Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ daisy, oef, jij hebt alles ook nog dubbelop he? Als het tegenzit dan ben je de hele nacht bezig, zoals afgelopen nacht! Misschien inderdaad toch zoveel mogelijk in hun eigen bedjes laten. Ik liet Tymen altijd even huilen, ging dan troosten (zonder op te pakken) en ging dan weer weg. Dit bleef ik herhalen. Het heeft hier een weekje geduurd, maar toen was het klaar. Maar dat moet je wel kunnen, laten huilen. Misschien inderdaad vannacht maar lekker bij opa en oma laten logeren. Even bijtanken!

2. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Daisy, lekker dat ze even een nachtje bij je schoonouders kunnen, zal je goed doen denk ik. vind je mannetje vast niet erg. twee is ook niet niks. slaapse zo

3. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ daisy, en als ze nou wel honger hadden? Dan waren ze misschien daarna stil en verzadigd en hadden de hele familie lekker geslapen.
    Ik had het denk ik wel geprobeerd of ze honger hadden, zeker na een tijd huilen

4. moniquekenitra

moniquekenitra Actief lid

3 jan 2008
    217
    0
    0
    Belgie
    daisy wat een vermoeidende nacht en jijhebt het nog in meervoud ook zeg lekker even bijtanken he!

hier een goede nacht achter de rug, rayane slaapt nu 3 uurtjes achter elkaar iedere keer en af en toe tegen de 4 uur dus er zit vooruitgang in

ik heb alleen een vermoeden dat hij een tandje doorkrijgt!?
    een wit hard puntje op zijn onderste tandvlees en hij zevert een beetje en heeft al 3 enorme stink dunne poep gehad ik durf niet teveel met mijn vingers in zijn mondje maar het is echt hard
    ik lach me kapot als het een echt tandje is haha

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ monique, nou al tandjes!? :confused: Is het geen spruw? Oh dat zou ik nou zo jammer vinden als Silke nou al tandjes krijgt! Heerlijk dat tandeloze bekkie!

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey meis,

waarom geen fles? die van mij komt ook nog 's nachts voor voeding hoor! sommige kindjes hebben dat gewoon nog nodig!

en jouw kindjes waren ook klein bij de geboorte toch?

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    monique tandjes?

nou dat hoop ik toch niet. vooral als je bv geeft hihihihhhhhih. is het geen spruw?

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Juudje, ik woog vroeger 55 kilo, dat vond ik erggggg mager! Haha! Maar wel mooi slank was ik, totdat ik keelontsteking kreeg en stopte met roken en toen raakte ik in verwachting van Myrna, kwam ik op 90 kilo! Ja tel het maar hoeveel ik ben aangekomen. Na bevalling kwam ik op 85 kilo en langzamerhand op 80 kilo en kwam ik aan antidepressievia, na 2 jaar gestopt en viel meteen af naar 62 a 65 kilo en nu weet ik niet hoeveel ik zwaar ben maar zal wel rond 70 kilo zijn of zo.

Als je niet sport krijg je ook niet meteen platte buik, dus heb ik nooit wat aangedaan, alleen veel tijd nodig voor gehad en had wel beetje dikke buik, maar daar was ik zeer trots op, nu heb ik weer flubber buik :) Gaat wel weer over, heeft gewoon tijd nodig en lekker buikspierenoefeningen doen.

Arri, je moet gewoon doen wat jij prettig bij voelt met voeden, Jeslyn had vanmorgen om half 11 voeding gehad en weer om half 1, ze had onwijs honger en krijste zo erg dus heb ik maar toch gegeven en laat ik haar nu even lekker slapen totdat ze weer honger krijgt, netals afgelopen nacht.

Queeen, fijn dat alles goed is met Britt, heerlijk is dat he?

Iemand had over puistjes? Ja dat heeft Jeslyn ook, vind ik wel geinig, hele zwangerschap heb ik geen puistjes meer gehad, na zwangerschap kreeg ik weer terug, gedver (gelukkig niet zoveel hoor, haha) Plus de droge huid..... :rolleyes: !

Setteke, ja, ben ook beetje opgeknapt en was doodsmoe en buikgriep, nu gaat het wat beter, ben net naar buiten geweest met Jeslyn.

Juudje, je noemt mij al 2 keer Lynka :) ! Nou dat is wel leuke naam :p !

Daisy, is wel goed plan van je schoonouders, leg maar gauw over met Lars, je hebt ook veel rust nodig!

Noura, gaat het wat beter met Anissa?

Ohhh buikpijn, Lauwie, vervelend, ik ben bang dat Jeslyn misschien ook buikgriep zal krijgen. Sterkte.

Heerlijk hoor Jenny!

Arri, ik ga gauw kijken over complimenten voor je!

9. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Nou ja zeg,lig ik in bed kan ik niet in slaap komen!
    Heb gebeld met het CB en ze adviseerde me om dus geen 210cc als laatste fles te doen maar 150cc,beter te weinig dan teveel,als dat niet helpt proberen om helemaal over te gaan op Comfort en ze apart leggen als de 1 huilt en de ander slaapt want soms is het zo dat ze elkaar wakker maken,idd laten huilen,hlf uurtje,geen speentje meer tyussendoor geven,zijn allemaal prikkels..
    Nou ben benieuwd!

