@marleen: zo dat was schrikken, gelukkig alles goed gegaan @sjudith: wat een leuk filmpie, doet me denken aan een horror film waarbij iemand zijn been is afgehakt en vooruit probeerd te strompelen haha BRAVO
@Marleen; Dat was schrikken. Gelukkig is het goed afgelopen. En je niet schuldig voelen hoor! Kan ons allemaal gebeuren @Sjudith; Leuk filmpje! Ze kruipt al goed @Setteke; Hij krijgt verder wel genoeg melk. 's Ochtends een papfles van 210, 's middags een fles van 150 en 's avonds nog een fles van 210. En 's ochtends fruit en 's middags groente+yoghurt @Queenbee @Delilah; Wat een leuke foto's!
@judith: leuk filmpje! doet ze goed hoor! @marleen: he bah meid, wat schrikken zeg! gelukkig is het goed afgelopen! liefs rebbel
Hey meiden ben alleen maar even ego heb niet terug gelzen zo veel. en ben zo trots op me zelf ben vandaag naar me werkt gefiets is 30 minuten fietsen pfff was wel even zwaar. maar ook goed voor me. liefs sabrina ps nu lekker aan de biefstuk en de jus en champions en uitjes. met een broodje hmmmmm
Marleen kan me voorstellen dat je er even de pest in had! Maar kunnen jullie allemaal niets aan doen. Jezelf dus geen verwijten maken. Judith, wat knap zeg van Giulia! Setteke, dat met die yoghurt ga ik ook eens proberen. Klinkt wel lekker en wie weet. Duster, Danique wil ook niets anders dan melk drinken. En 1 smaakje sap vond ze laatst lekker, maar ja die sap kan ik nergens vinden. Nou mijn dokter avontuur! Een middagvullend programma! Ik had dus om 4 uur een afspraak. Ik was er om 10 voor 4. Wachtkamer vol mensen. Ik balen dus Om 5 over 4 komt de assistente de wachtkamer is. Is de dokter weg voor een spoedgeval. MOesten we maar afspraak voor na het weekend maken. Nou dat was ik dus niet van plan. Ik wilde nu geholpen worden! Dus uiteindelijk na lange discussie ging ik assistente even wegen (om te kijken of ze niet al te veel was afgevallen) en kon ik daarna eventueel wel bij de enige arts die nog in het gebouw was terecht. Dus die assistente (domme muts trouwens) wegen (met kleren aan). 9.920. Nou ga er dus vanuit dat ze niet was afgevallen, aangezien ze 3 weken gelden 9260 was. Wilde ze ook wel even in de oren kijken. Na 3 minuten met dat dingen pielen in de oren wist ze toch niet of ze nu wel of niet wat zag. Dus ja dan moest ik maar wachten tot mijn dokter terug was van het spoedgeval. Die kwam dus uiteindelijk om 5 uur terug. Ik daar nog naar binnen. Oren waren goed. Piepte iets op de borst, maar longen waren schoon. Verde rkon hij niets verontrustends vinden. Was nog genoeg alert, geen uitdrogingsverschijnselen, dus conclusie waarschijnlijk een darm virusje. Maar veel vocht aanbieden en vertrouwen op mijn intuitie. Toen kon ik Danique weer aankleden en meenemen. DE assistentes stonden al kant en klaar met de jas aan. Lampen waren al uit. Ze waren niet blij met mij denk ik. Danique heeft net lekker een toetje op gegeten. Dus ikke blij. Ze ligt nu in bed. ZE was kapot van het tochtje naar de dokter. Zie wel wanneer ze wakker wordt en doe dan de pyama en fles wel.
@ Alieke wat goed van je dat je zo voet bij stuk hebt gehouden zeg! Wat een stom gedoe zeg! Je hebt toch niet voor niets een afspraak met je ha en je komt met een baby dan kunnen ze toch niet zeggen tot na het weekend! Slome assistentes zeg dat ze niet zelf met een betere oplossing komen! Hopelijk knapt ze snel op meis!
@ Binna, wat goed van je zeg! Het was ook wel lekker weer zeg! Werkte ik maar zo dichtbij huis, heerlijk fietsen straks helemaal met de kleine voorop @ all, meiden ik ben weg. Hubbie zal zo wel thuis komen en dan gaan we eten en Wesley verzorgen en dan weekend! Iedereen een fijn weekend gewenst en geniet lekker van de zon!
Jij ook een fijn weekend Deli! == Zo, ff de tafel opruimen. En dan straks met een bakkie koffie bankhangen, heerlijk! Xx
@Marleen; Lees ff een beetje terug en zie net jouw berichtje staan.. jeetje, kan me goed voorstellen dat je ongelooflijk geschrokken bent zeg! Denk dat ik daar zo om in janken uit zou kunnen barsten.. Tis gelukkig allemaal goed afgelopen! Een heule dikke knuff voor jou!
Moet van mijn mannetje achter die pc weg... zit er al weer veel te lang achter, hihi! Verslaafd? No way! Iedereen een hele fijne avond verder en tot morgen maar weer! Xx PS; Heb ff wat nieuwe foto's op mijn hyves gezet, voor de liefhebbers..
delilah, ja ik dacht ik laat me hier nu niet wegsturen. Heb geen zin om het weekend onzeker in te gaan. Weet nu zeker dat ze geen zere oortjes heeft en genoeg vocht binnen krijgt. Dus nu lukt het vast allemaal wel QueenBee, ga zo even je foto's kijken En mijn mannetje is werken tot 9 uur, dus heb het huis voor mij alleen
Een vraagje, Jeslyn wil ineens geen laatste flesje meer, nadat wij naar Prenatal zijn geweest en heb haar wakker gemaakt en uit maxi cosi gehaald en flesje proberen te geven, wil ze niet, ze ging kolkhalzen, wat nu? Gewoon laten staan en naar bed brengen of over half uurtje weer proberen? Hopelijk is hier iemand om antwoord te geven.... want ik vind haar nog veel te vroeg om laatste fles te vervallen...
heej Linka Giulia krijgt al een maand rond 19.30 uur haar laatste fles en slaapt (als ze geen last van tanden heeft) tot ongeveer 7 uur
ik zou het nu nog 1 keer proberen. en daarna als ze niet wil naar bedje. doen. want als ze gaat kokhalze dan is het toch wel een teken dat ze niet wil