Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Linka: Nou ja!?! :confused: :rolleyes: :)

@ Schatje: Volgens mij is kun je gewoon doen en laten wat je wil als ga je trampoline springen :) Als er eentje is gaan zwemmen dan komt ie echt niet meer terug :D

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Heb net boodschappen a la Sonja Bakker gedaan, pff, maar toch ook chocolade koekjes gekocht :oops: en ze riepen me heel erg hard, dus heb er toch 2 op :)
    Nu ben ik doodop en ga douchen en lekker naar bed! X

2. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hi dames,

Fenne is alweer helemaal opgeknapt,gelukkig het was echt alleen die avond,zat iets gruwelijks in de weg en dat was na 3x kotsen weh ;) Vandaag weer2 supervrolijke meiden,heerlijk.
    Vraag me af of ze me niet raar vinden nu ik ze niet meer oppak en uit bed haal,vindt het zo erg,dat niks kunnen...
    Morgen gaat Lars weer werken en is mn moeder hier,het gaat wel weer iets beter maar nog niet zoals het hoort te zijn maar er zit iig verandering in =D>

@Hier zwaaien ze ook wat af,wat is dat schattig heh,toen ik Maandag ging werken stonden ze allebei(met opa en oma) voor het raam te zwaaien,*smelt smelt*

@Clautje,heerlijk weekend!!!Geniet ervan want morgen wordt het een hele mooie dag!

@Binna,gefeliciteerd meis!Lijkt me ook erg handig om te hebben moet ik zeggen,heb wel ns gedacht om zo'n cursus via internet te volgen.

@Petra,ach arme Andy,verwen m maar goed!

@Leuke foto's en filmpjes zag ik weer voorbij komen btw!

@Chantal,knuff voor jou..

@Setteke,ik heb in een deuk gelegen van je verhaaltjes,hahah.Wij krijgen dus ook nog veel te verduren,leuk leuk!
    Enne groot gelijk dat je grotere maat broeken koopt.

@Sjorsje,raar verhaal van die namen vind ik,ik zou gewoon doen wat jullie willen,je zus is niet eens zwanger.
    Succes!

@Moniki,goed nieuws dat het beter gaat met je moeder!

@Delilah,welcome back!
    Fijn dat het zo leuk geweest is en dat Wesley zich zo voorbeeldig gedragen heeft.Leuk heh dat zwemmen met die kids..

@Tesske,nou hopen dat jullie erachter komen of het kma is ja of nee,dan heb je iig een oorzaak!

@Schatje,naar mijn weten gaat dan niet alle sperma eruit,volgens mij wordt het er rechtstreeks ingeschoten :) en dan maar afwachten of het het zaadje het goede eitje heeft gevonden.\
    Vanavond klussen dus!!!Succes!

@Linka,potje??Hhahahaha :)
    Wanneer gaan jullie op vakantie?

@Marleen,idd wil ik wel heel graag vanalles maar kan niks en dat is echt heel frustrerend,ik jank wat af op een dag maarja weet dat ik daar ook niks mee op schiet uiteraard,wat ik al schreef het gaat de goede kant op dus we hopen maar het beste!

Nou ik ga nog ff op kleertjes.com kijken(tot 60% korting!!!!)en dan richting bedje!!!
    Slaap lekker!

3. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Dames, DAnique is nog flink ziek.
    Vanmorgen toen ze wakker was om half 7 had ze 37.1
    Ze is even op kdv geweest en toen opgehaald door oma.
    Toen ik thuis kwam had ze hele rode wangen en was echt moe en dwars.
    Met een zetpil een uurtje geslapen rond half 6.
    En nu ligt ze er ook weer in. Morgenvroeg om half 10 naar de dokter
    Ben benieuwd. Ze hoest zo vreselijk erg en soms echt 'zo'n benauwd hoestje.
    Ik heb zelf chronische bronchtis, dus hoop toch zo dat zij het voor kan blijven/
    Maar soms hoor ik haar zo hoesten en gieren met ademhalen dat ik bang ben dat het niet uitblijft bij haar :(

Ik weet het verder niet meer dames. Had vanmiddag een stukje gelezen en nu net weer wat.
    Lees alleen net de opruiming van kleertjes.com. Daar ga ik ook even kijken nu ;)

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Meiden, er staan wat foto's op m'n hyves!

@ Petra, hubbie en ik hebben het samen ook fijn gehad! Gelukkig maar, voelt weer helemaal goed!

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

Zo, even de update bijgewerkt. Wat een werk!

@ Puck (was het geloof ik... :oops: ), dus jullie hebben een Focus Station? Wij gaan voor een 5 deurs hatchback.

