@ forever friend; jij klint moe.... Britt een moeillijke eter dus en even de mama ga niet weg fase... @ alieke; Misschien is danique toch niet helemaal lekker in orde... Tygo had het ook met van die grote geulen eruit. Is wel vervelend dat ze nu niet zoveel heeft binnen gekregen, maar ik zou me niet meteen druk maken. Kijk even hoe het morgen gaat met de fles, of die binnen blijft, anders zou ze wel is iets onder de leden kunnen hebben... Oh en tygo had ook niet veel koort toen, hij is ruim een week ziek geweest en heeft er maar 1 dag koorts van gehad...
@ alieke jeetje dat is zekker schrikken. Silver had het een tijdje terug ook. toen dachten we ook wat is dit. en anderhalfe dag later was steve ziek met ook steeds spugen. en silver was die dag dat ze spugde ook wat moperig @chantal zou gewoon voor de zekkerhied even gaan.
@linka: ja gaat lekker met mij hoor, beetje verrot van het stappen vanacht maar ga er gewoon vroeg in vandaag. ouwe trut haha @chantal: geen idee of hij het gaat trekken, maar neem aan dat hij goede mensen in dienst heeft die er een spetterende show van maken. ga 9 januari pas en het is alleen in londen, dus ga heerlijk shoppen dan. @alieke: zo begon het met mylan ook, kan een teken zijn dat ze ziekies gaat worden, maar kan ook zo zijn dat het even niet goed viel in haar maagje. beterschap trusten voor straks of zo haha
Hallo meiden! @ Puck, ook een lange man dus! Hoe lang zou hij wel niet geweest zijn als je overtijd was gegaan? Welk dierentuintje zijn jullie geweest? Wij hebben hier bij Leeuwarden Aquazoo. Schijnt heel leuk te zijn, maar ik ben er nog nooit geweest! @ Marleen, dat vond ik ook, hoor! Ik heb nog wel getwijfeld, maar ik hou haar toch nog maar in de mc zo lang ze erin past. Die bal is een groot succes. Silke vindt het super. Tymen ook, die wil er ook steeds mee spelen. Heeft Thomas dat ook? Hier is het zo dat Tymen wel met Silke haar speelgoed mag spelen, maar Silke niet met het zijne....van mij! gilt hij dan! @ Jennys, waar een paastakkenboom in de tuin al niet goed voor is..... @ Vogeltje, ja he? Maar ik vind d'r sowieso de laatste weken heel hard groot worden.... Ze is echt geen baby meer! Oh lekker dan met die lekkage... @ Schatje, hihi, mooi zo! Hier sta ik na bijna drie maanden ook eindelijk niet meer droog.... Fijn dat Djayden het zo goed doet! @ Linka, Jeslyn was wel vroeg hoor met draaien. @ Chantal, zoo hé! Wat een reactie! Ach ja, tis net als met de kerstboom, een paar weken van tevoren in huis halen. Doe het vooral voor Tymen, voor hem is het erg leuk allemaal! Ik zou even naar de huisarts gaan met hem. Misschien toch een luchtweginfectie. @ Foreverfriend, oei, mama is het niet meer gewend in de kroeg te hangen, hihi! @ Alieke, dat heeft Silke ook wel eens gehad. Geen idee hoe dat kan, maar ze was ook niet ziek en de volgende dag was het over. Zou me er geen zorgen om maken!
ik ben ook erg moe, hahahah, dat krijg je ook van dat gefeest, eigen schuld! Inderdaad een erg moeilijke eter. Ik zou zo graag een keertje zien dat ze met zin zat te eten zonder te mopperen. In 1 keertje een heel potje leeg bijwijze van.....wat niet is kan nog komen natuurlijk. @ alieke: Britt heeft het heel soms ook hoor, vorige week nog op het KDV. Eerst met zin eten en dan opeens huilen en ploep zo hele golven eruit. Daarna is er eigenlijk nooit iets aan de hand met haar....als ik haar daarna gewoon weer aanleg, drinkt ze weer gewoon. Misschien dat de fles even niet zo lekkr viel.....wil niet gelijk zeggen dat ze ziek wordt! Hopelijk knapt ze snel op en slaapt ze heerlijk vannacht
Ok, dames, ga er van tussen... Wil ghostwispherer en medium kijken op net 5, nu storing, oh oh.... Fijne avond en tot morgen denk ik!
