Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

Zeg juud, zet jij even een pot pleur op koffie! Ik heb nog wel lekkere koekjes in huis!

2. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Setteke: ***proest*** Ik zit me dood te lachen :)
    Thomas: Thomas heeft een piepie he en mama niet.
    Hij heeft nog niet gevraagd wat mama dan wel heeft gelukkig. Ik weet eigenlijk niet wat ik daar eens van ga maken. Maar het woord k*t ga ik m niet leren, dat leert ie helaas vanzelf wel een keer :(

Had je het over koekjes.... =P~

3. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    8-[

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Mag jij eigenlijk wel koekjes Marleen? Ik heb ook wel crackers hoor!

5. Marleen2109

Ja daar heb ik dus geen trek in... Maar ik ben inderdaad vanaf vandaag weer streng voor mezelf...*zucht* Ik heb zo'n vette pens en ik irriteer me er mateloos aan...*zucht* Ik moet er echt wat aan doen, maar heb zo'n vreselijke hekel aan buikspieroefeningen!
    Ik was van de week ongie en heb me weer vol gestopt met chocola!

Kwam ik toch net de schoenen die ik zo leuk vond, maar waar het gespje van kapot was tegen op internet met 10% korting en gratis verzenden! Dus ze zijn onderweg :D
    nu ga ik m'n boodschappenbriefje even maken, want maandag gaan we weer actief aan de Sonja Bakker, maar nu de 4 weekmenu's uit haar magazine, dus we gaan op de italiaanse toer, heerlijk! Maar ja moet ik wel weten wat ik in huis moet hebben.

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

Weet je wat ik doe? Grotere maat broeken kopen, haha, en daar prop ik mijn buik in! Lijkt hij nog een beetje plat.

Gisteren een tankini gekocht, staat hartstikke leuk, alleen nou heb ik ontdekt dat ik ontzettende putten in mijn benen heb..... Wat moet ik daar nou weer aan doen?

7. Marleen2109

@ Setteke: Ik ben aan het smeren met iets van L'óreal en drink me suf aan water en thee. Het helpt wel, maar om nou te zeggen dat ik de allermooiste benen heb...

Nu ben ik echt weg.............

8. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Setteke hij is een buik schuiver, vind het zo gek dat hij dat nu ineens doet wilde niet eens op zijn buik liggen. Maar schijnbaar heb ik een zelfstandig kereltje kan veel maar doet het alleen als hij het helemaal zelf kan, en nu kan hij dus zelf heel goed op zijn buik rollen en dan vind hij het dus wel leuk. Raar mannetje heb ik

9. Chantico

Chantico Niet meer actief

Misschien heeft ie iemand een keer het woord 'poes' horen gebruiken, en heeft ie dat op deze manier onthouden :)

10. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Zo de was is weer opgevouwen en ik heb eindelijk de film van Sex and the city gezien...

@ Setteke: :) Tymen! :) Jullie waren thuis toen hij dat zei? Het zal je gebeuren midden in de supermarkt :oops:

En wij hebben nu sinds een paar maanden ook een Ford Focus station----> heel fijne auto! Vorige week mee op vakantie geweest en alles paste erin! Hij is zelfs nog iets ruimer dan de Volvo die we hadden...

@ Marleen: Dus jij hebt ook zo'n rotweek wat lijnen betreft? En ik moet volgende week ongi worden :rolleyes:

11. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Ja, dat zal het zijn! Zo'n klein mannetje gaat toch niet uit het niets ineens k*t zeggen, hij zal poes bedoelen!

Maar het blijft grappig..... :)

12. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Hallo allemaal,

ik ben er ook nog hoor. Heb het alleen erg druk. Lees wel regelmatig mee, maar ben vaak net 'n zeef. Heb nu een vervelend klein meisje beneden. Nu is ze even rustig en zegt de hele tijd: toeta toeta. Net van 'n ziekenwagen ofzo. Ze is moe, maar wil niet naar bed.

