Juudje, Jeslyn krijgt elke avond rond 7 a half 8 de laatste fles, maar wij zijn vanavond naar Prenatal geweest voor kinderstoel en ik heb haar wakker gemaakt en uit maxi cosi gehaald en gaf haar flesje maar ze ging echt kolkhalzen, na 10 minuten weer proberen, weer kolkhalzen en volgens mij heeft ze beetje maagzuurtje, stonk wel uit dr mond, ga over 10 a 15 min proberen als echter niet lukt breng ik haar gewoon naar bed en morgen weer opnieuw een dagje!
@ Setteke: Ik voelde me gewoon even super lomp! Ik kwam 1 van die vrouwen later nog tegen en toen was Thomas net weer ondeugend, dus zal een lekkere indruk gemaakt hebben... @ Juud: Weg met die afwasborstel ik wil bellen Wat kan ze het al goed zeg! Jasper is in vergelijking dan echt nog maar een lappenpopje hoor @ Delilah: Wat een lief bekkie heeft je mannetje zeg! @ Queenbee: De bonen hebben gesmaakt zo te zien @ Alieke: Dikke pech voor hun hoor. Je kunt mensen niet zomaar wegsturen, zeker niet met zo'n kleintje! Gelukkig valt het met Danique verder wel mee, zorgen dat ze vocht binnen krijgt en in de gaten houden, meer kun je niet doen! @ Binna: Goed gedaan meis! @ Queenbee: Daarom ben ik ook naar m'n moeder gelopen. Ik was eigenlijk te kwaad op mezelf om te janken, ik voelde me zo dom! Er kwam gelukkig niks aan, maar stel je voor...Brrr! @ Linka: Misschien moest ze eerst nog ff goed wakker worden en slikte ze nog niet goed waardoor het niet goed viel ofzo. Ik zou het straks nog ff proberen en als ze dan weer niet wil maar een keertje overslaan.
Hier ook weer een slechte fles drinker. Ze sliep vanmiddag tot 16.30 u , toen heb ik haar maar eens wakker gemaakt. Om kwart voor zes warm eten. Toen ze dat op had heeft ze nog wat patatjes zonder zout mee gesnoept, vond ze heerlijk. We zijn nog even naar het dorp gelopen voor wat boodschappen. Tymen hadden we een ijsje beloofd dus die gehaald. Silke heeft ook geproefd, nou dat lust ze ook wel hoor! Nu om 20 uur de fles, maar ze liet 130 staan. Volgens mij is ze hem echt zat!
@ Setteke: Jasper heeft vandaag om half 6 met ons meegegeten en ik maak m ook niet meer wakker voor een fles. Hij gaat alleen maar op de speen kauwen ipv drinken. Hij eet nu ook wat meer brood, waardoor het allemaal wat later wordt en hij nu met ons aan tafel mee eet 's avonds. ------------------------------------------------------------------- Ben ff met m'n zus gaan shoppen. Zij moest boodschappen doen en ik een cadeautje halen. Cadeautje niet gevonden, maar wel weer ondergoed voor Thomas en een shirtje voor Jasper. En bij de Etos even potjes enzo ingeslagen. Ze hebben daar van Friso fruitsmoothies. Gewoon een vloeibaar fruithapje, erg makkelijk als we de deur uit gaan! Fijne avond allemaal! X
Hé meiden, ik mis jullie, missen jullie mij ook een beetje? Ik ga eerst lekker bijlezen en dan hopelijk ook nog wat schrijven!
chantico, ik had je zeker gemist! je zei al dat je een drukke week zou hebben. had je nog een berichtje willen sturen maar dat kwam er niet meer van. hoe is het met jou en ise? linka, ook al een rood met witte stippen banner als jeslyn vannacht honger heeft dan merk je het vanzelf toch? maak je dan alsnog een flesje. hoe was het gegaan bij de kno arts? nog wat leuks gekocht bij de prenatal? jenny, wat sneu van je paardje! hoe lijkt het nu met hem te gaan? ik duim dat het morgen allemaal meevalt! marleen, wat schrikken met de kinderwagen vanmiddag. hoop dat je weer van de schrik bekomen bent. sjudith, wat knap van giulia! leuk dat je er een filmpje van geplaatst hebt! ze heeft het echt in de gaten he? wat een superleuk brilletje, die ga ik morgen ook scoren. laat ze m op haar neus zitten? ik denk dat dat hier niet lang duurt.. ----------------------------- iemand tips voor lage rugpijn? schoot net in mijn rug (si gewricht). zou eigenlijk naar feestje van mijn zwager, maar elke beweging doet zoveel pijn dat ik met een kruik in mijn rug op de bank zit.
o ja, tandje boven is nu bijna door. wat gaat het toch hard! hadden jullie trouwens mee gekregen van die conducteurs in almere? erg he?
