chantal ja precies ik heb het ook tegen kenny gezegt. hij zegt van moet hij 1 keer proberen om ook maar met 1 vinger aan jou te zitten. heb die vriend michel ook gezegt van dat het leuk is dat we zo met zijn alle eens film kijken ofzo of bij elkaar op de koffie komen. maar dat als hij ook maar 1 move doet richting mij dat het is afgelopen en dat kenny serieus dan boos word. ja piepen doet emy dan ook. en als ik dat niet meteen hoort dat gesteun en gezucht en dat piepen van haar zet ze hem op een schreeuwen. ze heeft een hele rode streep nu op de benen staan van het proberen er tussen vandaan te komen.
Hardstikke goed dat je het zo hebt aangepakt hoor! Ja, knel zitten is niet fijn natuurlijk, dus dat laat ze merken. Maar ik denk echt niet dat ze sterk genoeg zijn om zichzelf zo te bezeren... En voorkomen dat ze het doen kun je ook niet, want ze doen gewoon lekker wat ze zelf willen! Tygo hangt ook altijd over met de voeten buiten, doet alles met de voeten... pfff...
emy die heeft zich nu alweer omhoog getrokken in de box. ze vind het leuk om te staan in de box. ze lacht zich kapot. en schraapt zo met die ene tand die ze heeft zo aan de box. echt dondersteen hoor.
Mogguh! Kom ff snel binnenvallen om te zwaaien naar jullie (*zwaaizwaai* ). Moet zo Jamie van de PSZ halen en dan later ff lekker aan de wandel, tis heerlijk weer hier! Iedereen een hele fijne dag en tot later! Xx
@ Chantal: Wat dacht je als niemand zwaait ga ik maar mee kletsen zwaai zwaai zwaai!!! Ik ga op zoek naar een goedkope 2e hands box en die zet ik in de tuin en na de zomer zet ik m bij het oud vuil Een camping bedje kan ook hoor. @ Denice: Volgens mij heb jij aantrekkingskracht op irritante mensen Wat moeten ze toch allemaal van je?! Als ik niet beter zou weten dan zou ik denken dat je zwanger bent, maar volgens mij wil je gewoon alles tegelijkertijd doen en ben je gewoon een echte regelrechte chaoot Ik moet in ieder geval altijd erg om je verhalen lachen! @ Alieke: Het kan best allemaal door de tandjes komen hoor. Jasper slaapt en eet ook slecht. 's Avonds heeft hij vaak verhoging en gaat hij met een zetpil naar bed, anders sta ik er ook elk uur naast. Overdag doet hij wat hazeslaapjes en is heel huilerig. Thomas is nog steeds net een zeehond met die hoest van m en is ook wat huilerig. @ Puck: We moeten er dus nu echt aan geloven Gelukkig gaat het met je moeder weer beter, maar het blijft best een beetje vaag. Hier is de boel bijna glad! Vanmiddag lekker naar buiten! Jippie!
Gossie er zitten echt vlugge kindjes tussen hoor! Jasper is nog steeds aan het proberen om om te rollen en er zijn al kindjes die zitten, kruipen en gaan staan! Ach ergens vind ik het ook nog wel makkelijk
marleen. ik word soms echt niet goed van mezelf hoor.. ik probeer alles zo goed te doen en te regelen en dan lukt t niet omdat mensen dwars gaan zitten leggen. als ik ook iets moet hebben of ik heb iets besteld dan loopt dat altijd fout, is het niet leverbaar, is het stuk, moet het terug opgestuurd wordm niet compleet en ga maar door. doe ik iets regelen van energie maatschappij ook dat loopt niet goed omdat kenny vervolgens t verkloot. ( sorry dat ik dat zeg maar is zo) ik ben soms echt zo;n clown ook. niet normaal, mensen lachen zich kapot aan mij. maar heb daardoor ook entertainment gevolgt op school haha 2 jaar lang opleiding was dat. moest je inproviseren en theater en dansen en spelletje met kinderen doen op vakantie parken erg leuk als je het mij vraag. maar daar was ik ook zo goed in ze lachte zich kapot als ik het podium al op kwam. hihi moest dan bepaalde typetjes spellen. vind het super leuk om een blog bij te houden. mijn zus jessica heeft ook altijd leuke verhalen misschien zit het in de familie he zo heeft ze een verhaal over haar wasmachine nou je leg dubbel.
