Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Goedemorgen :D
    Ben net wakker :oops:

@ Setteke, wat goed dat je opleiding betaald wordt! Stomme sukkels hahaha :)

@ Jenny, en jouwe kruipt nu ook? Filmpje :O :O

2. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Is het weer bij jullie ook zo beroerd? We willen vanavond eigenlijk gaan barbequeën :(

3. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @sjudith: nee hoor ik heb niet zo'n snelle haha. ja achteruit dat was het haha

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Oo wie was dat dan...:rolleyes:
    Heb ook een geheugen als een zeef!

Welke dames gaan er trouwens naar Elffantasy??

5. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ***even kort vanaf mn werk***
    Ik zit echt hartstikke goed in mn vel dus heb nog niet het gevoel dat het TEveel word allemaal. Ik vind het ook wel lekker om met de paarden en de cliënten te werken en dan nog met dit weer!!!En elke dag die ik nu extra werk (1 dag per week) ga ik lekker een dag eerder met verlof, dus ik denk dat het wel prima is om nu het nog zo goed gaat even een stapje harder te werken en als ik dan dalijk flink gezwollen ben lekker vrij te zijn
    Andy is nog steeds ziek, echt wel rot voor hem.
    ik zal binnenkort echt de tijd nemen om op iedereen te reageren, want het spijt me echt dat dat even niet lukt
    @ Sjudith, wauw wat een te gek filmpje van Giulia en wat kruipt en zwaait ze goed, zeker wel bewerkelijk als ze zo hard gaat

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Petra, wat super dat je je zo goed voelt!! :D

En het is idd bewerkelijk haha lekker achterover zitten is voorbij ;)

7. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Tesske: Nou meis, ik heb niet het idee dat het allemaal kommer en kwel is hoor, maar vind het wel zielig voor Tess, ze is nog zo klein! Ik trek het me gewoon erg aan omdat ik zelf bang ben dat 1 van de mannetjes het ook krijgt. Het is gewoon zoveel makkelijker als je niet altijd medicijnen hoeft te gebruiken! Wow, goed hoor dat ze kan zitten! Jasper kan het af en toe, maar valt nog snel om :)

@ Petra: Zo Andy heeft het behoorlijk te pakken zo te lezen! Tja een hond is veel interessanter als mama :)! Oh leuk lekker weer babyspul shoppen, heerlijk! Fijn dat je je zo goed voelt meis! Geniet ervan!

@ Schatje: Wat een puinhoop... :rolleyes: :) --> ;)
    Ach wat een moppie!

@ Duster: Ja dat ben ik wel plan dinsdag! Alleen lijkt het bij Juud en mij altijd mis te gaan met afspreken :) Maar deze keer moet het toch eens lukken! Heb je enig idee hoe laat jij bij Juud bent? Anders lopen we elkaar straks alsnog mis... :)

@ Alieke: He bah! Hopelijk heb je een beetje kunnen slapen. Hoe is het nu met Danique?

@ Binna: Goed gedaan meis!

@ Juud: Dat filmpje is leuk! Wat een lekker meissie!

@ Chantal: Hier nog zo'n neuspomp- lover :rolleyes: Hij gaat keihard lachen :rolleyes:
    M&S kom ik eigenlijk alleen als ik met m'n moeder ga shoppen en soms loop ik daar ook weleens tegen iets leuks aan hoor!

@ Setteke: Wat een gedoe met je werk, pff! Als jij nu maar lekker je opleiding kunt gaan doen en het financieel allemaal te doen is, dan is het goed! Een kapotte airco, dat grapje dat ken ik, dat hadden wij bij onze astra, godzijdank viel het nog binnen de garantie, niet te betalen!

@ Moniki: Wat fijn dat het zo gaat met je moeder! Wat heeft Silvan een haast met zijn gebitje :confused:! Die heeft straks een heel gebit, terwijl er hier nog zijn met helemaal niks! Wat een verschil he.

@ Vogeltje: Goed zo Toby!!!

