Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Goedemorgen!

Lauwie, lijtk me echt niet leuk dat je zo moet stressen omdat Anissa het niet zo leuk heeft op het kdv. Maar ze gaat vast wel snel wennen hoor!

Linka, dus nu neusdruppels. Hoop dat het je gaat helpen hoor! Mee leren leven is altijd erg makkelijk gezegd

Chantico, welkom terug haha ;)
    Wat stom dat kdv toch brood geeft als jij zegt broodkorstje. Het is toch jouw kind!

Marleen, gaaf zeg die 2 broertjes die met elkaar liggen te kletsen! Maar zo vroeg is iets minder leuk

Danique heeft vannacht goed geslapen, jippie!
    Om 2 uur was ze wakker, dus speentje erin. Helaas na 10 minuten weer huilen. DUs een flesje gemaakt en 180 ging er moeiteloos in. Daarna weer tot half 8 geslapen en weer moeiteloos 180 op. Zou het toch wat beter gaan? Ik hoop het zo.
    Hopelijk vandaag ook wat fruit en pap vandaag, zodat ze 's nachts geen honger meer heeft.

Ga denk ik straks lekker even het dorp in. Het zonnetje schijnt hier al lekker!

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    goedemorgen

hiihiihi alieke.... anissa is van ;) mij
    maar het is zeker niet leuk. maar de leidsters zijn er ook van overtuigd dat het wel goed gaat komen
    en chantico, het is een heel fijn dagverblijf vind ik zelf. sochtends was er een invalster die altijd bij mij in de zaak kwam huren en waar ik altijd veel mee kletste, dus dat was ook een leuke en gezellige binnenkomer

linka, leuke nieuwe banner

fijn dat danique goed heeft geslapen

joepie marleen wat goed zelf omrollen en kwart voor 7 is zeker vroeg.

nou ga een bordje pap maken voor anissa, en straks naar de kapper

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Noura, hoe is dan met Saf?

4. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Noura, sorry!
    Ik haal jou en lauwie altijd door de war.
    Ik twijfelde zelf al of ik nu wel de goede naam bij het goede kindje had! haha

Danique ligt heerlijk te spelen in debox. We hangen nog rond in pyama. Ach ja, je moet toch wat he als je al om half 8 beneden bent. We kleden ons straks lekker rustig aan, drinken een kopje thee (althans ik) Danique een beetje fruit (hoop ik) en dan gaan we op pad! Gezellig!

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    goedemorgen!

Wij gaan vandaag...jawel...:rolleyes:...naar Blijdopr hahaha leuk zo'n abo ;)

6. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Goedemorgen, Kom alleen even zwaaien. We gaan zo uit logeren bij mijn schoonouders. Lekker kaasfonduen, spelletjes doen en vooral borrelen :D Heb er erg veel zin in. En vanmiddag dus naar de oma van Dirk

@Marleen; Ik ben echt een familiemens en kan me niet voorstellen dat ik ze niet (of weinig) zou zien. Ik heb flink gepuberd en net in die periode overleed mijn vader plotseling. Het laatste wat wij samen hebben gedaan is ruzie gemaakt. Ik heb het daar heel moeilijk mee gehad (en met momenten nog steeds) Daarna is ons gezin nog veel hechter geworden. Voor mij is familie dus verschrikkelijk belangrijk. Daarom wil ik ook graag dat Matthijs de Oma van Dirk nog een keer ziet.

@All; Niet te veel kletsen dus, want ben er op zijn vroegst morgen pas weer.

IEDEREEN EEN PRETTIG WEEKEND!

7. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Sjudith; Je wordt nog eens een ochtendmens ;) Heel veel plezier vandaag

X

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Duster, ik ben ook familiemens....vrienden komen en gaan (gebeurt vaker bij mij, dus hoef voor mij niet meer nog meer vrienden, ik heb 2 echte vriendinnen die ik vertrouw en andere die zwanger is moet ik nog ff vertrouwen, maar gaat wel goed hoor, zeg maar gewone vriendin)

9. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Goedemorgen lieve meiden :D

Wat een heerlijke dag vandaag!

@ =D> =D> =D> voor Giulia!
    Hartstikke geod man!

@Marleen,goed joh van Jasper!

@Lauwie,zo gaat het hard met de tandjes joh,leuk!
    Hier wil het nog steeds niet doorzetten.

@Chanti,leuk weer van je te horen meissie!
    Belachelijk idd van kdv.
    Leuk ook al een tandje,joepie!

@Jenny,wat sneu voor je paard,hoe is het nu?

@Linka,hopelijk is het minder over 2 weken dan(liever nog eerder tuurlijk)

@Setteke,joehoe,hoe is het met jullie?

@All,sorry als ik iemand vergeten ben maar ik heb WEER niet alles teruggelezen :oops:
    -------------------------------------
    Vandaag zal ik er ook niet zijn,veelste mooi weer :)
    ff een vraagje,wat vinden jullie van ons schema,ik begin te twijfelen of ze wel genoeg binnen krijgen?

07.30/08.00:bordje pap
    10.00/10.30:Fruit
    12.00/12.30:Linne 2 sneetjes brood met wat drinken en Fenne een broodkorst en daarna een fles van 180
    15.00 drinken met een koekje
    17.00 warm eten met een toetje
    19.30 laatste fles van 210+7 en 2 schepjes rijstebloem

Krijgen ze ook voldoende vocht zo?

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en een heel fijn weekend,geniet van het mooie weer!