wat betrefd de toeslagen dat geld voor iedereen. als je aftrekposten hebt zoals ziektekosten e.d. en wat volgend jaar niet meer aftrekbaar is, dan kan je toetsinginkomen anders zijn ingeschat. en ja hun maken een schatting, en het is natuurlijk aan jezelf om dat te controleren he. je kan ook meer gaan verdienen, en je toeslagen zijn pas definitief na het jaar, het is een voorschot. dus als je het niet controleerd is het denk ik niet hun fout maar van jezelf. maar ik had het al gecheckt en voor de zekerheid het maar wat verhoogd, dan weet ik zeker dat ik de boot niet in ga
neemt overigens niet weg dat ik ookeen scheithekel heb aan die belastingblauwe brieven ieder jaar. en dat daar niet zo slimme mensen werken daar heb ik een paar jaar flink de naweeen van moeten ondervinden. maar van sommige dingen heb je natuurlijk wel zelf een stukje verantwoording, door goed te controleren of je gegevens kloppen joo hee giulia kruipen wat goed hee nou ben niet verder gekomen met lezen hoor. wou wel weer een reageer aktie doen maar heb niet zo veel puf. anissa heeft het vandaag een beetje moeilijk gehad op het kdv. het afscheid ging hartstikke goed, en toen ik om 11 uur belde had ze een dipje gehad met de fruithap, maar was daarna 45 min. gaan slapen. en later heeft ze ook nog 30 min geslapen maar smiddags heeft ze heel erg gehuild en drinken wou ze ook niet echt. ik was vroeg klaar en heb haar om half 3 opgehaald. safouane had het prima naar zijn zin en die is gebleven anissa was knock out en heeft bijna 3 uur geslapen hoop dat het volgende week beter gaat, want dit is best stress
@Chantico; Ik heb je zeker ook gemist. Je hebt altijd van die geweldige reacties @Lauwie; Sorry, heb geen tips voor je rug. Beterschap! Hoe gaat het met Knor? Wat was er met die conducteurs?
Zo, van 200cc heeft ze 120 ervan gedronken, normaal laatste fles 210cc water en 7 schepjes, maar nu niet meer ze heeft nu minder behoefde aan, overdag nu 150cc water en 5 schepjes. Wel grappig eigenlijk....meer hapjes en brood en minder cc in flessen! En bij KNO arts ging prima, heb neusdruppels gekregen, kan zijn dat oren en neus samen niet goed funciteren dus gaan wij proberen met neusdruppels en over 2 weken terug komen en kijken hoe verder gaat, zo nee dan moet ik misschien dan ermee leren leven, maar ik wil niet opgeven! En wij hebben meegroeistoel gekocht, nou ja gekregen van me vader, niet van tripp trapp maar andere, Genter geloof ik en ben blij mee, net in elkaar gezet! Dus die heeft tafeltje bij, ben benieuwd of Jeslyn leuk vindt! Ja Lauwie, leuk he die banner met stipjes, hihi! Gek ben ik Maar avatar wil niet lukken ! Ja condeuters (weet het niet hoe je schrijft), heb ik gelezen, bah! Hier in de buurt was er brand en veel politie en brandweer reden naar de centrum bij ons, dus hoorde van me zwager dat er brand was. Leuke foto's zag ik voorbij gaan! Lieffff!
@lauwie en andere: verband hebben ze er even afgedaan en het zag er heel goed uit, wachten morgen even de echo's af. vind echt zo erg, ook al is het niet heel ernstig dan moet je met een paardje toch helemaal opnieuw beginnen als het om benen gaat ;( en dat kan wel een jaar duren trusten allemaal
duster, 2 conducteurs in almere in elkaar geslagen. allebei gewond, maar een van hen vrij ernstig aan zijn gezicht. linka, ik hoop dat de neusspray werkt! leuk een kinderstoel! vind trouwens de foto's die je geplaatst had heel leuk! lique, leuke foto's. mooi mannetje is djim! ook al van die mooie grote ogen! noura, wat vervelend dat anissa het nog niet zo naar haar zin had. misschien nog even wennen? is niet relaxed werken zo.
