Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
  2. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Binna, Jeslyn kan rondjes draaien met buik, dus nog niet helemaal netals Silver! Prachtig om te zien, het gaat allemaal zo snel bij haar!

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Esprit, heel veel sterkte de komende tijd. Wat vreselijk.

@Fietsstoeltjes. Ik koop ze ook 2e hands en Binna leuke sites ga ook even kijken of ik wat nieuwe dekjes kan scoren.

@ Chantal, keurige update!

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ësprit, heel veel sterkte de komende tijd :(

"Bina....wow das echt knap zeg! Onze jongste telg en dan al kruipen :)
    Ik heb het kruipfilmpje van Giulia al 100x bekeken en ik blijf trots hahaha, heb jij dat ook?

Wij gaan zo eten (bij oma)

5. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @daisy: oh wat vreselijk nieuws, kreeg even een rilling en weet niks te zeggen ;(

@chantal: thnx voor de update ;)

@rebbel: ah super goed van Mylan BRAVO

Over fietsstoeltje: ik hoef er geen te kopen want vind fietsen vreselijk haha. ik heb al 5 jaar een nieuwe fiets in de schuur staan en kan hem als nieuwe fiets verkopen haha

Mylan heeft zijn eerste echte kinderfeestje meegemaakt, met zwembad in de woonkamer, verven en heleboel lekker eten
    heel leuk

ik ga bankhangen

liefs

6. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Tijgeren, kruipen, praten...onze baby's worden tochal aardige mensjes zo. Vandaag op kraamvisite geweest. Een lief klein popje van nog geen 3 weken oud... Daar sta je dan met je 2 binken, jeetje!

Vandaag waren we in R'dam op kraamvisite en we zijn gelijk even langs de Praxis gereden voor een nw haakje voor aan de voordeur. We hadden er al eentje omdat Thomas zomaar voor alles en iedereen de deur open doet of gewoon besluit om op pad te gaan. Toch weer een veiliger gevoel zo. Er hing ook Bob de bouwer decoratie voor aan de muur en dat moest van papa mee. Dus we hebben de kamer van Thomas een beetje stoerder gemaakt!

Vanavond ging ik kantonese kip maken. Gooi ik de marinade van het vlees door de komkommer ipv de dressing...lekker lomp. Ik heb er gelukkig nog wel wat van kunnen maken :)

Vanmorgen hebben we trouwens tot half 10 uitgeslapen, de mannen waren logeren. Toch blijft het raar hoor als ze niet gewoon in hun kamertje slapen. Maar we hebben het alle 4 wel leuk gehad en da's het voornaamste!

Zo lekker ff ego :)

Fijne avond!

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @juud ja ik ben ook erg trots. en is inderdaat wel gek de jongste en dan al dit.

8. Ze krijgt binnenkort een oproep van de KA

9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    esprit, wat een vreselijk nieuws! ik had het al gelezen, alleen dat het kritiek was. heel veel sterkte!

chantal, sorry, had je foto's wel bewonderd, maar was ff geobsedeerd met het thema fietsstoeltjes en kussentjes daarvoor. ik vind dat je een prachtig en heerlijk kereltje hebt! stoer t-shirtje :D en wat leuk he als ze hun voetjes gevonden hebben?

binna, wat stoer dat silver al kruipt! en wat is ze sterk in haar armen! dank voor de links met de fietsstoel kussentjes.
    linka, rondjes draaien doet otje ook. leuk he?

puck, wat leuk voor papa! wat is ie er snel mee!

-------------------------
    vanmiddag leuk met vriendinnen high tea gedaan, terwijl mijn schoonouders oppasten. toen ik thuis kwam was ze helemaal overstuur, nog nasnikken bij mij :(
    zo vind ik er niks aan om weg te gaan.

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hallo!

Vanmiddag zijn we nog op verjaardagsvisite geweest bij mijn nichtje, zij wordt morgen 12. was weer erg gezellig en de kids hebben zich uitstekend gedragen. ze waren wel helemaal afgedraaid, dus gauw gegeten en toen naar bed.

@ rebbel, dan ga ik ook ontbijtkoek geven. Mijn oppas durft nu nog niet zo goed koekjes te geven nadat een kindje bij haar bijna is gestikt in een soepstengel dus ik zocht naar een andere oplossing. iets wat zachter is durft ze beter te geven, vandaar. Goed nieuws van Milan meid! De koorts kan best van de tandjes komen.

