daisy het lijkt mij dat als ze het opdrinken ze het wel lusten toch? en donique is 4,5 kilo dus dat scheelt ook weer niet zoveel. die vrouw zei dat als ze 's nachts wakker word je gewoon drinken moest geven. en donique drinkt dan (weet niet hoeveel borst) en slaapt daarna weer heerlijk verder. als het helpt. geef je ze 's nacht toch nog een beetje. die cb heeft het toch ook niet altijd goed. dan geef je ze 's nachts als ze komen dat beetje wat je nu 's avonds niet meer geeft. probeer zelf je meisjes aan te voelen. dat lijkt mij toch beter als een hele nacht niet slapen? dikke knuffel meissie.
@ daisy, sorry ik wist niet dat ze al zoveel kregen! Wat een gedoe zeg voor je met die tegenstrijdige adviezen, maar ja, kan me voorstellen dat je van alles probeerd. Gelukkig weten baby's het zelf niet meer als ze groter zijn dat ze niet helemaal lekker in hun dikke spekvelletje zaten als baby. Roos zit weer te sjansen met het behang, ze gaat dan elke keer lachen en een beetje knipogen en heeft de grootste lol (geen idee of het behang ook voor haar valt, hihi) dat babymassage is echt een aanrader. het is bij ons van 09.00 tot 11.15 en eerst gaan we dan lekker de babys masseren en lekker aanraken en daarna zijn de baby's helemaal doezelig en gaat er een c.d. op met baarmoeder geluiden (jaja) en vallen de babys allemaal in slaap en dan gaan de mama's elkaar masseren, over de kleren, ik kom elke week weer als herboren terug. Het is zowieso heel fijn om de hele ochtend met je baby bezig te zijn zonder je huishouden/telefoon/computer, gewoon lekker even samen zijn
Oh, oepsie! Soms let ik niet helemaal op wat ik waar neertyp, hihi! Komt dat we met een stel meiden onszelf kippen noemen en onze mannen haantjes... ach, en af en toe gooi ik het lekker in de war, haha!
@ Sjudith: dank je wel voor je uitleg! Broodjes = sixpack. Waar een forum al niet goed voor is! @ Daisy, moeilijk zo hoor. Ik had zo gehoopt je dat je een goede nacht had gehad, helaas... Maar volg je hart, doe wat jou goed dunkt. Jij bent hun mama! @ Setteke: iets over gehouden. Doordat ik zwanger ben geweest, heb ik nu enorm last van mn darmen. Ik heb dat de hele zwangerschap gehad en voor de zw.schap ook. Heb namelijk prikkelbaar darmsyndroom. En daar heb ik nu behoorlijk veel last van. @moniquekenitra: een tandje. wat een idee zeg! geef je bv? Ik weet dat toen mijn oomj geboren werd, hij toen al een paar tandjes had. ONgelooflijk! @ Linka: ja dat is het voordeel van op verzoek voeden dat je gewoon kan geven wanneer ze wil. Gister liet ze er een keer 5 uur tussen zitten, maar vanmiddag wilde ze om 1 uur alweer, terwijl ze om half 11 nog had gehad. en wat vond je van de complimenten? @ Kilo's: ben in totaal ongeveer 10 kilo aangekomen. woog 64 kilo. na de bevalling was ik heel snel weer 65 kilo, maar dat kwam doordat ik ruim een week in het zh moest zijn en daar krijg je niet zo veel... En helaas zitten er nu wel weer een paar kilo's bij: weeg nu ongeveer 67 kilo. moet nog wel wat af... Wie weet wanneer je mag gaan zwemmen na een ks? @ Petra: heerlijk zon meidje joh. sjanzen met het behang. ja, je moet wat he?! Lache hoor! Mijn meidje lacht ook regelmatig,maar alleen tegen mensen! ze vindt hier ook het behang erg interessant, maar lacht nog net niet. Puistjes zijn hier bijna bij dr weg, alleen heeft ze nu hele schrale, droge wangen. moet ik hiermee langs cb of ha? of moet ik bellen? of wat kan ik doen? vanmiddag heb ik Hanne dus al heel snel weer gevoed. ze moest zo hard huilen. ik dacht eigenlijk dat het geen honger kon zijn, dus van alles uitgeprobeerd. en toen toch maar even voeden, en voila... dat was het! en toen kon ik ook uiteindelijk nog even slapen. Wie doet hier nog aan een middagdutje? ik probeer het wel in te passen... heb het nog wel nodig.
hahaha petra, moest lachen om jouw kleine flirt en giulia ook al lees ik mijn zoontje is trouwens helemaal verzot op lampen, een van zijn eerste woorden, lamba (marok. voor lamp) en hij kan uren op straat lopen van lantaarnpaal naar lantaarnpaal en gaat daar vol aanbidding onderstaan daisy wat een nacht zeg, moeilijk om ze te laten liggen, maar denk wel verstandig. hoop dat jullie snel het ritme weer vinden, en fijn dat ze bij je schoonouders zijn. net even lekker geshopt, een nieuwe jas maatje 34 alweer, en jeans, die heb ik toch maar in 36 genomen, vind dat net wat lekkerder zitten. ik wou graag in maatje 36 blijven maar vrees dat ik al snel weer in 34 zit wow monique een tandje, heb het al wel eens gehoord, lekker snel puistjes ja ik, ontdekte er 2 op mijn rug, bah.. zijn gelukkig al weer weg nou mijn meisje slaapt nog, vanmiddag een giga poepbroek, gelijk in bad gestopt en voeden en daarna weer naar bed. de osteopaat belde straks of we dinsdag kunnen komen i.p.v. vanavond. geen probleem, vind het ook wel fijn, ben beetje bang om haar uit het ritme te halen. de osteopaat is overigens een errug leuke man haha
Chantico, ik las bij jou iets over spiraal. Wie zet die erin?Ik wilde eerst aan de pil, maar heb het nog eens goed gelezen en zie er toch maar vanaf denk ik. Wil voorlopig nog geen derde kindje, ben te zwaar en rook nogal eens.. Misschien dus ook maar voor de mirena spiraal. Maar doet het zeer, heb je er last van daarna? Kan het snel geregeld worden? (Ga namelijk volgend weekend op vakantie en wil daar wel zwemmen enz.) Ik hoop dat je mij die antwoorden kan geven. Dokter was namelijk vanmiddag al dicht, dus maandagochtend maar even langs.
