Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Sjorsje: Als je zus dan nog lang niet aan kindjes gaat beginnen, dan vind ik dat ze eigenlijk niks had moeten zeggen. Misschien duurt het inderdaad nog een aantal jaar en vind ze inmiddels hele andere namen leuk! Rosalyn vind ik wel een hele leuke naam, die ga ik onthouden ;) :) Christo is niet zo mijn smaak, maar smaken verschillen, ze maken er tegenwoordig zelfs programma's over... ;)
    Balen van je kies!

@ Setteke: Omdat moederdag in de vakantie valt heb ik vandaag m'n moederdag cadeautje wat Thomas gemaakt heeft op de PSZ meegekregen. Het is iets wat niet in zijn klaslokaal heeft gestaan en het is ingepakt dus kan het niet zien. Het is dichtgeniet dus als ik graag wil kan ik het zien. De verleiding was heel groot, maar heb niet gekeken!

@ Vogeltje: Jasper vond er ook geen bal aan op zijn buik, maar ligt nu niet anders, zelfs slapen doet hij soms op zijn buik. Daar ben ik niet zo blij mee en draai m telkens terug.

@ Linka: Hey meis, ik had je al gemist vandaag!

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Marleen, jullie vakantie valt natuurlijk later! Bij ons hebben ze komende week tot en met 5 mei. Dus voor moederdag krijg ik vast nog wel wat moois!

@ Sjorsje, als ik eerlijk ben zou ik die namen ook gewoon gebruiken als jullie die zo mooi vinden. Net wat Marleen zegt, misschien denkt ze er wel heel anders over als ze zelf zwanger is. Zo heb ik jaren gedacht dat als ik een dochter zou krijgen ze Femke Anna zou gaan heten. Niet dus, die naam vind ik nou helemaal niet zo leuk meer!

3. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ik wilde vroeger als jongensnaam Pim :rolleyes:
    Nou nu al lang niet meer :)

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Ik denk niet dat m'n zus zou zeggen dat ik ze nu wel kan gebruiken. M'n moeder vertelde vanochtend dat m'n zus aan haar man deze keer geen peetoom en peettante wilde zijn vanwege die namen (niet dat ik het gevraagd had). En ik had vroeger trouwens ook geweldige namen die ik nu niks meer vind, toch raar hoe je smaak kan veranderen. Oh en Christo vond ik ook niet zo geweldig, maar ik had zo'n voorgevoel dat het een meisje ging worden.

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Zo hee Marleen heeft mij gemist, is zij soms potje? Haha, geintje! Haha!

Neej hoor, ben druk aan het voorbereiden en lees wel mee....

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Marleen potje :)

7. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Daar was ik ook weer heel eventjes, heb nog niets bijgelezen :oops:
    Mijn auto is vandaag apk gekeurd en kwam zonder problemen door de keuring.
    Had aangegeven dat ie een raar geluid maakt als hij gestartioneerd loopt, bleek dus iets kapot te zijn. Kan 'm zo ophalen en 290 euries afleveren, Kassa!

Vanmiddag belde de kinderarts om te vragen hoe het nu gaat met Tess en hij raadde toch echt aan om te beginnen met een eleminatie dieet om koemelk eiwit allergie uit te sluiten.
    Ze kreeg al wel hypo allergeen en soja producten maar het moet de komende 2 tot 4 weken compleet koemelk eiwit vrij.
    Dus net koemelk eiwit brood besteld en zometeen ff snel naar de centrum apotheek voor nutrilon pepti.

Kom wel even bij lezen als ik terug ben ;)

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Heyyyyy lieve meiden + potje :) ;) dat is het enige wat ik heb gelezen hier

Wij zijn terug van ons midweekje! We zijn vanmiddag al richting huis gegaan ipv morgenvroeg dat is wel net zo relaxed! Het was heerlijk! Maar we zijn ook weer blij dat we lekker thuis zijn :D Wesley heeft het super gedaan, erg vrolijk! Vond het zwemmen en het fietsen schitterend dus het was erg geslaagd!

Heb nog niks bijgelezen en dat zal er ook niet van komen ben ik bang. De eerste was draait nu nog maar er moeten er nog een hoop volgen!

9. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk

donique heeft kma! en als dit het echt is moet je met een dag of drie super verbetering zien!

10. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden

even snel een reactie want heb me mannetje beloofd dat ik zo lekker bij hem ga zitten..

@juud: wat kan giulia goed kruipen! djayden komt nog geen meter vooruit :(

Hier ontzettende pijn aan de buik.. zou ik mijn ei krijgen? :(

Meiden misschien een stomme vraag maar als je sex hebt gehad en je moet daarna naar de wc en je moet persen haha gaat dan alle sperma eruit? of blijft er altijd wat zitten?
    sorry voor deze vraag maar moet het weten haha

groetjes

11. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Delilah, ik hoop dat het niet alleen leuk was met Wesley maar dat jij en je lief het ook gezellig hebben gehad en dat jullie weer in een opwaartse spiraal zitten.

