aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah heb ik net wat geschreven! Alles weg!!!! :x Ok nieuwe poging dan @ Chantal, meid je hebt het zwaar de laatste tijd! Werk je wel gewoon? Petje af hoor! @ Bina, ik ben gisteren verbrand @ mar, dinsdag geen tijd afgesproken je komt maar wanneer je wil we gaan met mooi weer in het park en naar de boerderie is 5 min lopen vanaf hier! En Thomas houden we wel in bedwang! @ Daisy, wat waardeloos zeg! En je baas...zeker een vent zonder kids! Ik zou me nog lekker een paar dagen langer ziek houden om hem te zieken! Hoe is het met de meiden? En die in je buik ook @ Naat, Giulia slaapt vaak op haar buik of zij, gaat prima! E leuk van jullie huisje! @ Arri, gefeliciteerd met je tante worden @ Denice, ik ben het met Chant eens, wat jij afschuwelijk vond hoeft voor Emy niet zo te zijn? En weet jij nog dingen van toen je 10 mnd was? Ik niet hoor En het kdv is super voor die kids, en je krijgt bijna alles vergoed! Je wilde zo graag een baan en nu heb je er 1 en nu lijkt het wel weer of je allerlei uitwegen verzint om het toch maar niet te doen! Werken is ook voor jou goed hoor! Sociale contacten en niet steeds thuis! Je bent superjong dan wil je toch niet de rest van je leven als huisvrouwmamma slijten.... (wil niemand belededigen...) Laat Kenny ook ideetjes aandragen? Kan hij mss een dag ruilen oid? Of familie van hem kan die niet oppassen? Nou dat was mijn moederlijke advies Zo en dan nu over mezelf: Heb vandaag een drukke dag gehad...bleh veel vergaderd! Morgen nog een avonddienst en dan 3 dagen vrij!!! =D> =D> tegen beter weten in een test gekocht en die was uiteraard negatief Nu ga ik ff opruimen en dan lees ik vanavond wel weer verder!!
- 23 mei 1 vol en 1 kind Jennys Burgers zoo 2 vol en 2 kind Setteke Burgers zoo, .. vol en 1 kind Delilah Burgers Zoo 2 vol en 1 kind binna burgerszoo .. vol en 1 kind Naat80 Burgers Zoo 2 vol en 1 kind Sjudith & Chieffie, Burgers Zoo, Dierenpark Amersfoort .. vol en 1 kind Vogeltje, Burgers Zoo 1 vol en 1 kind Alieke Burgers Zoo 2 vol en 2 kind Joyce en familie, Burgers zoo 2 vol en 3 kind Miranda, Burgers Zoo, ballorig, Dierenpark Amersfoort ..vol en 2 kind Marleen Burgers zoo 1 vol en 1 kind Duster ..vol en 1 kind miepie28, burgers zoo, ballorig, dierenpark amersfoort ..vol en 1 kind channie 2 vol en 1 kind Mieppie 2 vol en 1 kind Clauwtje 2vol en 2 kind kimm .. vol en 1 kind Toetie ============= 23 kinds en 26 vol Oke dus dan gaan we naar Burger zoo. Zullen we daar om 11 uur afspreken : : : : : : : :
@daisy dikke knuf @myangel stom he die werkgevers @juud tja gisteren was ik ook al verbrand en in de fille aan een kant nog erger. knufff voor je test
Hey meiden! Drukke dag vandaag! Ik kom later nog even vertellen hoe en wat, gaan nu zo pizza eten. Wat betreft de meeting, ik ben akkoord! Dus de 23e Burgers Zoo. Wie regelt die kaartjes met korting, of doen we dat bij de kassa?
