Waar je moeder werkt is dus nog een vrij nieuw iets geloof ik? Ziet er wel goed uit, ook onder begeleiding van arts en dietiste, etc. Ja en ik heb mijn BMI op die site berekent.... En het is nog niet helemaal dramatisch maar wel teveel hahaha!
miepie had zeker wel willen werken in een bakkerij broodjes bakken ik vind dat zoooo lekker ruiken altijd he
Excuse me He en nu ik deze BMI tabel doe, is het wel heel erg met me gesteld! Ik had eerst die op de site bij je moeder gedaan... Feit blijft-----> afvallen!
Puck ze hebben heel veel aanvragen gedaan mijn moeder heeft nu de afgelopen maanden al 200 mensen gewogen gemeten en een menu gegeven die begeleiden ze allemaal en staan onder begeleiding van profecionele mensen. maar ze gaan overal door het land uitbreiden en daar moet mijn moeder dus nu ook mee helpen om het op te zetten ik geloof dat er zelfs plannen zijn om in iedere provincie te komen te zitten.
Bmi is een meting van Hele lichaam he. Sommige mensen hebben een bepaalde vorm van het lichaam de ene heeft alles op de heupen zitten en de andere op de buik. Het vet op de buik is het ergste omdat het om je organen gaat zitten.maar dat leggen ze daar allemaal ook uit, hoe dat zit hoe je zelf kan meten. en hoe je kan afvallen maar toch ook nog kan genieten van je leven. want wie wil nu de rest van het leven blijven gaan lijnen en nooit een stukje cake mogen pakken.. das ookniks natuurlijk.
Als er dus meer willen afvallen.....PB me maar met je gewicht en wat je wilt afvallen, dan houd ik dat wel bij.... Ik hoor dat mijn boefje wakker is!
ik wil ook mijn kilo''s kwijt! maar het lukt me niet. het is allemaal zo lekker. doordat ik teveel weeg, zit ik niet lekker in mn vel en waardoor ik weer ga snoepen! twijfel of ik mee wil doen, want dat betekent dat ik me er echt toe moet gaan zitten!
lique, ik word steeds nieuwsgieriger kom op met die foto's! en puck, bmi = bmi dat kan niet ergens anders uitvallen. gewicht in kilo's _____________________________ = bmi lengte in meters x lengte in meters bij mij valt t best mee trouwens 74 kg _______________ = 24,8 1,73m x 1,73m al is 74 een inschatting (batterij weegschaal op) kan ook 76 ofzo zijn
arri dat is juist goed toch. wat je ook kan doen is gewoon lekker als het mooi weer is gaan wandelen. of expres zoals ik doe iets vergeten met boodschappen halen wat je dan echt nodig heb. waardoor je wel uit huis MOET. en dan flink doorstappen met een vaartje met goede schoenen zonder hak. probeer dan je buik in te trekken/houden en rechtop te lopen. en heb vanmorgen gelezen dat je al 36 kcal verbrand met een half uur tongzoenen hahahahahhahahah ! dus PAKKEN DIE HUBBIES VANAVOND als ze thuis komen
@ Arri: nou ik ben zover dat het me echt dwars zit en nu moet ik wel want ik kan niet voor gek staan hier natuurlijk. Jeroen is al 4kg kwijt, dus ik moet nu toch echt wat gaan doen. Ik zit niet lekker in m'n vel en ik wil echt meer gaan genieten van alles en niet meer zo negatief zijn! Ik kan het niet op m'n pil of op ontzwangeren blijven schuiven natuurlijk...
Mijn hubbie is ook bezig met afvallen. hij woog vorig jaar nog 106 kg ! niet normaal dus. nu heeft tie vanmiddag gewogen 90,5 KG ! nu moet ik zeggen hij is afgelopen 7 weken van 96,5 kg naar 90,5 kg gegaan en doet hij nog alleen maar nog harder zijn best om tussen de 82- 85 kg te komen.
Denk er maar goed over na. Het is een cirkel die je moet doorbreken. Ik was gisteravond in de schouwburg (jou wel bekend....) en daar hebben ze heel veel spiegels. Nou dat was confronterend hoor Ik ben ook zo'n emotie-eter en wil er van af!
Ow wat een goed idee zeg dat afvallen Kom op meiden jullie kunnen het,ik ben er van overtuigd! Als ik straks wil lijnen zijn jullie allang weer op jullie gewicht
@ Lauwie: de uitslag was ook wel hetzelfde, maar bij de een was mijn gezondheid een stuk slechter dan bij de andere, er gingen nog net geen alarmbellen af! Bij jou valt het idd wel mee, als ik zou wegen wat jij nu weegt zou ik al heel blij zijn! @ Denice: He nu is mijn man vanavond weer laat thuis... dan morgen maar zoenen! @ Marleen: You go girl!
ik zie ons hier al helemaal zitten over een paar jaar als onze kleintjes tieners zijn hahaha ! zat ik net aan te denken joh en allemaal zeuren over wat ze nu wel niet allemaal hebben uitgehaald. hihi schoot me opeens tebinnen. heeft wel niks met het onderwerp te maken maar wilde toch even melden