Ik heb hard gewerkt vandaag maar alles ging prima, nu ga ik lekker onderuit tegen Andy aanzitten en eerst kleine Roos naar bed brengen.

12. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ha ha ja dat klopt.
    Ik schreef dat jullie zo lekker aan het kletsen waren en gingen hier mee door.
    Toen heb ik mijn tekst veranderd in een smilie die een beetje aan het meekijken was. ;)

@ Delilah: welkom terug.
    Fijn dat jullie genoten hebben

@ Sjorsje: balen van die namen zeg.

@ Tesske: nou hopen dat jullie snel verschil gaan merken bij Tess

@ Setteke: hier ook volgende week vakantie, de kids en ik lekker ook (behalve dinsdag dan moet ik schoonmaken op mijn werk :( )

Verer weet ik al niet meer.

Laureen is een beetje uit haar doen vandaag, ze heeft maar 2x een half uurtje geslapen.
    Ze jammert de hele dag een beetje door.
    Ben ik helemaal niet gewend van haar.
    Misschien eindelijk TANDEN!! :)

Nou morgen een behoorlijke drukke dag:
    Eerst halve dag werken, Dionne van 13:30-15:30 een kinderfeestje, Joëlle van 16:00-18:00 turnen en 's avonds ook nog op viste (ik en de meiden dan en Gerard moet daar een schutting plaatsen ha ha verschil moet er zijn hè).
    Ben benieuwd of dat allemaal gaat lukken. ha ha ;)

Ik ga er weer vandoor, ga een paar meiden naar bed brengen.

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hey meiden

ik heb gelzen maar niet vele onthouden sorry
    Heb vanmidag voor het eerst een klein stukje met Silver gefiets. was op de fiets naar me werk jaaa was weer goed bezig. heen 30 minuten en terug 20 (kan je zien hoe je verlangt naar je meisj) En dus het eerst stuk met Silver gelopen en toen op een asfalt stuk gefiets ze vondt het supper.

14. Elfya

Elfya Niet meer actief

Hoera weekend!!!

@Binna: 11 uur Burgers Zoo is prima. We zullen gepast geld meenemen. En gefeliciteerd met je EHBO.

@Tesske: Vera begint het zitten ook een beetje door te krijgen nu. Leuk he?

@Petra: gaat het al wat beter met Andy? Enne...shopse. :D

@Schatje: leuke foto's.

@Alieke: beterschap voor je kleine meisje.

@Toetie: fluiten? Heb je trouwens mijn foto's ontvangen?

@Sjudith: wat een superfilmpje. Gerard is trouwens helemaal verliefd op die ene foto van Giulia die ik gemaakt heb. :D

@Channie: sterkte met Tygo. En jij zelf ook natuurlijk.

@Setteke: doen jullie de Alfa weg :confused:

@Moniki: fijn dat het beter gaat met je moeder. En leuke foto!

@Vogeltje: alweer een kruipertje. Goed hoor. =D>

@Sjorsje: balen zeg van die namen. Had je er nog meer bedacht?

@Delilah: zo te horen hebben jullie hebben het erg leuk gehad. Foto's?

Sorry voor iedereen die ik overgeslagen heb.

Ik denk dat Vera op het KDV een moederdagcadeautje heeft gemaakt. Ze had verdacht paarse nageltjes gisteren, hihi.
    Gerard is aan het zwemmen met een paar vrienden, dat doet hij bijna iedere donderdag. En Vera ligt op bed, dus ik heb een heerlijke avondje voor mezelf.
    Morgenochtend heb ik een soort cursus: zingen en dansen met je baby. Maar het is meer gezellig met een paar moeders kletsen en tussendoor een beetje spelletjes doen met de kids. Vera vond het de vorige keer in ieder geval helemaal leuk.
    's Middags ga ik even voor die gekke beker van jullie kijken (waar eigenlijk?) en kleine elastiekjes kopen voor Vera haar mini-haartjes.

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Clautje, nu ben ik wel benieuwd naar die foto hahaha! Wat is je mail? Heb die foto van Bart...of had ik die nu al gestuurd? :rolleyes:

@ Schatje, je kan gewoon naar de wc hoor!

16. Elfya

Elfya Niet meer actief

Je hebt mij wel een foto van Vera gestuurd ;)

17. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    ooo hahaha :p sorry!
    Was hij weg van haar shirtje :p

18. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

sorry niet bijgelezen, morgen doe ik weer mijn best...

@sjorsje: vroeg me wel af hoe het met jou en je moeder is? ik heb denk ik iets niet helemaal meegekregen... :oops:

liefs rebbel

19. Elfya

Elfya Niet meer actief

@Sjudith: ja, en van haar bekkie.

20. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @schatje: als je perst komt er wel een deel weer uit. als je echt op dat moment moet persen, duw er dan een tampon in, persen , plop er weer uit en op je kop staan haha
    ok je kont hogerop je kussen werkt ook ;)

Deel Deze Pagina