@all wat mijn het verstandigst lijkt is gewoon te zorgen dat je gepast geld bij je hebt en dat dan 1tje naar de kassa loopt na het geld opgehaald te hebben en betaald. de kosten zijn Toegangsprijzen voor groepen vanaf 20 volwassenen 16,50 Kinderen (4 tot en met 9 jaar) 16
- 23 mei 1 vol en 1 kind Jennys 16,50 2 vol en 2 kind Setteke 33 1 vol en 1 kind Delilah 16,50 2 vol en 1 kind binna 33 1 vol en 1 kind Naat80 16,50 2 vol en 1 kind Sjudith & Chieffie 33 1 vol en 1 kind Vogeltje, 16,50 1 vol en 1 kind Alieke 16,50 2 vol en 2 kind Joyce 16,50 2 vol en 3 kind Miranda,33 + 32 2 vol en 2 kind Marleen 33 1 vol en 1 kind Duster 16,50 1 vol en 1 kind miepie28 16,50 1 vol en 1 kind channie 16,50 2 vol en 1 kind Clauwtje 33 2 vol en 2 kind kimm 33 1 vol en 1 kind Toetie 16,50 ============= Oke dus dan gaan we naar Burger zoo. Zullen we daar om 11 uur afspreken : : : : : : : : Ik heb bij de geen die nog niet door gegeven hebben met hoeveel volwasen even 1 volwansen geregekend
@ Denice, is het geen optie om emy naar een kinderdagverblijf te brengen? @ Vogeltje, ideaal ding he de bumbo? Wij hebben er voor Tess ook een ( wel een nieuwe, duur zeg!) en ze zit er heel veel in. Is ook lekker makkelijk als we uit eten gaan, we nemen de bumbo mee want veel kinderstoelen in restaurants zijn toch nog te groot. En nog even over een 2e kindje, de belangrijkste reden om niet voor een 2e te gaan is voor ons het een kindje niet aan willen doen om copd te krijgen maar ook omdat ik een hele zware zwangerschap heb gehad waaraan ik zelf bijna overleden ben. De kans dat dit weer gebeurd is niet zo heel groot maar garanties dat het niet weer gebeurd krijg je natuurlijk niet. En dat is ook een risico dat wij niet willen lopen. Er zal hier waarschijnlijk wel een broertje of zusje komen als adoptie lukt @ Setteke, leuke foto's hoor! Tess heeft dat loopwagentje ding ook, staat ng ingepakt op zolder zal hem eens naar beneden halen. @ Meeters, leuk dat het zo gezellig was! @ Petra, hoe gaat het nu met je zieke kindje? @ Naat, ik doe de slaapzak van Tess een flink eind onder haar matras zodat ze geen ruimte heeft om te draaien. Hier werkt het.. @ Arri, gefeliciteerd met het tante-schap. @ Marleen, lekker dat je toch nog een aardig bedrag terug krijgt. @ FF Wat fijn dat de KA tevreden was zeg, nu het gewicht nog iets omhoog @ Rebbel, wat goed dat je het je moeder hebt verteld meis. Toch ook wel fijn dat je bij je moeder terecht kunt toch, nu ze het weet? @ Chantal, ik hoop dat het snel beter met je kaak gaat zet.! Oh ja weet jij toevallig of ze bij Takko in Goor leuke baby kleding hebben? Ik kreeg een folder in de bus en ken de winkel niet en vind goor een beetje te ver om op de bonnefooi naartoe te gaan @ Linka, leuke stoel hoor! en wat is Jeslyn grooot zeg! @ Puck, gefeliciteerd met de 9 maanden van olivier!! @ Daisy, beterschap met je rug en wat een botte reactie van je baas zeg @ Sjudtih, jammer dat de test negatief was.. @ Binna, Tess en ik willen wel graag mee naar Burger zoo maar wel graag onder voorbehoud. Ik spreek liever niets af op lange termijn omdat we niet mee kunnen als Tess een benauwdheidsaanval heeft gehad of er tegen aan zit te hikken. Is het goed als ik pas een paar dagen van te voren beslis?
Dan nog even een berichtje over hoe het hier gaat. Tess is niet meer zo benauwd, het hoesten blijft wel maar word gelukkig niet erger. Het eten is nog steeds drama en Tess begint weer een erg ingevallen buikje te krijgen, haar heupbotjes en ribbetjes steken ook weer helemaal uit. Morgen maar weer eens het cb binnen wippen voor de weegschaal denk ik. Morgenochtend de auto naar de garage brengen voor de keuring, daarna komt de verloofde van Tess op bezoek ( ) en 's middags crematie. Op het werk hebben ze me een ontzettende rotstreek geleverd, ik had in 2 verschillende wijken een baan aangeboden gekregen en had mijn keus gemaakt en ook doorgegeven. Op gesprek geweest en ingewerkt op de route en nu hoor ik vandaag dat ze ook al iemand anders hadden aangenomen ( miscommunicatie). Nou kan ik daar dus fluiten naar mijn plek, het ander aanbod had ik al afgeslagen en in de huidige wijk is ook al een vervanger Dus dat was even balen vanmiddag maar heb me er al weer over heen gezet @ Allemaal, hoeveel speelgoed ligt er bij jullie in de box?
