Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Duster: Het is al fijn dat je weet dat je in ieder geval niet afgewezen wordt doordat je een klein mannetje hebt. Dat gebeurt namelijk ook jammer genoeg! Ik ben benieuwd hoor!

@ Foreverfiend: Ik heb ook de bugaboo cameleon en ik vond je omschrijving geweldig :) Hier was ie al een keertje opgerekt dus ging het vrij makkelijk. De eerste keer heb ik samen met m'n zus staan rukken en trekken :) Bij Thomas had ik zand/fleecestof rood en nu heb ik zand/ canvas blauw. Ik ben er nog steeds heel blij mee. Het makkelijke is nu dat je je boodschappen goed in het mandje krijgt :)

@ Happy: Beter voor niks naar de KA dan dat je straks denkt shit. Mama's voelen vaak zelf wel aan of iets goed zit of niet en aangezien je er zelf wel vertrouwen in hebt komt het vast goed!

--------------------------------------------------------------------------

Ik ben even lekker met Jasper buiten geweest. FF wat te eten halen, hoestdrankje voor Thomas en naar de apotheek voor m'n pil. Het stomme is dat ze dat drankje niet bij de apotheek verkopen, dus moest weer het halve dorp over. Maar het is wel heerlijk buiten! Jeroen is nu naar een klant en na het eten weer... de zon schijnt en zijn tel blijft gaan!

Ik heb net de laatste rompertjes 62/68 opgevouwen en ze verdwijnen nu naar zolder. Wat gaat het hard!

2. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ik word de hele tijd van zwp afgegooid.
    Zo kan ik natuurlijk nooit bijlezen. :(

3. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    En heb je de juiste pil Marleen?

4. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ik heb zo een etentje van mijn werk.
    Heb er niet zo'n zin in want het is volgens mij nogal een sjieke tent.
    En ik ben niet zo'n sjieke eter, ben nog al een prutser met bijzonder eten. ha ha

Ben gewoon een beetje zenuwachtig. Dom hè.

Ik zit al helemaal klaar.
    Gerard is met de hele horde meiden naar de zwemles van Dionne.
    Dat is een hele onderneming hoor.

Ik kan nu wel weer goed op zwp dus ik ga nu nog even teruglezen.

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey meiden!

Ben ik weer, Wesley is vandaag weer ineens een heel ander ventje :confused: lekker spelen en weinig mopperen, lijkt er toch op dat hij beter wordt.

De huisarts had 'm nog nagekeken en hij had nog steeds een lichtelijk geirriteerd oortje maar volgens de huisarts komt hij er nu echt zelf overheen. Als hij woensdag echt nog niet helemaal is opgeknapt moet ik bellen en dan krijgt hij direct antibiotica. Hij vond het nu jammer om te geven omdat hij echt denkt dat ie er nu over heen aan het komen is.

Hij had mij ook na gekeken en mijn keel is rood en geirriteerd en mijn beide oren ook dus we hebben beide een hevige verkoudheid te pakken :( alleen bij Wesley is dat direct zichtbaar in z'n temp maar dat zou nu beter moeten gaan?! Hoop het maar. Hij is in ieder geval al de hele middag supervrolijk aan het spelen. Dat werd ook wel weer eens tijd na een week hangen en huilen!

6. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ik heb een probleem! :confused:
    zit helemaal in mn rats! we hebben dus alweer geklust en aan de ovu testen te zien is mijn eisprong heel binnenkort!
    vergeet ik toch gewoon dat ik aan een AB kuur zit! :rolleyes: :(
    wat nu? ik heb vandaag maar geen ab meer genomen, maar dat is echt niet goed toch om een kuur niet af te maken? zou het kwaad kunnen om de ab af te maken? er staat in dat het niet tijdens een zwangerschap gebruikt mag worden en dat je tijdens de kuur ervoor moet zorgen dat je niet zwanger raakt! ik ga er niet vanuit dat het in 1x raak is, maar stel dat het wel zo is...

liefs rebbel

7. Marleen2109

@ Rebbel: Een heleboel AB kuren kunnen geen kwaad tijdens de zwangerschap. Ik heb bij beide een kuurtje gekregen, 1x voor blaasontsteking en 1x voor een luchtwegeninfectie. Er zijn heel veel verschillende soorten. Als je zekerheid wilt bel je toch ff naar de HA of de HA post? Het is niet verstandig om te stoppen voor de kuur af is, dan moet je er straks weer eentje... Even bellen zou ik zeggen, daar zijn ze voor!

@ Miranda: Ik heb al een paar dagen dat zp raar doet. Soms duurt het heel lang voordat de pagina wordt geopend, soms word ik er af en gegooid, maar meestal gaat het goed :)

@ Delilah: Zonder kuurtje is altijd beter voor de weerstand. Laten we hopen dat het woe niet nodig is!

8. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    hi, ik zou als ik jou was gewoon je AB doorslikken. Het is inderdaad niet goed een kuur niet af te maken. Dan is het voor niks geweest....
    De kans dat je zwanger raakt is 25%....en wat Marleen zegt is zo, sommige AB mogen worden ingenomen tijdens een zwangerschap.
    Succes met je beslissing.

