willen jullie even kijken http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=144806 Ik heb trouwens de baby 3 keer voelen schoppen, is dat even gaaf!
Goede middag meiden. Hier gaat het weer beter hoor. Ik heb mijzelf voorgenomen dat ik het alleen nog maar leuk wil hebben. Ik heb dus geen zin meer om me kl*te te voelen en al helemaal niet door mijn werk. Heb gisteren alweer lekker met Laureen gefietst. Morgen moet Laureen diploma zwemmen van het babyzwemmen. Super hè! Heb alles terug gelzen maar kan echt niet reageren op 100 pagina's.
Wij hebben heerlijk gewinkeld. Weer heel veel leuke kleertjes gekocht voor Danique! Danique heeft een half schaaltje pap op en nog 130 gedronken. Het gaat de goede kant weer op, jippie! Vanmorgen had ze nog wel dunne poep in de broek, maar niet zoveel meer dat het de luier uit kwam zoals al een paar dagen het geval was. Dus hopelijk is het virusje snel ten einde! Miranda, wat goed zeg dat het weer wat beter met je gaat! En dat leuk hebben dat moet vast lukken met 3 van die heerlijke meiden in je huis! Heerlijk zeg fietsen met Laureen. Ik wil nog even wachten voor ik ga fietsen met Danique. Maar lijkt me echt super! Jenny, ben heel benieuwd hoe het met je paard afloopt. Hopelijk mankeert hem niet teveel! Linka, getsie Jeslyn ziek. Zou het dan toch heersen? Petra, ik heb geen idee hoe dat werkt eigenlijk. Heb horen zeggen bij meiden van zwangerschapsgym. Maar ja ervaringen zijn toch heel verschillend. Ga je poliklinisch bevallen? Heb je dat van Roos ook gedaan eigenlijk? Ik heb geen pijnstilling gehad met de bevalling. En voor een volgende bevalling zou ik er gewoon weer net zo ingaan als nu. Lekker thuis bevallen als dat mogelijk is. Ik vond het heerlijk om lekker in mijn eigen douche te kunnen en daarna in mijn eigen huis te zijn. Nou ik ga nu snel even eten. Mijn afvallen gaat best goed. Heb sinds woensdag toen ik had besloten om weer te gaan beginnen geen snoep aangeraakt en dat terwijl hier op de tafel een schaaltje met paaseitjes staat. Gisteren had ik er 1 in de hand, maar heb hem weer teruggelegd, vond het niet nodig dat ik er 1 nam. Oh ja, heb nog een leuk filmpje, Danique die vanmorgen probeerde een banaan te eten http://www.youtube.com/watch?v=nJdqBCAbfrg
@ Alieke, lekker dat ze weer de goede kant op gaat zeg! Ik vond het ook heerlijk om thuis te zijn met de bevalling hopelijk lukt het de volgende keer helemaal tot het einde thuis (moest met 10cm prompt naar het zkh omdat Wesley er niet uit wilde) @ Linka, wat vervelend dat Jeslyn niet helemaal lekker is hopelijk is het eenmalig en wordt ze niet ziek! @ Petra, ik heb ook geen pijnbestrijding gehad dus zou het niet weten? Is dat zo'n spuit in je bovenbeen? Ik heb nl. van 3 mensen gehoord dat ze daar behoorlijk stoned van waren en dat lijkt me persoonlijk ook niks hopelijk krijg je in je topic wat reacties van ervaringsdeskundigen! @ Jenny, wat vervelend van je paard hopelijk komt ie er snel boven op meis wat een zorgen kun je dan hebben he! M'n man is boodschappen doen met m'n moeder en hij kwam net al heel snel weer terug dan weet ik hoelaat het is, voor de zoveelste keer z'n pinpas vergeten ik had weer te goed opgeruimd ik heb dus het huisje weer helemaal op orde heerlijk. Alleen een bult was om te vouwen maar dat komt maandag en dinsdag wel als ik thuis ben. Ik ga zo douchen als m'n moeder en hubbie thuis zijn en dan brengen we m'n moeder thuis met de boodschappen en gaan we bij Rik z'n oudste broer op de borrel/koffie die hebben 3 jongens en Wesley al zo'n tijd niet gezien. Dan ga ik naar vrienden een avondje gezellig. Ben echt blij dat ik ben opgeknapt anders had ik dat ook weer moeten missen... Nou nogmaals iedereen een fijne dag, ik ga nog ff de wc boenen kan ik daarna lekker meteen onder de douche dat vind ik wel altijd net zo prettig
Ja, is echt geweldig. Die banaan floept haar telkens uit de handen. En dan grijpt ze hem weer. Echt erg leuk! Nog de wc poetsen, dat moet ik ook nog. Bah, echt geen zin in. Moet ook de kamer nog stofzuigen (nadat Danique een hele liga op de kamertafel kapot heeft geslagen is het echt wel nodig). Maar heb er geen zin in. Straks eerst boodschappen doen en dan zie ik wel weer. Nu even lekker uitrusten tot Danique wakker is