Had deze week last van m'n kies en vanochtend toch maar even gebeld of ik langs kon komen. Gelukkig om 13.50 uur. Heb ik een gat in m'n kies en een ontstoken zenuw. Het is nu schoongemaakt en ik moet over 6 weken terugkomen om het nog eens schoon te laten maken. Hij kan het nog niet afmaken omdat er dan foto's genomen moeten worden en dat mag nu niet.

13. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Oja en we hebben een namen probleem. Ard had 'n tijdje geleden leuke namen: Christo en Rosalyn. Dus ik had ze ook al meteen bij mij thuis verteld. Zegt m'n moeder vanochtend dat m'n zus daar niet blij mee was, want zij had schijnbaar die namen vorig jaar besproken tijdens een etentje waar wij ook bij zaten. Kan me daar dus niks van herinneren, maar nu wil ik deze namen natuurlijk niet meer gebruiken. Baal er echt van.

14. Chantico

Nou ja zeg, Sjorsje, dat is wel héél toevallig dat je zus precies die twee namen besproken had. Weet Ard nog hoe hij aan die namen komt?

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Rosalyn vind ik heel mooie naam! Past ook bij Yosyp, vind je dat ook? Jammer hoor. Ik hoop dat je mooie naam kan vinden.

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    ik ben op mijn werk maar lees een beetje mee...

17. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Sjorsje wat stom zeg? En idd toevallig van die namen!
    Wat heb je nog meer voor opties?

18. Setteke

Setteke Niet meer actief

Zo, Tymen is weer thuis. Hij heeft zijn eerste knutselwerkje mee gekregen. Ben helemaal trots! Straks aan papa laten zien en er dan maar een mooi plekje voor zoeken. Nu zijn we eindelijk gewend aan de PSZ hebben ze vakantie! Hoeft hij pas over twee weken weer!

Moest Silke daarstraks wel weer wakker maken om Tymen op te halen. Sneu, maar kan d'r broertje ook niet laten staan!

@ Miranda, hé, jij had toch eerst anders getypt?

@ Vogeltje, grappig he, dat ze dan zo ineens bedenken wat te doen!

@ Chantico, nou dan snap ik nog niet hoe hij daarbij komt, hier is een poes zo'n ding op 4 poten en nee, die zit niet tussen mama d'r benen! :p

@ Puck, het was bij mijn ouders en mij broertje en zijn vriendin waren er ook bij.

@ Sjorsje, jeetje, dat is balen van die namen.... Maar is zij uberhaupt al zwanger of bezig dat te worden? Ik hoop dat je iets vindt wat je nog veel leuker vindt!

19. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Ik belde Ard daarna op en vroeg hoe hij aan die namen kwam. En hij zei Christo van die kunstenaar en van een van zijn favoriete regisseurs en Rosalyn van een liedje. Het kan goed zijn dat hij onbewust die namen heeft opgevangen en er later iets mee is gaan doen. Maar het waren de enige namen die we allebei leuk vonden. En m'n zus is nog een aantal jaar niet van plan om aan kinderen te beginnen, maar nu ik dit weet heb ik toch een rare "bijsmaak" aan die namen.

20. Chantico

Raar verhaal hoor, van je zus. Niet om te stoken ofzo (echt niet mijn bedoeling!) maar geloof je zelf dat ze die namen al eerder met jullie had besproken? En hoe serieus is ze dan met die namen? Heeft ze een partner die die namen ook mooi vindt, of is er helemaal nog geen aanstaande papa in beeld? En gunt ze ze jullie ook, nu jullie eerder namen nodig hebben? Als het voor jullie echt de enige serieuze kanshebbers zijn, zou ik dat zeker aan haar vertellen. Wie weet reageert ze dan anders. Het klinkt alsof Ard ze echt zelf gevonden heeft...

Deel Deze Pagina