volgens mij kan ik beter weer terug me bed in gaan.... me lekkere harde broodjes die ik wilde bakken waren verbrand.. en daarna pak iets uit de koelkast en toen deed ik dicht ik denk nee wacht eventjes dus wilde hem weer open doen toen die al dichtviel bijna kom ik aan de bovenkant tussen de koelkast in. nou heb ik een blauwe nagel.
Goedemorgen, Ik heb lekker vrij vandaag. Vanmorgen CB met Djim. 72,4 cm en 9640 gram. Daarna kids naar KDV en ik lekker sporten en daarna boodschappen gedaan. Ga nu even de ramen lappen. En daarna maar even chill, moet nodig bijslapen. Hopelijk gaat het lukken. En hier dan eindelijk mijn geboortefoto en foto nu! Prettig weekend alvast!
@ denice; volgens mij ook Hihihi... Of je gaat gewoon lekker met Emy aan de wandel en genieten buiten! @ marleen; idd, voelde me zo verwaarloosd, dat ik dacht dan maar mee beppen... Kan ik soms ff pauze nemen van werk... Houd ik het beter vol... Ik zat ook al aan een box te denken ja, misschien ga ik zo ff marktplaats op... Maar als het regent, kan je die niet zo 1 2 3 binnen zetten en een campingbedje wel natuurlijk, twijfel twijfel twijfel.... En Tygo is ook niet zo snel als sommige hier hoor... Hij staat nu echt al eventjes stil... Hij is alleen wel veel wilder geworden...!
Nou, de therapeut is geweest. Het klopte dat vooral mijn rechterkant niet mee wil, die was erg stijf en daardoor stond mijn bekken weer scheef. ze heeft het even los gemaakt en het voelt nou al een stuk beter. Volgens haar komt het ook allemaal doordat ik teveel doe, maar ze snapte het wel, dat is op dit moment mijn stukje eigenwaarde, zorgen dat het huis er netjes bij ligt. Dus, doorgaan met de oefeningen en bellen als ik weer last krijg. Ze zei dat het heel normaal is dat je een terugval krijgt als het een poos heel goed gaat, dus ach, het wordt wel weer beter. Ik heb ook een slechte rug en knie, daar heeft het allemaal ook mee te maken en het is nog steeds heel verstandig dat ik niet terug ga in de zorg! Wel vond ze het belachelijk dat ik nog steeds niks heb gehoord van mijn werk en het reïntgratiebedrijf. Ik heb met mezelf afgesproken dat als ik maandag nog niks gehoord heb ik maar eens ga bellen met het reïntegratiebedrijf. Niet met mijn werk, daar mogen ze ontploffen! Poetsen is bijna klaar. Moest eigenlijk nog dweilen, maar ben vandaag kreupel door dat gehussel van mijn therapeut, dus denk dat Hilbrand dat morgen even mag doen.... Ga zo nog wel even was opvouwen. Zo, dat was mijn ego-verhaal even! @ Marleen, wat een mooie foto van je mannen! Ik neem aan dat de "grote man" jeroen is? Hihi, die andere foto, hij kijkt echt zo van: "Wat moet je nou weer?" Wanneer had jij het gevoel dat er iets niet klopte bij Rebecca5? @ Linka, bij de Zeeman? Die heb ik daar helemaal niet gezien! Ik probeer vanavond wel weer de laatste fles, als ze hem dan niet wil hou ik maar op geloof ik. @ Delilah, ach we kennen allemaal Mvjanelle nog wel denk ik met dat verhaal over Benthe... @ Juud, ok, dan leg ik Silke ook maar niet meer op ons bed denk ik.... @ Chantal, sorry, ik was er even niet maar komt 'ie: *ZWAAI!