hoi meiden weer 13 pagina's! ik wacht de update wel even af! hier is gister de fysio geweest en ze was erg tevreden over Milan! ze vond ook dat hij steeds beter gaat steunen op zijn armen! verder geen bijzonderheden, krijg nu al een harde kont op dat wachtbankje!
Hahaha, jenny heb je het gemist....? Ik zet het ook nog wel in de update zondag juud, zodat iedereen nog ff die reminder heeft! oh ik heb het zo door en door kouddddd
@ rebbel dinsdag 21 april meeting in dierentuin in roterdam en in mei ook een meeting @puck ik wil ook mee doen met afvalen. maar mijn gewicht is wel hoger hoor (bloos)
Kan het zijn dat ik nog iemand niet op de hyves heb (en die het wel zou willen, natuurlijk!) Ik krijg steeds in de mail bij krabbels in de rechterbalk van die mensen waar dan bij staat of dit ook vrienden van mij zijn zeg maar en volgens mij stond daar in ieder geval alieke een keer in, kan dat?
ik ben moe, accu van laptop leeg, ik heb koud, tygo moet fles, kortom ik kap ermeeeeeeeee! fijne avond, slaap lekker en toedeledoki!
Hartstikke goed! En wat maakt dat nu uit? We willen allemaal hetzelfde toch? Nou daar gaan we met z'n allen aan werken! PB me je gegevens maar als je wilt, dan zet ik ze in een lijstje. Dat lijstje wisselen we alleen via PB uit
2 dagen hard gewerkt, Roos ligt weer zoet in bed en haar mama (dat ben ik dus ) doet dat ook en gaat lekker in bed tv kijken. Morgen lekker babyzwemmen in mijn nieuwe positiebadpak zodat ik niet meer als rollade in mn bikini hoef. Voor het gezamelijk afvallen wil ik me graag aanmelden maar ik wacht een jaartje. Wens jullie wel heel erg veel succes en ik denk dat je hoe dan ook trots moet zijn op de prestaties van je lijf! slaap lekker
Hallo! Heb even het laatste stukje bijgelezen! Juud, gaaf Giulia kruipen. Trots zeker he? Afvallen, daar ben ik sinds gisteren weer mee begonnen. Ik reed naar mijn werk en bedacht ineens dat ik niet meer wilde. Ik ben dus 90 kilo en 1.74 lang. Dus veel te zwaar. Voor mijn zwangerschao woog ik 84 en was ik nog aan het afvallen. Dus ik wil nu naar de 75.Dus nog genoeg kilo's te gaan! Danique is nog niet lekker in orde. Ze heeft vandaag weer geen pap of fruit gegeten. Alleen maar 4 flessen, waarvan gemiddeld zo'n 150 opgedronken. De ochtenden gaat prima, maar de middag en avond fles heeft ze er geen zin meer in. Verder geen verhoging, wel vrolijk, wel alert, weet niet wat het is met haar. Heb wel het idee dat bovenin tanden komen, maar ja weet het ook niet zeker. Maar moet ze daar dan zoveel last van hebben! Oh ja meeting, ik wil ook mee, maar weet niet wat ik moet doen. En chantal, ja ik heb wel hyves, voeg me maar toe!
Ooo da kan ik an niet uit staan he. Steve hoeft niks aftevalen. en die is gewoon sinds ma 1,7 kilo afgevalen. en ik ben gewoon 1 kilo aangekomen grrrrrrr
ben ik weer even, maar iedereen is moe lees ik zo.... Ik ook, zit nu even in het mapje van de kdv te schrijven en heb een kop hazelnootkoffie gepakt... Heb net mn mannetje gebeld dat ie met zn bips moest maken om thuis te komen om bij mij op de bank te zitten, had ie brandmelding! Woningbrand en was aan het blussen... Dus toch maar ff weer de pc aangezet.... Dames heb het niet goed meegekregen, hoe zijn jullie van plan af te vallen dan? Gaan jullie dat ieders op dr eigen manier doen of iets volgens of wat?
alieke; ok vlgnd kr op hyves voeg ik je toe en meeting 21 april juud pb-en dat je mee wil naar blijdorp meeting in mei, mij pb-en wat voor jou meest geschikte dagen zijn en evt. suggeste wat en waar...!
Ben ik even weg en moet ik alweer 6 pagina's bijlezen! (bijna) allemaal in de ban van afvallen . Ik heb al een hele goede start gemaakt... net tijdens het boodschappen doen een zakje mini stroopwafels in m'n winkelwagen gegooid en na het afrekenen opengetrokken en hij is bijna leeg Ik moet ongi worden en dan ben ik niet te houden. Ik moet echt uit die cirkel stappen anders krijg ik die kilo's er natuurlijk nooit af. Als ik ergens van baal ga ik (vr)eten... Meiden, ik ga House en The Mentalist kijken (als ik nog zolang wakker kan blijven ). Oja Giulia kruipen? Jeetje wat goed en wat snel! Over met de rust
@ alieke; moeillijk hoor met danique, je hebt toch het liefst dat ze vrolijk is en goed eet... Maar het is wel een goed teken dat ze vrolijk is... Door tandjes kunnen ze idd minder gaan drinken....