Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Denice, geen idee wat dat kost?

@ Marleen, vervelend is dat he... Hier is de een na de ander ziek en ik wil me zo graag lekker voelen en van alles doen, helemaal met dit weer! Knuffie voor jou ook!

@ Setteke, ik vind het een goed idee om in mei wat af te spreken! Kom maar op met wat data want het zal niet makkelijk worden om iedereen erbij te krijgen!

2. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

Veel zieken nog hier zie ik: Beterschap voor jullie allemaal!

Leuk hoor al die foto's van de kleintjes!

Mijn kleine man ligt te slapen in zijn wandelwagen. We gingen net even een kaart posten en naar de eendjes, op de terugweg viel hij in slaap.

Ik heb net een hometrainer besteld. Ik baal zo van mijn lichaam, weeg echt teveel en het gaat er maar niet af. Ik houd rekening met wat ik eet, maar moet meer bewegen. Een sportschool is aan mij niet besteed, vind er niets aan en mijn man is veel weg dus niet handig met de kleine. Zo'n aerobic-dvd voor de tv is ook geen optie, iedereen kijkt hier zo naar binnen (ja, daaaag!) en boven heb ik geen ruimte. Dus een hometrainer, die durf ik wel beneden te zetten en dan ga ik mooi fietsen, het moet nu gaan lukken!

Beetje ego verhaal geworden.... :oops:

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Arri, wat vervelend van je zwem-outfit :( helaas hier hetzelfde geval! Ik had een tankini besteld en kreeg 'm net binnen de dag dat ik naar zo'n sauna baden ding zou gaan dus ik 'm passen :rolleyes: vielen mijn boobies er nog zowat uit... Nou ja, nat rekte hij nog wat meer dus een heel eind opgetrokken ;) Maar mijn schoonzusje had gewoon een zwart hemdje aan van ondergoed laat maar zeggen dus dat heb ik de keer ernaar ook lekker gedaan, misschien heb je ook wel zoiets?

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Puck, lekker joh! Ik wil ook graag bewegen maar weet ook niet hoe ik dat voor elkaar moet krijgen. Mijn man is elke dag pas rond 19.30 uur thuis en ik ga echt niet van 21-22 sporten :confused: dan val ik om ;) Nu wil ik gaan zwemmen en in water zo'n total body fit ofzo gaan doen, vriendinnen van mij doen dat al. Als hubbie zorgt dat hij 1 x in de week dan om 19.00 uur thuis is en ik meteen ga moet het kunnen... Lekker idee is dat! En jij lekker fietsen en het mooie weer komt eraan dan komt het vast goed!

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Da's duur! Bij DA hebben ze nutrilon standaart 9,49 euro (afgeprijsd, al heel lang, normale prijs 10,49 euro)

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Nou nou ben hartstikke benieuwd twee huizen verderop naast mij hebben een baby gekregen, zeker meisje, ze hebben al vertelt en gisteravond om rond 9 uur naar het ziekenhuis gegaan met verloskundige die mijn bevalling van Myrna heeft gedaan (jajaja hoezo nieuwsgierig uit raam kijken), ben benieuwd hoor, zag kleine ooievaartjes in tuin, geinig, troste opa (geloof ik) heeft dat gedaan zag ik toen ik terug kwam van boodschappen! Leuk leuk leuk!

7. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Irritant is dat he, dat het niet lukt om naar de sportschool te gaan. En dan vind ik het zonde va het geld, want het kost vaak ook genoeg. Dus als ik nu die hometrainer heb, zet ik hem voor de tv en fiets dan tijdens een programma ofzo en ik kan het doen wanneer ik wil....

8. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Hihi nieuwsgierig aagje! ;)

(Zo ben ik ook hoor hahaha!)

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    :oops: !

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik dacht net, goh ik pak een potje fruit voor 8 mnd met stukjes koek erin. Vindt ze vast lekker. Nou niet dus. Ze rilde ervan, alleen door die stukjes. raar toch? Wel brood en koekjes eten, maar geen stukjes in het eten... :rolleyes: Tymne lustte het wel en heeft het hele potje met smaak leeg gegeten. Hoef ik het niet weg te gooien!

Tymen heeft hele rode billen. Hij had niet gezegd dat hij gepoept had en ineens rook ik het. Zo'n lekkere dunne luier. Nou zegt hij dat zijn billen zeer doen. Ja, gek he?

Iemand die even een mooi lijstje met data wil maken voor een meeting?

@ Denice, lastig, je probeert al vanalles. Ik heb gen idee wat Nutrilon kost, ik heb Friso en dat kost iets van 8,59 per pak geloof ik?

@ Marleen, gelukkig je bent er nog! vermoeiend van die hangende kindjes zeg! Hilbrand begon ook weer wat te snotteren maar wilde niet geloven dat het alweer hooikoorts was.... Ik zei hem dat hij beter weer met zijn pillen kon beginnen, maar ja, eigenwijs....

@ Puck, ik trek gewoomn nooit meer een bikini oid aan in het openbaar, met mijn striae-buik en overtollig vel! Probleem opgelost, haha! (ik haaaaat sporten....)

