Hoi, Ben druk vandaag maar kom nergens aan toe, kennen jullie dat? Er komt elke keer wat tussen... Kleine man ligt op bed, die is dus gewoon vanaf vanmorgen half 6 wakker geweest! Hij slaapt heel weinig 's morgens, eigenlijk alleen als we weggaan valt hij weleens in slaap. Zijn er meer kindjes die 's morgens zoveel wakker zijn en dan 's middags 2 a 3 uurtjes slapen? Ik ga wat eten en dan strijken, was heb ik al opgevouwen... @ Chantal: leuke box! Is trouwens een goed idee! Ik dacht er ook al over om plastic kinderstoel te halen voor buiten, dan hoeft de houten niet elke keer naar buiten... Nu ga ik echt weer *zwaai*
@ Setteke: Tegen het einde van de zwangerschap toen dacht ik op een gegeven moment het klopt niet. Ze stelde op een gegeven moment ook "domme" vragen, waardoor ik op een gegeven moment niet eens meer antwoordde. En toen dat bericht met het profiel van d'r vriendin... Toen was ik er wel klaar mee Had ik toch gelijk dat je teveel deed Maar ik kan het me ook wel voorstellen hoor, net wat je zegt er is ook nog zoiets als je eigenwaarde en je wilt toch ook weer een beetje mee gaan tellen. Dat reintegratie bedrijf moet ook maar eens wat laten horen! Als ik op het nieuws over een bommelding hoor in Friesland dan weet ik dat het bij je werkgever is @ Denice: Je kan inderdaad lekker lullen Wel gezellig hoor! @ Chantal: Ik had een zeil wat over de box heen ging als het regende. Ik vond het erg makkelijk. Mijn schoonmoeder had m op een rommelmarkt op de kop getikt en ze gaat nu weer voor me opzoek! En ik ben zelf ook aan het kijken, maar zij is meestal wat fanatieker ! Er zat een plastic kussen in dus hij kon knoeien, spelen, etc. Zovel plezier voor 7,50 @ Lique: Wow, wat een ogen! Mooi! ------------------------------------------------------------------------- Ik heb net m'n album van Texel binnen en het is weer goed gelukt! Deze keer heb ik niet zo'n origineel Henzo album gedaan maar een soort boek met hardcover. Zo verschrikkelijk veel foto'waren niet, dus mooie oplossing dacht ik zo. Ik krijg net een mailtje dat m'n foto's binnen zijn... Weer iets van 80 foto's en dan ben ik helemaal bij met bestellen en inplakken! Bijna 300 foto's terwijl ik dat niet zo heel lang geleden ookal had... De mannen liggen op bed. Jasper slaapt, maar Thomas is nog aan het spelen volgens mij. Even rust voor zolang als het duurt. Ik heb trouwens bij mijn profiel gekeken en ik plaats gem zo'n 6 berichten per dag en ik dacht echt dat het er veeeeeel meer waren. Degene die de meest berichten plaatst is een juli 2008 mama, bijna 50 op een dag!
Zo even snel wat reactie's van mij @ Setteke ik ben zelf analist dus dat kan ook maar het meeste is idd verpleegkundige of doktersassistente. @ Delilah was gewoon pech van al die afkeuringen en waren bijna allemaal verschillende dingen. @ Petra ziet er al goed uit je buikje. @ Guila Gefeliciteerd met het kruipen Nu ga ik even Toby bij mijn moeder ophalen mis hem nu echt.
doe ik net een jurkje passen die me moeder heeft gehaald voor eigenlijk de zomer met zo legging en zo kort dun shirtje met van die kantjes. heeeeeeeeeeeeeeel leuk zal zo op hyves zetten. is het maat 86 ! PAST ZE DIE OOKNOG!
Vraagje; Wanneer ik Matthijs hele kleine stukjes brood geef, verslikt hij zich vaak. Het is echt net of hij stikt, hij begint te kokhalzen, hoesten en loopt helemaal rood aan. Ik vind het zo eng, zit vaak bijna huilend zijn brood te geven. Hij heeft het ook als hij een rijstewafel oid eet. Hebben jullie dit ook?