jenny ik zie het helemaal voor me, en lijkt me verschrikkelijk brrr daisy is wel genoeg hoor. ik kijk de cb boekjes van de andere kids wel eens in. de oudste had flesvoeding en dat komt wel met jou overeen met saf gaat het weer hartstikke goed gelukkig. hij wou straks dansen met me, zo lief alieke het is je vergeven hoor heb ook wel eens moeite met de namen binna wat een mooie foto, mooi die donkere haartjes met blauwe ogen mijn schoonzus had een spuit in haar been en heeft daar heerlijk op kunnen slapen, wel stoned idd, maar toen ze wakker werd wou ze douchen en toen ze naast het bed stond kwam de baby. en geen pijn verder anissa houd volgens mij niet van pap. er is wel veel fruit ingegaan vanmorgen wat pijnstilling betrefd, ik heb nooit veel pijn met bevallen en het gaat supersnel. binnen een uur, en tegen de tijd dat ik pijn heb, heb ik vaak al aardig wat ontsluiting en is de bevalling te ver voor pijnbestrijding. ik ben 3x thuis bevallen en 1x in het ziekenhuis. maar het ziekenhuis is me heel erg tegen gevallen. gatver zit hier in de achterkamer en ineens ruikt het hier naar rook. bah, de buren roken zeker buiten goede beslissing miranda hihi diploma zwemmen, wat leuk joepie petra, die schopjes lekker genieten linka beterschap met jeslyn, knuffel van mij judith super zo`n abonnement, ik ga zo even naar achter wandelen, kijken of de schapen al aan het bevallen zijn. eentje was gister uitgerekend hahahaha marleen, moest gelijk aan bokito denken met je opmerking over stalken nou ben lekker naar de kapper geweest. zo`n leuke meid daar die lekker wat durft. heb het nu weer mooi zitten ze had al allemaal ideeen voor volgende keer
Nu dan Een Nederlandse aannemer probeert onze badkamer te herstellen Als dat maar goed komt... Het ziet er alles zins al een pakje beter uit, hopelijk volgende week alles in orde en hebben wij terug een badkamer!
Ikke dan pagina 1600? nee dus! Kraamvisite was erg leuk, wat is dat dan weer klein. Op de terugweg nog even langs de babydump voor een stoelkussen voor Silke voor in d'r kinderstoel en zo'n tuigje waarmee ik haar vast kan zetten. Ook nog een petje gescoord tegen de zon. Als het goed is heb ik mijn fiets ook verkocht! Zou mooi zijn, dan kan ik eindelijk naar een mama-fiets kijken!
Zo even bijgelezen en ga zo aan de slag met het bijwerken van de update, zijn volgens mij aardig wat pagina's.....! Ik ben erg bezig geweest vandaag. Vanochtend eerst ramen gelapt, wat goed van de huisvrouw in mij, die 1x per jaar naar buiten komt, hihihi.... En toen gestofzogen. Het mannetje werd vervolgens wakker dus eerst een broodje gegeten en hem een fruithapje gegeven. Hij heeft het hele potje opgegeten en was er zo vrolijk bij! Later heeft ie lekker ff op zn bedje liggen spelen, terwijl ik me aankleedde en nog een keer verkleedde en vervolgens nog een keer.... Ahum... Zoveel kleren en bijna niets wat past... bleh... Daarna naar oma gegaan, waar mijn vriend al met de kids was, hij moest laminaat leggen en hebben we lekker gesmikkeld van poffertjes, dat ging er wel in bij die bikkel! Daarna hier het centrum in gegaan, ff bij de hema gekeken en toen ik bij de shoeby fashion ofzoiets binnenliep, zag ik dat ik een wit shirtje voor tygo bij de hema GESTOLEN had... Ik schrok ervan, had um op de kinderwagen gelegd in het begin vd winkel, daarna hele winkel doorgelopen, verder niets gezien en dus weer weggegaa.... Oepsie.... Ben weer terug gegaan, kwam binnen, sorrryyyy, ik heb gestolen! Hahahaha! Heb het toen afgerekend en weer verder gegaan... Zocht het camouflagezonnebrilletje van babybanz, maar hadden ze niet bij de da of de kruidvat, weet dat de etos um heeft, dus straks maar even daar kijken. Heb een aardige wandeling gemaakt en rond half 3 thuis, tygo de fles gedaan en in bed gelegd. Nu zit ik op de bank, hazelnootkoffie erbij gehad terwijl ik aan het bijlezen was... Ben lekker moe, bah... Maar wat een weer, wat een weer...!
Chantal, Shoeby Fashion ben ik vandaag ff snel geweest, heb 2 bolero gehaald, lekker klein prijsje en riem gekocht, haha! Heb daar boel kleren van Hema shirtje, foei! Haha, had ie geen alarm dan? Hier hebben ze altijd alarm. Nou ik ga Jeslyn ff snel temperaturen, ze is zo zielig en in wagen ook, nou ging ik maar snel naar huis! Blijf maar lekker thuis Linka!
Hahaha, nee alarm ging niet af, toen ik weer binnekwam ook niet... oh oh oh.... had aardappeltjes op staan voor tygo, helemaal vergeten, heb het helemaal droog gekookt! Nou aardappels zijn wel gaar, whahahaha!
Hoera, Jeroen komt zo thuis van zn werk, ben toch blij he! Gisteravond ruzie, hij was zo erg chaggo, maar dagje niet gezien ben ik altijd blij om hem weer te zien!