@ Marleen, oh ja, zo was het! Heeft ze ook gezegd wanneer ze naar de KA moest? Fijn dat jullie het allemaal leuk hebben gehad!

@ Binna, jeetje, onze benjamin kruipt als 1 van de eersten! Supergoed van je meissie!

@ juud, lekker gegeten?

@ Jennys, oh wat leuk, nu al een kinderfeestje!

@ Lauwie, he nee, dat is niet leuk idd. Maar wel goed dat je het pas wist toen je thuis kwam, heb jij toch even genoten. Jullie zullen er even doorheen moeten, tis een rotfase, maar ze moet toch leren dat mama er niet altijd is en dat ook opa en oma leuk zijn!

@ Chantal, thanks!

11. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @lauwie: oh dat is balen, toch blijven oefenen anders kan je nooit alleen weg en dat zou zonde zijn ;)

12. @puck: wow wat leuk zeg! papa helemaaaaal trotssss...!

@ binna; wat kan silver het al goed, zo grappig! Echt schattig hoor...

@ juud; ik dacht met tygo probeer het ook met telefoon en afstandsbediening omdat ie die interresant vind en echt kruipen deed ie nog niet, maar hij deed er wel heeeeeel wat meer moeite voor, dus dat blijven we oefenen!

Tygo is nu voornamelijk bezig met nee schudden, vind ie erg grappig en hij heeft ontdekt dat op zn loopstoeltje een ding met geluid zit, dus ipv lopen vind ie het nu interresanter om in een hoekje te gaan staan en op dat ding rammen, hahaha en in bad was ie er flink op los aan het spetteren en proberen het schuim te vangen, terwijl ie eerst eigenlijk alleen maar bezig was met speeltjes...

Heb een pittige dag achter de rug. Hij heeft vanaf 10 uur niet geslapen, steeds in bed gelegd, was ie stil uiteindelijk, hysterisch huilen en bleek ie overdwars op bed te liggen, elke keer weer...! Hij wilde niet slapen en gaat dan spelen.... Om kwart voor 4 met hem op ons bed gaan liggen, is ie om 4 uur in slaap gevallen, kwart over 4 in zijn eigen bed en kwart voor 5 werd ie weer hysterisch wakker... Denk dat er toch nog weer een tandje ergens komt, had ook een rood wangetje en wat uitslag in zn gezichtje.

En we hebben samen een nw liedje, vind ie zo leuk, gister spontaan bedacht en hij moet er zo om lachen, zo leuk... Wil ff kijken of ik het vd week op film kan vastleggen...

Heb erge hoofdpijn, viel net uit tegen René.... Nou ja... Moet ie maar niet in de weg zitten :)
    Heb wel later sorry gezegd, maar dat helpt bij hem niet echt... pff...
    Heb drukke week voor de boeg en heb er geen zin in, morgenvroeg tandarts, middag bekkentherapeut, dinsdag arboarts, woensdag werken, donderdag werken en belastingmevrouw, vrijdag neuroloog... Oh en woensdag komt mn rechtszaak voor tegen mn ex, he ows me money.... Dus pittige week voor de boeg!

Zo dat was ik even ego.... Bleh!

13. Ik durf ook nog niet, ik wacht ook nog even... :(

14. @all; thanks voor de complimenten over de update en tygo!

@ lauwie; ja, echt leuk is ie bezig met de voetjes, als ie babychannel kijkt, houdt ie met beide handjes 1 voetje vast, hahaha...
    En Ottilie mist mama heel erg?

@setteke, ik snap wel dat je oppas het eng vind, maar ontbijtkoekt plakt natuurlijk onmeunig als het nat is, is volgens mij geen betere oplossing dan een soepstengel of een rijstewafel, als je het mij vraagt....
    Daar maken ze toch zelfs nepdrollen van omdat het zo'n plakkerig goedje is...

Ohja, tygo is na de zo lang wakker te zijn geweest pas om 7 uur in bed gekomen en denk niet dat ik hem wakker maak voor de fles, kind is volgens mij bewusteloos!

15. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Hallo allemaal.

Setteke, Weet nog niet wanneer ik naar de KA mag. Heb nog niks gehoord. Maar volgens mij wordt het wel al minder. Maar ja zul je net zien, dat je denk dat het minder wordt. En dan wordt het opeens erger.

Esprit, heel veen sterkte. Wat een verschrikkelijk nieuws zeg.

