met 5 april Delilah van 6 tot en met 12 april
hey bina, goed gedaan, zo kan ik weer mee volgen. Stan heeft zich vandaag voor het eerst gedraaid van rug naar buik! (eindelijk)
En dan moet je weten dat ze "nog maar" 38 w,2d was. Moet je nagaan wat voor reus hij was geweest als ze de 40 weken had gehaald of overtijd was gegaan! Haar eerste was ook ruim 9 pond met 38w,6d.....
En dan nu.... *tromgeroffel*.... mijn beloofde reageeractie.......! === @Noura; Ach, Safouane was ziek..! Is nu vast wel weer over! Is niks aan als je kids ziek zijn, Jamie had van de week ineens hoge koorts en dan ineens weer geen koorts.. heeft 3 dagen geschommeld van 37 naar over de 40... was gelukkig na woensdag ook weer over. @Setteke; Jeetje, arbeidsongeschikt! Je krijgt toch nog wel geld ofzo, een uitkering? Knuff voor jou! @Sjorsje; Een notenallergie, hoe ben je daar zo achter gekomen dan? @Chantal; Rustig aan meis! Gaat nu al wel weer beter zeker? @Denice; 11? Waar doe je aan mee dan? @Linka; Oorsuizen lijkt me erg vervelend idd. Weet je al wanneer je naar de KNO moet? @Mik; Als er weer een meeting komt, zal ik proberen of ik ook mee kan! Lijkt me wel gezellig! @Binna; Van harte met Silver's half jaar! En respect voor je update! @Jenny; Michael Jackson? Ik dacht dat-ie uit elkaar was! Hihi! Nee hoor, geintje. Ik zou er zelf nooit heen gaan, ik vind hem zo eng nu, maar hij is natuurlijk wel een legende en het is toch ook de laatste keer dat je hem live kunt zien optreden? @Rebbel; Donderdag had je pas de uitslag? Belachelijk dat het zo lang moest duren! Maar er wordt nu wel vaart achter gezet mag ik hopen! En voor een 2e, tja, dat is natuurlijk moeilijk om te zeggen voor jullie vanuit mijn standpunt. Maar als julie er allebei helemaal klaar voor zijn en er compleet achter staan, waarom niet? @Duster; Fijn dat Matthijs zijn longetjes schoon zijn! En ik wilde stemmen, maar de pagina was tijdelijk niet beschikbaar... zal straks wel ff weer proberen! @Linnie; Oh dat is schrikken zeg! Kan me voorstellen dat je een beroerde week achter de rug hebt dan! Maar wel heel fijn dat hij thuis meteen weer opknapte! Raar hoor! @Aykietje; Groetjes terug! Wat sneu dat Stan een oorontsteking heeft, en ook al zijn derde! Jeetje! Geef hem maar een dikke knuff van me! Wel fijn dat hij er zelf niet zoveel last van heeft. @Delilah; Wesley was ziekjes.. mijn arme schoonzoon! Had ook al koorts. Is hij nu weer helemaal de oude? @Happy; Ohjee, bonkt en ongecontroleerde bewegingen? Hoe moet ik me dat voorstellen dan? Britt ligt ook wel eens tijdens de fles met haar arm op en neer te meppen... Deed Janna dat dan aldoor ofzo? @Alieke; Lekker zeg, weer een aanrijding gehad? Fijn dat het met jou goed gaat, maar wel rot van de auto. Issie net weer gerepareerd, kan je er weer mee heen. Had de auto veel schade dan? @Forever Friend; Groetjes terug! @Miranda; Fijn dat je nu al met Laureen kan fietsen zeg! Geniet ervan! Vond (en vind) Jamie ook altijd geweldig! Ben benieuwd hoe Britt het straks gaat vinden... @Daisy; Jeej, op de helft al! Gaat hard zeg! Gaat alles goed verder? Beetje vol te houden met de tweeling en zwangerschap? @Petra; Wat een leuk idee zeg, hartsnoepjesbehang! Tis dat Britt haar kamer al af is, had het anders ook zo van je overgenomen, hihi! === Heb natuurlijk ook ff alle foto's bekeken, wat ook een dotjes en stoere bikkels allemaal zeg! Juli/augustus/september is een mooie maand geweest, haha! *trots* === Zo, dankzij Binna heb ik mooi op iedereen kunnen reageren! Blijf je dit elke week doen? Is wel erg handig! Xx
Het is geen notenallergie, maar een pinda allergie. Deze week geleerd dat een pinda geen noot is, maar een peulvrucht. Op het kdv had ze een boterham met pindakaas gekregen en daar kreeg ze galbultjes van. Maandag moet ik een dietiste bellen voor een afspraak, zodat ik meer een idee heb op welke voedingsmiddelen ik moet lettten. Verder weinig te melden vandaag. Heb nog steeds enorme hoofdpijn, nu al 2 weken lang. Vooral als ik even krom heb gestaan, als ik dan overeind kom is het net of ze met 'n hamer d'r op meppen.
@Sjudith; Werkze! @Linka; Oh das idd al heel snel! @Sjorsje; Pinda een peulvrucht wist ik ook niet... ... Fijn dat je morgen al kan bellen! Vervelend van je hoofdpijn, ken het gevoel helaas maar al te goed... heb ook vaker wel hoofdpijn dan geen hoofdpijn... == Nu eerst ff de fles maken voor Britt, en dan met hubby en Jamie aan tafel voor een lekker broodje! Vanmiddag ff op verjaardagsvisite, gezellie! Xx
happy, heb oei ik groei er ff op nageslagen en je hebt helemaal gelijk. alleen heb ik van de sprong weinig gemerkt (alleen zichzelf 's nachts wat vaker wakker hoesten, maar ik had niet bedacht dat dat door de sprong kwam). las dat het afstand van mama verdriet rond 29 weken het ergst is en dat was ze vrijdag, dus dat klopt wel. knuffel haar maar even extra. binna, wat een super samenvatting! ottilie blijft gemiddeld qua lengte (wat me nog steeds verbaasd met 2 vrij lange ouders). 66 cm was ze 3 weken geleden. silver is de 70 al gepasseerd toch? misschien doet ze het express om aandacht mee te vragen, maar ik ga haar toch maar wat meer knuffelen, want het kan ook goed dat ze verdrietig is omdat ze nog niet om kan gaan met dat mama ineens weg kan gaan. ze ligt nu trouwens heerlijk te spelen met de babygym en ze stopt niet eens meteen een van de poten in haar mond succes met verven!
linka, dank voor de knuffel! hoe gaat het met jou? setteke, 54 cm bij 38 wkn aykietje, wat goed van stan! ottilie draait sinds dit weekend terug op haar rug! sjorsje sterkte met je hoofdpijn. ik ga maar eens douchen. ben de hele ochtend al een fotoboekje aan het maken op de hema site. super leuk, maar wat een werk! ik wil er 4 maken als bedankjes voor de kraammanden die we gekregen hebben. met foto's van het eerste half jaar.