@Petra,maar ze hadden al anderhalve week geen nachtvoeding meer en aangezien ze al veelste veel krijgen plus dat ze ook al boven het gemiddelde zitten qua gewicht,het kan bijna niet zo zijn dat ze honger hebben...
    Hoe is het met Roosje?

@Monique,een tandje?
    Dat kan toch nog niet of wel?

@Setteke,ja ik zal er ook aan moeten geloven om ze te laten huilen,ik weet gewoon dat er verder niks aan de hand is,als ik ze oppak zijn ze stil :confused:

@Juudje,wow zo'n buik wil ik ook!
    De mijne is ook altijd plat geweest tot ik vorig jaar zwanger werd en sindsdien niet meer plat geweest,hahaha :)
    Geen last gehad van je buik?

@Lauwie,ach gossie,wat sneu voor je meissie..
    Soms valt het niet mee heh...

@jenny,heerlijk zo'n nacht....

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Tandjes? Zo vroeg! Kan helemaal niet hoor :( !

11. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Mik,mn meiden zijn nu al ruim 5 kilo en 55 en 57cm,iets groter dan jouw meissie..
    En wat ik al zei,ze krijgen al zoveel,eigenlijk de max....

@Linka,fijn dat je weer wat opgeknapt bent!

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Daisy, huh? minder in de fles doen voor de nacht? Dan worden ze toch juist wakker van de honger? Of begrijp ik het nou niet helemaal goed. En ik vond het ook altijd erg moeilijk om Tymen te laten huilen. Met Silke kan ik dat veel beter. Maar het is goed dat tymen af en toe even brulde, uiteindelijk sliep hij met 8 weken vanaf de voeding van 7 uur boven in zijn bedje. Heerlijk! En misschien troost het volgende e je: de meeste kindjes hebben het nodig om even te huilen om in slaap te komen. Je herkent zo'n huiltje door even huilen, dan weer even stil, dan weer even huilen enz.

13. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @Lauwie heb geen foto nu :p

@ Daisy....wat klote zeg, hoop dat je snel uitgerust bent!

@ Setteke ik heb een puddingbuik overgehouden en slappe borsten...ben van 75 A naar 90 DD gegaan en nu heb ik 85 C

@ Linka, ik woog 59, de dag van de ks 91 :confused: en nu 73....
    Ik wil rond de 64 wegen...

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ monique...nu al tandjes? kan dat?

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik hoop dat je die wel haalt meis, Juudje! Dat is wel bijna hetzelfde als bij mij, dus het komt zeker goed hoor :)

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    ik hoop het :p

hebben jullie ook steeds dat je opnieuw moet inloggen ook al heb je aangevinkt automatisch inloggen? Wordt er gek van... :evil:

17. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    haha, ik ga nu ook geen buikfoto plaatsen hoor :)
    al valt t me mee. mijn dijen vind ik erger.
    ik vind trouwens dat de kilo's er maar erg langzaam vanaf gaan :(

18. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant

19. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ach ja, de kilo's... Was voor de zwangerschap 69kg, de dag van de bevalling 91kg. Afgelopen zondag woog ik 80kg en dinsdag woog ik alweer 78kg, terwijl ik de week na de bevalling 74kg woog. Heb me iets teveel verwend met snoepjes en chocola enzo... Dus ben deze week weer verantwoord aan het eten, en dan maar hopen dat het helpt!

Nou, Britt was wakker vanaf dat ik Jamie vanmorgen van de psz gehaald had. Tegen 2 uur moest ze de volgende fles, maar die heeft ze om kwart voor 2 gekregen. Van het CB mocht ik haar 150+5 aanbieden, dus dat deed ik ook sinds gister, en nu heeft ze de fles helemaal leeggedronken! Da's 165cc! Heb meteen maar mn haantje gebeld, die was ook verbaasd! Hoop dat ze hier lekker op kan slapen, in elk geval was ze nadat de fles leeg was helemaal knock-out, dus heb haar maar meteen op bed gelegd.

En ik heb er ook geregeld 'last' van dat ik opnieuw moet inloggen, terwijl ik 'automatisch inloggen' ook heb aangevinkt. Geloof dat je dan je cookies moet verwijderen. Dan schijnt het over te moeten zijn.

Xx

20. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Daisy, nou blijf het een vreemd advies vinden! Kan me niet voorstellen dat ze daar minder onrustig van worden voor de nacht! Is het ook zo dat ze hun dag en nachtritme om hebben gedraaid? Dus overdag veel slapen en 's nachts wakker? Dan zou je ze overdag wat meer wakker kunnen houden! Ik weet het niet hoor, probeer een beetje met je mee te denken!

Wat betreft de kilo's. ik was deze zwangerschap 11 kilo aangekomen en die was ik na haar geboorte binnen een week kwijt. Een week later nog 5 kilo extra. (maar dat mag ook best, ben aan de zware kant... :oops: ) Weet niet hoe het nu is, ben denk ik wel weer wat bij gekomen nadat ik gestopt ben met de bv.

Deel Deze Pagina