@setteke: nou ik heb voor milan altijd een onregelmatige cyclus gehad en deed dan tempen zodat ik wel wist wanneer ik ongeveer kon testen. en nu wilde ik het ook even weten ivm die AB!
Goedemorgen dames, ik ben ook weer lekker aan het werk. de dag begon wel erg vroeg. rond 6.00 uur begon Djim te piepen, lag weer helemaal gedraaid in bed. Ik moet toch maar een grotere slaapzak gaan halen, zodat ik hem weer vast kan leggen. Dus ik wilde hem recht leggen. Had ie vannacht in bed gespuugd en weer zijn hele slaapzak ondergepoept. Dus zeer goed begin van de dag. Dus alles maar schoongemaakt en in de was gegooid. Djim weer aangekleed in een schoon bed gelegd met de fles. Toen eigen bed afhalen enz. Dus druk uurtje,want om 7.00 uur was mijn schoonmoeder er om op te passen. Echt heel ideaal. Ik ben zo de deur uitgelopen....
Veel plezier Miep! Bij de dokter ging prima, nog even doorgaan met medicijnen en hij is op de hoogte over KNO arts, dan zien we het wel en op 15 april weer terug bij HA. Als ik nog steeds suf blijft dan weer bloed laten prikken, hij zat ook te denken dat ik nog steeds suf ben en hart en bloeddruk prima in orde, dus hij wil nog even mee wachten met bloedonderzoek. Sorry voor egobericht...... Ik ga nu weer vandoor, baaaaai!
@ Rebbel, ach zo! Ik had een cyclus die steeds langer werd. In de week dat ik dan ongeveer vruchtbaar was sleurde ik Hilbrand aan zijn haren naar de slaapkamer, hihi! Moest 'ie elke dag, maar ik was bij beide kids in de 2e ronde zwanger. @ Lique, oh dat is vast heerlijk als je je kids eerst niet naar de oppas/KDV hoeft te brengen. Scheelt zo'n gesleep! Oh lekker klusje had je vanmorgen! @ Miepie, veel plezier! @ Linka, ok, dus nog even zo doorgaan. Die medicijnen die je hebt hebben minimaal drie weken nodig voor ze goed werken, dus hopelijk is het binnenkort beter! Wat ga je doen vandaag?
Net fruithapje gegeven en ga zo naar Albert Heijn en Myrna halen om 12 uur en vanmiddag naar apotheek en hopelijk lekker weer om buiten te spelen.
Morgen! ik heb niet gekeken gister, maar jullie zijn helemaal niet geweest, jeetje wat jammer nou! Ik had jullie wel willen zien zitten..... @schatje: ik heb ook de voetenzakken zowel in de wagen als in de maxicosi nog zitten hoor! Lekker warm voor ze, zet ze wel een beetje open moet ik zeggen, dus niet meer helemaal dicht. Ze zitten nog zo maar te zitten...is best snel koud dan hoor...succes op de poli @daisy!!!!!: een meisie weer!!!!!geweldig gefeliciteerd @miepie: gewoon zeggen hoor dat ze vanaf 8uur welkom zijn, het is niet niks ene feest voor 20 man, dan wil je van te voren ook nog even op je gemak je kleintje verzorgen, dus dan geen gezeik. Hopelijk snappen ze dat en anders pech. Zeg dat nu wwel heel stoer maar kan me voorstellen dat je ze niet voor t hoofd wilt stoten. @sjudith: ik heb geen 38-40....sorry is te groot.....en zou het leuk vinden mee te gaan naar Blijdorp maar weet niet of ik dan alweer aan de sla gebn, ff checken dus @rebbel: ik zou je ei gewoon benutten....ik weet hoe het voelt wanneer je weet dat je je "ei" hebt en die MOET je gewoon benutten, dus go for it girl! Ik heb altijd getest met ovu testen en getenpd hoor, dus weet precies hoe het voelt...iedere maand onwijs spannend @marleen: gelukkig dat hetw eer iets beter gaat @duster: erg lief filmpje, schatje hoor! @binna: veel plezier op de markt, ik loop vanmiddag even hier naar het stadje...ff lekkr eruit en shoppen voor mezelf. Ben op zoek naar mooie slippers en lichte laarzen @ linka en setteke: fijne dag meiden ik ga me aankleden voor die kleine hier weer wakker wordt, net gekolfd, dus melk ook nog even opbergen. Ik kom om in al die melk. Als ze er nu eens van zou gaan drinken......mn hele vriezer ligt vol, pufffff Vandaag ook naar keukens kijken op internet, want we willen gaan verbouwen. We hebben een huis aangboden gekregen, nieuwbouw, maar wteen niet goed wat we moeten doen. Dit huis is prima, alleen wat meer bergruimte zou fijn zijn een een grotere huiskamer en beter keuken. Alles bij elkaar die verbouwing kost bij lange na niet zoveel als ene heel nieuw huis kopen en inrichten natuurlijk. Maar dan moet je wel weten wat je wilt..... Wat een teostand.... Greetz
Hey dames. Niet veel bijgelezen, alleen vluchtig sorry maar een paar dingen weet ik nog Daisy, proficiat met je vierde meisje! Chantal, ja hoor, hier ook een twentenaar. En Loutje ook(die komt hier niet zo heel vaak geloof ik) Sjudith, meeting...is wel wat ver voor mij dus sorry. Woon aan de grens met DL dus. Miepie, hiere komt de visite pas rond 20.30 of zelfs nog wat later. Is heel normaal hier. Moet ook wel want anders zijn we nog aan het melken Ga nu ff naar mijn paardje...