Ooooh ik wil ook m'n oude vertrouwde buik weer terug...... heb nog maar 4 kilo te gaan maar ze zitten allemaal dáár!
Oh wat gaat het snel vanmiddag. Heb wel alles gelezen, maar ga niet overal op reageren. @Daisy, wat hebben jullie een horror nacht gehad. Lekker dat je schoonmoeder de meiden even heeft mee genomen. Las over kilo's. Die zijn er bij mij al af. Maar ja dat was ook niet zo moeilijk waren er maar 6 geloof ik! Vandaag weer even gaan wegen. Janna weegt nu 3334 dus bijna 200 boven geboorte gewicht. Ja ben zo blij! Eindelijk is ze nu echt aan het groeien. De Wijkvk vond wel dat ze veel te drinken kreeg. Maar ja als zij het opdrinkt dan is het goed toch! Als ik haar meer geef en ze heeft verder geen dorst laat ze het ook staan.
grappig al die sjans kindjes! (en noura! , heeft de man ook een site met foto? ) @happy, kan me ook voorstellen dat janna wat in te halen heeft. lekker laten drinken zou ik zeggen! en wat iemand al zei: cb is ook maar een mening.
Da's fijn Happy hoor ! Ach, luister maar naar jezelf wat jij prettig vindt En Arri, complimenten is echt tevreden, snap ik heel goed dat je zo trots op ben! Ga zo door wat jij prettig bij voelt! Middagdutje doe ik regelmatig, niet elke dag, alleen als ik erg moe ben, vandaag toevallig hoef ik niet, alleen beetje rusten, gaat het lukken. Lekker he om te flirten ! Haha! Kippie? Was mijn bijnaampie !
Jeslyn had toch om half 11 voeding gehad en om half 1 en nou vanmiddag rond half 4 werd ze ineens wakker en meteen huilen, vonden wij beetje vaag als ze weer honger krijgt, dus ging ik even naar buiten om met haar te wandelen, ja hoor ze viel meteen in slaap en ze slaapt nog Wacht ik wel ff totdat ze wakker wordt
hey allemaal, Wat een geklets Ik las over het ritme dat een beebjes zijn die plots sneller eten vragen, hier net hetzelfde... Vannacht om 3 uur, om 6 uur (maar 80cc gedronken) en dan heeft hij geslapen tot 10 u. Dan netjes gewacht tot 14 u (150/5) en om 16 u begon hij zo hard te huilen, poeppamper ververst en nog was meneer niet tevreden. Met het tutje was hij ook niet te temmen. Wanneer ik m'n vinger er in stak zoog hij bijna mijn nagel eraf dus maar een flesje gemaakt, heeft hij maar 80cc gedronken maar is nu als een blok in slaap gevallen. Heel het schema ligt weer aan diggelen. Vinden jullie het ook niet moeilijk wanneer je nu wel of niet eten kan geven.
Ik lees toch vaak dat het CB bij velen miepen. Te veel Te weinig, meer aanleggen enz enz. zijn ze echt zo erg? wij moeten volgende week vrijdag. Zeuren ze ook bij Te Vreden? zolang je kleine lekker groeit en blij is....... laat je niet gek maken hoor. Moet wel onwijs wennen aan dat Mylan elke keer een uur langer doorslaapt. zit vaak te wachten zo van hij moet zo wel komen maar meneer komt niet haha. Gaan ze vanaf nu langer slapen? en bij wie slapen ze altijd tussen de voedingen door?
rebecca die viaviela hoef je zelf niks bij te betalen. is gewoon op de uren dat je de oppas laat op passen en of die gene ww of een uitkering heeft. als ze ww of uitkering hebben dan word er wel gekort bij hun. zelf moet je natuurlijk wel bij een werkgever zitten dus werk hebben anders krijg je het niet. kimm over de lilypadz ik doe gewoon die dingen goed met afwasmiddel eerst schoonmaken voor ik ze der op doe en dan een gewoon hemd dat goed aansluit. (maar niet te strak zit natuurlijk) en zo ga ik slapen en hier blijven ze dan zitten.
Ik heb wel snel alles gelezen, maar heb echt geen fut om te reageren. Had ik eerst 'n overvloed aan melk en nu dankzij alle stress van de laatste week 'n tekort . Sinds gisteren heb ik dus voor het eerst last van regeldagen. Ik moet Matthijs zeker om de 1,5 à 2 uur aanleggen om mijn produktie te verhogen, maar hij komt telkens al om 't uur . Groetjes Silvia