Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    goedemorgen,

ik ga werken vandaag!
    tot later en een fijne dag allemaal!

liefs rebbel

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    goeimorgen meiden.

jeetje vindt het wel altijd vroeg hoor om te moeten zwemmen. maar ja tis ook wel erg leuk

3. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    veel plezier binna

ik kruip zo weer lekkr mn bedje in, Britt is naar het KDV en na het kolven doe ik nog even mn ogen dicht!
    groetjes

4. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Goedemorgen!

Even snel hier kijken voordat ik zo mijn boterham ga eten en daarna lekker met Olivier en de honden ga wandelen...

@ Setteke: Ja, daar wil ik ook niet over nadenken hoe groot hij zou zijn als ik overtijd was geweest :confused: Dierenpark Wissel heet het hier en valt volgens mij onder dezelfde keten als die jij noemde. Zit erover te denken om een abonnement te nemen dan kan ik straks ook lekker op de fiets heen wanneer ik wil...

@ Schatje: Testen was niet meer nodig. Gelukkig wel duidelijkheid nu!

@ Binna: Veel plezier met zwemmen! Met Pasen gaan wij naar Italie naar mijn vader, die heeft ook een zwembad, dus dan ook weer heerlijk zwemmen met mijn boefje!

@ Petra: Erg leuk idee dat behang!

@ Alieke: Hoe is het met Danique vanmorgen, voelt ze zich wat beter?

Ik ga eten en dan gaan we op stap!

5. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Goeiemorgen dames!

Zo wat een reacties zeg...In het weekend lukt me het vaak niet om te reageren en loop dus nu errug achter...
    forever friend: slaapse!

binna: veel plezier met het zwemmen. Ik wou het altijd doen maar tis er nog steeds niet van gekomen..

rebbel: Werkse! Gaat het een beetje goed met milan?

juud: hmm jammer ja...

Nou ik ga ff weer verder werken! Hier alles goed met malou alleen heeft ze veel last van haar tandjes (haar hoektanden komen door) en ze heeft wat last weer van haar reflux.
    Ikke nog steeds niet ongesteld...volgende week dinsdag moet ik toch echt ongesteld zijn anders toch maar weer ff naar de huisarts!
    Vind dit wel eng hoor.
    Hoop toch echt dat mn ongesteldheid komt volgende week! (nooit gedacht dat ik dat zou hopen...)

Vraagje:

Vanaf wanneer kun je je kindje duidelijk maken als iets niet mag en hoe doen jullie dat?

Miranda: zit laureen al helemaal zelfstandig dan? Of mag je al wel fietsen als je kindje een beetje zit? Ik wil ook wel fietsen!

6. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Goede morgen meiden.
    Ik zit even met een broodje achter de laptop.
    Joëlle en Dionne zijn weer op school en Laureen word volgens mij net wakker.

@ Iedereen die moet werken: werk ze vandaag.

@ Petra: het behang is ook wel druk maar als je de andere muren rustiger houd valt het vast wel mee.
    Ik hou daar wel van.

@ Binna: veel plezier met zwemmen

@ Sjudith: balen meid
    Zo komt er ntuurlijk nooit een 2e hè. ;)

@ Puck: wandel ze!

@ Foreverfriend: slaap nog maar even lekker hoor
    Ik kan dat echt niet, nog even weer mijn bed in kruipen.
    Wakker is ook echt wakker bij mij. ha ha

@ Miepie: Laureen gaat nog niet zelf zitten.
    Ze blijft wel een hele tijd zitten als wij haar zo neerzetten, dus ze kan wel zitten.
    In het fietsstoeltje glijd ze ook niet scheef maar blijft echt keurig rechtop zitten.
    Net of ze er jaren in zit. ha ha

Maar als ze nog niet goed zou zitten had ik het ook nog niet gedaan hoor.
    Ze zitten natuurlijk alleen maar met die gordeltjes over de schouders vast. :(

Maar krijgt Malou al hoektanden? is dat niet erg vroeg?

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Het hele zootje is de deur weer uit dus ik zit lekker relaxed achter de pc! :D Vanmiddag komt een schoolvriendinnetje van mij op visite. We hadden al een tijdje niet echt intensief contact tot er in mijn kraamtijd ineens een geboortekaartje op de mat viel van hun dochter. Ze was een dag eerder geboren (ja wel die 08-08-'08 ) en ook nog in hetzelfde ziekenhuis! Zij was net weg toen ik daar aankwam. Grappig!

@ Aykietje, wauwie, hij is nog altijd zo knap! Tis dat hij al vergeven is aan Jeslyn.... Leuk om te zien, dat rollen!