@ Lique: Alles wat eraf gaat is mooi meegenomen meis, bij mij zat er 4 ons aan en aangezien ik veel gegeten heb, valt het me nog mee :)

@ Setteke: Dat is acetylsalicylzuur wat jij bedoelt, of gewoonweg aspirine ;)
    Thomas kan ook nog maar een paar weken trappen hoor. Geleerd op de tractor, want die gaat het makkelijkste. Hij kan nu ook fietsen en daar ben ik wel blij mee, want ik heb een fiets met duwstang dus hij mooi op zijn fietsje mee. Het meerijdplankje begint namelijk een beetje te kraken als ik de stoep op en af moet. Ze kunnen er tot 15kg op en met kleren en schoenen aan ziet ie daar wel aan denk ik!

@ Duster: Nou beroerd is het weer niet, maar er staat ineens een koude wind... :(

@ Chantico: Kom gezellig naar de meeting meis, leuk!

@ Sjorsje: Meis waar ben je? Ik vroeg me af hoe het nu met jou en met je moeder is. Of heb ik weer wat gemist en ben je op vakantie?

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Thomas was vanmorgen naar de psz en in de tussentijd ben ik ff op schoenenjacht gegaan. Ik had voor Thomas sandaaltjes, maar wilde ook nog zoiets maar dan met een dichte neus en dichte hielen... Het was ff zoeken, maar ik heb ze. Op de gok meegenomen en hij loopt er super op! Zelf heb ik ook schoenen, ik zag nog een ander leuk paar, maar daarvan was er een gespje kapot, balen! Vorig jaar liep ik met die stalpoten in schoenen die ik nu niet meer pas (en ook niet meer aan wil ;) ). Jasper was echt weer een schatje, het is dat ik de kinderwagen bij me had, anders was ik zo vergeten dat ik m bij me had :)

8. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    zo, terug van de tandarts! moest 2 gaatjes vullen... vreselijk!! krijg nu wel pijn in mn mond, verdoving is aan het uitwerken. ga zo even slapen denk ik.

uhm, waar kan ik op reageren?? Weet niet zo heel veel meer.

Wel valt het me op dat Sjudith vandaag vrij is!! gezellig!! :D

Vogeltje, leuk dat Toby nu kan kruipen!! knap hoor!!

Sjudith, leuk filmpje zeg!! zoals ze kruipt, echt knap!!

Petra, heerlijk dat jij zo optimistisch en blij bent!! kan ik soms echt een voorbeeld aan nemen!!

duster, nee, heerlijk weer hier!! lekekr zonnig met hier en daar een witte wolk.

ik ga even bij Hanne kijken, controleren of ze slaapt... tis zo stil!! en dan duik ik er ook even in... :oops: wie slaapt hier ook nog wel eens tussen de middagn? ik heb echt het idee dat ik nooit meer de oude wordt... zo moe als ik kan wezen!! :(

Groetjes!!

Arri

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Arri, soms zou ik de hele dag kunnen slapen :)
    Moet helaas werken zo dus dat feest gaat ook niet door :)

@ Mar, ik denk dat duster wel langer dan 10 minuten blijft :p je loopt haar vast niet mis hahaha :D
    Hoe laat slapen jouw knullen? Misschien kunnen ze afwisselen in bed :)

10. Marleen2109

Nou ja ik plaats een bericht en hij staat er niet... Juud natuurlijk weer wel... ;)

Arri ik zou graag willen slapen, maar daar kom ik niet aan toe. Als ze eens tegelijk slapen dan zit ik meestal ff op zp en ga daarna de dingen doen waar ik anders niet aan toe kom!

11. Marleen2109

@ Juud: Ja maar ik blijf maar 10 min...;)

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Mar, dan haal ik voor jou oprotkoffie :)

13. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Marleen @Sjudith; Ik blijf wel wat langer dan 10 min hoor :D Maar hoe laat; Nog niet echt over nagedacht. Heb jij een idee Marleen? Ik kan misschien het beste na zijn fruit vertrekken (rond 10u30/11uur) en dan ben ik er hopelijk een uurtje later. Kom ik wel rond 't middag uur binnenvallen :oops: , hoop dat dat geen probleem is........ Anders kan ik ook nog na zijn middageten komen, maar dan ben ik er op zijn vroegst pas om 14uur

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ duster, ik heb ook brood in huis ;)

15. Marleen2109

@ Juud: Als je oprotkoffie hebt dan kom ik om 7u dan word ik misschien nog een beetje wakker :) Ik kom na Jasper zijn 1e slaapje denk ik, zo rond een uur of 11.