Hallo! Heb niet teruggelezen hoor, moet zo aan de freubel voor vrienden van ons, moet ff iets digiscrappen... hoop dat het me gaat lukken, gaat wel erg veel tijd in zitten. Zal zo eerst Jamie maar ff op bed doen, dan kan ik aan de slag! Misschien dat iemand van jullie digiscrappers wel weet waar ik een template van een klavertje 4 kan vinden? Die heb ik namelijk nodig, maar ik zie door de digitale bomen en digitale bos niet meer... Wilde jullie allemaal ff een hele fijne avond wensen en een dikke knuffel van mij! Xx
@ Tesske, wat balen van je baan zeg! En hoeveel speelgoed...wisselend! De ene keer veel en de andere keer maar 2 dingen
@Toeti: hahaha, die olifant! Ik kreeg al een sms van Juud dat er foto's op de site stonden, maar deze had ik niet verwacht. @Arri: gefeliciteerd met je neefje. @Naat: wat ben jij gemeen Dacht echt dat je zwanger zou zijn. @Marleen: inderdaad een goede deal met de dealer. @Daisy: arme Fenne, gaat het al wat beter inmiddels? @FF: fijn dat het beter gaat met Britt. @Binna: leuke foto's. @Chantalchannie: doe jij maar lekker rustig aan meid. Knuffel. @Linka: superleuke stoel zeg. @Blijdorp-meiden: ik vond het ook superleuk. Moeten we echt vaker doen. Ik probeer om jullie vanavond nog even de foto's te sturen. Juud en Eef willen jullie je emailadres even pb-en? Die van binna heb ik al. @Juud: negatief Balen zeg. @Tesske: wat een rotsituatie. Knap dat je je er zo snel overheen kan zetten. Hier over het algemeen niet heel veel in de box. Ik wissel de speeltjes wel vaak af. Ga nu even lekker in bad. Heb weer zo'n drukke dag achter de rug. Daarna nog even een vergadering voorbereiden en dan lekker met mijn mannetje knuffelen. Want Vera is bij oma, hihi
Zo hier is de rust ook weer terug. Olivier was vroeg wakker vanmiddag maar heeft heerlijk gespeeld met z'n nieuwe boot (2,50 bij Action en wat veel plezier! ) en mijn heeft een kookworkshop vanavond dus ben alleen... Ben vandaag ook een beetje van slag door mijn vriendin die gisteren vertelde dat ze gaat scheiden en dat terwijl ze een kindje hebben die iets ouder is dan ons mannetje Had dat nooit verwacht en schrok er toch wel van... @ Daisy: Laat je de kop niet gek maken door je baas hoor! Je hebt een gegronde reden waardoor je niet kunt werken en dan moet hij niet gaan lopen zeuren! Beterschap! @ Setteke: Wat heb je allemaal gedaan dan vandaag??? @ Binna: Oei verbranden is niet fijn...Goed insmeren met after sun! @ Tesske: Jij hebt geen makkelijke zwangerschap gehad zo te lezen! Wij willen ook heel graag een kindje gaan adopteren. Wat ik nu gelezen heb zitten er behoorlijk wat eisen aan, daar schrokken we best wel van. Ik ga me er binnenkort wat meer in verdiepen... Zijn jullie al echt bezig? Speelgoed in de box wisselt hier ook heel erg, soms wat meer, soms wat minder. @ Queenbee: Ik heb geen idee waar je zo'n klavertje kan vinden , ben er niet in thuis hahaha... Veel succes met je gefreubel!