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Daisy, het al voldoende, het is hetzelfde zo bij Jeslyn maar dan wel 150cc water met 5 schepjes en savonds zelfde als van jouwe

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    oja jeslyn kan klappen =D>

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh allemaal!

Wilde iedereen ff een hele fijne zaterdag wensen! Geniet van het mooie weer! Hoorde dat het volgende week weer bagger is....

Tot gauw!
    Xx

13. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Wat een weertje alweer! Silke heeft weer prima geslapen na een kleine beetje fles gisteravond, vanavond nog 1 keer proberen en dan hou ik er maar mee op. Gek eigenlijk, 1 keer niet gegeven omdat we woensdag laat hadden gegeten en ze zo moe was en sindsdien is ze er klaar mee lijkt het wel.

Straks op kraamvisite. Ben benieuwd!

@ Delilah, jeetje, Wesley keek echt bedenkelijk!

@ Lique, nou, dan binnenkort maar een date!

@ Juud, oh leuk, Blijdorp! Wat een weertje ervoor! Je hebt je abo er al bijna uit!

@ Duster, ik denk dat Matthijs dan nog wel genoeg vocht krijgt hoor!

@ Binna, wat goed! :confused:

@ Alieke, gelukkig dat Danique niks onder de leden heeft. En zo te lezen eet ze ook weer! Mooi!

@ Linka, hoe is het gegaan met Jeslyn zonder de fles? hé wat ontzettend goed van Jeslyn!

@ Chantico, ik vroeg me ook al af waar je gebleven was.... Mooi dat het goed gaat bij jullie. Wel belachelijk dat het KDV zich niet aan jouw regels houdt!

@ Lauwie, hoe is het met je rug? de beste tip is licht blijven bewegen en warmte erop.

@ Noura, balen dat het nog niet zo wilde op het KDV... maar het komt vast wel goed als ze een beetje gewend is.

@ Jennys, dat met jouw paardje heb ik even gemist geloof ik. wat is er met hem?

@ Marleen, wat goed van Jasper!

@ Daisy, met ons is alles prima hoor! Mooi schema heb je, ze krijgen genoeg van alles!

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden.

wou nog even spamen. van Silver met een broodje

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey meiden, heb even bijgelezen onder het genot van een heerlijk getoast broodje met kaas en aardbeienjam :D maar ga niet reageren :p

Wens jullie allemaal een heel fijne dag!

16. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Linka: Oja jij woont in Hoofddorp. Ik had zitten lezen dat er brand was in Elburg gisteren :) Dat vrienden komen en gaan ben ik helaas ook achter. Een van mijn beste vriendinnen nam het me kwalijk dat ik zo weinig van me liet horen. Tja ik was aan het tobben met Jasper en naast Jeroen & Thomas was ik even niet met de rest van de wereld bezig...
    Ben beniwud wat de neusdruppels doen meis...

@ Binna: Wat is ze toch leuk!

@ juud: Straks sta je in de krant "vrouw stalkt Blijdorp" :)
    Speel plezier!

@ Duster: Ik snap m! Hopelijk wordt het gezellig!

---------------------------------------------------------------

Jeroen gaat vandaag de tuin van z'n zus een voorjaarsbeurt geven, dus dfie is met Thomas al op pad. Ik kom net onder de douche vandaan en Jasper slaapt nog. Zometeen ga ik ff een cadeautje regelen en ook naar m'n schoonzus. We blijven daar eten. Vanavond een verjaardag en de kids gaan bij m'n zus logeren. Ik moet ongi worden en voel me echt belabberd, maar goed... Vandaag maar eens flink van de zon genieten. Een beetje kleur op m'n witte gezicht met wallen kan heus geen kwaad :)

17. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @daisy: hoop einde van de middag meer nieuws

@setteke: ja hij is na het rijden in de box gezet, meneer is toen gaan rollen in zijn stal en is vast komen te zitten met zijn hoef tussen de bovenspijlen van zijn stal en heeft er alles aan gedaan om los te komen, zijn box helemaal gesloopt en zijn waterbak eraf getrapt. uiteindelijk heeft iemand het voor elkaar gekregen om één van de spijlen te buigen en is hij losgekomen. helaas heeft hij heel rare bewegingen gemaakt en dat kan grote gevolgen hebben, denk aan knie, heup en alles wat kan breken of verdraaien in je been. echt BBBRR zeg maar. alles bij elkaar heeft meer dan 20 minuten geduurd dus das best lang

18. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ik zit hier met Danique en haar fruit.
    Ze was me dus in slaap gevallen, dus alles een beetje later. Gaan we straks alsnog maar lekker winkelen samen.
    Maar ik had dus speciaal gister een 4 maanden potje banaan gekocht, aangezien ze dol is op banaan. Na 3 hapjes was ze er weer klaar mee.
    Dus ik dacht, ach dan doe ik haar zo een banaantje in de hand en ja hoor, daar zit ze nu heerlijk mee te worstelen. Raar grietje!

Daisy, wat knap zeg dat Linne al 2 broodjes eet. Ik wilde gaan beginnen deze week, maar wacht nu toch maar weer even nu Danique nog niet helemaal goed eet.

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Helaaaasss, Jeslyn heeft 38,1 en is erg verkouden en hoesten beetje en af en toe spugen en ze ligt weer op haar 1 oor, voordat ze fruit kreeg viel ze ook in slaap op wipstoel en daarna fruit gegeten, maar paar hapjes genomen en had ze geen behoefde aan meer en mopperen en heb ik haar aangekleed en in bed gelegd ja hoor ze ligt heerlijk te slapen.....

20. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    ach arme meid, beterschap

Deel Deze Pagina