Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

Weten jullie eigenlijk vanaf wanneer onze kids ontbijtkoek mogen?

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik heb ook tweedehands fietszitjes hoor. Niks mis mee. Overigens kun je die kussentjes waar Binna het over heeft ook bij de fietsenwinkel kopen, die zullen wel duurder zijn....

3. Ik heb echt geen idee setteke

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Gisteren even geprobeerd hoe ze zit. en wat ze er van vindt

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ setteke dat kan inderdaat. alleen dan zijn ze ook niet van dat tafel zeil. en moet je dus als het regend ze er af halen omdat ze anders door weekt zijn

We hebben voor Silver en vakantie bedje gekocht van deryan. een soort tentje. en vanacht heeft Silver dus thuis gekampeerd. en nu ligt ze ook weer te camperen.
    hier een foto toen ze er in aan het spelen was.

6. @ binna; leuk die stippeltjes scherm en die tent met roze camouflage, stoer hoor...!

7. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    binna, leuk! ik kan er op marktplaats maar 1 vinden en die vind ik niet zo leuk en vrij duur. die van jou met stipjes vind ik wel super leuk. heb je een link daarvan?

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Die fietsstoeltje en windscherm vind ik heel erg mooi, ik heb gele mammafiets, Union Flora, dus ik wil dolgraag fietsstoeltje met stoere kleuren, er zijn geen mooiere vind ik..... en ik KAN niet naaien :(

Of ben ik te kieskeurig?

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
  10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
  11. goddegoddegot.... Meneertje lag net op de buik, hoofd op de grond, maar arm lag verkeerd dus hij kon niet draaien, dus ik dacht ik help m even, werd ie boos en ging huilen....

12. worden kindjes eigenlijk ook misselijk in bad na een fruithap? na de fles weet ik wel, ma ook na vaster voedsel?

13. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Binna, wat een leuk fietszitje! En die travelcot is ook erg leuk zeg! Silver vindt het wel erg leuk zo te zien!

@ Linka,en is jeroen over te halen? ;) Dat is niet duur bij die site van jou.

@ Chantal, volgens mij kunnen ze ook misselijk worden na fruit. Het gaat erom dat ze met volle maag in het water gaan en dan drukt het water zo op de maag en daar worden ze misselijk van!

We hebben er allemaal wel zin he? Fietsen met de kids. Lente in de kop.... maar vanaf volgende week is het weer herfst... :(

14. @ setteke, aha dan nog maar even wachten....

tygo vind het de laatste dagen wel errug leuk om zn sok uit te trekken er vervolgens op te gaan sabbelen...!

Ennuh, nou moe!
    Ik lekker foto's spammen van mijn trots en vreugd en niet eens een reactie van iemand... :cry:
    Krijg nou tietuh!

15. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    @Chantal, leuke foto's van Tygo ;)

16. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hi meiden,

heb net verschrikkelijk nieuws van Esprit gehad,haar nichtje van 2 is gister verdronken :cry:
    Denise is nog gereanimeerd maar ze kwam niet meer bij,ze is nu hersendood :cry:
    Esprit en haar gezinnetje zijn nu onderweg om afscheid te nemen van Denise,haar hartje wordt aan een ander kindje gegeven,zo leeft Denise toch nog een beetje voort....

Esprit en familie,ook hier wens ik jullie heel erg veel sterkte en we leven echt met jullie mee,wat een verschrikkelijk drama is dit,je ergste nachtmerrie. :cry:

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Dat is naar........ heel veel sterkte Esprit......

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
  19. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Wat verschrikkelijk esprit....Heel veel sterkte gewenst! Een dikke knuffel van hier!

Deel Deze Pagina