Zo klaar met strijken... @ Judith: Gave bril! Ik moet er nog een halen, zeker als we over 3 weken naar Italie gaan. Hoorde dat het daar al over de 20 graden is @ Duster: Over verslikken in brood o.i.d., hier gelukkig maar 1 x gehad dat hij rood aanliep en het niet weg kreeg. Harde (niet te hard natuurlijk) klap tussen de schouderbladen gegeven en het vloog eruit! Misschien is hij er idd nog net zo aan toe... @ Marleen: Ik ken het ook hoor, steeds wat kopen voor de kleine man. Zelfs van de week toen ik voor mezelf aan het shoppen was van alles gezien maar ...niets gekocht! Was trots op mezelf! Probleem alleen is dat ik vanmorgen zag dat een blouse maat 74 ook alweer krap gaat zitten @ Jenny: Hopen dat het meevalt met je paard @ Denice: Veel plezier met het kopen van je broek!
Ok, ga zo lekker naar huis, ben op en gloei helemaal... heb net al iemand laten voelen of ik koorts heb, want dat voel ik zelf neit, maar ze dacht van niet, heb al dgn blosjes, terwijl ik dat nooi heb... pfff.. ben op...
@ setteke; ohw... helemaal niet aan gedacht... Nou ik denk in ieder geval dat het tijd is om te stoppen anders ben ik dit weekend een wrak, gister ook al erg lang doorgedaan. Ik zei net al tegen een collega, als ik in de lift sta voelt het voor mij alsof ik in een attractie van de kermis of een attractiepark zit!
Lekker! Wij gaan 10 april, we zijn de Paasdagen daar. Ik heb er zin in en ben heel benieuwd hoe de reis zal gaan met Olivier! Ik hoor hem roepen, ga hem uit zijn bedje halen...
@Alieke; succes bij de HA @Linka; Hoe is het gegaan? Nog een vraagje Wat drinken jullie kindjes bij het tussendoortje 's middags. Matthijs vind sap niet lekker. Thee drinkt hij 'n paar kleine slokjes van, maar daarna moet hij spugen en bij water precies hetzelfde. Het is toch belangrijk dat ze dan ook vocht binnen krijgen?
@ duster, Giulia lust ook haast niks! Maar fruithap verdunt met water of appelmoes verdunt. En ook melk met wat diksap (ja grote mensen melk...) dat gaat er in!
Hey meiden, ik heb vanmiddag toen Wesley sliep heerlijk in m'n boek zitten lezen Nu rent hij in z'n loopstoel de kamer rond en dacht kijk ff hier. @ Alieke, succes bij de ha. Laat je weten hoe het is afgelopen? @ Petra, Wesley heeft de box eigenlijk nooit veel aan gevonden. Hij lag al heel snel op een speelkleed op de grond. Nu ligt hij er nog heel soms in met een boekje maar voor de rest niet eigenlijk. @ Duster, Wesley drinkt ook niks anders dan alleen z'n opvolgmelk hoor. Heb 'm net een flesje diksap gegeven maar hij speelt er mee?! Ik heb het diksap wel altijd even wat opgewarmd omdat hij alleen maar warm is gewend en dan dronk hij het wel beter dan wanneer ik het koud gaf maar volgens mij heeft hij er geen behoefte aan ofzo?
heb ik nog wel een tip voor je, aangezien ik een zoon had die geen opvolgmelk lustte: flesje vullen met 1/2 yoghurt, scheut diksap en aanvullen met water tot drinkbaar. Zijn hier liters van op gegaan! Oh enne Duster, hoeveel krijgt hij aan melk? En in fruit en groente zit ook vocht. Daarnaast kun je dus nog sap, roosvicee, diksap, thee of water aanbieden, maar waarschijnlijk krijgt hij wel genoeg vocht.
@ Juud: Geweldig! @ Duster: Jasper moest er ook weken niks van hebben, maar nu drinkt hij liever sap dan opvolgmelk! Het allereerste wat er wel in ging was dankzij een tip van Setteke, namelijk Friso kant en klare sap. Nu heb ik roosvicee vruchtenmix en dan gaat er nu eindelijk goed in. ----------------------------------------------------------------- Ik ben alweer thuis want ik ben echt pissed! Thomas mocht op zijn motor mee. Het is altijd even uitkijken met oversteken, maar goed. De hele weg gaat het goed maar uitgerekend op het drukste kruispunt wil meneer zo doorrijden, dus ik grijp m bij zijn kraag en geef m een standje, had ik de kinderwagen niet goed op de rem gezet en hoor ik ineens iemand roepen.... rijdt Jasper zo weg de op met de kinderwagen Het was vlakbij m'n moeder en daar ben ik ff heen gelopen, want ik voelde me zo klote! Ik heb Thomas nu maar in de tuin gezet en ga met Jasper ook ff naar buiten, maar niet meer de tuin uit!
Oh bah marleen, dat is wel een worst case scenario! Gelukkig is het allemaal goed gegaan! Niet boos zijn op jezelf, het kan ons allemaal overkomen en er is niets gebeurd!