Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Neej, kinderen vanaf 2 jaar mogen ze dekbed gebruiken ;)

Gelukkig maar, ik lag lekker op 1 oor. Heb ik toch lekker gemist, haha!

Daisy, gefeliciteerd, leuk leuk weer een meid!

Philly, leuke foto's! Leuke badpak heb je, lief dat Jelle had gezegd dat je mooi bent, dat ben je ook hoor!

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh!

Nou, heb gister ook gekeken hoor, maar waren jullie er niet eens in! Misschien volgende week..?

Nou, straks weer aan het werk. Wilde jullie allemaal ff een hele fijne dag wensen. Kom vanavond wel ff weer om het hoekje spieken, mannetje is toch weg dus heb de laptop voor mezelf! ;)

Xx

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    *zwaaizwaai*

4. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    goedemorgen meiden

daisy een meisje ! ik wist het :D hahaha gefeliciteerd nog maar eens met je meisje dan hihi een zwaai terug voor je meisje dan hihi ging ze tekeer op het scherm ze denkt ook kijk zie mama kijkt nou ff zwaaien... ZWAAAAAAIIIII! hihi
    leuk

hm juud wou dat ik echt wat dichterbij woonde nu blijdorp is echt wel leuk om te gaan wandelen en kijken naar de beestjes.
    Maar ja dan ga ik hier nog maar eens naar t Gaiapark en dan denk ik wel aan jullie :D hahaha
    ga je dan niet nog meer afvallen dat je niet in een maat 40 past?

uhh wat wilde ik nog meer zeggen.. ik heb slecht geslapen weer. en me mannetje was vanmorgen al om 6 uur op om naar Asten te rijden voor cursus van zn werk.

zo nou ik lees zo wel weer verder. dagdag

5. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    lijkt me erg leuk, maar ik moet op dinsdag werken! :(

6. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    geeft niet! ;)

7. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    Hoi meiden,
    ik heb een vraagje... ik zat toch een beetje met die AB kuur, dus alleen zaterdag geklust en aan mn temp te zien is mijn eisprong nog niet geweest, ik laat het dan deze ronde maar zo denk ik.. dan weet ik zeker dat die AB geen kwaad kan! ;) zaterdag geklust en als mijn ei vandaag komt zit er te lang tussen, dus kan dan toch niet zwanger zijn?

dan is volgende maand onze 1e officiele ronde! ;)

liefs rebbel

8. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    hoi hoi,

Dames wat een berichten.... :oops: :oops: heb iedere keer wel meegelezen maar heb nu niet zoveel tijd om te reageren. Gaan zo op de foto met de drie kleinkinderen want mijn man zn vader gaat volgende week met de vut!
    Ga dus met mn schoonzusje heen maar ik kan het eigenlijk niet zo goed met haar vinden... :rolleyes:
    Ze is nogal apart.
    Wij hebben zaterdagavond verjaardag van mijn man en er komen 20 man. Wou wat extra doen aan hapjes (iemand nog ideeen?) dus ben de hele dag wel zoet met klaar maken! Nu wil mijn schoonzus en man om half 8 al komen maar eigenlijk komt mij dat niet zo goed uit. (spullen klaarzetten voor visite, malou in bad, malou de fles en haar naar bed brengen)
    Ook is haar dochtertje (2,5) heel erg druk maar die gaat ook niet slapen en blijft bij de visite maar haar broertje (bijna 3 maand) gaat wel op bed hier.
    Vinden jullie het raar als ik zou zeggen dat wel liever hebben dat ze na 8 uur komen?

