arri, wat een plaatje! kan me voorstellend dat je veel complimentjes krijgt! wat een lekker snoetje en prachtige grote ogen! wil liever niet inloggen op hyves, maar zo kon ik het ook zien. thanx!
@ Delilah: Ik dacht eerst dat het een leuke foto was tot foto 2.... :sick: Arm mannetje! En arme mama die het schoon moest maken! @ Setteke: Wat een lieve foto's van Silke! Dat "getut" met een meisje lijkt me ook wel erg leuk, jurkjes en staartjes etc. @ Judith: Lekker genieten van het weer! @ Lauwie: Als jij denkt dat je dat aan kan waarom zou je dan niet gaan? En je gaat morgen weer werken, zou je nog thuis blijven morgen dan zou ik het een ander verhaal vinden...Je kunt toch zo weer weg als het niet gaat...
oe... delilah, ik zag de foto ook niet helemaal goed! ik dacht dat om de spekribbeltjes ging! maar ieuw, wat vies...
@ Arri, kan eindelijk je mooie meisje bewonderen leuke foto's! Nu zijn we allemaal ook benieuwd naar Arriknarri zelf
Heb helaas geen tijd om te lezen. Vanmiddag hebben we lekker gewandeld . Zo komt mijn zwager om een paar lampen hier in huis na te kijken en ik moet daarna nog zoveel doen in huis . Hoop vanavond nog even langs te kunnen komen Liefs Silvia
Ik denk dat vele niet zal herinneren, Janine met haar zoontje Jens, Janine met eigen kapperzaak en vroeg geboren Jens, kon al kruipen toen ie geloof ik 6 maanden was! Heb hyves van dr, dus is wel leuk! Maar geweldig van Giulia!
hey meiden hoop dat er geen enge dingen zijn gebeurd ;( mijn cursus zit er weer op en jullie hebben lekker gekletst las over afvallen, heel veel succes meiden! Giulia al kruipen? sohee wat goed helaas slecht nieuws over mij verzorgpaardje, hij is blijven hangen tussen de spijlen van zijn box toen hij ging rollen en heeft misschien heel veel verdraaid of misschien wel gescheurd. echt zo erg ;( hij heeft wel bijna een half uur vast gezeten en de hele box gesloopt. vreselijk morgen meer nieuws van de drierenarts, hoop een beetje goed fijne avond
hey wij waren van hetzelfde formaat, hiihihihi.... Ik ga gewoon de staatsloterij winnen en neem dan een liposuctie
Wow Giulia, super! Duster: Het was ook heerlijk weer om te wandelen, lekker is dat! Linka: Met 6 maanden al kruipen, dat is heel snel! Mijn man ging al zelf staan met 7 maanden. Olivier probeerde straks wel zijn knietjes onder zijn lichaampje te krijgen, zijn kontje kwam al iets omhoog, zo lief! En hij roept sinds vandaag de hele dag "baba...baba...baba..." En als je erom vraagt dan zegt hij het ook! We hebben zelfs nog even naar papa gebeld en de voicemail ingesproken.... Jenny: Oei dat is echt niet leuk! Ik heb daar wel eens verhalen over gehoord.... Heel veel sterkte en hopelijk valt het allemaal nog mee!
@ delilah, hahaha leuke foto hoor! @ lauwie; je kan wel hyves nemen maar de privacy heel hoog instellen zodat je je krabbels en fotos niet kunnen zien, mochten de er ooit achter komen da tje een hyves hebt. ik heb alles ook zo staan dat alleen de mensen die ik heb geaccepteerd als vriendje op mn hyves mn fotos en krabbels kunnen zien....