9. Marleen2109

Oh enne Miranda, hier nog zo'n klungel met eten :) Zeker als je erop gaat letten gaat het mis :)

------------------------------------------------------------------------

Hier liggen beide mannetjes al in bed. Het ging echt even helemaal mis... Jeroen is naar een klant. Die beste man wilde rond 18u afspreken, niet zo'n handig tijdstip, maar ja soms ontkom je daar niet aan.

Jasper wil ineens niks meer eten. Zijn fruit niet, zijn groente niet en net ook z'n fles niet! Hij is ook zo vreselijk aan het hoesten. Het kleine beetje wat er in ging is er ook alweer uit.

Thomas is de hele middag hangerig geweest en heeft zelfs nog even geslapen. Net werd hij een beetje dwars. Ze zaten samen in bad en hij gooit een bekertje richting Jasper. Het was mis en ik waarschuwde hem dat dat niet mocht. Als hij het nog een keer deed moest hij uit bad. En ja hoor hij gooit gewoon, nog hard ook. Ik m uit bad gehaald in een handdoek gewikkeld en op z'n kamer gezet, ik was zo boos. Intussen Jasper uit bad gehaald en afgedroogd. Kom ik weer bij Thomas is zijn bed ondergeplast natuurlijk. Jasper inmiddels weer aan het huilen en spugen WWWHHHAAA!

Nu ze allebei zo hoesten ben ik bang wat de komende nacht zal brengen... En aangezien ik zelf ook zo lekker fit ben... Ik kan wel ff janken van vermoeidheid, bleh! Jeroen zei vandaag tegen me je bent helemaal jezelf niet. Hij zei je bent wat kribbiger de laatste dagen, maar nu ben je zo stil en afwezig. Ja lieve schat, ik kan goed toneelspelen, maar het houdt ook weleens op!

10. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    jullie zeggen dat het geen kwaad kan. maar rebbel zelf zegt net dat er staat van wel?

11. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    misschien dan maar morgen de huisarts bellen? Dan weet ze het zeker...

12. Marleen2109

Dat staat ook in de bijsluiter van paracetamol en dat mag je ook gebruiken. Het staat ook in de bijsluiter van mijn medicatie voor astma wat ik voorgeschreven krijg. Ik zeg alleen dat je heel veel AB kuren gewoon voorgeschreven krijgt als je zwanger bent en dat ze even na moet vragen als ze zekerheid wil.

13. Setteke

Setteke Niet meer actief

Rebbel, ik zou even de huisartsenpost bellen als ik jou was. Vaak worden dat soort dingen uit voorzorg in de bijsluiter opgenomen. Maar dat zou ik dan wel zeker willen weten. Er zijn feitelijk twee soorten AB's. Een soort die je niet mag in het begin van de zwangerschap en eentje die je niet mag later in de zwangerschap.

14. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden

@setteke: ik weet dat ik niet zo snel de moed op moet geven maar het voelt gewoon klote :( baal ervan dat mijn lichaam niet meewerkt en dat we niet gewoon zonder hormonen en alles zwanger kunnen raken :(

@juud: misschien sprongetje?
    En had graag mee gewild naar blijdorp maar heb helaas geen auto morgen :(

@rebbel: heb je al naar HA post gebeld?

Groetjes

15. Hé dames, goedenavond...

Hoe is het met jullie?
    Ik ben moe en fucked!
    Naar de tandarts geweest, blijkt dat mn verstandskiezen er echt uit moeten, ze adviseren dit voor de 28ste te doen en ikke ben 27... Het waren tikkende tijdbommen.... De ruimte die tussen mn achterste kiezen en de verstandskiezen zit, kon een pink in en dat was nu een plek waar het vuil en bacterie zich op kon hopen en waar ik niet bij kon om schoon te maken, wat een ranzig idee...

En ben ff naar de kapper geweest, ff mn haartjes laten knippen!

Ben nu foto's aan het uploaden om te spammen...

Heb ik nog iets gemist?

16. ff fles maken voor de jongeman...

17. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Boeeeeehoeee niemand wil met me mee :cry:

Oja ben aan hetw erk nu :rolleyes:

18. Marleen2109

@ Juud: Ik had al afgesproken om met m'n zus op pad te gaan. Ik vind Blijdorp zelf ook nog zo leuk :) Maar ik denk dat ik morgen helemaal niks doe. Thomas had nog koorts net en Jasper ligt alleen maar te hoesten, dus ben bang dat ie ook ziek gaat worden!
    Werkse!

Ik zie net dat je weer een nw pendel hebt, april zou leuk zijn :D

19. <embed width="448" height="361" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" src="http://i570.photobucket.com/player.swf?file=http://vid570.photobucket.com/albums/ss141/chantalchannie/MOV00246.flv">

20. oh dat werkt zie ik.... ! ahum...

Juud, helaas.... no money and no time, anders graag, lijkt me hardstikke leuk....!

Mar, kindjs ziek, bah!

pendel, wa is da?

Deel Deze Pagina