Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    @ Jenny, ik ga vanacht eens even goed slapen en neem morgen contact op met mijn teamleider om te vragen wat de opties zijn. Daarna zie ik wel weer verder ;)

Haha lekker makkelijk van je moeder :D

2. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    @ marleen, melk drinkt ze ook niet meer of beter dan anders. Sap wil ze helemaal niet.
    Ze drinkt nu hetzelfde als anders dus om 07.00 180 cc flesvoeding, om 15.00 100 cc soja melk en om 19.00 180 cc flesvoeding.
    Meer wil ze niet maar gelukkig ook niet minder, al spuugt ze door het hoesten er wel veel weer uit.

3. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @marleen: knap van je hoor, waar je zin hebt hihi

@tesske: lijkt me verstandig, bah

4. schatje1

schatje1 Niet meer actief

@marleen: was het maar zo :)

5. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Tesske: Melk is natuurlijk ook niet zo'n succes bij al dat slijm zat ik me net te bedenken. Ze zit toch al aan flixotide? Heeft ze daarnaast ook ventolin?
    Jasper wilde ook heel lang geen sap. Wat ik deed wat het fruithapje verdunnen met water (gelezen dat Juud dat deed :D) en dat ging er achter elkaar in.

Nou dit wordt de 3e aanpassing geloof ik :oops:
    Ik gebruikte bij de mannetjes fluimicil junior hoestdrank met acetylcysteine, dat lost slijm op.

6. Elfya

Elfya Niet meer actief

@Puck: wat een vreselijk nieuws van je vriendin zeg.

@Jenny: haha, zoiets zie ik mijn moeder of man ook nog wel doen.

@Schatje: waarschijknlijk ruik je dat nog wel even. Maar het is/wordt lekker weer, dus je kan gelukkig je ramen open zetten.

@Marleen: =D>

Zo, ga nu echt afsluiten.

Fijne avond en slaap lekker allemaal.

7. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Meiden, ik ga douchen en dat luie zweet van me af wassen :)

Fijne avond!

8. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ventolin en fluimucil krijgt ze ook.
    Als ik het fruit verdun met water of roosvicee spuugt ze alles er weer uit :rolleyes:
    Ik wil in het weekend eens even de stad in om te kijken of ik iets kan vinden wat ze misschien interesant vind om uit te drinken, in de hoop dat ze dan wat beter gaat drinken.

9. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Als ik het zo eens terug lees lijkt het wel of het allemaal alleen maar kommer en kwel is.
    Maar dat is niet zo hoor, Ze is een onwijs leuk, energiek en vrolijk grietje :D
    Vandaag heeft ze trouwens voor het eerst eventjes (minuut of 2) los gezeten, =D>

10. schatje1

Djayden kan ook al goed zitten!

ik zou van de week eens een foto proberen te maken als hij zit! hij vind het geweldig.. heel af en toe valt hij nog om hihi

kusjes

11. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hoi meiden, ik heb heerlijk in het zonnetje gewerkt vandaag, daarna werkoverleg gehad, de kleine Roos van het KDV opgehaald waar ze zich weer met hart en ziel heeft vermaakt met het kijken naar kindjes en nu voor Andy zorgen die ondertussen 39,8 graden koorts heeft.
    Ik vind dat echt wel hoge koorts en hij is ook zo mak als een lam.
    Heb gauw even het bed verschoont zodat hij weer in een fris bed kan duiken

Met mij gaat het hartstikke goed, heb al lekker voorpret want ga 1 deze dagen helemaal los bij de Prenetal mamamazzeldagen voor een buggy, matrasje en ALLE zooi die je nodig hebt voor een nieuwe lieve kleine baby.
    Roos is de hele tijd zo melig als het maar kan en kruipt het hele huis door met als enige doel.....de hond
    ze is echt nog nooit richting haar papa of mama gekropen, de hond is veel en veel belangrijker.
    fijne avond
    enne Daisy, ook niet leuk van je baas, laat je niet gek maken hoor

12. schatje1

Djayden in slaap gevallen in zijn eet stoel :) Let niet op de rotzooi achterin :p

onder het eten..

Mama niet doen! haha

Voor djayden is het laden en los tijd.. aan het poepen :p

Nu ben ik er moe van mama..

Zo dat was het weer even :)

13. schatje1

meiden ik ga lekker naar bed! ik spreek jullie snel weer slaap lekker allemaal!

14. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Arri; Gefeliciteerd :whistle:

@Naat; Ik las de tip van een slaapzak instoppen, maar dat mag niet wegens verstikkingsgevaar. Wel bestaan er speciale lakens die je onder het bed kunt slaan met daaraan vast een laken dat je om je kind wikkelt. Zij ligt dan ook "vast" in bed. Spannend! Hopelijk krijgen jullie het financieel geregeld

@Marleen; Goede deal :thumup: Jij komt dinsdag dus ook????? :D

@Foreverfriend; Fijn dat het allemaal goed gaat

@Binna; Leuke foto's

@Chantal; Hoe gaat het nu? Knuffel!

@Linka; Mooie stoel voor een heel mooi kindje :D

@Daisy; Erg vervelend dat je baas zo reageerde. Maar eigenlijk moet je daar gewoon boven staan. Beterschap!

@My Angel; Beterschap voor Ayoub! Ook al zo'n klote baas.....

@Sjudith; Balen dat de test weer negatief was. Ben je al bij de HA geweest?