Hé TJB, Heb je het al verteld dat je weer zwanger bent? En zoja, hoe? Dat is trouwens ook een vraag aan de andere zwangeren.. Ik heb wel een shirtje voorbij zien komen enz. Maar doel natuurlijk meer op de meiden die nog niet zo ver zijn.
zo nou daar was ik weer hoor. heb eventjes buiten de ramen gewassen... alweer maar ze zijn zo gouw vies hier kon niet meer naar buiten kijken gewoon.... nou blijkt ook nog dat ze hier alles open breken. Is een speeltuintje hier met grasveld staan altijd schaapjes op. nou zijn ze al vanaf maandag constant aan het rijden met zandwagens en zo'n grote kraan. alles overhoop scheppen. alles afzetten met van dat wit met rode lint. en geen idee wat ze nou eigenlijk van plan zijn. hele gras veld staat vol paaltjes met rode strepen geverft is niks van gemeld hier maar zit wel vanaf 7 uur in de ochtend met de herrie van zandwagens. en grond trilt hier ook hele tijd als die wagens met rupsbanden langs komen denderen. En het is zulk mooi weer wilde eigenlijk schaapies gaan kijken maar nou opeens alle schapen weg en nou staat er een auto met een boer met de schaapjes en lammetjes.. ja die kunnen nu niet lekker rond lopen... volgens mij hebben ze het verkeerde grasveld en moeten ze hier aan de overkant zijn die wagens ,want de boer is ook zeer verbaast. die staat nou met ene van die bouwers te praten. want de schapen waren aangekondigt in een brief. Met het nood nummer ( ja nood nummer voor schapen.... omdat ze vorig jaar 14 keer zijn doorgebroken en al die schapen over de weg liepen tussen t verkeer door) agh ja nou kijk ik waarschijnlijk straks uit op deze mooie dag op een bouw put. lekker.....
@ Linka, schijnt het zonnetje al bij jou? Hier nog steeds niet helaas! @ Foreverfriend, wil ze nog steeds niet uit de fles? Die hangt voor de rest van haar leven aan je tiet joh! Tja, lastig. Als ik de keus zou hebben voor een groter huis zou ik het wel doen. Ik kan het hier redden, maar er is geen kamer meer over en daardoor ook weinig bergruimte. En mocht er nog een kleintje komen dat moeten we echt wel een groter huis... @ Denice, wat raar allemaal. Het zou toch niet best zijn als ze het verkeerde veldje hebben..... Zie ik net een buurvrouw voorbij komen met de kids. Zij heeft er twee die ongeveer even oud zijn als die van mij. Nou heeft ze een nieuwe wagen, zo'n Kiwi Explorer heet dat volgens mij, waar de kindjes achter elkaar zitten. Het is een gewone buggy, maar eronder hangt nog een zitje. Deze bedoel ik: http://www.babybuggy.nl/products/kiwibu ... double.htm Nou loopt de oudste zelf en heeft ze de jongste daaronder hangen. Zo ziet dat mannetje toch niks! Ik vind het zo'n gek ding!
A special for Daisy! Congratulations with your baby girl!! Wat enorm leuk joh! Een heerlijke meid weer bij je! Ik ben helemaal gelukkig voor jullie. Gisteravond zei ik een aantal keer tegen mijn man: Ik vind het toch zo leuk voor Daisy! En wat ontzettend fijn dat er ook geen medische bijzonderheden zijn ontdekt. Gefeliciteerd!
Setteke, gedver, vind stom ding! Nu schijnt wel de zon door! Gelukkig maar, haha! Zo, net boodschappen gedaan en vanavond lekker vissticks, wortels en doperwten en puree (voor jeslyn en Myrna gewone aardappelen) en ga nu even zoeken of ze vissticks mag, stom dat ik nog niet alles weet bij Myrna toen ze klein was, ben helemaal vergeten alleen weet ik nog heel goed, ze was en is nog weg van pasta!
