Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Goeiemorgen meiden,

Ik heb alles weer gelezen, maar geen zin om te reageren. Ik heb echt een klote ochtend met als toppunt dat Jasper van mijn bed af is gerold. Hij was heel eventjes suf, maar ging na een kwartiertje toch weer liggen spelen en brabbelen. Hij ligt nu te slapen, maar moet m zometeen even wakker maken. Ik sta er verdomme (sorry, voor m'n taalgebruik) gewoon bij en het gebeurt nog! Ik ben echt zwaar teleurgesteld in mezelf, het lijkt wel alsof ik ineens niet eens meer voor mi'n eigen kindjes kan zorgen, alles gaat mis!

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hé joh! Je hebt hem toch niet expres van je bed afgeduwd of wel dan? Kan gebeuren hoor! Hoe sneu het ook is, maar Jasper is het al lang weer vergeten! Hou op jezelf zo te kwellen, daar wordt jij niet vrolijker van en daar hebben je kindjes weer last van!

Het komt op mij iig niet over alsof Jasper er wat aan over heeft gehouden. Maar goed van je dat je hem toch even wakker maakt!

Kop op, geniet van je mannen en het mooie weer! Van mij krijg je een dikke knuffel!

3. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    ik meld me weer eventjes hihi was zo druk van de week niet normaal.

Zooi met de auto gelukkig nu gemaakt viel achterover van de rekening.... pfffff. maar hij doet het weer goed en alles is gemaakt. en nou word hij vanmiddag opnieuw apk gekeurd. dus nou ben benieuwd of hij goed is nu.

Eergister lekker 2 uur weze baantjes zwemmen met me zus even alle stress eruit gezwommen was erg lekker. Volgende week woensdag weer.

Mirena er gistere uit.. hij zat er al half uit zei ze. daarom had ik krampen in me buik. en werd ik ook ongesteld bijna iedere 2 weken of gewoon op momenten dat ik dacht huh alweer zover. dat ik niks bij me had in de tas.
    Nou ja in ieder geval hij is er uit, nu even tijdelijk dan over op de pil mercilon ofzo nog nooit gehad ik zie wel heb voor 3 maanden gekregen kan het vanmiddag op laten halen door kenny. het was een andere samenstelling die hun niet hadden in de apotheek dus moest besteld worden. Een hele lichte variant op mercilon dus ja. hihi als t werkt vind ik het goed. Kreeg van diane en microginon 30 of hoe je dat ook allemaal schrijft MEGA en ook echt MEGA uitslag overal. En me haar vettig en vatsig. Maar ja nu maar kijken of het bij deze ook is.... hoop het toch niet.

Ben nog altijd aan het wachten op de sleutel van het huis. wat duurt het lang he als je ergens op moet wachten :S pfff

Emy heeft vanmorgen trouwens heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel het bordje pap van 180 ml opvolgmelk en 7 scheppen papmix op hihi. vreetzakje. :D
    Ze krijgt al meer spekkie :) ziet er schattig uit hahaha.
    ze heeft HALLELUJAHHHH goed geslapen vannacht !!!! helemaal tot half 8 vanmorgen van gisteravond half 9 af. vind het super.

zo nou ga ik even boodschappen lijst maken. en dan me eigen douche en aankleden en me ding in huis doen.

Morgen ga ik naar swifterbant ( flevoland) jeeeeeeeeeeeej heb er zin in.

4. Chantico

Chantico Niet meer actief

Nou ja zeg!!! Wat een afzetters! Na die prijsverhoging is het zelfs met 20% korting nog duurder dan ie vorige week kostte...

Weet iemand hoe het zit met traphekjes? Zijn daar veel verschillende merken en kwaliteitsverschillen in? Ik wilde naar Prenatal om er dit weekend een paar met korting te scoren, maar nu vraag ik me af of dat wel echt slim is.

5. Chantico

Chantico Niet meer actief

Oh meis, ik ken je gevoel! Dit weekend trok Ise een kom soep over haar handje (gelukkig niet heet meer, geen verwonding), terwijl ze bij mij op schoot zat. Ik wist zéker dat de kom soep ver genoeg weg stond, en tóch graaide ze er plotseling naar en bingo! Mijn eerste reactie was koelbloedig (alle kinder-EHBO-regeltjes toegepast), maar in de loop van de middag ging ik me steeds rotter voelen: wat als het nou wel heet was geweest? Ik was ook zó teleurgesteld in mezelf, net als jij. Voelde me ontzettend schuldig naar Ise toe. Een vriendin die er bij zat zei gelukkig: 'Dit is gewoon een goede les, nu loopt het goed af en in het vervolg let je dubbel zo goed op. Eigenlijk heel mooi dus, dat het gebeurde.' Vond ik uiteindelijk wel een fijne gedachte.