16. Setteke

Setteke Niet meer actief

Zo, Tymen is op de PSZ en Silke ligt in bed. Tymen was helemaal hysterisch vanmorgen. Zo blij dat hij weer naar school mocht. Ik werd helemaal gek van hem! :oops: Silke was al om half 12 moe, maar ja, ze moest eerst broodje eten en daarna mee op de fiets om Tymen naar school te brengen. Dat vond ze wel weer leuk. Ik heb haar in bed gelegd en niet meer gehoord, hihi!

@ Puck, ja echt wel. We weten al dat het een Ford Focus wordt of een Seat Leon. dat zijn de enige auto's die nog ruim genoeg zijn voor een gezin en goedkoper uitkomen per maand.

@ Sjudith, tja het is wat. Eigenlijk moeten ze me weer aan het werk zetten, maar ik krijg een beetje het gevoel dat ze me graag kwijt willen. Het gaat slecht met de organisatie, grote financiële problemen. Zo groot dat het vaste personeel niet meer extra mag werken en dat voor die uren mensen van de gemeente komen. Lullig voor de invalkrachten want die zitten thuis. Dus het is wachten tot er gedwongen ontslagen gaan vallen, en voor dat gebeurt ben ik al lang weg!

@ Duster, hier lekker weer! Zonnetje en een graad of 18. Maar om te bbqen is het wat frisjes. Kan zaterdag heel goed volgens onze Piet Paulusma. Maar die moet je ook niet teveel geloven.....

@ Petrabr, duidelijk dat jij in het tweede trimester van je zwangerschap zot! Dan zijn veel vrouwen op hun top! (ik ook trouwens)

@ Marleen, alweer shoppen? ;) Acetylcysteïne is ook een bloedverdunner, wordt gegeven in de vorm van een bruistablet.

@ Arri, ik ga eigenlijk nooit slapen. Ook omdat Tymen vaak niet meer slaapt 's middags. Maar het lijkt me heerlijk. Ik moet 20 mei weer naar de tandarts. bah, bah, bah!

Oh, ik schaam me rot. Ik roep vanmorgen voor de grap zout op tegen Tymen. Gaat hij me na lopen roepen..... Als hij dat nou maar niet tegen iedereen gaat zeggen.... :oops:

17. Setteke

Setteke Niet meer actief

Oh lekker oprotkoffie! Jammer dat je zo ver weg woont juud! ;)

18. Marleen2109

@ Setteke: Ik wist niet dat dat ook bloedverdunners waren. Ik krijg ze als ik erg veel last van slijm heb... Is Tymen ook zo blij dat ie naar de PSZ mag. Thomas staat al bijna buiten als ik zeg dat ie naar school mag :) Thomas gromt weleens zachtjes "opzouten voor m'n ploten" ...:oops:! Het gebeurt zo vaak dat ie voor me blijft lopen en als ik het dan zat ben zeg ik weleens opzouten voor m'n poten :oops: Jeroen vroeg pas geleden wat zegt ie nou? Wat zijn ploten? :oops:

19. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Ahh pleur-op koffie bedoelen jullie. lekker!!

20. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Marleen, nou ja, dan zijn het dus slijmoplossers met een bloedverdunnende werking, hihi! Ook zoiets, hoe hij erbij komt?

Tymen: Memmie, Tietie piemie!
    Ik: Ja Tymen, jij hebt een piemie.
    Tymen: Memmie nee piemie
    Ik: Nee jongen, mama heeft geen piemie.
    Tymen: Memmie kat
    Ik: :oops: zegt íe daar nou kut?

Geen idee waar hij dat vandaan heeft want ik heb hem nog nooit gezegd dat mama een kut heeft. Vind ik sowieso niet zo'n vriendelijke benaming en zal ik nooit gebruiken in die context!

Deel Deze Pagina