Lieve Esprit, wat verschrikkelijk nieuws! Ik wil je heel veel sterkte wensen met dit afschuwelijke verlies....
Esprit, Veel sterkte met jullie verlies! Ik vind het wel hartstikke mooi dat de mama en de papa het hartje en misschien nog wel andere organen willen schenken aan andere kindjes! Daisy, bedankt om het even te plaatsen. Ik heb nieuw van de beelden in Lunteren (ik had blijkbaar wel een verkeerde datum voor) maar veel moeten we er dus niet van verwachten (niets dus): Beste mevrouw, Ik ontving Uw email met Uw vraag over TV-opnames in Lunteren. Ik twijfel echter of ik u kan helpen met uw vraag. Wij hebben namelijk TV-opnames gemaakt op zaterdag 17 januari (en niet 10 januari, zoals U schreef) in het pannekoekenhuis in Lunteren. Dat was met een meisje van 15 jaar die haar sponsorkindje zou gaan bezoeken in Indonesie. Een heel kort fragment hiervan (alleen dat zij aan het pannekoeken bakken is) is te zien in de uitzending van 't Zal Je Maar Gebeuren op a.s. dinsdag 24 maart, op Nederland 2, om 22.50 uur. Zie www.eo.nl (op de homepage staat al een vooraankondiging van dit programma). Het klopt wel dat die uitzending eerst op 17 maart zou zijn, maar dat is verschoven naar 24 maart. Heb ik hiermee uw vraag beantwoord? een hartelijke groet Myriam de Jong, redacteur EO Ik heb gevraagd of we toch nog aan de beelden kunnen geraken...
Mijn goed, wat een vreselijk drama... Esprit ook van ons heel veel sterkte voor jullie familie en haar ouders. Wat onvoorstelbaar verschrikkelijk.....
@ aykietje; ja zou wel leuk zijn voor degene die mee zijn geweest om daar beelden van te krijgen. Goed bezig!
Ik heb het fietszitje besteld bij halfords, die met de reflectoren (glow) erop van bokike. Was nu 59 euro kwijt, vond het wel meevallen als ik kijk wat sommige op MP ervoor vragen. Ik geef zelf niet zo veel om de perfecte kleur fietsstoeltje.
oke hier komen de links: http://link.marktplaats.nl/234519684 http://www.zofleurig.nl/?menu=category& ... yID=312195 http://link.marktplaats.nl/235614455 http://www.leukge-daan.nl/Webwinkel-Cat ... inlay.html
Esprit: Wat een verschrikkelijk nieuws, geconoleerd en sterkte voor jou en je familie. Wat een verschrikkelijk nieuws. Daisy: Een meisje wat leuk. Gefeliciteerd! Petra: Wat leuk dat je de kleine voelt bewegen! Tammie: Wat een ontzettend rotperiode voor je. Kies voor jezelf en Justin en probeer te gaan genieten zonder zijn papa. Verder is er niet zoveel blijven hangen. Ik ga proberen het vanaf nu weer wat beter bij houden.
Heeft 1 van jullie nog wat gehoord van happy? Zij zou maandag toch met janna naar de dokter omdat janna soms constante bewegingen maakte met haar armen en benen en die ze zelf niet kon stoppen?
Even nog lezen voordat wij zo naar een feest gaan....lees ik het verhaal van het nichtje van Esprit Esprit: Wat verschrikkelijk nieuws! Heel veel sterkte!
Olivier is vandaag 8 maanden oud en zegt "Papa!" Geen grapje, hij zegt het echt en ook gericht naar papa toe...Hij was erg aan het oefenen te laatste dagen hoe hij het moet gaan zeggen en nu kan hij het! Bah ben helemaal naar van dat berichtje van Esprit... Het enge is dat ik al heel lang onze vijver dicht wil hebben en mijn man eigenlijk niet. Deze winter zijn op 2 na al onze vissen dood gegaan en nu vind ik dat hij wel dicht kan, anders ga je hem toch weer mooi maken etc. Net gisteren besloten dat we hem echt weg gaan halen en dat hij weer terugkomt als Olivier kan zwemmen. Ik riep elke keer" het zal je gebeuren" en nu .....
hoi meiden, er staat nu even een andere pc, dus dat is mooi! kan jullie niet missen hoor! @setteke: milan kreeg ontbijtkoek op het kdv en ben hem dta nu thuis ook gaan geven, ik ga ervan uit dat het wel mag. hier een mannetje die uit het niets flink koorts heeft! hij is wel vrolijk, nu na de paracetamol nog 38,2 maar goede zin! zou dit ook door tandjes kunnen komen, want je ziet ze wel door zijn tandvlees heen. hij eet verder heel goed, is alleen wat verkouden. ow en ook nog goed nieuws! milan kan nu ook van zijn buik naar zijn rug draaien, hij kond dit nog niet en de fysio zei dat hij dat pas zou kunnen als hij sterker werd in zijn schouders/armen! goed teken dus! en nou kan hij er geen genoeg van krijgen! liefs rebbel
Zal je altijd zien,moeten we weg slapen de meiden nog Fietsstoeltjes,ik denk dat wij ze ook bij Halfords gaan halen(thanks Petra ) Wij gaan 2 achter halen en 1 voorop,alvast voor onze inimini,kunnen we altijd met zn drietjes gaan fietsen Heb er nu al zin in. Ik durf alleen nog niet te fietsen met ze,ik wacht nog een 2 maandjes ofzo...
Hey meiden, Wat kunnen jullie lullen Ik heb alles gelezen maar geen tijd om te reageren. We hebben een druk weekend achter de rug en zijn blij dat we ff met z'n 4e rustig thuis zijn @ Esprit: Meis, wat maak je veel mee de laatste tijd. Ook dit is echt weer vreselijk nieuws. Heel erg veel sterkte! @ Setteke: Happy en Janna moeten naar de KA maar verder was er nog niks bekend toch? Of heb ik het weer helemaal verkeerd onthouden? @ Chantal: Update= super gedaan! Ga nu gauw weer naar m'n mannen
ooo ik ben zo trots op me meisje. ze heeft net getijgert ala kruipen echt zo leukkk ik ben het filmpje aan het upldoden
@esprit: heel veel sterkte @binna: ben benieuwd naar het filmpje! @juud: leuke foto's! @chan: leuke foto's van je mannetje! over fietsstoeltje: wij hebben van mijn schoonzus 1 gekregen moet alleen de hoesjes er nog van wassen maar voor de rest is ie goed! Groetjes