Ik mag nog 7 pagina's van jullie gezellige geklets lezen, maar moet nu reageren en afsluiten (tot 20.00 uur op zp, heb ik afgesproken met m'n vriend ) Haha, nog zo'n 'grappenmaker'. Lekker onhandig hè... Ja, dat zou ik ook doen als ik een thuis had of een voordeur op de begane grond (in de hal laten slapen). Maar ik moet een trap op naar de voordeur op de eerste verdieping, en moet dus de wagen in delen omhoog sjouwen. Toen ze nog in de reiswieg lag, kon ik die in de woonkamer op de grond zetten, dan kon ze daarin verder slapen (terwijl ik héél voorzichtig probeerde haar wat uit te pellen zodat ze niet te warm werd binnen in haar buitenkleding). Maar nu zit ze in de wandelwageninzet en die is niet goed los neer te zetten. En ook niet meer makkelijk te tillen met haar er in trouwens. Dus nu moet ik eerst haar omhoog tillen, dan de wandelwageninzet, en dan het onderstel (en als ik veel boodschappen bij me heb tussendoor ook nog een keer op en neer voor de boodschappen ). Van de week lukte het om haar slapend de trap op te tillen en in de box verder te laten slapen, maar meestal wordt ze meteen wakker als ik haar er uit til. Ik ga het gewoon eens proberen zo. Wat naar, die enorm gebroken nachten. Ise heeft ook rare kuren. s Nachts wordt ze vaak wakker van hoesten (we gaan er morgen voor naar de dokter), maar dat is natuurlijk niet iets waar ze zelf voor kiest. Maar 's middags heeft ze echt Geen Zin om te slapen ('s ochtends gelukkig nog wel (*afkloppen*)). En als ze wakker is, is ze ook veeleisend: ze heeft héél erg veel aandacht nodig. Weglopen = brullen. Alleen spelen is er vrijwel niet meer bij, alleen als ze zó verdiept in iets is dat ze vergeet dat ze het eigenlijk niet leuk vindt alleen . Ze huilt sinds een week ofzo ook echt heel overdreven boos als ze haar zin niet krijgt. Ze is tevreden als je haar vast hebt (of als ze zittend speelt). Liggen = stom. Zodra je haar oppakt is het weer glimlachen. En als je haar vast hebt, gaat ze in je gezicht meppen / krabben, aan je haar trekken en zich uit je armen wurmen om iets te pakken waar ze net niet bij kan. Niet echt motiverend om haar vast te houden dus. Wij hopen dat het met het 37-weken-sprongetje te maken heeft, dat is ze nu ongeveer. Hopelijk gaat ze daarna weer lief en gezellig doen, en rustig zelf spelen en gewoon slapen overdag. Hihi, ik heb wel wat aangezwengeld met mijn vraag over of ik de beker nou goed gebruikte of niet. Zoals het meisje op de foto houdt ik m ook. En zo vind ik m dus niet handig Volgens mij is op deze leeftijd corrigeren het best te doen door af te leiden. Dus als ie iets doet wat niet mag, iets anders aanbieden wat wél mag. Ise is nog niet zo mobiel, maar ik vraag me nu af hoe ik haar moet corrigeren als ze in mn gezicht krabt of slaat. Moet ik haar handje grijpen en wegduwen, mn stem verheffen en 'nee!' zeggen, juist zeggen wat wél mag: doe maar zachtjes!, haar handje pakken en laten aaien, er niet op reageren en juist aandacht geven als ze lief doet ? Ik maak het vast ingewikkelder dan het is, maar ik merk dat dit nu een echte pedagogische keuze is. Net als dat ze ons sinds deze week heel duidelijk aan het uittesten is met héél boos huilen als ze haar zin niet krijgt. Dat negeren we en dan houdt ze vanzelf vrij snel op. Maar nep-huilen kan je negeren, terwijl als je kind een plant omtrekt kan je dat niet negeren en moet je toch ingrijpen. Setteke, ik heb dat ook: dat je je partner ook niet wilt weerhouden, terwijl je zelf dan soms in de troep achterblijft en je verplicht voelt daar wat mee te doen. Ik doe nu tegenwoordig vaak dat als mn vriend een avondje weg is, ik van mezelf óók iets leuks mag doen. Dat ik thuis ben, hoeft niet te betekenen dat ik mn tijd vul met de troep opruimen, afwassen, etc. Dat werkt voor mij wel goed. Maar ja, ik zit dan wel in de troep... Om mezelf een fijne avond te geven, ruim ik dan vaak tóch even de kamer op, maar ik ga niét afwassen ofzo. Lekker een potje thee zetten en met een boek of de zapper op de bank. Of ik laat de benedenboel helemaal de boel en ga boven achter zp zitten!