Hey lieve meiden, Ik heb niets terug gelezen hoor, ben zelf nog steeds ziek door dat virus in keel en oren zou zo graag weer lekker helemaal mezelf willen zijn maar ja... Met Wesley gaat het gelukkig weer supergoed dat is het belangrijkste! Hopelijk kan ik straks nog even lezen en kletsen nu is het fruittijd Ben vanmorgen naar het cb geweest dus voor de lijst, zal het happy ook even pben. 9580 en 72.5 cm, lekker papzakje
Ik zou Jeslyn alleen het binnenste van de visstick geven. Dat laagje dat zuigt zoveel vet op met bakken en er zit volgens mij veel zout in. Maar het binnenste is prima. Is witvis.
@schatje: hier ook de voetenzak, vind ik handiger dan een jas en als de zon weg is is het echt niet zo warm. @setteke: ja dat vind ik ook zo'n gekke wagen, net of je kind in het boodschappenmandje ligt. @Miepie: ik zou het ook zeggen hoor, gewoon zeggen dat ze welkom zijn na 8 uur, omdat het om half 8 bij jullie spitsuur is met de kleine @sjudith: dinsdag gaat mij ook niet lukken helaas. @Rebbel: het kan natuurlijk altijd raak zijn, maar de kans is wel klein. Wie zei er nou iets over mijn badpak? Ik weet niet meer wie, maar ik ben er superblij mee, is zo'n jaren 50 badpak: http://www.mybabyjo.com/swim/1pcswim_retro_red_lg.jpg (ahum, niet naar de prijs kijken, maar ik wilde 'm heel graag, gelukkig stond de $ laag) @Daisy: gefeilicteerd meid, echt leuk, nog een klein meissie erbij! @Duster: Renske is ook nog niet zo'n fan van brood hoor. Ook niet van groente trouwens Fruit gaat er wel goed in en de rest komt wel. @Linka: ik zou geen visstick doen, maar ik ben ook streng met eten bij baby's @de rest: fijne dag, hopelijk komt de zon weer even om de hoek kijken. doei doei
Wat kan ik nou niet zonder jou he! Dank je wel voor je tip anders had ik anders gedaan hoor als ze niet mocht.
Philly ik ben zlefs ook voorzichtig hoor Bij potje is visrisitto, dus waarom niet deze vissticks? Even kijken andere opties! Aardappelen met wortels vind ze niet lekker dus daarom moet ik wat bij doen! Badpak vroeg ik het, dat ik zo mooi vind! Of heeft iemand anders ook gevraagd dan?
Zo meiden, even tijd voor jullie! heb wel elke keer even bijgelezen. maar er is niet veel meer blijven hangen. Ben al druk geweest vanmorgen! voor mijn doen dan... bed van Hanne verschoont, grote fruithap gemaakt, 3 wassen gedraaid, zooi opgeruimd, en was nu met de badkamer bezig. maar daar wacht ik nog even mee, en als Hanne goed slaapt, ga ik weer aan de slag. Setteke, ik vind dat inderdaad ook een rare wagen. als het baby'tje nog heel klein is, slaapt het natuurlijk voornamelijk wel, maar al heel snel willen ze toch iets kunnen zien. En hier schijnt de zon ook nog niet zo hard wilde straks naar de stad gaan en hoopte dan lekker in de zon te kunnen wandelen... Daisy, wat voor een wagen ga jij kopen? bestaan er wel wagens voor 3 kindjes? Foreverfriend, ik weet iemand die jouw keuze wel aangenaam zou vinden: Denice! Maar lastig hoor, moet je een beetje kijken wat de financiën zijn. zou een nieuw huis kunnen, hoe lang denk je hier nog te kunnen blijven wonen. denice, oei... dat stof is niet fijn voor jou, moet je weer 3x zo hard boenen! Kan je het huis uit? lekker een eind gaan wandelen of zo? Sjudith, rotterdam gaat voor mij ook niet lukken. Miepie, je kan best aangeven hoor hoe laat je de visite wil. ik geef dat standaard aan. bij ons komen de meesten wel rond 8 uur. Tjb, hoe was het bij je paard? Hoe gaat het met jouw zwangerschap? nog geen bekendheid aan gegeven? wanneer heb je een echo? schatje, hier nooit een voetenzak gehad voor de maxicosi. altijd een wiegendekentje en een wrapper van de prenatal gebruikt. ging prima. in de wandelwagen heb ik hanne gister voor het eerst gehad en daar wel de voetenzak in. zo warm vind ik het nog niet. Maar dan heeft ze geen dikke jas aan. Miepie, sjonge nog kolven joh? waarom kolf je nog? kan je dat niet afbouwen? het lijkt me vreselijk elke keer nog... linka, fijn dat het bij de dokter goed ging. hoe gaat het nu zelf met jou? lichamelijk en psychisch? lique, ah... das geen leuk begin! Marleen, beterschap voor jullie drietjes! trek er lekker even tijd voor uit! Rebbel, je krijgt zo een pb! Groetjes en tot lees! Arri