@ Duster: Ja hoor, zo ging het hier in het begin ook. Daarom heb ik Jasper maar weer met broodkorstjes laten oefenen en daarna weer stukjes geprobeerd en nu gaat het goed. Heb je al geprobeerd het brood in een beetje melk te dopen?
duster hier precies het zelfde hoor rijstewafels en brood en eten met stukjes erin zit ze echt te kokhalzen alleen bij brood moet ze er van spugen :S dus nu iedere keer gewoon een beetje geven misschien de helft van de boterham. en dan gewoon iedere week ietsje meer proberen te geven misschien moet matthijs er ook even aan wennen. is misschien raar voor hem die stukjes.
@Marleen; Volgende week krijgt hij nog 10 sollicitanten en die week daarna hoor ik dan of ik de gelukkige ben
Ik denk dat ik koopziek voor m'n kindjes ben meiden Ik kreeg gisteren een nalevering van H&M binnen (en er komen er nog 2 ), vandaag krijg ik als het goed is van Lief! weer wat binnen. Heb vorige week al bij Hans Textiel geshopt en heb zojuist ook een rekening van Esprit over gemaakt. Ik wilde zuiniger aan doen omdat die SVHW rekeningen zo hoog zijn en we straks de vakantie moeten betalen, maar het lukt me dus echt niet
Heb ook het idee dat hij moet wennen, maar vind het zelf zo eng. Hij eet nu nog geen halve boterham. Goede tip van de melk. Wel eerder gehoord, maar nu helemaal niet meer aan gedacht. Ga het morgen meteen proberen
Het moet wel leuk blijven om m eten te geven he meis?! Als ie er echt bijna in stikt dan kun je best nog even wachten hoor. De ene is er wat sneller aan toe als de ander. Gewoon rustig aan en niet in paniek raken! Jasper heeft vandaag voor het eerst een rijstewafeltje gehad en hij vond er geen bal aan Nog 10?! Wat een animo voor die baan! Hopelijk heb je indruk gemaakt meis!
Ik vraag me af waarom je een box in de tuin neemt? Liggen jullie kindjes nog vaak in de box? is het dan handig een box in de tuin? Het lijkt mij zo klein voor onze al zo grote kindertjes Ik heb geen idee hoor, ben pas 7 maanden moeder
@Marleen; Ik probeer het morgen gewoon met de melk en als het dan nog zo gaat stop ik er idd even mee. Er komen in totaal zo'n 20 sollicitanten op gesprek (en dan heeft hij er al heel veel op voorhand afgewezen) Het gesprek ging wel supergoed, maar de kans dat ik aangenomen word is natuurlijk wel erg klein. Lang leve de WW
@Petra, Ik zou willen dat ik vorig jaar gedacht had aan een box voor in de tuin. Had ik Lianna iets vaker mee naar buiten kunnen nemen. Ik weet niet hoe jouw tuin eruit ziet, maar bij mij heb ik nogal veel plekjes waar ik een kleintje echt niet wil hebben. Bovendien vind ik die harde tegels ook niet echt geschikt om ze op te laten kruipen. Kunnen ze beter veilig in de box zitten.
Oeps zie nu aan m'n banner dat ik 1 week verder ben dan ik dacht. Ik zat gisteren al te tellen naar m'n 20 weken echo en ik kwam iedere keer uit dat ik dan 19 weken zou zijn. Hoezo zwangerschapsdementie?
@ petra; leek me wel handig, ik wil bijv. morgen graag in de tuin aan het werk, dan kan ik tygo meenemen naar buiten. Kan hij ook gewoon lekker spelen en ravotten, als mama achterthuis bezig is of zit ofzo. Ik vind het te koud om hem op een kleed ofzo op de grond te leggen, vandaar... En ik vind het ook niet handig om zelf uren buiten bezig te zijn terwijl hij binnen is... @ marleen; koopziek, ik ken het... Kijk wekelijks wat ik toch niet allemaal wel zou kunnen kopen, gelukkig heb ik nog wel een beetje controle over mezelf @ duster; tygo heeft heel soms nog als het broodje achter in zn keel zit en hij kan het niet slikken, is toch allemaal even wennen he...Neem kleine plukjes van het brood anders eerst, met margarine, glijd wat makkelijker of idd melk... @ denice; maat 86? Valt zeker klein uit... of de cijfers omgedraaid, hihihi
ha meiden! ben terug van een heerlijk stukkie wandelen! En heb ff schoentjes en een zonnebril gekocht voor mutsie had ze zo hard nodig Wat een topweertje he? Nou ik ga ff stofzuigeren en dan mijn meisje eten geven! Tot straks! Oja Petra, Giulia zit regelmatig in de box als ik ff wat moet doen En ze speelt dan soms een half uur heel zoetjes!