Mijn ondeugende meisje..... :)

11. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    hoi hoi,

zijn jullie nog een beetje aan het genieten van het mooie weer? ikke niet ben aan het werk :confused: en de hele dag alleen...Om half 1 weer inschrijvingen dus houd nu ff pauze.

setteke: malou wil het ook niet hebben hoor stukjes in de hapjes en idd brood en liga wel...haha kieskeurig begint nu al.

denice: nutrilon omneo hebben wij een tijdje gebruikt maar dat wat 12,50 toen volgens mij...wij gebruiken kruidvat voeding maar dan wel comfort (tegen spugen)

Marleen: blij dat je weer wat beter voelt! Vandaag ff naar buiten vitamine d opsnuiven!

puck: ik had mn bikini op gran canaria wel aan en mijn man had stiekum een foto gemaakt nou wat afgrijselijk zeg...leek net een olifant! :oops:
    Maar kan ook nog niet echt een badpak vinden die me staat...moet nog eentje hebben voor 3 juni want dan gaan we naar toscane!

setteke: mooie foto hoor van silke!

linka: ken het ben ook heel nieuwsgierig hihi...Bij ons in de straat zijn nu 2 zwanger ( van de 12 huizen) en na malou tot nu zijn er bij ons (is een kleine nieuwbouw) 9 babys geboren!

delilah: hier hetzelfde met bewegen...manlief ook laat thuis en dan heb ik ook geen puf meer eigenlijk...

All: leuke fotos van de kleine ukkies! Zal als ik tijd heb vanavond ook eens kijken naar toen en nu!
    Beterschap voor iedereen die nog ziek zijn!

Miranda: hoe gaat ie vandaag? Ff een dikke knuffel voor jou!

Gisteren hebben we geshopt en kleertjes gekocht voor malou! Gingen we een winkel binnen met accesoires en ik was een zonnebril aan het passen.
    Viel per ongeluk op de grond en de verkoopster kwam er gelijk aan rennen en vroeg is de zonnebril nog wel heel? Heb tegen haar gezegd natuurlijk is hij nog wel heel anders had ik het wel gezegd hoor....
    Verkoopster zei daarna nou als het niet zo was moest ik hem betalen.
    Nou ja zeg...
    Ff nog een speelgoedwinkel in geweest met houten speelgoed. Trekt malou (ikke echt niet gezien) een soort sier dingetje van hout aan een touwtje zo stuk....
    Tja moet toch nu echt gaan opletten hihi malou heeft echt last van grijpgrage handjes! Die verkoopster zei gewoon niks aan te doen kan gebeuren.
    Hoezo verschillend?

Zo ga ff broodje eten hier!
    Als er een date komt in mei ik wil ook wel graag mee! Zeg maar datas!

12. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    ehh...heb wel een lang verhaal getypt.....

13. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    volgens mij is iedereen van de zon aan het genieten...snif.. :( :evil: :cry: Niet eerlijk....ik wil ook lekker naar buiten!

14. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    hm ben ik even slim heb ik net emy in bad gedaan wat denk ik nu ik denk laat ik eerst fruit geven en daarna een koekje. nu zit alles dus in haar haren en der nieuwe schone kleding helemaal vies :( in plaats dat ik dat nou geef VOOR ze in bad gaat. stomme trut dat ik ben.

15. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Hahaha Linka! Maar... weet je al meer? ;)

@ Setteke: Idd raar als ze het "los" wel eet maar zo niet. Ik heb hier nog helemaal niets gehad wat meneer niet lekker vindt, hoogstens even een zuur bekkie, maar daarna gewoon verder happen! :rolleyes:

Bikini doe ik ook nooit meer aan, ook veel striemen... Maar ik moet echt afvallen ook voor mijn gezondheid. Ik zit net op het randje van wel of geen diabetes, er moet zeker 15 kilo af... Dus ik moet er hard tegen aan...

Schattige foto van Silke!

@ Miepie: De hele dag alleen werken is ook niet gezellig denk ik? Ik heb een badpak van Esprit, heel leuk en kleedt heel goed af! Wat een leuke verkoopster! :confused: [/url]

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    lig met migraine op bed. verheug me al tijden op zon, maar nu denk ik weg met dat licht en tegelijkertijd baal ik dat ik niet lekker naar buiten kan . behalve dan natuurlijlk voeden op kdv

17. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Puck: Precies om dezelfde rede heb ik die crosstrainer bestelt! Jeroen heeft vaak afspraken 's avonds, zeker de aankomende tijd. En als ik dan bijv een vaste avond plan, dan is er altijd wel weer een (potentiele) klant die net alleen die avond kan. Of ik ben gewoon doodmoe en heb geen zin meer :)

@ Setteke: voorjaar is lekker, behalve als je hooikoorts hebt... nu de zon schijnt is het weer begonnen, dus zeg maar tegen Hilbrand dat ie niet zo eigenwijs moet doen!

He bah, Thomas staat met z'n drinken te spelen. Overgieten op zijn bord en dan weer terug in de beker en zeker de helft ernaast.... Jasper zit net zijn broek vol te maken op m'n schoot... met nat, diarree geluid, dan weten jullie wel genoeg.... ***zucht***

18. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    weten jullie trouwens of je een kat in je eigen tuin mag begraven? ik lees tegenstrijdige dingen op internet.

19. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    uhhh lauwie ik zou het echt niet weten over een kat :S wij hebben wel konijnen en cavia's begraven altijd vroeger.

20. Boehoehoehoe....! Ikke wil ook meekletsen!

Maar kan niet, helaas...
    Setteke, hahaha, leuke foto die Silke, boefje... ;)

MEETING: ik wil wel kijken want moet ook met de update bezig, dus als iedereen mij anders gewoon ff PB welke dagen (ma/di/wo/do of weekend whatever) het best uitkomt, zal ik proberen wat data's voor te stellen... Ook natuurlijk gedeeltelijk uit eigen belang, want lijkt me hardstikke leuk!

Vind het ook jammer dat ik in april niet mee kan naar blijdorp, maar die kiezen moeten er echt uit, die tandarts heeft er aan lopen pulken en heb er nog steeds last van, grrrrr!

Deel Deze Pagina