Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Puck = afvalcoach ;) :) klinkt allemaal supergoed meiden! Ik heb geen weegschaal dus kan niet mee doen, hahahaha flauw he!

@ Daisy, jij bent dan tegen die tijd weer een wondertje rijker :D en je hebt een prachtbuik nu!

@ Setteke, ik heb Channie ge-pb't!

@ Lauwie, jij moet dus helemaal niet teveel afvallen!

2. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Ik heb al gewandeld! Hahaha... En het huis is ook netjes...Ik moet alleen nog even de vaatwasser uitruimen, maar dat doe ik straks als ik ga koken... :)

En ja...onze kindjes als tieners.....moet er nog niet aan denken! Het gaat allemaal al zo snel! Ik denk dat we wel heel erg van de rust moeten genieten nu, dat zal als ze tieners zijn wel heel anders zijn denk ik hahaha

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Tieners :confused: ik ben al zo benieuwd hoe Wesley eruit ziet als hij 2 is ofzo en lekker rond rent :D

4. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Ja precies, dat heb ik ook!

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Wesley was lekker aan het spelen in de box loop ik erheen om te ruiken of hij gepoept heeft en als ik dan weer weg loop is het drama :(

6. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Agossie :cry: Ja dat heb ik hier ook wel eens, zielig is dat... Zolang hij me ziet of hoort is het goed...

7. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    puck, gezellig toch!

voor ik zwanger was, was ik ongeveer 16 kilo afgevallen tot 64 kilo. zou leuk zijn om dat weer te wegen, maar onder de 70 zou ik al tevreden zijn en nu maak ik me er ook nog niet zo druk over maar ik zou over een tijdje wel weer slank willen zijn, daar voelde ik me goed bij.

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

zit ff aan een peer hoor, Wes was moe!

9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    o puck, vind je het nu nog wel ok om elkaar te steunen of ben ik daar niet zwaar genoeg voor? :D

delilah, dat hebben we hier ook steeds vaker :(

10. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Hahaha! Ja zeker! Ik ga gewoon eerst op weg naar jou gewicht nu en dan als jij wilt gaan lijnen doe je gewoon mee!

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

Zo! Even heel verantwoord een stuk gewandeld met de kids. Tymen op de loopauto en Silke in de wagen met mama erachter er achter aan. Tymen luisterde heel erg goed, dus dat is ook fijn. Ik zag dat iemand in een straat verderop ook bevallen is van een meisje, Rikst. Ik wist niet eens dat ze zwanger was..... :oops: En een eind verderop is nog een meisje geboren. Leuk, allemaal vriendinnetjes voor Silke later!

@ meiden, wat zijn jullie ineens allemaal bezig met jullie gewicht. En we hebben onze eigen coach al zie ik, helemaal top. Bij deze allemaal heel veel succes!

Ik vraag me ook heel erg af hoe Silke deze zomer zal zijn. Zou ze al lopen en een beetje praten?

12. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Ja en nu wil ik ook gewoon 900 berichten halen vandaag! Ben al zo aan het kletsen :oops:

Zo bericht 900! ;)

13. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Aparte naam, echt Fries zeker? Leuk hoor al die vriendjes in de buurt. Ik ben benieuwd hoe dat hier straks gaat, dan zijn ze iets te groot denk ik voor Olivier...

Ohw lopen en praten...kan me er nog niets bij voorstellen!

14. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    hoi hoi

Ik ben 1.75 en weeg 75, dus op zich ok, maar ik ga voor de 70 kilo.
    Zolang ik BV geef let ik niet zo heel erg op wat ik eet, maar als ik klaar ben met de BV ga ik er meer op letten.

Nu ga ik weer fietsen naar Renske (geen straf met dit weer!)

doei doei

15. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hmm, mijn MSN doet het niet.....

Oh ja, Rikst/Rixt is heel Fries, jah. Je hoort ook vakk Anne-Rixt of Hanna-Rixt.

16. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    @ Philly: ik heb je gegevens alvast genoteerd. Geef maar aan wanneer je mee wilt doen.

@ Setteke: Hier hoor je die naam niet, dus vandaar... In combinatie met Anne of Hanna is ie erg leuk!

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Setteke, lekker zeg ff eruit met dit weer! Ik hoop dat ik morgen helemaal opgeknapt ben en dan ga ik ook lekker wandelen met mijn kleine man, ff het park in naar de eendjes als het mooi weer is natuurlijk... En wat fijn dat Tymen zo goed luisterd! Ik ben ook benieuwd hoe onze kindjes er straks uit zien :D

Bah, Wesley ligt weer lekker te hoesten :( ik hoop maar dat hij nu niet weer door mij ziek wordt maar dat kan toch niet :( hij heeft juist mij aangestoken....

Zo, had ff lekker een sappige peer en sinaasappel op :D

18. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    lauwie ik laat haar er ook wel mee spelen, maar ze doet er niet veel mee. en ik heb de nuby die erg op tommie tippee lijkt, alleen de fles is ook van siliconen dus kan je nog wat knijpen en zo wat in het mondje spuiten
    morgen moet ze voor het eerst naar het kdv. maar denk dat het wel goed zal gaan. ik heb haar ook altijd veel verwend met aanleggen en ze eet nu brood, fruit, groente enz. het gaat eigenlijk om 1 fles voeding. maar die kunnen ze ook vervangen met een beker of iets. ben benieuwd morgen. en ben anders zo daar als het moet
    aaah en wat een proppie is ottilie
    en wat is ze gegroeid idd

fijn sjorsje dat die zo goed de koude groenten eet

leuk linka een badpak ,ik heb hier nog een hele leuke roze met ruches van maysa

queen bee werk ze

vogeltje succes bij je fittest

delilah knuffel voor jou!

knap hoor setteke van je meisje

hihi denice wat leuk! teletubbies! hier ook erg in trek

arri hoop dat je snel een leuk badpak vind

anissa krijgt rond 7 uur de laatste voeding, maar soms word ze later nog wakker. en gister is ze pas om 10 in bed gegaan

marleen jij ook een knuffel

setteke wat een lekker deugniet heb je

lekker zo`n verkoopster miepie, daar ga je nog eens heen

lauwie beterschap

delilah als ze meer andere voeding krijgen dan verdwijnd de behoefte aan de flessen, en drinken ze minder. je kan smiddags ook wat thee of sap of melk geven.
    maar het gaat dus steeds meer veranderen.
    best grappig

hihih iedereen aan de afvalrace

ik moet eigenlijk ook naar buiten maar kids slapen nog... vanochtend visite gehad en ze lagen laat in bed. anissa is denk ik doodop want die heeft de hele tijd naar de spelende kindjes zitten kijken

krijg net een brief van de belasting dat ik naar mijn toetsinginkomen moet kijken want het kan zijn dat hun dat te laag hebben ingeschat en dat kan gevolgne hebben voor de toeslagen :(

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Noura, ik hoop niet dat het erg negatief uitpakt dan met je toeslagen :(

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ohhhhhhhhh ik zit weer naar die ieniemienie babyfoto's te kijken van Wesley, ik herken 'm soms gewoon niet, kan me al helemaal niet meer voorstellen dat hij echt zo klein was!

Deel Deze Pagina