Verder wel veel gelezen, maar geen tijd gehad om te reageren.

Heb de nacht van donderdag op vrijdag nachtdienst moeten draaien en gisteren van 7.00 tot 10.00 weer gewerkt. En daarna thuis bezig geweest met het wisselen van de kamers.
    Janna sliep in de ouderslaapkamer, maar daar moet je doorheen om te gaan douchen. Deze is boven, waar wij ook de woonkamer hebben. Daarom vonden wij dat wel handig.
    Wij sliepen beneden. Nu is Janna naar beneden en slapen wij weer boven. Ze werd namelijk wakker van het douchen.
    Verder vandaag nog een verjaardag gehad. Dus druk druk druk.

Janna kan trouwens sinds een paar dagen goed zitten. Echt super. Zaterdag met boodschappen hebben we haar in de winkelwagen op het kinderzitje gezet en ze vond het prachtig. Ze bleef echt super goed zitten. Echt stoer.
    Ook kan ze sinds een paar dagen DADA en KAKA zegen. Grappig hoor.

Hoop volgende week weer wat meer te kunnen reageren. Was afgelopen week erg moe en druk.

16. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

Hallo mama's,

Ik kom er net pas achter dat er een augustusmama's forum is.....
    Het lijkt me leuk als ik mag mee schrijven.
    Zal me even netjes voorstellen. Ik ben Evelien, mama van Bart.
    Bart is 27-08-2008 geboren dmv een keizersnee.
    Bart is een flinke jongen, die heeeeeeeeeeeel actief is en natuurlijk ook heel lief.

Groetjes Evelien

17. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Hallo dames,

Esprit, wat vreselijk zeg van je nichtje. Gecondoleerd en heel erg veel sterkte!

Chantal, superfoto's! En wat een mooie update. Heb geen tijd om op alles te reageren, maar dit is echt supergaaf om zo toch bij te blijven.

Setteke, dus toch een mamafiets. Leuk hoor! Kun je weer goed fietsen na de bekkeninstabiliteit?
    Gewoon flink oefenen met een koekje. Danique kan het ook steeds bter. Als ze te veel of te groot stuk in haar mond heeft drukt ze het met de tong naar buiten.

Binna, wat supergoed zeg! Silver kan echt knap tijgeren zeg!

Jenny, ik heb ook nog zo'n goede fiets ;)
    Maar wil straks toch echt meer fietsen met Danique

Daisy, ik vind het ook nog eng om te gaan fietsen. Ik wil ook nog even wachten. Rond juni vind ik vroeg genoeg eigenlijk.

Happy, wat goed dat Janna in de winkelwagen kan zitten. Vorige weerk ook geprobeerd bij Danique, maar ze valt zo nu en dan nog wel scheef. Ik doe altijd alelen boodschappen, dus dan lukt het nog niet.

Even een update vanuit mij ;)
    Vanmiddag lekker uit eten geweest met mijn mannetje. Hadden we gekregen van vrienden bij de geborote van Danique, zat in het 10 dagen pakket. Dus erg leuk en gezellig.
    Danique was vannacht weer flink aan het spoken. Vandaag heeft ze gelukkig weer goed gegeten. En vanochtend wel een zachte poepluier, maar geen diarree meer. Hopelijk gaat het nu de goede kant op!

En dan nog een supernieuwtje. Wij hebben een leuk ander huis gezien wat we binnenkort gaan bezichtigen. Het is een huis zo'n 30 meter vanaf ons eigen huis. Een 2 onder 1 kap, met wel een dubbel zo'n grote tuin en een flink grotere woonkamer. Dus morgen afspraak maken bij de hypotheekadviseur. Aanvraag voor bezichtiging is gedaan via internet en wie weer hebben we dus over een tijdje een ander huis in ons bezit!

Nou dat was het voor mij weer eventjes. Ik ga zo lekker naarmijn bed. Nog even wat uitzoeken voor school morgen en dan hopelijk lekker slapen!

18. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Evelien, welkom

@Chantal, veel energie voor jou deze week! Wat een drukte

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Evelien, welkom en je Bartje is wel dagje jongere dan mijn Jeslyn!

20. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

Lees net van Esprit haar nichtje. Verschrikkelijk, heb er geen woorden voor... Esprit heel veel sterkte.

Ik ga even wat pagina's terug lezen, zodat ik een beetje op de hoogte ben.

Liefs

Deel Deze Pagina