Lieve meiden, ik heb de hele week geen tijd voor jullie gehad en mis jullie! Ise is ziek geweest, vanaf donderdag had ze koorts en was ze zielig en huilerig. Zetpilletjes paracetamol hielpen soms even, maar ze had vooral veel geknuffel nodig. Gelukkig heeft ze al die tijd wel goed gedronken (al spuugde ze ook meer), dus we maakten ons niet echt zorgen. Het was vooral heel zielig en kostte ons veel tijd om te troosten, ook s nachts (*gaap*). Nu lijkt ze weer koortsvrij. Ze heeft wel een vies oortje. En vannacht wilde ze graag als ze wakker werd weer in slaap gewiegd worden. Bij koorts en ziekte is dat natuurlijk prima, maar nu ze weer beter is moet ze daar niet te veel aan wennen! Dus even laten huilen vannacht en ze ging gelukkig weer zelf verder slapen. Kijken of ze vandaag koel blijft en haar eten binnen houdt. En hopelijk kan ik weer vaker inloggen, al heb ik ook deze week weer een drukke week voor de boeg Sorry dat ik alleen ego reageer...
Oja, wat ik nog wel wilde zeggen: Marleen, hartstikke goed dat je geprobeerd hebt het je schoonouders te zeggen dat het niet leuk vindt hoe ze over Thomas praten. Jammer dat het niet aan kwam, gewoon blijven herhalen tot ze het echt horen! Je hebt een schat van een knul en daar mogen ze gewoon trots op zijn!
Zo, we kunnen weer wat posten en lezen! ZP had vanmiddag kuren, bij jullie ook al zag ik! Moet nog ff een wasje opvouwen, de mand staat al naast me op de bank, dan ff een koppie koffie, Britt uit bed plukken voor de laatste fles en dan lekker lam op de bank hangen! Btw, kwamen jullie nu vanavond of morgenavond op tv? Morgenavond toch? Hihi, vanmiddag moest mijn hubby nog even naar het gemeentehuis, dus zeg ik dat tegen Jamie, zegt Jamie; 'wat doet papa in de gemene huis?' Hihi! Lekker ding is het! Hij lag om half 7 te knorren op de bank, dus hebben we hem lekker op bed gelegd. En Britt begon me toch net een partijtje te krijsen, niet meer normaal! Als ik het nog niet wist, wist ik het nu zeker dat ze een meisje is, jeetje, wat kan die gillen! En alleen maar ff omdat mannetje even bij haar ging kijken, en ze blijkbaar schrok van hem, krijsen! === @Chantal; Oh tandarts.. blergh! Nu moet je zeker snel weer heen om die kiezen te laten trekken? Leuk vooruitzicht... not... Leuke foto's! @Marleen; Beterschap met je koters! @Sjudith; Zou wel meewillen, maarja.. afstand he? Druk op het werk? Tot hoe laat moet je dan? === Xx Xx
hey, ik heb nog niet gebeld, maar ik kreeg op een ander topic het antwoord dat ik nog niet zwanger ben en als dat wel gebeurd heb je in het begin nog geen bloedband met het kindje. dacht dat dat wel kon kloppen? donderdag zou de laatste dag van de ab zijn en ik verwacht een deze dagen mijn eisprong... ik bel anders wel even. liefs rebbel
@rebbel: oe das balen, maar inderdaad er is nog geen bloedband. weet wel als je vroegtijdig stopt met antibiotica dat je dan kans hebt dat je iets kweekt wat resistent word voor bepaalde antibiotica, maar ja is een kans. dus? ik zou hem zelf dan nu niet innemen, dan bellen en dan weet je of je doorkunt slikken. huisartsenpost kan je ook bellen toch? succes
@chantal: wj wilden die schoentjes ook halen voor djayden.. maar ik vind ze heel moeilijk aan trekken haha
http://s570.photobucket.com/albums/ss14 ... V00227.flv Tygo's gebrabbel, beetje lang filmpje ma je snapt het na de eerste 2 min vast wel, hihihi...