Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    noura lekker is dat he als HUN het fout hebben ingeschat dat jij er mee zit. IK HAAT BELASTINGDIENST!
    dat ze gewoon ieder jaar van onze werkgevers en al het automatisch krijgen en dat ze afhalen wat er af gehaald moet worden en dan er bij doen wat we aan toeslagen krijgen en dat we dan gewoon iedere keer krijgen waar we recht op hebben je moet met hun overal achteraan lopen.en alles in de gate houden en voorkouwen voor ze. ik had ze laatst nog aan de foon ik dacht dat dat mens hersens had zo groot als een erwt.

sorry hoor moest ik even kwijt geen goed woord over voor hun.

2. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    delilah wat een schatje zeg ! kenny zag laatst een babytje zo heel kleine. paar daagjes oud. hij zei tegen mij emy was toch niet zo klein ik zei ja zeker was emy zo klein ze verdween in die maxi cosi in het begin. kon hij maar niet geloven. nou gister heb ik ook foto's bekeken maar kon het niet droog houden BOEHOEHOEEE! snik ! wat schattig was dat en die kleertjes in een grote krat gedaan met deksel, en toen zij kenny van goh jah is wel zonde he ziet uit als nieuw alles. moeten maar gouw ander huisje vinden. :D

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Denice, tja echt niet normaal nee! Als ik nu die kleertjes maatje 50 voor me hou kan ik me niet voorstellen dat Wesley die heeft aan gehad?! Hij verzoop ook in sommige dingen en in badje had hij ruimte over nu past hij er gewoon niet in, gaat echt snel ja!

Hopelijk snel een ander huisje voor jullie........ (en voor ons ook) ;)

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Oh en dit pakje had ik gekocht voor m'n man toen ik zwanger was nog en hij was zo trots als een pauw! Liet 'm meteen zien aan z'n beste vriend die nog nooit een baby had gezien dus er nog maar weinig van begreep :D

Wesley heeft dit echt heeeeeeeel veel aan gekregen van mij :D

Nu zal ik stoppen met spammen hoor :oops:

5. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    ff snel van deze kant...(nog steeds zoekende naar nieuwe mensen...)
    Puck: ik doe ook mee alleen wel vanaf 1 april! Moet echt eerst even afwachten of ik ongesteld word de ja of de nee...Zo ja doe ik ook zeker mee!
    Zo nu gauw verder zoeken!

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

Oh, wat heerlijk dat kleine spul.... *zucht*

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik zal nog eens wat minder heerlijks spammen ;)

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

En even dichtbij zodat je wat beter zien waarom het niet zo heerlijk is :D

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Dat was vorige week toen hij ziekjes was hahaha... Meneer is alweer wakker dus ik ga er van tussen even met 'm douchen of badderen. Fijne avond allemaal!

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

Whahahahaha, delilah! Succes!

Hihi, dan wil ik niet achterblijven. Dit shirtje had ik speciaal laten drukken. Er stond in het fries op: "Pas op, ik heb een grote broer!"

Tymen had een shirt met: "Ik ben grote broer!" en dan ook in het fries

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

Voor het eerst een jurk aan, 4 dagen oud!

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

Papa met zijn meisje, dit is na de nachtvoeding...

13. Setteke

Setteke Niet meer actief

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa joehoe ik ben vrij!!! [​IMG]

15. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik zit net even een beetje terug te lezen in ons topic en daar kom ik Rebecca5 tegen. Mama van Amy. Haar hele profiel is weg, ze staat nu als gast. Wat apart. Weet iemand wat er gebeurd is? Had ze ook een buddy?

16. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    foto's op hyves! ;)

17. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    delilah, :confused: :confused: bah! :)

setteke, lieve foto's!
    apart van rebecca5. waarom zou je je hele profiel laten verwijderen en niet gewoon stoppen met schrijven als je geen zin meer hebt.

ik begin steeds meer op te knappen. wel nog een beetje een wattenhoofd. kan ik het maken om vanavond begin van de avond een uurtje naar een verjaardag hier in de buurt te gaan? voel me dan schuldig als ik ziek was vandaag en nog niet helemaal fit, maar heb ook wel ff zin in het wandelingetje erheen, frisse lucht en otje showen op het feestje. wat zouden jullie doen? ik ga morgen weer werken.

18. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    arri, ik heb je hyves niet en ik wil nu ook niet op hyves dat mijn collega's het zien :(
    wil je niet 5 minuutjes in je album zetten? ik ben zo benieuwd naar je prachtdochter!

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Arri, ik heb jou op hyves maar kan jou foto's niet zien?

@ Setteke, heerlijk toch om zo even terug in de tijd te gaan!

@ Juud, fijn weekend!

@ Lauwie, als ik ziek ben gemeld zou ik het niet doen maar goed... Dat moet je toch zelf weten. Gelukkig was die poepstoel op papa dag :D

Wij hebben heerlijk warm en lekker lang gedouched samen :D nu gaan we groente eten, nou ja we... Wesley :D

20. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    dat lukt me niet...
    ik zet hem wel op de hoofdpagina en dan kan je het ook zien.
    of wil je niet op hyves kijken omdat je op je werk bent?

Deel Deze Pagina