Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden

ik ben al een paar dagen niet geweest dus ik ga nu ff terug lezen maar eerst wil ik ff spammen!

Komen foto's aan van ons weekendje weg in januari!

2. schatje1

3. schatje1

let niet op djayden zijn haren haha want daar zit nog geen gel in :D

4. schatje1

lekker die olifant!

5. schatje1

6. schatje1

7. schatje1

en de laatste :D

8. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    haha, en we noemen het een kinderwagen! :)

wat fijn trouwens dat het met je paardje zo meevalt! super!

9. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Ja echt een prachtig jochie ;)

10. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik vind Djayden echt een hartsikke lekker bekkie hebben!
    Ik heb een drukke dag gehad en zo komen er vrienden kaarten, morgen ga ik dus echt rustig aan doen.

Roos is trouwens al een paar dagen zo melig, werkt echt aanstekelijk als ze keihard gaat lachen

11. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ja ik dacht al :rolleyes:
    :)
    leuke foto's hoor!

12. schatje1

zo heb ff 40 pagina's terug gelezen maar kan niet op alles reageren sorry..

Las dat petra der kleintje heeft voelen schoppen! super meid!

Las dat giulia kan kruipen! yeeeaaaaaaah!

Las dat rebbel toch ging klussen! is het gelukt meid :)

Voor de rest weet ik het niet meer sorry daarvoor heb de laatste dagen niet veel tijd gehad om hier te komen..

ff ego:

Met djayden gaat het hartstikke goed.. hij heeft alleen ontzettend last van zijn tandjes! komt nog niks door maar denk dat het geen week meer duurt..

En voor de rest ik zit nu op dag 23! zonder bloed :D
    Af en toe pijn aan borsten en misselijk maar voor de rest gaat het wel..

Hoop dat de uitslag 30mrt goed is van mijn bloed en dat de gyn me gaat vertellen dat ik ei heb gehad.. maar ik ben bang van niet :( heb namelijk niet veel gevoeld..

ik had met djayden ook mijn ei niet gevoeld..

Groetjes

13. schatje1

Oh jah

DJAYDEN IS VANDAAG 8 MAANDEN! :D

14. schatje1

meiden ik ga er weer vandoor..

moet nog ff een bult afwas wegwerken en dan ff lekker douchen en richting bed! spreek jullie morgen denk ik wel weer!

Groetjes

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @juud maar waarom til je hem dan?

16. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
  17. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    chantico, lijkt me redelijk duidelijk, maar er staat inderdaad niet expliciet ook geen boterham met boter. :rolleyes: misschien ook nog schrijven dat ze ook geen droog brood mag?
    wat irritant dat ze bij het kdv niet snappen dat het zelf veel te leuk is om te zien hoe ze op zo'n nieuw hapje reageren. ottilie kreeg gister net yoghurt toen ik binnen kwam om haar te voeden. ze zat ook aan tafel en kreeg hapjes van yoghurt met fruit van een ander kindje.
    fijn ook dat ise niet meer kokt en spuugt en dat ze zo goed eet. hier gaat het ook steeds beter. vandaag voor het eerst boterham en meteen een kwart boterham op! daar is ze dan wel bijna 45 min mee bezig :D
    ottilie drinkt ook maar een paar slokjes uit de tuitbeker. zal wel goed zijn denk ik dan idd.
    o en ik plaats ook regelmatig nog een berichtje, dan bedenk ik nog iets wat ik wil zeggen :) . dan blijf ik mijn bericht wijzigen..

marleen, hihi zo'n blije kop als ze gerold hebben :D

duster, hoe was het bij oma? en bij je schoonouders?

linka, wat leuk dat jeslyn kan klappen! en wat knap! =D>
    heb je veel geoefend met haar? hier gaan er ook nog vuistjes tegen elkaar als ik klap eens in je handjes bij haar doe.
    beterschap voor jeslyn!

setteke, hoe was de kraamvisite? dank voor je tips voor mijn rug! het gaat al veel beter gelukkig

binna, wat een leuke foto van silver met broodje!

alieke, ottilie eet nog niet zoveel maar dat broodje ging er best aardig in. mijn zusje vertelde zelfs dat haar dochter pas goed ging eten toen ze ook brood kreeg. alsof ze het toen pas echt begreep.
    leuk filmpje met de banaan!

petra, wat leuk dat je de kleine gevoeld hebt! dat vond ik echt zo genieten.
    ik ben thuis bevallen en kan je dus niet helpen met je vraag over pijnmedicatie.

miranda, fijn dat je je weer beter voelt!

delilah, dat plan ik ook altijd zo (wc & douchen), anders blijf ik me vies voelen

noura, hoe zit je haar nu?

aykietje, was het een belgische aannemer die de badkamer zo gemaakt heeft dat je nu een nederlandse nodig hebt om het te herstellen?

chantal, ik heb leuke collega's dus ik vind het wel prima om vrienden te zijn op hyves.

schatje, ik voel nooit een eisprong maar weet door temperaturen/ ovulatietesten dat ik er wel altijd/regelmatig een heb. het zegt dus niets meis. (en ook met een eisprong is de kans dat je zwanger raakt gemiddeld gezien maar 20% per maand.)

-------------------------
    hier wel een prima dagje. otje heeft 2x ruim 2uur geslapen. vriendlief heeft veel gedaan zodat ik mijn rug nog even kon ontzien en ik heb lekker in bad gelegen. het gaat nu stukken beter.
    vanavond zijn we gezellig met mijn zus en haar man en kids een pannekoek gaan eten. was leuk en otje gedroeg zich perfect!

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Arme Jeslyn, tijdens papfles hele golven spugen eruit! En 38 graden, daarvoor 39. Bah! Ze ligt te slapen en me vader en zijn vrouw waren hier gezellig. Ze gaan verhuizen volgende jaar in nieuwe appartement, leuk!

19. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Heej meiden!

ff ego :oops:

We waren vanmiddag in de supermarkt :)

20. sjudith