ja lauwie is helemaal niet relax, maar ja, het is even doorbijten, en weet dat ik niet moet werken, ik kan zo wat inkorten of eerst een halve dag ervan maken ja verschrikkelijk wat er gebeurd, je vraagt je wel eens af wat mensen bezield las ook van een tandje, zo leuk, weer een mijlpaal linka leuk hoor een stoel, lief dat je dat gekregen hebt jennys wat vervelend, hoop dat het mee zal vallen sjudith ik weet even geen namen. het is en blijft altijd moeilijk met namen, wat de een mooi vind is voor de ander weer anders
No pressure Ik kon onmogelijk op alles reageren, dus een kleine selectie. Vergeef me als ik niet op jou heb gereageerd, pleazzze! Hé Lauwie! Ja, Ise heeft de laatste dagen niet meer gespuugd. Heerlijk hoor! Ze heeft deze week echt letterlijk de smaak te pakken gekregen! Ze hapt opeens hele porties groentehap weg (we moeten maar snel de ingevroren porties van 100 a 150 gram uit de vriezer opmaken en nieuwe, grotere porties maken!) en ook broodkorsten gaan er opeens in als koek, zonder te kokken. En yoghurt bleek ze zónder diksap veel lekkerder te vinden dan met Soepstengel zal ik ook weer eens proberen, misschien dat dat nu ook goed gaat. Praat me niet van het kdv. Ik heb letterlijk in het schriftje geschreven: een broodkorst is prima, graag nog even geen brood met beleg (want dat wil ik leuk eerst zelf oefenen), staat er een dag later in dat ze haar brood met boter hebben gegeven. Ja, dat is misschien wel geen beleg, maar ik had gezegd dat ze een broodkorst konden geven! Ben ik nou gek? Hoe voelt Knor zich? En hoe gaat het met je rug? Tammie, een hele dikke knuffel voor jou en je prachtige mannetje Justin. Het is niet makkelijk, jullie situatie, maar jij en je ventje komen er wel! Je houdt zo veel van hem! Daisy, gefeliciteerd met de goede echo van jullie DOCHTER! Esprit, ook van harte met de goede echo van jullie kleintje! Noura, hoe gaat het inmiddels met Safouane? Hij heeft lekker gespeeld op het kdv, begreep ik? Jammer dat Anissa het niet de hele dag volhield. Maar dat went vast snel! Is het wel een fijn kdv, waar jij je prettig bij voelt? Miranda, vervelend dat het allemaal even niet lekker voelt. Knuffel meis! Sjudith, wat knap dat Giulia kruipt! En hoeps, van het bed af ook nog ! Kruipen is hier nog echt helemáál geen issue. Zelfs niet met alle afstandsbedieningen en telefoontjes op 1 meter afstand... Ach, ik kan haar nog rustig ergens neerleggen en haar even alleen laten, dat dan weer wel Een juli-mama met 50 berichten per dag?!?! Ik vind het hier af en toe al een beetje juli-achtig , maar dit record haalt gelukkig niemand hier. (Ik vraag me soms af of iedereen de wijzig-knop kent: als je net een berichtje geplaatst hebt en je wilt nóg iets zeggen, kun je je geplaatste berichtje ook even aanvullen ipv weer een nieuwe plaatsen. Ben misschien wel een beetje een mieren*** om dit te vinden ) Duster, dat kokhalzen bij brood had Ise ook (rood aanlopen ken ik niet). Ik geloof dat de kokhalsreflex uit zichzelf van voorin de mond steeds verder naar achteren gaat. Daar hoef je niet voor te oefenen ofzo. Je kunt dus ook gewoon even stoppen met het eten geven waar Matthijs zo van gaat kokhalzen als je het vervelend vindt om dat aan te zien, en er over één of twee weekjes ofzo weer eens mee te beginnen. Kokhalzen is niet gevaarlijk maar juist een reflex die veiligheid biedt. Ise had het ook bij brood enzo, maar sinds deze week lijkt het opeens bijna over te zijn. Dat gebeurt bij Matthijs vast ook snel en dan wordt brood eten leuk! Over drinken bij een broodje of tussendoortje: aan wat voor hoeveelheid moet ik dan denken? Ise drinkt met groot enthousiasme maar toch steeds niet meer dan een paar slokken uit een bekertje. Dat is toch niet te weinig? Als ze meer dorst heeft, geeft ze dat toch gewoon aan en anders is het ook goed? Of denk ik nou te simpel? En die Bob de Bouwer smeerworst, waar kan ik dat kopen? En welke smeerkaas gebruiken jullie? Zo, en nu is het toch echt wel weer bedtijd. En iedereen maar denken dat ik zo moe ben van het moederschap, maar het komt door zp en jullie gezelligheid! En vergeet ik nog bijna het "belangrijkste": het eerste tandje is door!
@ Chantico: Haha die knop "wijzig" gebruik ik geloof ik al na elk bericht @ Juud: Wat een vreselijke namen @ Noura: he bah, zo is ook niet leuk! Hopelijk gaat het volgende week beter, want zo ga je niet relaxt weg! @ Linka: Woon jij vlakbij Elburg dan? Daar woont mijn achternichtje wat pas bevallen is! @ Lauwie: Het gaat goed met de tandjes zo te lezen! Jasper is er ook maar druk mee Die conducteurs, daar heb ik echt geen woorden voor, ik snap dat echt niet. Net als ambulancebroeders die aangevallen worden. De mensen die dat doen mogen van mij echt achter de tralies verdwijnen en een cursusje zelfbeheersing of iets volgen! ------------------------------------------------------------------- Mijn kleine luie dikkertje dap rolt nu dan toch echt om! Hij heeft het al een enkele keer gedaan, maar nu snapt ie het dan toch echt. Hij had zijn hoofdje trots in de lucht zo van zie je mij Pff, moet nog even goed wakker worden hoor. Kwart voor 7 lagen de broertjes weer naar elkaar te roepen hoor! (stiekem ook wel weer leuk om te horen )