@ Clautje, ja de Alfa gaat weg. Het is een zware jongen en erg duur in de wegenbelasting. We willen wat goedkoper uit zijn per maand, aangezien we er financieel iets minder goed voor komen te staan. Klinkt leuk die cursus!

@ Binna, leuk he fietsen? Silke gaat nu twee keer in de week mee op de fiets naar de PSZ, lopen is voor mij eigenlijk te ver.

@ Schatje, gewoon naar de wc gaan hoor. Als het gelukt is dan heeft het zaadje zijn weg al lang gevonden! ;)

@ Daisy, je zult er versteld van staan wat kinderen normaal vinden. Tymen was natuurlijk al wat ouder toen ik niet meer mocht tillen en die had het gauw genoeg door en vond dat ook heel normaal. Ik denk niet dat je meiden zich er echt zo bewust van zijn. Ik zag op hyves foto's. Man, wat veranderen die kleine donderstenen! Wat een haar hebben ze al!

@ Alieke, arme Danique! Beterschap!

6. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    @ Vogeltje, wat super dat Toby kan kruipen! knap hoor!

@ Setteke, de laatste 2 maanden gaat het groeilijntje van Tess met een hele lichte vlakke stijging. Echt goed groeit ze niet maar ze eet dus ook niet veel, dus dat lijkt me niet zo gek dan.
    En wat fijn dat je opleiding betaald word!

@ Arri, sterkte met de pijn... tandartsbezoek is nooit leuk ;)

@ Sjorsje, wat vervelend van die namen zeg...Ik zou gewoon de naam kiezen die jij wilt.
    Straks word zij pas over een jaar of 6 mama en vind ze die namen geen bal meer aan.

@ Delilah, fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad!

@ Mik, ik heb zelf ook kma gehad en wat ik me herinner werd mijn benauwdheid een stuk minder toen de heren dokters er eindelijk achter kwamen.
    Wat doe jij als beleg op brood nu? Tess kreeg leverworst, smeerkaas, pindakaas of appelstroop maar kan nergen vinden of er km in zit.
    In veel dingen zit wel gelatine en daar zit geloof ik wel weer km in :rolleyes:
    Als blijkt dat Tess het inderdaad heeft gaan we toch maar naar een dieetist.

@ Schatje, voor zover ik weet blijft er altijd wat sperma achter. Zo niet dan zou dit wel een manier van anticonceptie zijn lijkt me ;)

@ Binna, leuk dat je met Silver hebt gefietst!

@ Clautje, ja is inderdaad leuk he..kijkt jou kleintje ook zo trots als ze zit?
    Tess kijkt eerst heel trots en gaat dan lachen waardoor ze weer omkukelt haha

@ Alieke, beterschap voor je meisje.
    ben benieuwd wat de dokter zegt.

@

7. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

Heb niet alles gelezen :oops: Vandaag de hele dag gewerkt, ben nu een beetje moe. Ga zo lekker m'n mandje in. Morgenochtend gaan we even naar de ikea, we willen een nieuwe eettafel. We hebben nu een ronde, echt een onding..... Ook nog even kijken of ze nog andere leuke spulletjes hebben :D Slaap lekker allemaal!

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    heb bijna 3 dagen vrij =D>

9. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Hoi dames ff zwaaien vanaf hier!!!!

Heb een hele drukke week dus totaal geen tijd gehad om te reageren! :oops:
    Probeer er dit weekend ff tijd voor te maken!

Ff spammen nog met mn meisje! (ze zegt trouwens papa en mama! Alleen dan wel dada en nana)

ik met malou op de fiets:

malou heerlijk in badje:

Zo ga nu lekker op bedje! Iedereen alvast welterusten!

10. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    aah wat een scheetige foto's van malou

@ sjudith, geniet van je vrije dagen!

11. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Is er nou niemand op dit vroege uur om tegen aan te kletsen? :cry:

12. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik ben er!
    jij bent er ook vroeg bij!!!
    Ik was nog wat aan het rondsnuffelen op de prenatalsite want wil nog een buggy en natuurlijk honderduizend dingen voor de nieuwe baby, maar zijn de buggy's bij de prenatal nou zo duur????zat even te vergelijken met babydump

13. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ik heb de laatste 2 weken iedere nacht last van buikpijn, word er niet goed van.
    Lig dan maar te draaien en te woelen in bed waardoor ik mark wakker houd, dus ben er vanacht om half 5 maar uitgegaan zodat hij nog wat slaap kan pakken ;)
    Mark en Tess liggen nog heerlijk op 1 oor, en zelfs de honden zaten me aan te kijken alsof ik niet goed wijs was om ze te storen tijdens hun nachtrust :D

Mijn moeder was een tijdje terug ook op zoek naar een buggy en zei ook al dat ze bij de prenatal zo duur zijn. Ik weet het niet, wij gebruiken de wandelwagen als buggy.
    Wat leuk he om nieuwe dingen te shoppen?

14. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    @Petra: Ik zat ook al te kijken en schrok ook van de prijzen! Wil je mij je adres nog een keer PBen, zal ik je de streepjescodes toesturen. Ik heb er zo'n 30.

Wij gaan zo lekker babyzwemmen.
    Ga nu eerst Sophie uit bed halen, die ligt te mopperen.

15. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Dames ik wens jullie een fijne dag.
    Ga man en kind zo eens even wakker maken en Tess klaarmaken voor het kdv.
    Als mark haar weggebracht heeft zal ik eens even boodschappen gaan inslaan voor mijn verjaardag morgen en het koemelkvrije brood ophalen bij de bakker.
    Daarna met de auto door de wasstraat, Tess weer ophalen en genieten van het mooie weer.
    De zon schijnt hier al minstens een uur volop =D> :D

Wie spaart er code's van de olvarit? als ik er aan denk zal ik ze bewaren

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Lieve Peetje, zou je de adres willen opsturen via pb? Kan ik na de vakantie even opsturen, ik heb tot nu 21 code's, niet veel, wij gebruiken niet zoveel van olivarit en nutricia.

Dik knuff voor meiden en zieke kindjes en leuke foto's van Malou!

Druk volop met voorbereiden, wij gaan toch morgen denk ik vertrekken ipv zondagochtend. Meidendag ga het niet door, ik vind TE vermoeiend en heb hele zere nek en schouders vandaag 5e dag al. En het wordt me teveel, na de vakantie gaan wij dat doen.

17. Elfya

Elfya Niet meer actief

@Daisy: ik hoop dat het snel beter gaat. En bedankt voor de tip van kleertjes.com. Ik heb me wederom niet in kunnen houden :oops:

@Alieke: succes bij de dokter. Ik hoop dat het meevalt en dat Danique zich snel weer beter voelt.

@Delilah: ik heb de foto's bekeken. Wat een lekker ventje in Wesley.

@Toetie: veel plezier bij de Ikea.

@Miepie: leuke foto's zeg!

@Tesske: zozo, jij was vroeg uit je bedje. Probeer je dan overdag nog wat bij te slapen of niet?
    En veel plezier morgen op je verjaardag.
    Ik spaar de codes ook, maar schiet nog niet erg op :(

@Naat: veel plezier met babyzwemmen.

Zo, ik even snel een beetje schoonmaken, voordat Vera wakker wordt.

18. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Meiden fijne dag vandaag ik gaat zo naar een kindvak beurs. weer eens even nieuw dingen leren. de hele week pfff. dinsdag een apotheekers avond woensdag kinder ehbo laaste les. en dan dit vandaag. hoofd stoomt over

19. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey meis

ik kwam gisteren bij de prenetal en ze hebben de buggy's expres duurder gemaakt voor de mama mazzel dagen. vorige week was de maclaren nog 169 euro en gisteren 219 euro. toen ben ik naar de babydump gelopen en daar was ie 179 en kreeg je deze week (dus snel gaan ) 20% korting op alle buggy's . ik heb even rondgekeken en alle buggy's zijn bij de babydump een stuk goedkoper. dus niet bij de prenetal kopen hoor!

20. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Manlief en kinderen zijn de deur weer uit, ik zit even lekker te ontbijten. Straks maar weer even een beetje poetsen!

@ Tesske, je vroeg het aan Mik, maar toevallig weet ik dat er koemelk in smeerworst zit. Bij de appie hebben ze koemelkvrije smeerworst. In smeerkaas zit ook koemelk verwerkt. In appelstroop niet, pindakaas weet ik niet zeker. Volgens mij hoeft in gelatine niet persé koemelk te zitten, heel plat gezegd wordt gelatine gemaakt van beendermeel. wat raar van die buikpijn! Petra spaart die streepjescodes, als zij genoeg heeft wil ik ze graag!

@ Toetie, shopze! ;)

@ Miepie, wat een leuke foto's van Malou!

@ Petrabr, de buggy van het eigen merk van Prenatal zijn te doen. Maar idd, denk dat je ondanks die 20% korting misschien nog beter naar de Babydump kunt gaan! Tymen heeft een buggy van Topmark, die zijn ook nog te betalen.

@ Naat, zwemze!

@ Linka, jammer dat je die meidendag moet cancelen, maar ook wel lekker als jullie lekker rustig richting Frankrijk kunnen gaan. Bij deze wens ik je alvast heel veel plezier! Ik hoop dat je weer helemaal ontspannen terug komt!

@ Binna, adem in, adem uit! Komt goed!

Deel Deze Pagina