* Ik heb een tweedehands box voor in de tuin. Als het erg waait doe ik er handdoeken omheen tegen de wind en ik zet haar in de zon onder een parasol. Maar de kleine wel insmeren hoor. De zon is erg fel in het voorjaar! Oh ja, in de zomer staat de box onder zo'n zeil voor over een tuinmeubelset, kan hij buiten blijven staan! Silke is vannacht om 4.15 uur wakker geweest, ging gezellig liggen kletsen maar met de speen ging ze weer lekker slapen tot 7.15 uur. @ Duster, wat goed dat je dan wel gaat. Ik was er dan al klaar mee hoor! Was ook zo met Hilbrand zijn opa en oma. Die zouden steeds op kraamvisite komen. En ondertussen maar roepen dat we welkom waren als we wilden komen enzo, nou daag! Eerst maar hier komen! Ik hou de poot stijf! (inmiddels zijn ze geweest hoor) @ Denice, de zomertijd gaat in op de nacht van zaterdag 28 maart op zondag 29 maart. De klok moet dan 1 uur vooruit. Dat kun je zo onthouden: voorjaar is vooruit. Misschien wil je het niet horen, maar na de zwangerschap van Tymen is mijn zwangerschapsdementie nooit meer over gegaan..... Ik vind dat geen stijl van die "zogenaamde"vriend van Kenny! Wat een loser, wat denkt hij wel niet! Emy zal echt niet gauw iets breken als ze klem zit hoor! @ Alieke, ach arme Danique (en mama en papa)! Hopelijk gaat het gauw beter. Dit is momenteel Silke haar schema: 8.00 210/7 (laat regelmatig wat staan) 10.00 100 g fruit en drinken 12.00 boterham (meestal een 1/2 op) met flesje (120/4 of 150/5) 15.00 100 gr fruit en drinken 17.30 u warm eten, toetje en wat drinken 20.00 fles 210/7/2 bambix (meestal blijft er wat staan). Maar als ze die laatste blijft weigeren ga ik haar denk ik 's morgens een papfles geven en dan om 10 uur een koekje of rijstwafeltje en dan om 15 uur een heel potje fruit, zodat we rond 18 uur kunnen eten en ze dan rond 19 uur naar bed kan. @ Puck, fijn dat je moeder zich beter voelt! @ Lique, wat grappig! Silke was vorige week op het cb ook 9640 gram! oooooh, wat een mooi ventje! Heeft hij al een vriendinnetje? Oh ja! *tromgeroffel* Silke kan los zitten! Ze moet alleen niets vasthouden of proberen te pakken, dan kiept ze om. Maar het begin is er!
@ setteke; oh dus je had een terugval. Wat fijn dat ze je even heeft los kunnen maken! Maar idd nu ff rustig aan doen, want anders belast je jezelf echt teveel, dat kan niet na een behandeling, setteke! Ja, snap wat je bedoelt met die zeil, dat is dan ook nog wel een idee idd... Ff kiekuh of ik een goedkope op de kop kan tikken... Mn moeder heeft er ook nog wel 1 maar ja, die is nog mooi, staat op de zolder, maar ik denk niet dat ik die voor de achtertuin mag gebruiken.... Is ook zonde trouwens... @ zomertijd, ah een uur vooruit....? k*t... ik heb dat uur hard nodig! En jeeeeeejjjj voor Silke! En ik krijg vaag iets mee over rare verhalen over mensen die op het forum zijn geweest, maar snap er niets van, wat is er aan de hand, watsekebeurt?
een vriendin van mij heeft een gehandicapt kindje en nu sinds kort nog een kindje nou keek ik net op haar hyves... heeft maar 1 foto met zichzelf dat eerste kindje dat gehandicapt is en de jongste de rest alleen maar foto's van t eerste kindje vinden jullie dat ook niet raar ? met de titel" wij "foto's alleen dat eerste kindje en zichzelf terwijl de foto's nieuw zijn.. ik vind het raar.