Setteke, neej Jeslyn is wel veranderd, gaat ook steeds meer op mij lijken....in begin nogal op Jeroen en zijn vader...... Nou ga nu even naar Bart Smit, Myrna smeekt zo graag een stoepkrijt dus gaat Jeslyn maar even in Born Bjorn (heb toch geen zin in om in de wagen te zetten)
Haha, Renske heeft ook stippen zwembroek, ik geloof bij Zeeman hebben ze ook stippen badpak voor baby's!
Lique, nee heb nog niets gezegd, wacht even de echo af van 1 april (maar heb me waarschijnlijk al wel verluld tegen mijn moeder...) Linka, misschien een tip om bij de wortels en aardappels eens een appel bij in te doen. Kun je zo even meekoken. Jurre vind het anders ook niet zo lekker Arri, bij paard was even lekker maar had weinig tijd dus heb ze allebei gelongeerd. OVer echo enz, zie hierboven Leuke foto's allemaal, is echt leuk dat verschil te zien!
@all hoe maken jullie brolcolie ik met aardapels maar Silver vindt het niet lekker @linka gelukig heeft Silver juist niet steve ze neus die is zo groot.
@Binna,ik doe broccoli,bloemkool en aardappels met een stukkie boter,vinden ze lekker hier. Thanks voor de tip Setteke en Binna,ik zal morgen eens op zoek gaan. En die kan voor en achterop? We gaan zo naar de speeltuin,een vriendin/collega komt ook met haar tweeling,leuk leuk heb er zin in!
Hey! Schijnt het zonnetje bij jullie ook zo lekker? Heerlijk! @ Philly: echt gaaf dat badpak! Ik heb er vorig jaar 1 van Esprit gekocht, die zit ook heel mooi en houdt de buik strak , net als die van jou Linka! Een bikini durf ik nu echt niet meer, al die strepen maar dit is een mooie oplossing en ik heb een prachtkind waar ik heel trots op ben! Leuk al die foto's van de kindjes van toen en nu. Mijn foto's staan op de laptop en die heeft mijn man mee... @ Daisy: Wat een mooi buikkie! Fijn he meis dat alles goed is! Wij gaan volgende week een stoeltje kopen, ben er ook nog niet uit haha. En het fietsstoeltje: waarschijnlijk ook de Bobike, al veel goede dingen over gehoord. @ Arri: Nu schijnt de zon toch ook wel bij jou? Kun je toch lekker naar de stad wandelen!
@daisy je hebt van die bobibke twee soorten eentje voor voor op een eentje voor achter op. kan niet op allebei
@Tjb, ojee, heb je er overheen proberen te praten, haha? Leuk hoor dames, ik zal ook even zoeken naar foto's
philly wat een leuke fotos hihi leuk tammie, mijn moeder is van rotterdam, zuid. mijn nichtje woont in spijkenisse met man en kids. en mijn neef in rotterdam chantal jij bent een tukker? lauwie ik ben ook voorzichtig met zout en suiker. soms krijgt ze een hapje van ons. maar verder maken we hier ook haar eigen eten. we eten zelf nogal kruidig en dat is niet zo goed voor haar anissa ligt nog in de bak... voor de wandelwagen heb ik wel een voetenzak. vind het nog best koud in de wind buiten, en van de week vriest het nog. ze zitten toch stil. en je kan het altijd nog open doen onderweg. ook in de maxi cosi heb ik de voetenzak nog ik ben op dinsdag wel vrij, maar het is zo`n eind, denk wel dat safouane het heel leuk zou vinden miepie knuffel voor jou, vervelend dat je er zo mee zit schatje succes met bloed prikken wat fijn dat thomas koortsvrij is, maar verder nog ziek en ellende dus. beterschap, hoop dat het allemaal snel opknapt lique jou dag begon vroeg dus. en zeker ideaal miepie veel plezier bij de fotograaf linka fijn dat het goed was bij de dokter tjb veel plezier bij je paardje denice hoe is het afgelopen met de schapen? wij hebben hier achter ook schapen, vind het lammeren ieder jaar weer leuk. maar hier zijn ze nog hoogzwanger foreverfriend, hier wil anissa helemaal niets doen met de fles. van de week was het zo erg dat zo gauw de fles in de buurt kwam ze al ging krijsen. we proberen het nu maar met een bekertje haha setteke, hele leven aan de tiet... alsjeblieft. zag laatst op tv een kind wat al wat ouder was en op schoot kroop en zelf het shirt om hoog trok want hij wou drinken. moet daar niet aan denken toch en setteke ik ken die wagens wel phil en ted hebben ook zoiets. vond het ook raar, maar kan me voorstellen dat het wel handig kan zijn ik zelf vind naast me kaar gezelliger hihi linka ga hier ook vissticks maken delilah lekker ventje, en fijn dat die beter is. nu jij nog, beterschap setteke ik heb hier ook een mama fiets sparta amazon. ik zou als ik jou was wel even gaan testen bij een winkel. sommige fietsen heel zwaar. die van mij is zeker ook niet de lichtste. er zijn ook mensen die hem om die reden weer weg hebben gedaan. ik ben wel heel blij met die van mij maar je hebt ze ook met trapondersteunig vogeltje wat een kruimel zeg en ongelofelijk hoe snel ze groeien. dat zei mijn zoon gister nog hoe snel dat ging aaaaah setteke... ook al zo`n lieverd daisy mooi buikje hoor linka, wat een scheetje is jeslyn zo klein, aaaah en die andere foto is ook zo mooi en lief philly jij ook al .... ohoh ben hier helemaal aan het smelten van die lieve fotos binna wat kijkt silver serieus, mooi meisje en wat een vrolijk koppie op die andere foto zo heb nu geloof ik alles gehad
Heb weer zoveel gelezen en weet even niet meer precies wat bij wie hoort. @ Schatje succes met bloedprikken. @ Daisy wat een mooie buik zeg met 20 weken. @ Lauwie ik heb van thuis uit geleerd om zoutloos te koken dus Toby kan gewoon met ons mee eten. Maar verder let ik er wel op en als ik echt Indonesisch ga koken krijgt hij natuurlijk iets anders. Vanavond krijgt hij kip pilaf. @ Binna Toby eet echt alles en broccoli eet hij meestal met aardappelen en wat vlees. Vlees kreeg hij trouwens al vanaf 5 maanden want dat mocht hij van het cb. @ Noura ja dat heb ik ook gezien 7 jaar en ging gewoon nog bij mama aan de tiet. Las ook iets over broodbeleg Toby krijgt brood met appelstroop en hero wellness jam, hij houdt niet zo van smeerleverworst en smeerkaas en dit mag ook. @ Juud jammer genoeg moet ik elke dinsdag tot 12.00 werken. @ Marleen beterschap jullie allemaal. @ Delilah jij ook beterschap. Las trouwens ook nog iets over hapjes maken ik doe meestal voor een feestje mini quiche, gehaktballetjes met giroskruiden en feta, aioli, zelf gemaakte toast en nog wat kleine dingetjes dus als je wat recepten wilt vraag het maar. Zo nou hoop ik dat ik iedereen gehad heb, anders sorry.
Ik las ergens op hyves dat Austin, Miranda, Daisy (als ik goed heb) en Esprit met elkaar gaan afspreken, waar gaan jullie dan heen? Delilah, wat is Wesley zo scheetje, heerlijk!