@ Alieke, hoe is het vannacht gegaan en hoe is het nu met Danique?

@ Duster, heeel veel succes met je sollicitatie meid! En dan weer gauw je mannetje ophalen!

@ Juud, was hij nou weer moe? :(

@ lauwie, grappig he? Moeten die stoelen maar omruilen, haha!

@ Petra, werk ze!

@ Rebbel, werk ze!

@ Binna, tja, je moet er wat voor over hebben... was het wel leuk?

@ Foreverfriend, slaap lekker! Ik zou ook nog even mijn bedje in kunnen duiken, maar ik ben wel uitgeslapen eigenlijk!

@ Puck, dat park is in Epe toch?

@ Miepie, jeetje nog niet ongi? Arme Malou! Hier een knuffel van Silke voor haar: *knuffel* Ik denk niet dat ze nu al snappen of iets wel of niet mag, maar je kunt bepaald gedrag al wel afkeuren. Zo wil Silke steeds de lamp omver trekken. Als ze dat probeert ga ik erheen en zeg ik: "Nee Silke, dat mag niet" en dan haal ik haar weg. Afgelopen week begon ze te mopperen toen ik haar waarschuwde, dus ze had wel in de gaten dat ik het niet goed vond.

8. He dames, goedemorgen....!

Ik ben boooosssss....
    Even mn ei kwijt!
    Ik vertelde laatst dat we 800 euro bij moesten betalen, schoonmama had post van energiemaatschappij bij geopende post neergelegd, waardoor we de brief pas vorig weekend bij het archiveren tegenkwamen. Maandag heb ik het laten storneren en toen had ik zoiets van, wacht wel tot het geld is bijgeschreven en dan bel ik ze wel. Nou dat hoefde niet...
    Vrijdag belde er iemand naar mn vriend... Werkelijk ik kan niet vertellen hoe onbeschoft dit gesprek is verlopen. Kwam er op neer dat wij asociaal waren, dat we het zomaar hadden gestorneerd en nu moest hij weer iniatief nemen om te bellen. In het uiterste geval kon hij regelen dat we deze week 400 betaalden en volgnd mdn ook 400 en dat vond hij dan nog wel heel coulant, dit bood hij aan omdat we nooit eerder problemen hadden gehad. Toen mijn vriend aangaf dat ze toch moesten begrijpen dat een gemiddeld gezin dit niet kan missen in een maand, omdat er rekeningen betaald moeten worden vond hij dat dat niet zijn probleem was, moesten wij onze financiën maar op orde hebben. Mn vriend was zo boos en ik daarna ook, ik dacht wat denkt ie wel niet, wij zijn een klant, ga je zo met je klanten om?
    Ik vandaag wel een ja hoor kom bij dezelfde kerel terecht, begon weer op zo'n toon, nou ik heb hem geen kans gegeven, ik trok me van leer, wat denkt ie wel, dat ie god is ofzo?! Hij vond het jammer dat ik meteen zo begon want als ik hem liet uitpraten kon hij me wel een andere aanbieding doen (zijn toon was al enigszins aangepast !) Ik zeg, en die is? Ja dan kon het wel in 6 termijnen. Ik dacht nou ja, dat is 33 euro meer dan ik wilde, daar ga ik dan niet zo moeillijk over doen. Stond in hun regelgeving allemaal volgens hem. Dus heb hem er nog een paar keer goed opgewezen dat ik verbaasd met over de manier waarop hij met klanten omgaat, dat ik dit geen klantvriendelijkheid vind, blablabla... Heb daarna ingestemd met de regeling, ik dacht als ik hem te pissig maak, trekt ie ut straks weer in, hahahaha! Maar heb daarna mn vriend ook opgebeld, ik wil wat energiemaatschappijen qua financieel naast mekaar neerleggen en kijken of een andere goedkoper is, want ik wil niet bij deze blijven! Idioot gewoon hoe hij mij aansprak. Wat het ook is, welke regelgeving er geldt, je kan toch altijd een normaal telefoongesprek voeren en iemand niet als een crimineel behandelen zeg, kom op!

Zo...!

En binna, ik wil zo ook even gaan kijken bij het babyzwemmen... Om 0945 uur, ga nog niet meedoen, wil eerst zien wat het is. Dus ik moet me aankleden...! Me is angry, whaaaaaaaaaaa!

9. Duster succes met je solli!

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

Heeey Chantal, wat goed van je! Wat een eikel die vent, maar je hebt hem mooi op zijn plaats gezet!

Even spammen. Silke helemaal blij met de babybal:

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

Silke heeft lol!