Sorry voor dit ego bericht!
    Zit op dit moment niet zo lekker in mijn vel. Ben te zwaar en het lukt me op dit moment niet om op dieet te gaan.
    Volgende week feestje schoonvader omdat hij met de vut gaat en heb echt totaal geen kleding....Heb nog geen nieuwe kleding gekocht sinds de bevalling...(wel een keer een simpel shirtje maar das alles)
    Alles wat ik pas zit nergens naar en de grote maten afdeling vind ik niks leuks. (het zijn net tenten...) Schoenen pas ik haast niet doordat ik brede voeten heb en dan hebben we het niet eens over lingerie (kan ik wel kopen maar dan alleen voor de bedragen a 150 euro)

Zo nu genoeg gezeurd! Sorry moest het echt ff kwijt.
    Daisy: leuk hoor! een 4e dochter! Je man zal het wel zwaar gaan krijgen dat wordt een extra badkamer.... :)

juud: blijdorp harstikke leuk maar ja ik werk ook op de dinsdag jammer genoeg...Werkse!

denice: ga je nu nog ff lekker slapen? Of kan dat niet meer? Als je je cv een keer stuurt naar mij wil ik het wel ff pimpen hoor!

queenbee: *zwaai zwaai terug* Werkse!

sjorsje: en koud lust hij het wel? Das wel apart...brr ik moet er niet aandenken een koud groentehapje! Ben benieuwd of hij het vanavond ook weer eet!
    Werkse!

Hier nooit een voetenzak gebruikt voor de maxicosi. Als het erg koud was deed ik er wel een fleecedeken bij maar malou heeft het over algemeen vrij warm. In de wandelwagen zit hij nog wel denk zelf ook wel van wanneer kan het? Nu is het best nog wel koud buiten misschien halverwege/eind april?

Zo heb wel een lang verhaal getypt zeg!
    :rolleyes:

9. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    rebbel spannend hoor! Denk idd dat je dan niet zwanger bent. Dus de volgende maand voor het echie!

10. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    nee slapen lukt niet meer heb er ene hier nu en die is WAKKER! met uitroeptekens die springt en danst en gilt en lacht in der loopstoel door de kamer heen

11. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    haha...maar straks gaat ze wel weer op bedje toch? Dan ff tussendoor een dutje?
    De mijndes slaapt nu lekker weer dus ga me ff aankleden en de was nog even doen!

12. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Philly; Wat een leuke foto's!

@Sjudith; Ik wil graag naar de meeting komen, maar dan doe je het precies over 4 weken. Dat is waarschijnlijk dan weer net die ene dag dat Dirk vrij is :cry: . Hij krijgt vandaag zijn rooster, dus laat het nog wel even weten. Anders sprekeen wij gewoon een andere dag af ;)

@Lauwie; Hij vond het toch echt niet lekker. Kort daarop begon hij te spugen en stopte zijn vingers in zijn mond en als ik dan met brood aankwam gingen die lippen op elkaar en kwam er echt niks meer tussen :)

X

13. schatje1

schatje1 Niet meer actief

nou gister avond voor niks wakker gebleven :( was het wel gister? haha

ik ga zo richting de poli wandelen om bloed te prikken me vriend hebt de auto mee want ze motor is kapot..

en over de meeting: ik ben wel op dinsdag vrij maar aangezien we geen geld hebben om de motor te laten maken denk ik dat ik het niet ga redden om mee te gaan.. :(

Groetjes

14. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Miepie; Succes met de foto. Ik vind dat je het best kan zeggen dat ze na 20uur pas welkom zijn. Haar zoontje krijgt zijn laatste fles waarschijnlijk toch nog later en kan daarna naar bed. Wat voor hapjes wil je maken? Toastjes, warme hapjes, o.i.d. Ik heb wel leuke recepten dus als je me PB wat voor iets je zoekt, stuur ik wel wat door.

X

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

zo te zie wordt het weer een mooi dagje.
    we gaan zo lekker naar de markt even tussen stop bij oma en een fruit hapje. en dan weer nar huis want we moeten op tijd een broodje eten. Want silver een mee. zo leukk.

tot vanmidag

16. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Hey meiden,

Jeetje wat hebben jullie gekletst! Moest 8 pagina's lezen! Hier lopen we nog lekker te kwakkelen en heb even geen zin om te reageren :oops:

Alleen 1 ding kan ik natuurlijk niet negeren:
    Daisy: WEER EEN MEISJE!!!
    Is ze helemaal goedgekeurd op de echo? Ik had de hoop voor Lars dat ie een jongen erbij zou krijgen, maar blijkbaar kan ie alleen maar meisjes maken haha. Het maakt ook eigenlijk niet uit wat het wordt, als alles maar gezond is! Een groot voordeel is dat je alles van de meiden weer kunt gebruiken, hoewel je zult zien dat je toch ook genoeg nw dingen wil kopen :)!