@Tesske; Wat klote van je baan zeg! We hebben standaard een activiteitscentre aan de box hangen en verder wisselen we het speelgoed af (1 of 2 dingetjes erbij)

@Puck; Wat naar voor je vriendin. Dikke knuffel!

@Schatje; Leuke foto's

15. Chantico

Chantico Niet meer actief

:) Lekkere drogist :) Maar dan zijn we er dus nu uit hoe het 'hoort' :D

16. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Dames, ik ben de hele avond al bezig om bij te lezen.
    Maar het schiet niet op.
    Mijn kleine meisje is ziek en huilt telkens heel erg :(
    Vanmiddag oten ik haar ophaalde van kdv had ze koorts.
    Gisteren en eergisteren was ze ook al niet lekker.
    Maar nu dus echt koorts, dus na het badje een zetpil en ik bed
    Ze is nog wel heel zielig en ik kan wel mee janken.
    Ben alleen thuis, want manlief is een avondje weg. Prima, maar ik ben ook zoooo moe.
    Gisteravond de hele avond druk geweest in ons huis. De fotograaf zou foto's komen maken vandaag voor de verkoop. Maar die is dus niet geweest grrrrr
    Over ons bod hebben we nog niets gehoord van de makelaar grrr grrrr
    Alles zit dus een beetje tegen.
    ben moe en ga nu dus slapen.

Sorry voor het mega ego bericht, maar heb er even genoeg van.
    Las wel over de meeting en 11 uur lijkt me heel prima.
    Lijkt me super om de dames die ik nog niet heb gezien te ontmoeten
    en natuurlijk de dames die ik al eerder heb gezien weer te ontmoeten.

Slaap lekker allemaal. Ik hoop ook een paar uurtje te pakken vannacht

17. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Alieke; Beterschap en een dikke knuffel voor jou.

Ik ga ook snel slapen, morgen vroeg weer babyzwemmen :D

Liefs Silvia

18. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @alieke: aah zo sneu he als je kleintje ziek is! dikke knuffel voor jullie allebei!

ik heb het verder ook niet bij kunnen houden meiden...
    net lekker onder de zonnebank en de douche geweest en nu duik ik mn bedje in, morgen werken.

liefs rebbel

19. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hey meiden

jeee ben geslaagd voor de kinder ehbo

@teskke tuurlijk mag je het ook op het laast zeggen dat je mee gaat

20. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

@Marleen, bij jou was het dus ook al vroeg dag! Hier ging de bartwekker om 5 uur :confused: Gelukkig is hij van 6 tot 7 nog even gaan slapen. Gefeliciteerd met Jasper zijn 8 maanden!

@Naat, fijn dat het weer wat b eter met je gaat! Ik weet niet wat je tegen dat rollen kan doen. Ik moet er 's ochtends vroeg ook een paar x voor uit mn bed. Gefeliciteerd met je nieuwbouwhuis! Hopelijk krijg je alles rond.

@Binna, bedankt voor je pb! Mooie foto's hoor! Vervelend dat je verbrand bent!

@Arri, gefeliciteerd met je neefje!

@Denice, kan jou moeder emy niet op komen halen met de auto?

@Daisy, dikke knuffel, meid! Wat rot dat het nu net in je rug schiet! Hopelijk voel je je snel weer beter. En arme Fenne, ook al ziek. Gaat het alweer wat beter met d'r? Beterschap!
    Wat een @#&*% van een baas heb jij, alsof je expres door je rug gaat....

@FF, wat een goed nieuws dat Britt niet meer terug hoeft te komen. Wat knap dat ze al zo goed kan zitten en zwaaien =D>

@Chantalchannie, dikke knuffel voor jou! Hopelijk voel je je snel weer betr!

@Linka, wat zit jeslyn toch mooi in haar nieuwe stoel! Die van mij is nog niet binnen.....

@Puck, gefeliciteerd met Olivier zijn 9 maanden. Nu ben je officieel ontzwangerd! Wat een naar bericht van je vriendin.

@Rebel, goed van je dat je het aan je moeder hebt verteld! Kan ze een beetje troosten en steunen. Vervelnd van de tissistin....

@sjudith, jammer van de nega test. Ik heb hier nog 2 digitale testen van clearblue liggen wil jij ze?

@Tesske, wat fijn dat tess zich weer wat beter voelt! Wat stom van je werk, en nu? Speelgoed in de box op dit moment, 1 babycomputer, 1 bal ,1 boekje en 1 knuffel.

@Clautje, oooh lekker een avondje alleen (met man) geniet lekker van jullie avond!

@Chantico, dat is niet handig, de trap op met een slapend kind in de wagen. Misschien nog een extra blokje om?

@Jenny, hahaha mijn moeder heeft dat ook een keer gedaan. Ze vond het al zo raar :)

@Schatje, gatsie darrie, hopelijk is je huisje snel weer fris! Wat een lekker ventje is Djayen toch.

@Alieke, beterschap voor danique!

@Duster, veel plezier morgen in het zwembad!

Vandaag lekker gewerkt, maar ben nu een beetje moe. Ga zo lekker m'n bedje in. Morgen moet ik nog een dag extra werken, en dan is het alweer bijna weekend!
    Mijn moeder had vandaag op Bart gepast en ze vertelde dat hij kon fluiten. Jaja, dacht ik, maar net in bad deed hij het weer! Zo grappig. Ik zal het proberen te filmen.

Slaap lekker allemaal tot morgen!

Deel Deze Pagina