Augustus 2008 mama's !

Discussion in 'De mama's' started by miranda4xmama, Jul 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

Probeer eens een paar lepels bambix in de fles. Heet tegenwoordig groei-ontbijt, maar is gewoon de ouderwetse bambix. Ik doe er twee dikke lepels bij. Wel goed roeren/ schudden, ook onder het drinken, anders blijf je zitten met een dikke bodem drab.

2. sjudith

sjudith VIP lid

Dec 19, 2007
    13,031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ja maar nutrix is zelfde hoor :p nou ja zelfde idee hahah!
    Bambix ook al eens geprobeerd maar vind ze niet zo lekker!

3. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    1,263
    0
    0
    Noord-brabant
    raar misschien toch kijken of ze overdag misschien niet wat meer wil.

Toby krijgt dit overdag: Ochtendfles van 250 cc
    10 uur fruit
    12.00/12.30 boterham met flesje van 120 cc
    soms een tussendoortje
    17.00 warm eten met toetje
    20.30 avondfles 250 cc
    Als hij daar niet genoeg aan heeft vraagt hij dat gelukkig overdag.'Snachts wordt hij soms alleen wakker om te kletsen.

4. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    1,263
    0
    0
    Noord-brabant
    Hebben jullie trouwens geoefend met de kindjes om zelfstandig te kunnen zitten of ging dat ineens?

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

Juud, Nutrix is een opvulling. Er zitten geen voedingsstoffen in. Bambix wel. Maar goed, als ze het niet lust houdt het op.

Vogeltje, ik oefen wel eens met Silke het zitten. Bij Tymen deden we het nooit totdat we hem met 9 maanden eens op zijn billen zetten en toen kon hij dus los zitten.... Wie weet voor hoe lang al....

6. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Setteke: Jeroen is thuis aan het werk. Hij had een paar offertes liggen en moest nog een tekening ontwerpen. De aanvragen stromen binnen, gelukkig! Ik hoop dat dat nog wel even zo blijft!

@ Puck: Ik heb net gebeld en vanmiddag mag ik m'n andere pil ophalen, ik weet alleen nog niet wat :(

@ Juud: sprongetje? tandjes? Volgens mij zit er in bambix toch wel wat meer voedingsstoffen als ik nutix.

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey meiden, ben ik ff snel ego. Heb nog niks terug gelezen.

Wesely heeft het weekend nog koorts gehad en ikhad weer de dokterspost gebeld maar omdat hij alert is en goed drinkt verder hoefde we niet te komen. Nu kan ik vanmiddag naar mijn eigen huisarts om 14.30 uur dus daar zijn we wel blij mee. Hopelijk weet ik dan eindelijk meer!

Ik kom dan nog wel even vertellen hoe het was.

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ marleen, had Thomas het toch nog wel leuk gehad op de PSZ? Wat goed dat Jeroen zoveel werk heeft. Hier in friesland is dat schijnbaar een stuk minder!

@ Delilah, aah gossie, nog niet beter? Ik hoop dat de dokter wat voor jullie kan betekenen!

9. Marleen2109

@ vogeltje: als ze zelf aangeven te willen zitten kun je wel een beetje oefenen, maar je moet toch altijd een beetje voorzichtig zijn m.b.t. het ruggetje. Ik heb met Thomas niet echt geoefend, die deed het ineens. Jasper is het nu volop aan het proberen en ook nu ben ik eigenlijk niet aan het oefenen.

10. Marleen2109

@ Delilah: Nog steeds koorts?! Nou het duurt wel lang hoor! Hopelijk kan de HA je helpen!

@ Setteke: Ik moet ook een aardig stuk lopen naar de psz. Als het echt takkenweer is ga ik met de auto, maar meestal loop ik. Maar als Jeroen thuis is pak ik de fiets. Daarom zal ik blij zijn als het echt lekker weer wordt en dat Jaspertje kan zitten!

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Setteke, vrijdag na een tijd flink paracetamol geven was zijn temp weer netjes dus gestopt met paracetamol en zaterdag liep het weer op. Word er knettergek van!

Ikzelf slik ook al een paar dagen flink paracetamol omdat mijn oren en keel ontzettend zeer doen dus misschien heeft Wesley daar ook wel last van? Mijn temp was ook boven de 38 dit weekend. Maar iig fijn dat we weer naar de huisarts kunnen :D want van die dokterspost word je ook niet wijzer :(

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Delilah, nee niet leuk! Ik hoop dat je een kuurtje ofzo voor hem kunt krijgen. Eet hij wel goed?

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hij eet en drinkt wel goed ja. Hij krijgt nu wel vaker wat te drinken dus het zijn niet 3 flessen van 210 omdat hij nu gewoon wat slechter slaapt wil hij 'savonds laat ook nog wat drinken maar hij drinkt wel goed. Ook groente en fruit gaat er in zoals altijd. Dat is het lastige, die huisartsen vragen of ze goed drinken en dan is het meestal wel gewoon goed :( maar hij heeft vandaag precies een week koorts lijkt me toch niet normaal...

Ook poepen gaat goed, ik hoor 'm gewoon in de wipstoel :)

14. Marleen2109

Oja @ Setteke: Thomas had het prima naar zijn zin gehad. Ze hadden m heel even zijn speen gegeven omdat hij huilde toen ik wegging, maar is daarna gewoon gaan spelen. Toen ik aan kwam waren ze buiten en liep hij wel wat verloren rond en was hij mij aan het zoeken tussen de andere moeders. Eenmaal thuis wilde hij met mama kroelen. Op schoot lag hij met zijn speen en kroel en ging steeds zwaarder ademen en heb ik m op bed gelegd en HIJ SLAAPT!

15. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

Feb 22, 2007
    1,473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    ik keek net maar zit ondertussen te kolven want ik ben eindelijk weer wakker geworden! En het leek net alsof ik Britt hier in huis had....mooi geluid hoor die dochter van je, die 2 van ons samen die kunnen er wat van! hihihii

16. Marleen2109

@ Delilah: Komen er geen tandjes aan dan ofzo? Een week koorts MOET ergens vandaan komen.

17. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

Dec 3, 2007
    2,641
    0
    0
    Ja, wij wonen in een erg mooie omgeving! Ik ben er geboren en getogen en ga ook niet gauw weg hier! Neemt niet weg dat ik andere delen van Nederland niet mooi vind, maar dit is "thuis" :D

18. Marleen2109

@ Puck: Ieder zo zijn "thuis" toch?! Ik woon in een dorpje langs de Oude Maas en voor mij is het niet veel bijzonders, maar als je dan vanaf de andere kant van het water kijkt ziet het er toch wel mooi uit. Dan denk ik ineens goh ik woon toch best in een leuk "durp" :) Verder valt er weinig te beleven helaas :)

19. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

Dec 3, 2007
    2,641
    0
    0
    Dan zou ik wel even goed opletten wat ze je meegeven. Die andere die ik had zou precies hetzelfde zijn....nou mooi niet dus! Dus gewoon zeggen welke je wilt en dat je van andere erg last hebt. Dan kan je ha een briefje schrijven en dan krijg je de pil die je wilt ook gewoon vergoedt, dat scheelt ook weer! ;)

20. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

Dec 3, 2007
    2,641
    0
    0
    Nou idd, ik kan ook enorm genieten als we een weekendje weg gaan, maar vind het ook heerlijk om weer thuis te zijn. Is toch vertrouwd hahaha!

Ik ga even wat eten...

Share This Page