@ daisy; dat kan ik me voorstellen, maar ik ben het helemaal met je eens...! Je moet elke ochtend standaard op voor de kleintjes, moet in het weekend dan ook een keer mogelijk zijn dat de kerel het overneemt... Ik heb ook al wat geboorte dingetjes die ook weer met de verjaardag opgehangen worden, ook een slinger. Maar die met de naam zijn ook errug leuk zeg! Ik heb een stoffen. Mijn zus heeft er ook 1 waar de naam en leeftijd op staat van stof (leeftijd kan je verwisselen), die heeft ze zelf gemaakt en die van mij heeft ze ook gemaakt. Ik zal is wat foto's opduikelen...!
lauwie's weekupdate lauwie had deze week migraine en het schoot in haar rug. het gaat gelukkig weer beter. ze geniet enorm van ottilie! die krijgt tand nr 3!
@ setteke; Wouw, die is ook echt gaaf! Is ie geel of zie ik dat verkeerd? Krijg je de zitjes erbij? Ik moet ook kijken naar een fietsstoeltje maar vind hem er eigenlijk nog te klein voor... Gister toen ik in de auto reed, zag ik een stel lopen die met de kleine in de buggy liepen, zo'n gewone als silke ook heeft in het rose, maar dat kindje leek jonger als tygo en zat helemaal scheef erin en hield de armpjes helemaal verkrampt naar voren alsof ze haar best deed om te blijven zitten, vond het zooooo zielig....
Ja, hij is geel. En het is inclusief alles. Zitjes, windscherm, mandje en een tas. Ze willen er 550 euro voor hebben. Ik probeer nu wat van de prijs te lullen, maar als ze dat niet willen dan denk ik wel dat we akkoord gaan met dat bedrag.
Ok, ik heb de picca's geupload, nu ga ik spammen! Mama komt eraan met het fototoestel en laat ik die nou eens willen pakken, haha!
@ petra en chantal ik zou er een kopen via mp. dus tweedehands is prima. ik zelf heb hem ook daar vandaan. en net als ik vande week tegen daisy en setteke vertelede als je even zoekt. zijn er ook mensne die kusentjes van dat tafel zeil maken. en dan is je stoeltje gepimpt en je kan het kussentje laten zitten als het regend. zal zo even mijn fiets showen .