@ queenbee; hahaha thanks, ja vond wel dat ik ff moest, zat wel steeds ego te berichten en spammen, dus wilde ook ff de andere dames de welverdiende aandacht geven (slijm, slijm, slijm) hihihihi! En idd vanavond ja! Maar ben ook bang dat ik dan al op 1 oor lig...
@Chantal; Je hebt PB! En hoe laat komt het op tv dan en op welke zender? Heb het echt helemaal gemist toen we het er gister over hadden...
Uhmmmm... Iets van het zal je maar gebeuren op ned 2? Om kwart voor 11 ofzo dacht ik... Wacht kijk even voor je... Oh 22.55 uur...
Daisy, gefeliciteerd met de goede echo! En een meid, wat leuk. Ik dacht een jongen, maar nee. Ik heb 3 zusjes en vind dat nog steeds geweldig. Wat zal het gezellig worden bij jou thuis. En papa wordt de koning! Zo ging het bij ons thuis tenminste altijd, haha!
Hmmzz.... btje laat wel... zal m'n best doen om ff te kijken.. Werkt de link trouwens? @Lique; Hihi, dat hebben wij hier verdeeld, 1 koning en 1 koningin! Xx
MEETING: 21 APRIL, BLIJDORP ROTTERDAM! Wie gaat er mee?: *Binabina + Silver *Sjudith + Giulia Tammie+Justin
haha tammie je bent geloof ik mijn buuv he Ik heb geen idee waar die straat is maar als het op zuid is Maar Spijkenisse staat in je profiel?
MEETING: 21 APRIL, BLIJDORP ROTTERDAM! Wie gaat er mee?: *Binabina + Silver *Sjudith + Giulia *Tammie + Justin
Ja, er zit best veel geld in, ik wil er niet eens over nadenken voor hoeveel geld ik op me lijf heb staan Het is niet in een keer gezet trouwens. Wel in Rotterdam
Ja mijn ouders wonen in spijkenisse maar ik woon min of meer al bij mijn lover en dat is dus in Rotterdam zuid. We zijn idd bijna buren hahaha iets van 10 minuten wonen we van elkaar vandaan heb ik me laten vertellen door mijn vriend Misschien einde van de week eens afspreken en lekker in het zuiderpark wandelen ofzo?