Thomas is nu koortsvrij, maar nog wel snel huilerig en hoest de longen uit zijn lijf. Jasper is nu degene met koorts en benauwdheid, ook krijgt het arme kind tegelijkertijd onder en boven tandjes! Onder is het dik en zie je ze al door het tandvlees en boven is het knalrood en zitten ze echt tegen het doorbreken aan, 6 tegelijk is iets teveel, maar ja ik kan het niet tegenhouden!

Ze liggen allebei alweer op bed. Thomas was een beetje dwars en huilerig en duidelijk niet uitgeslapen. Jasper kwijlt en kauwt alles bijelkaar en is ook huilerig. Z'n benauwdheid zit me niet lekker. Ik kijk even hoe hij wakker wordt anders bel ik naar de HA. En zelf ben ik moe en kribbig :oops: en loop lekker te snotteren.

Fijne dag vandaag. Hier is het nog mistig, maar de zon doet erg zijn best om er door heen te komen! X

(Sorry dat ik ff alleen maar ego ben).

17. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    he marleen! Wat vervelend allemaal zeg! Hoop dat het snel beter gaat daar bij jullie! 3 tegelijk ziek is echt teveel! Ff dikke knuffel van hier!

18. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Goedemorgen!

Alles is alweer klaar hier, ik ga zo een boterham eten en dan gaan we naar de markt (Binna ook veel plezier! ;) )

Miepie: Ik had hetzelfde probleem met kleding. Wij hebben aankomend weekend een feest en ik had ook niets. Gisteren geshopt en op 1 broek na zat alles stom of raar of verkeerde kleur en paste ik heel veel dingen niet goed, waardoor het raar zat :( Ik ben uiteindelijk heel goed geslaagd bij Promiss, misschien ook een idee voor jou? Ze hebben heel veel en ook grote maten.

Ik ga er vandoor, kom straks nog weer even kijken. Ik ga vanavond weer naar de schouwburg, Sara Kroos...

19. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hey meiden,

ik heb net een ovu test gedaan en nu zijn allebei de strepen even donker!
    dus een langere cyclus!
    heb vandaag nog AB...
    pfff... ik weet het niet hoor. we wachten voor de zekerheid maar even, maar het is zo verrekte moeilijk om mijn ei te laten schieten! :)

liefs rebbel

20. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Tja, dus geen augustusmama's op tv... Ik begrijp er niks van! Linka, hoe wist jij dat eigenlijk wanneer het zou moeten komen?

@ rebbel, ben je nou al gelijk aan de slag met ovutesten en tempen dan? Of is dat vanwege die ab-kuur? Ik heb nooit ovutesten gebruikt of getempt.

@ Miepie, Bij ons is na 8 uur standaard hoor met visite. Dus ik vind het niet gek! Ik ben altijd al zwaar geweest, maar het lukt me altijd nog aardig me goed te kleden. Miss Etam heeft dingen die mij altijd wel goed vallen. Ik heb nu net de voetenzak uit de Maxi cosi, ze zweette zich naar. En gisteren zonder voetenzak gaan wnadelen, het was zulk lekker weer!

@ Binna, oh heerlijk, even naar de markt!

@ marleen, beterschap hoor! Je mag best even ego zijn als iedereen ziek is!

@ Puck, jij ook veel plezier op de markt! Ik slaag altijd goed bij de Miss Etam met kleren!

Nou, ik moet wat doen, 1 kind met poepbroek en 1 ligt te mopperen in bed!

Deel Deze Pagina