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
  14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hihi setteke, haar hele koppie straalt! leuk zeg

15. schatje1

schatje1 Niet meer actief

goeiemorgen meiden

laat voor mij het goeie maar weg :(
    Vanmorgen weer wat bloed verloren.. zit pas op dag 18 dus ben bang dat het weer klote is hier.. :(

Morgen krijg ik nog een uitslag van de laatste bloedtest maar dat zal ook wel niet goed zijn.. ik moet woensdag weer bloedprikken maar weet het even niet meer hoor..

Wat moet ik nou? de gyn wil mij volgens mij laten aanklooien totdat ik nog twee rondes heb gehad maar dit schiet niet op zo.. al zo vroeg ongi elke keer :(

groetjes

16. Hahaha, setteke, ja he... Oh echt waar, snap dat niet hoor... Ik bedoel met een beetje klantvriendelijkheid kom je toch veel verder ookal heb je een regelgeving waar je je aan moet houden...

Butt butt butt, het word geen zwemmen, tygo moet toch even langskomen bij de ha om 10 over 10, dus nu ga ik toch echt aankleden...

Setteke leuke fotos, die bal wilde ik ook hebben, zo leuk!

17. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    Goedemorgen,

ben aan het bijlezen en zag mezelf in het rood op de lijst staan. Nu kom ik hier niet zo veel als sommige andere dames, maar zou het toch wel fijn vinden als ik op de lijst zou mogen blijven staan....

Ga gauw weer verder lezen!

18. Whaahahaha, filmpje geweldig setteke~

@ schatje; meid, wat kut voor je... Ik kan je ook geen advies geven helaas...
    Ik heb vorige week voor het eerst een redelijke menstruatieperiode gehad en deze is ook binnen de normale cyclus gekomen... Volgens mij willen ze zo lang mogelijk wachten met het helpen hiermee, merkte ik ook bij mijn HA, dus ben gestopt met vragen en aangezien de laatste keer q;ua duur en hoeveelheid acceptabel was, kijk ik het nog even aan. Maar ja, als je zwanger wilt worden is dat natuurlijk anders... Erg vervelend voor je.

19. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Goeiemorgen!

@ Setteke: Haha, net Jasper die gilt en kraait ook zo, geweldig! Hier is het precies hetzelfde, Thomas pakt alles van Jasper maar als Jasper iets van hem te pakken heeft... Dat kan wat worden als Jasper het straks terug kan pakken :)

@ Alieke: Hoe is het nu met Danique? Ik denk dat het of niet lekker viel of dat ze misschien wel een beetje ziekig wordt. Je schrikt je alleen te pletter als het zo uit komt!

@ Chantal: Wat belachelijk die reactie! Je moet bij het overstappen wel even goed opletten bij wie je de transportkosten moet betalen. Wij hebben een jaartje bij Oxxio gezeten en dat was wel goedkoper, maar we moesten de transportkosten gewoon nog bij Eneco betalen en dan ben je dus bijna net zoveel kwijt, dus dat schiet niet op. Wij kregen ook van alles een aparte rekening, heel irritant!

Pff, ik ben nog steeds brak :oops: Ben niks meer gewend denk ik :)
    Vanmorgen de HA gebeld want ik wil een andere pil. Ik ben moe, chagrijnig, kort voor de kar en helemaal mezelf niet. Jeroen gaat zich waarschijnlijk toch maar laten steriliseren, ik vind de mirena nog wel een oplossing, maar volgens Jeroen is het beter als ik even helemaal geen hormonen gebruik. Maar ja ik wil niet zwanger worden, dus tot dat we eruit zijn nog maar ff aan de pil.

Thomas en Jasper zijn weer vreselijk aan het hoesten. Thomas krijgt weer zijn pufjes, Jasper (nog) niet. Vanmorgen wilde Thomas niet naar de psz, eenmaal daar moest ik ook blijven. Toen ik naar huis ging was het huilen, dus ben benieuwd... Jasper is verder vrolijk en kwijlt vreselijk. Volgens mij komen er boven en onder tandjes aan. Zijn tandvlees boven is knalrood en onder is het rood en dik en hij bijt zich helemaal gek overal op :)

Nou ff lekker ego geweest :) ga nu eens wat doen want de halve zandbak ligt binnen na gisteren!

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Morgen allemaal!

Hoe gaat het hier? Heb vandaag maar ff besloten dat ik een lui dagje in ga lassen... Loop lekker in mijn huispakkie, Jamie loopt in zijn trainingsbroek en Britt ligt lekker te knorren.. Moet zo wel ff wat wasjes doen, maar flink aan de poets ga ik vandaag niet! ;)

Xx

Deel Deze Pagina