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Flauw hoor van Prenatal, dus niet kopen aub! Goed dat je bent achtergekomen Mik! Dat hou ik niet zo van die oplichterij!

7. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Allemaal, weten jullie nog een leuke tekst voor op een shirt voor Djim. Ik wil zo graag een fuchia-roze shirt voor hem, maar nergens te vinden, dus dan maar bestellen dacht ik....

@Marleen, niet te streng zijn voor jezelf. Je hebt het toch niet expres gedaan. Laatst is Djim ook uit de wipper gevallen. Tja even snel snel en niet opletten (stond nog op de bank ook). Maar gelukkig niets aan de hand. Gelukkig kan ik het ook weer zo naast me neer leggen hoor. Probeer dat ook!

8. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    All :

Ja ik ken het prijsverschil van de prenatal als er zulke dagen zijn. is niet de eerste keer hoor !!!! hadden ze ook op de kinderwagens MET maxi cosi er toen bij.
    Uiteindelijk hebben wij de kinderwagen MET maxi cosi bij de Baby dump gehaald.. Wij hebben toen de Maxi cosi die er gratis bij was toen voor ene van het merk maxi cosi gedaan in plaats de merk loze die vond ik niet zo mooi en de kleur vond ik ook niks :p
    Ik merk dat als je prijzen vergelijk dat ik altijd bij de baby dump uit komt om iets te kopen. Op een of andere manier kan het zo'n 10 tot 50 euro of zelfs meer schelen op een prijs :S
    De kinderwagen met alles erop en er aan heeft mij ook 165 euro gescheelt met dezelfde bij prenatal.
    GOED KIJKEN DUS HE!! VOOR JE IETS KOOPT EVEN OP INTERNET KIJKEN !!!!

Moet nodig even iets gaan doen hier zit alweer hier te typen en ik was van plan om hier alles schoon te maken om schoon het weekend in te gaan.
    niets is lekkerder dan slapen in een net verschoont bed iemand met mij eens :D ???

9. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    Marleen :
    Heb ik hier met een theebeker gehad met ijsthee erin ! schrok me eigen te pletter. Maar zeker dat je de tweede keer NOG beter op let. Is goed gegaan nu meid. niet al teveel zorgen om maken hoor !
    niet je eigen schuldig voelen

als ik hier klaar ben in het huis ga ik even alles lezen hier... zijn er behoorlijk wat pagina's bij getypt !!!

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

Over traphekjes, ik heb er twee bij de Babyplanet gehaald. Die waren toen in de aanbieding. 25 euro per stuk. Zijn prima traphekjes, zitten stevig en Tymen kan ze met geen mogelijkheid open krijgen. Ik heb ze in blank gelakt hout. Leenbakker heeft ze ook met regelmaat in de folder staan, maar ook die bij bouwmarkten worden aangeboden zijn prima (zijn meestal ook folderartikelen).

Goede traphekjes hoeven niet altijd duur te zijn. Waar je op moet letten is allereerst de bevsetiging. Met schroeven in de muur of met een klemsysteem. Persoonlijk lijkt mij met schroeven veiliger want dan zit het gewoon vast. makkelijkste is als je een traphekje kiest die in de breedte verstelbaar is zodat je hem zelf op de juiste maat kan maken. Dan het slot. Je moet het met 1 hamd kunnen openen en sluiten, maar het moet wel zo sterk zijn dat kleine handjes hem niet open kunnen maken. Kinderen mogen graag op traphekjes hangen. Het mag natuurlijk niet, dat is 1 ding, maar ze doen het wel dus dan moet je wel een hebben die dat kan hebben.

11. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Denice, ja heerlijk een schoon bed!! Hmm

12. Goedemorgen allemaal!

Nou ik heb Tygo net ook al lekker in de kinderwagen naar de KDV gebracht. Ben vandaag ook nog thuis, want gister weer zo'n pijn geleden. Las ook in het foldertje dat de klachten de 1ste 2 dgn toe kunnen nemen, dus hoop dat het nu minder wordt. Neem 4 pillen ipv 3 om de nacht door te komen... Las dat je ze eigenlijk om de 8 uur mag innemen, wist ik veel!