@daisy: oh das echt klote zeg, beterschap @binna: 11 uur is prima en ga mijn best doen om gepast geld mee te nemen @tesske: balen van je baan, wat nu? speeltjes: een stuk of 5 en die wissel ik @all: moest vandaag lachen, zei tegen mijn Ma: vandaag sneetje brood met leverpastei en gewoon zijn melk, zei dacht gewoon melk, dus heeft hij een halve fles gewone koude melk gehad en hij vond het heerlijk haha
heey meiden ik net hier weer een stunt haha.. ik wilde djayden zijn flesjes weer eens uitkoken dus ik zet het gas aan en op een gegeven moment staat het helemaal blauw hier in huis en stinken echt niet normaal haha.. wat bleek.. ik had de verkeerde knop omgedraaid en dus de koekenpan die net uit was van het bakken van ons vlees weer aangezet! het hele huis stinkt ernaar en staat nog steeds blauw hier.. Voor de rest alles goed hier @juud: balen dat de test nega was @arri: Gefeliciteerd! sorry meiden maar weet het al niet meer haha groetjes
@queenbee; ja mijn ma vond het wel makkelijk zo haha. maar ja geloof dat gewone melk pas mag na een jaar, maar ja één keer daar krijgt hij geen last van toch haha @schatje: bah dat zal stinken hihi, maar zo'n magnetronding is makkelijker hoor
@ Daisy: Ik vind het toch allemaal zo sneu voor je! Ik heb namelijk het idee dat je zelf alles nog wil maar dat je lijf je tegenwerkt. Ik snap dat je baas het vervelend, maar dat mag hij toch eigenlijk niet laten merken vind ik. Net of jij er om gevraagd heb... @ MyAngel: Ook zo eentje...Ook afschieten die handel --> @ Juud: Zul je zien dat ie zich als een engeltje gaat gedragen als hij jou ziet Balen van je test @ Binna: Ik vind het prima rond 11u. En wat kaartjes betreft lijkt het me ook prima! @ Tesske: Wat ontzettend lullig van je baantje! Wat je kleine meid betreft; als ik het benauwd heb dan heb ik geen behoefte aan eten, maar wel aan veel drinken. Ook toen Thomas en Jasper zo verkouden en aan het hoesten waren aten ze slecht, maar drinken des te meer. Als ze nu melk en sap wel goed drinkt dan komt dat vaste voedsel wel zou ik denken of ben ik nu wel erg kort door de bocht misschien? Speelgoed in de box? Meer dan genoeg Telkens als ik er wat uit haal gooit Thomas het er weer in. Ik merk dat Jasper nu liever wat ruimte heeft en aan 2 speeltjes genoeg heeft. @ Queen: Succes crea bea, hier geen digitaal wonder, helaas... @ Clautje: veel plezier met je mannetje... @ Puck: He bah wat een naar nieuws van je vriendin. @ Jenny: Dat je mannetje dat gewoon opgedronken heeft! Ach je weet nu in ieder geval dat ie het lust @ Schatje: Als ik niet beter zou weten zou ik zeggen dat je zwanger bent Ik ben ook goed in dat soort acties, vooral als ik moe ben en dan ben ik nogal vaak! @ Setteke: Hoe groot is die pizza??? Ik had je al gemist vandaag meis! Oja chantico: Klets je in het echt ook zoveel? Grapje hoor Die reageeracties van jou die zijn altijd wel heel uitgebreid en dat vind ik eigenlijk wel knap. Ik vergeet rustig iets of iemand Ga je niet mee naar Burgers zoo? Ik ben wel benieuwd of je in het echt ook zo lekker kletst ------------------------------------------------------------------------------------------- Ik ben trots op mezelf...Ik heb namelijk weer eens gesport. M'n tong lag zowat op de grond na 15 min, maar goed...