Nog eens spammen met mijn manneke, he tis al lang geleden. Ik weet niet meer wie het was maar Stan zit ook al twee weken met een slijmhoest. Hij krijgt sinds vorige week Lysox maar het lijkt volgens mij nog niet te helpen. Ik vind het zo zielig omdat hij nog niet weet hoe hij slijmen moet ophoesten.
Jullie hebben me weer gerustgesteld. Dank jullie wel! Danique ligt heerlijk te snurken in haar bedje. Ben bang dat ze vannacht met honger wakker wordt, mar ja dat is dan zo. Dat is niet zo heel erg. Dan drinkt ze dan nog lekker wat. Hoop dat ze niet ziek gaat worden, vind ik zo zielig! AYkietje, wat een schatje is Stan toch zeg! Chantal, misschien toch even naar de dokter ja. Al moet i kzeggen dat Danique het ook een heel tijdje heeft gehad en ik toch ook nog ergens las dat het bij een sprongetje hoorde.
Ben weer terug vn het feest en mis Matthijs verschrikkelijk.... @Chantal; Heb een tijdje aan de anti depressiva gezeten en ben sinds enige tijd afgebouwd, maar helaas nu een terugval(letje). Komt allemaal wel weer goed @Aykietje; Wat een supermooie foto! @Alieke; We hoeven nu niet meer te puffen, alleen op momenten dat hij erg benauwd is (maar dat is hij eigenlijk nooit) @Setteke; Bedankt! Mis hem verschrikkelijk, maar het gaat erg goed bij de oppas... X
setteke, ik heb wel eens staartjes ingedaan, maar ze zit veel aan haar hoofd (vooral als ze moe is) dus ik doe het eigenlijk niet vaak. hihi, omgekeerde wereld, jouw kinders in de autostoeltjes! noura, ik hoop dat anissa nu wel goed uit flesjes drinkt. hier gaat het nog steeds niet goed. van de week een keer 90 cc, maar de dag erna weer niets. ik kan er niet op rekenen dus. hoop dat het bij jou beter gaat! wat een mooie foto's van anissa! mooie meid hoor! ze is erg veranderd de laatste tijd of niet? nu lijkt ze veel meer op safouane toch? alieke, hier de laatste tijd ook vaak 1 of 2 keer eruit snachts. hoop dat onze ukkies snel weer lekker door gaan slapen. ottilie's hoesten is over en het wordt elke nacht weer later dat ze wakker wordt, dus ik heb goeie hoop dat spugen hebben we hier ook 2 keer gehad. de eerste keer erg geschrokken, maar kwam gewoon door haar verkoudheid. daarna dacht ik dat ze wel weer honger zou hebben, maar ze wilde pas weer op haar gewone tijd eten. marleen, hoe was deel 2 van de verjaardag vandaag? hoop net zo gezellig als gisteren! puck, thanx . leuk de dierentuin! linka, fijn dat je vrijdag terecht kunt. chantal, oei ik groei is een boek ja. er is trouwens ook een site van. in dat boek staat dat kinderen rond bepaalde leeftijden nieuwe dingen snappen/kunnen, maar daardoor verandert de wereld ook. bijvoorbeeld met 6 maanden het sprongetje waarin baby's relaties tussen dingen of mensen begrijpen (en een van de belangrijkste relaties is de afstand tussen dingen of mensen zoals mama en hij of zij zelf). als de wereld verandert en niet meer vertrouwd is, vallen ze terug op wat ze goed kennen en het meest vertrouwd is: mama! het is een duur boek en je kunt er ook door gaan twijfelen aan de ontwikkeling van je kind (verhalen over kinderen van 25 weken die kruipen), maar het verklaart soms wel waarom je baby ineens meer huilt en slechter slaapt of eet en de hele dag bij je wil zijn. dank voor de knuffel namens ottilie! o en ik zou inderdaad de ha ff bellen. wij zijn laatst ook ff geweest nadat ze al ruim een week hoestte. longetjes schoon, maar toch goed dat we geweest waren zei ze. aykietje, wat is het toch een mooi manneke! hij rolt wel heel beheerst zeg! leuk filmpje en leuk om een van de eerste keren op film te hebben! duster, hoop dat je lekker slaapt, morgen een super sollicitatie gesprek hebt en dan weer heerlijk knuffelen met matthijs! goed trouwens dat ie zijn puf niet meer nodig heeft! sjudith, veel plezier (ik hoop dat je vannacht minder geslapen hebt )
goedemorgen allemaal, Ik vind het erg leuk om te lezen dat jullie mijn hartjesbehang een leuk idee vinden, het is toch uhhhhhh vrij druk, maar ik ben er zelf superenthousiast over. Vandaag weer een lange dag met werken