Ik hoop zo nog wat werk te kunnen doen, in ieder geval even wat orde in de chaos maken mbt wat ik allemaal moet doen en wat eerst moet, want ook daar zie ik door de bomen het bos niet meer. Ben veel afwezig, maar ze blijven me maar werk geven.... Normaal gesproken geen probleem, maar nu weet ik ff niet meer hoe ik het moet bolwerken, plus mijn concentratie en efficientie is ver te zoeken!

@ tesske; zo jij was idd vroeg op... Reden voor die buikpijn dan? En mocht ik het vergeten alvast een fijne verjaardag!
    ps. loopt jouw vriend hard...? Rare vraag, maar toen ik laatst van mn mams naar huis reed, zag ik iemand hardlopen en die leek veel op jouw vriend, nou heb ik hem natuurlijk alleen nog maar soms op foto's gezien, dus ik kan me heeeeel goed vergissen!

@ linka; mag je met je medicijnen niet iets van een spierverslapper ofzo slikken voor je nek? Dat alles wat losser wordt of een sterke spierbalsem? En anders moet Jeroen je maar een massage geven hoor... Oh ik heb ook een erg slechte rug en ik kan daar zoooo sjachereinig van worden als ik daar last van heb he...
    Hoop dat je een fijne vakantie hebt met zn allen, geniet ervan meid!!! Dikke knuffel!

@ binna; succes, bijna weekend... ;)

@ petra en mik; wat aso dat de buggy ineens duurder wordt gemaakt joh...
    Nou laat je niet misleiden door de korting en impulsief aan het kopen slaan hoor...!

@ Marleen; Meid, meid, meid.... Jouw dag begint weer goed idd.... Wiefke, laat je niet gek maken. Wat Setteke zegt, pas als je het express deed, dan mag je jezelf wat dingen gaan afvragen. Maar dit kan iedereen overkomen! Ik heb soms ook wel dat ik zo ineens iets wil pakken en Tygo op het aankleedkussen heb liggen en dan als ik het gedaan heb of wil weglopen, denk ik oh nee, Tygo ligt op het aankleedkussen. Ik denk dat het bij mij ook nog een geval is van zwangerschapsdementie die nog niet helemaal weg is, hetzelfde geld als ik er bij staat, soms zie ik wel iets, maar dan gaat zo'n 3 sec. later het belletje pas rinkelen van oh shit, hij kan vallen of hij kan dit of hij kan dat.... Die momenten zullen we allemaal nog genoeg hebben...
    Ik snap dat je je er ongelooflijk kut door voelt, want hij heeft zich natuurlijk pijn gedaan, gehuild etc. Dat doet jou ook pijn en je voelt je schuldig. Maar het is gebeurd, je kan het niet meer ongedaan maken. Let gewoon op hem vandaag of ie goed te pas is en geef hem een dikke knuffel en een kus en als het je zelf een beter gevoel geeft, zeg tegen hem dat je dom was en niet oplette maar dat het niet je bedoeling was. Zou ik wel doen of hij het nou begrijpt of niet, is voor jezelf denk ik ook wel goed!
    Ok, mooi weer, genieten, 22 graden, volle zon, doe er wat mee!!!!

@ chantico; of ze goedkoper zijn weet ik niet, maar ik weet wel dat IKEA ook traphekjes heeft, dus ik zou wel ff prijsvergelijken, want aan de kwaliteit hoef je volgens mij echt niet te twijfelen...

@ lique; leuke tekst... Ga is op internet zoeken, naar bijv. leuke plaatjes of spreuken...
    Ik heb van dat strijkpapier van de HEMA, heb toen een grijs shirt van de v&d gekocht en een plaatje van Mr. T (B.A. van de A-Team) gezocht en deze op het strijkpapier geprint en op het shirt gestreken... Heb je een bijnaam voor hem? Is er iets wat ie graag doet, eet of zegt? Is het voor een bepaalde gelegenheid...?

13. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    hi girls
    om nog even terug te komen op dat gedoe bij de Prenatal.....
    Prenatal is altijd duurder.... :confused:
    het hele jaar door ben je daar duurder uit met babyspullen aanschaffen!!
    Kijk inderdaad eerst goed op internet en vergelijk de prijzen, anders heb je dus kans dat je vet ge****d wordt!!! Wij hebben onze buggy een tijd geleden bij Babypark besteld...scheelde een hele hoop met ander babyzaken. Ik weet natuurlijk niet of dat nu nog zo is....
    succes allemaal en GENIET van het zonnetje
    xx

14. @ denice; oh die van ons moet ook nodig verschoond worden, ga ik straks ook maar eens doen...!

15. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantal, ben op internet aan het zoeken hoor, maar is nog best lastig. Hij heeft geen echte bijnaam, helaas. Hij houdt van alles eten, is dan ook een lekker proppie en het is gewoon voor de zomer...

16. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Ik ben niet naar het zwemmen gegaan.
    Had helemaal geen zin, dus dacht blijf lekker een keertje thuis.
    Net een heel eind met Sophie en de honden gewandeld.
    Kom thuis, zet Sophie in de box, pas een kop koffie, smeer een broodje.
    Kom terug en dit is het resultaat:
    Een zittend slapende Sophie. Zal zo even een foto uploaden.

Linka: Meis alvast een hele fijne vakantie. Geniet ervan en kom lekker tot rust!

Petra: De streepjescode gaan vandaag op de bus. Zal door blijven sparen. Als jij er dan genoeg hebt zal ik voor ander gaan sparen.

Wij gaan zo naar het CB wandelen. Moet er om half twaalf zijn, dus loop na haar fruit weg. Heerlijk met dit weer. Het is een half uurtje lopen denk ik.
    Daarna nog even het dorp in, kijken of we nog wat tegen komen. En vanavond komt een vriendinnetje eten.

Over het huis, we hebben dinsdag een afspraak met onze eigen Financiele man. Vrijdag hebben we een verkoopgesprek met de projectbegeleider en daarachter aan een gesprek met de Rabobank omdat die het project steunt en geeft korting. Ik denk dat het allemaal wel moet kunnen, maar dat is even afwachten.

Morgen gaan we op pad voor een buggy, die ook op de fiets mee kan en een autostoel.
    Heeft iemand ervaring met de Maxi-cosi Priori?

Allemaal een fijne dag.

17. @ all; ok dames ben ook even aan het kijken op dat kleertjes .com nu zie ik een hele leuke outfit, had ik al eerder daar gezien, welke is afgeprijs. Lijkt me wel erg leuk voor zijn verjaardag, maar met broekje, blazer, spencer en shirt kom ik op 75 euro....
    Is dat niet belachelijk duur....?

18. @ lique; ga je het bestellen via internet waar je alleen een plaatje kan uitkiezen en/of een tekst?
    zoja, koekiemonster; bikkel, bolletje ( deze laatste 2 zijn bij ons dan ook koosnamen)
    Ja en je hebt wel standaard teksten die je ook op shirts in de winkel hebt zoals:
    daddy's rocker (heb ik van H&M)
    got milk?
    If you think i'm cute, you should see my daddy (heb ik in de kast liggen, gekregen by the way...)
    Ja, vind het toch wel een moeillijke vraag, ligt helemaal aan hoe je zelf bent denk ik toch...

19. @ NAAT; een zittende slapende sophie, ik ben heuuulll nieuwsgierig!

@ all; GVDMME, heb steeds ruzie met de capslock toets...!
    Mn vriend belde net, kan de auto ophalen en en en.... Alleen maar 35 euro APK kosten!!!! Holadiejjeeeee!!!! Thank god... Vorig jaar was het ook 500 euro terwijl het geen oude auto is, dus ik vond het ook wel jetje eigenlijk... Iemand reacties op mijn kledingvraag, want het is eigenlijk best wel errug stoer... :p

20. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Naat, ik heb de Priori voor beide kids. Wat wil je weten?

@ Chantal, ik vind 75 euro wel veel geld ja. Ik koop voor Tymen altijd broeken van 15 tot 20 euro en truien enzo van 10 tot hooguit 15 euro. Voor Silke ben ik vaak nog goedkoper uit omdat zij nog in die kleine maatjes valt. Ik zou het dus niet doen, maar als jij het geld ervoor hebt en er heel erg blij van wordt zou ik het doen.

@ Lique, tja, wat voor tekst.... geen idee moeilijk hoor!

Deel Deze Pagina