Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Marleen, ik zie nog geen duidelijke tekenen van tandjes? Je wordt er ook zo onzeker van he... Maar goed, vanmiddag horen we wel hoe of wat bij de huisarts. Hij had nu 37.8 maar z'n beentjes voelde helemaal koud :(

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Dikke knuff voor Wesley Deli! Suc6 straks bij de HA!

3. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    @vogeltje: we oefenen regelmatig in de bank met loszitten, daar kan ze het redelijk, maar in box bijvoorbeeld rolt ze heel snel om....net zo'n tuimelaartje
    @chantal: ik zou idd een officiele klachtenbrief schrijven ivm onheuze bejegening. Wat een pannekoek zeg die vent, is niet goed bij z'n hoofd zeg!

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Thanks Queenie!

5. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ delilah: Ik weet het ook echt niet meis, maar ben blij dat je bij de HA terecht kunt!

@ Puck: Ik let zeker wel op wat ik mee krijg. Ze weten dat ik heel goed kan zeuren... :)
    Ze hebben ooit eens geprobeerd om me aan een goedkoper merk medicijnen te krijgen voor mijn astma, maar daar was ik het niet mee eens. Heel gezeik, maar het andere werd wel netjes voor me bestelt :)

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Mar, morgen blijdorp?
    xx

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    trouwens als er meer mamma's zin hebben :D
    Ik heb voor 4 mensen 25% korting ;)
    En het wordt mooi weer :p

8. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    o wat jammer dat ik moet werken :(

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey meiden

wat hebben jullie veel geschreven moeten jullie niet buiten spelen 8)

@setteke wat een moppie

@lauwie tis ook erg lang hoor dat va silver

@chann hoe was het bij de dokter

@Schatje jeetje meis dat is niet zo fijn. ander moet je gewoon nog een gesprek aan gaan met de gyn

@mieppie. duurt zekker lang voor je ongie wordt zou ok bellen als je het og niet bent deze week

@monkie als je op de lijst wilt blijven zou het fijn zijn als je gegevens door geeft. want daar door blijft de lijst een leuk beeld.

@marleen je hebt ook nogcondooms en een spiraal zonder hormonen

@Mieppie toen wij een meeting hadden. in een pannekoeken restorand zijn we gefilmt voor een tv programa. en schatje die is helemaal erg in beeld

@QueenBee wat een moppieee

@puck leuk he ramen lapen nottttt :evil:

@setekke wat fijn dat thijme naar de peuter speel zaal kan

@Delilah jeetje weer ziekies fijn dat je vanmidag naar de ha mag

Zo meiden ehb een beetje gereageerd.

ga nu wer even met me meisje spelen. en genieten van het mooi weer.

liefs sabrina

10. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Delilah het schiet zo idd niet op en ik snap dat je er knettergek van wordt.

@ Queenbee met welk programma maak jij die banners en is het moeilijk. Wil er echt ook een keer aan beginnen.

Wij oefenen soms met Toby omdat hij aangeeft erg graag te willen zitten. Hij kan het wel op de bank en het aankleedkussen. Oefenen doen we in het voedingskussen als hij dan valt heeft hij aan alle kanten iets zachts. Hij leunt alleen nog iets te vaak naar voren of opzij.

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    heb altijd 25% korting ;) voor 4 anderen! Dus als je andere dag kan?

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

Dat had ik heel leuk gevonden Juud, maar daarvoor is Rotterdam toch echt te ver weg helaas! Echt jammer, ik denk dat mijn kids het ook super zouden vinden!

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Binna, lekker weertje he! Ga zo was buiten hangen!

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @kalinka ja er hanger al 1 en de volgende hang ik zo op.

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    sjudith, een keer op een zondag of een maandag? as maandag heb ik net een afspraak gemaakt, maar verder kan ik wel vaak.

16. Marleen2109

@ Juud: Ik ga morgen met m'n zus op stap! Jammer hoor, Blijdorp = leuk!

@ Binna: Ik heb echt een hekel aan condooms :( En ergens vind ik het ook wel makkelijk dat als ik de pil slik ik het in het weekend nooit ben en tijdens vakanties ook niet ineens voor een verrassing sta. Normaal gesproken vond ik het niet zo'n ramp want ik gebruikte tampons, maar dat lukt nu dus (nog) niet :( Kortom er is eigenlijk niks goed :)

Pff, ik ben een poging aan het wagen om de was en strijk weg te werken nu Thomas nog slaapt, maar het ontbreekt me echt aan energie en zin. Heb maar een kopje thee gezet :) Als Thomas wakker en fit is ga ik maar ff lekker naar buiten denk ik!

17. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @sjudith: mylan word ook de laatste tijd vaker wakker, zaterdag ook voor melk en heeft ook gehad. drinkt de laatste fles ook meer zo'n 250cc
    heel vaag

@vogeltje: oefenen doen we wel, maar hij kieperd haha grappig om te zien

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ all, ik ga nu werken!
    meiden die morgen WEL willen, even pbtje :)
    X

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Het is hier helemaal niet zo mooi weer, heel erg bewolkt!

Ik zou morgen naar de Zwaluhoeve gaan een dagje relaxen. Kijk er al maanden naar uit dus hopelijk voel ik me morgen beter. Hubbie is thuis voor Wesley. Wesley ligt overigens nu al de hele tijd zoet te spelen :( zul je zien dat als je naar de ha kunt het over is zeker :rolleyes:

20. Marleen2109

Nou ik ga vanmiddag dus niet naar buiten, want Thomas is hartstikke beroerd. Hij heeft net 1,5 uur geslapen, maar klinkt nu erg benauwd en heeft een temp van 39. Ik heb m een zetpil en een pufje gegeven en wacht het even...

Deel Deze Pagina