Aaaah, het arme mannetje. daarom was hij zo verdrietig vanmorgen natuurlijk! Verwen hem maar lekker met mama-liefde!
wat is dat nou weer hier dit kan niet hoor ! 5 blz er bij typen ! tsss hahahaha nee hoor typ maar lekker verder hihi !
@Deli; You're welcome! @Binna; Buiten spelen? Tis hier petweer! Bewolkt en koud... brrr... Dankje voor het compliment! @Vogeltje; Met Corel Paint Shop Pro X2 Ultimate. En het is niet erg moeilijk.. zit een studiecentrum bij in het Nederlands. Is erg leuk om te doen hoor, heb er alleen niet altijd even veel tijd voor, da's wel jammer.. @Sjudith; Werkze! @Marleen; Ach, arme Thomas! Knuffel voor hem! === @Zon; Waarom schijn je hier niet? Had er ook wel ff uitgewild.. achter het huis kan Jamie nu niet spelen, aangezien manlief de hele tuin op de kop heeft staan omdat er een speeltoestel in komt... en het is hier zo somber weer dat ik al helemaal geen zin heb nu om aan de wandel te gaan... @Zitten; Britt zit op schoot altijd best stevig, en als ik in bed zit doe ik wel eens een kussen achter haar rug en blijft ze ook wel aardig zitten, alleen na een tijdje glijdt ze langzaam omver naar links of rechts, hihi! Als ze ligt (in bed/box/speelkleed) en ze ziet of hoort iemand aankomen, gaat haar hoofd helemaal omhoog en haar benen ook, dan ligt ze in een soort van U-vorm zeg maar. Dus heb zo'n vermoeden dat het niet lang meer duurt voordat ze zelfstandig kan zitten.. === Zo, heb net een telefoontje gehad van een (vroegere) vriendin van mij, die woont nu in Leeuwarden dus die ik zie ik amper meer. Maar we bellen wel ff eens in de zoveel tijd. We waren gewoon weer een uur verder, heerlijk! Altijd leuk om even van elkaar te horen dan! Xx
hellow ik sta te zwoegen op mijn bugaboo wagen....was van plan om die buggy inzet erin te doen...maar ben mn geruiksaanwijzing kwijt en heb er wel 1 in het fins ofzo. Kom daar dus niet verder mee WIE HEEFT ER OOK EEN BUGABOO EN KAN MIJ HELPEN? die onderste linten krijg ik er maar 1 ring door dat pikkie, de ander kant lukt niet......?
hahaha foreverfriend hihi pikkie hellaas ik heb geen bugaboo ken je niet een gebruiksaanwijzing bijhun op de site downloaden?
@ Marleen: Ach arm ventje, beterschap! @ Foreverfriend: Kan je niet helpen sorry, maar vind je beschrijving erg grappig! Ik ben aan het orienteren op autostoeltjes (nog steeds ja... ) Je leest zulke tegenstrijdige dingen, denk je een goede gevonden te hebben....aaarrgghhh! Ik twijfel nog tussen Priori, Tobi en King Plus... Tegenstrijdige berichten en enorm prijsverschil! En gisteren gehoord dat we hem van mijn schoonvader krijgen (lief!), maar dan houd ik me dus altijd een beetje in wat prijs betreft.... De King komt als beste uit de tests----> 200 euro, Priori is ook goed-----> ongeveer 100 euro Lastig, lastig.....
@ ForeverFriend ik heb die ook als je de stangen wat naar elkaar toe duwt moet je wat kracht zetten kun je ook die andere ring erom krijgen. Kwamen wij na veel zwoegen achter.
puck ik heb hier de priori van 99 euro en dies goed hoor ! vind ik tenminste ze zit er goed in vast en lekker zacht. heb een zwarte, vind hem er zelf heel luxe uit zien
@ Puck ik wil de tobi dan zit Toby in een tobi vond het zo grappig. @ Foreverfriend welke kleurcombi heb jij voor je kinderwagen/buggy
thnx daar kwam ik dus ook achter toen ik de nederlandse beschrijving las....puffff het zweet staat me overal.... nu eerst even elkkr naar buiten ff een frisse neus halen!
[quote="Vogeltje @ Foreverfriend welke kleurcombi heb jij voor je kinderwagen/buggy[/quote] ik heb grijs met offwhite en jij? ik vind het een erg fijne wagen hoor, geen moment spijt van gehad!
Goede middag Even een berichtje van mijn kant. Vandaag met Janna naar de dokter geweest, had een arts in opleiding, dus die wilde even overleggen met de andere artsen. Werd dus net terug gebeld. Ze willen toch dat de Kinderarts er even naar kijkt. Vind het zelf niet echt nodig, maar ja we gaan wel weer. Voel me soms net zo een overbezorgde moeder. Verschrikkelijk. Morgen dus maar even verwijsbrief halen en weer bellen. Morgen heb ik trouwens ook een selectiebijeenkomst in het UMCN. Daar had ik gesolliciteerd voor leerling verpleegkundige. Ben benieuwd. Moet vandaag eigenlijk vanalles doen, maar kan me er echt niet toe zetten. Ben zo moe. Fijne dag allemaal en zal snel de lijst even up to date maken.
Wilde terug lezen, maar ZP loopt hier de hele tijd vast . Nu geen tijd meer, want moet met de kat op controle bij de DA. Mijn sollicitatie ging erg goed. Hij was heel posititef en vond het juist een pré dat ik een zoontje heb. Hij heeft zelf 2 dochters en liet me zelfs een foto van ze zien. Hij heeft alleen 20 sollicitanten en hij heeft maar 1baan (1 fulltimer of 2 parttimers). De kans is dus klein dat ik de baan krijg, maar ben al heel blij met zo'n positief gesprek. @Schatje; Het is waarschijnlijk al beantwoord, maar we komen morgenavond op tv Liefs