Jemig Tammie, wat een hork! Het is duidelijk dat hij jou vreselijk wil kwetsen, maar hoe kan hij Justin daar in godsnaam bij betrekken. Hij is zijn kind echt niet waard hoor! Wees blij dat je niet met hem verder hoeft! En hoe je het later aan Justin moet uitleggen? Hoe hard ook, maar uiteindelijk zul je toch eerlijk moeten zijn. Maar zover is het nog lang niet! Geniet van je mannetje en vergeet die hufter! Hij is het niet waard om verdriet over te hebben! *Dikke knuffel*
tygo had op 24-2 een omtrek van 45,4 Djayden heeft ook groot, zie ik, hoe oud is djayden? Er zit in ieder geval 2 wk tussen het meetpunt. en het groeit volgens mij met zo'n 1-2 cm per 6 wk. @ alieke; ah wat vervelend, dan snap ik het... Gewoon blijven aanbieden dan maar ja, wat kan je anders, hoop dat er snel wat ingaat... @queenbee; paint shop pro, m oet je die kopen? en waar download je die scrapbookspullen dan of gaat dat ook via het programma, want daar ben ik naar op zoek, sites waar je het GRaties wel te verstaan kan downloaden
@tammie hey meis las net al iets bij je wie wat waar. en dit verklaard het. jeetje wat een eikel van een vent zeg. hij jou mooi mannetje niet eens waar. snap niet wat hem bezielt maar dat doe jij ook niet. dus je hebt er niks als ik dat ook zeg. maar wat je wel kan zeggen. probbeer het van je af te zetten. en je niet druk te maken over hoe je het moet gaan uitlegen dat komt dan wel. en wat je wel kan doen. is de dingen bewaren die hij ooit wel over hem heeft gezegt (bedoel de leuke) en gewoon deze piriode omschrijven.dus een soort dagboek van wat er nu allemaal gebeurd. waar je zo min mogelijk probeerd hem zwart te maken. en dus alleen op schrijft hoe en wat. zodat je het presies kan laten zien. (hoop dat je me snapt ) en een hele dikke knuffel
Tammiel, ik wil je even een dikke knuffel sturen. Wat ongelooflijk. Hoe kan iemand die al kinderen heeft meer van de een dan van de ander houden.. ik zal dat waarschijnlijk nooit begrijpen.. en dan ook nog afstand doen... Even heel iets anders.. ik dacht dat je weer leuk contact had met iemand, is dat nog steeds zo? Hopelijk vind je om je heen ook genoeg steun!
@Chantal; PSP is gedownload en gekraakt... De kits voor digitaal scrappen kun je zo van internet halen, google je even op digitaal scrappen of gratis scrapkits en dan heb je een hele boel die je zo mag downloaden! Ben nu ff Britt fles geven hoor, tot zo!
Ja gelukkig heb ik Dominic die me onwijs steunt en waar ik erg goed mee kan praten. Ook voor Justin is hij onwijs goed en behandelt hem als zijn eigen zoon dat maakt wel veel goed gelukkig
@ Setteke, thanks! @ tams, heb je hyves lees ik? Mocht je het willen mijn hyves is: http://chantal-channie.hyves.nl/ Ik zou het ook wel leuk vinden, Tygo en Justin hebben dezelfde geboortedag. Dikke knuffel! @ all, mn mannetje heeft net nog m&m's speciaal voor mij gekocht.... lief he
oh ja i forgot, iemand vroeg me of ze getrokken moesten worden? mn verstandkiezen, bedoel ik! Ik moet een afspraak maken bij een kaakchirurg dus ik denk dat ze weggesneden worden? Hij heeft er zo aan zitten pulken, dat ze nu nog zeer doen ook, bleh...!
inderdaad.... Ik ga morgen maar meteen bellen, ben ik er vanaf...! Ok ik ga ff gratiessss scrapbook dingen zoeken! tot morgen, fijne avond, slaap lekker moeders en beterschap aan alle kindekes!
@rebbel: nou ze zitten daar toch ook voor advies, misschien een beetje zielig praten je weet maar nooit hihi @tammie: tering wat een eikel, sorry voor mijn taal maar kan dit niet begrijpen. zo'n leuk kind gewoon de rug toe keren, wat een zwak figuur zeg. kreeg er even een rilling van ik ben morgen 2 dagen op cursus, dus kan even niet bijlezen tot over een paar dagen
Jeetje Tammie wat erg allemaal! Ik denk idd dat het goed is dat hij afstand neemt....zo iemand is jullie niet waard! *dikke knuffel voor jou en je mannetje!*
Trusten allemaal! Ga zo ook offline, morgen weer aan het werk. Zal proberen of ik morgenavond weer ff mee kan kleppen! En Tammie, dikke knuff voor jou! Xx