Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ja het zijn wel 4 dingen he en ze zijn idd allemaal rond die prijs, blazer is natuurlijk het duurst... pfff, moeillijk...

2. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    hi, ik vind dat niet belachelijk duur hoor! Ik die soms wel gekker...en heb nooit spijt.
    Wat jij zegt voor die 4 dingen, kom je ongeveer op 18 euro per kledingstukje uit. Maar alleen jij zelf kan beslissen of je dat het waard vindt!!
    succes

3. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Goedemorgen!

@ Marleen : Dikke knuff! Kan me voorstellen dat je je er rot onder voelt maar niet doen! Het is niet jou schuld!

@ Chantal: Mmm 75 euro....ja is wel veel maar ja....ik zou het als het heel leuk is ook wel doen denk ik... :oops: Ik zie het nu op de foto----> erg leuk!!!

@ Petra: Klinkt wel duur allemaal bij de Prenatal...Ik wilde eerst ook een nieuwe buggy. Toen vroeg iemand mij te kijken op internet voor een vakantiebuggy, die zou voor 1 vliegreis gebruikt gaan worden. Uiteindelijk goed geslaagd voor diegene met een gloednieuwe Topmark buggy voor € 40,-, nooit gebruikt! En ik heb zelf een Mac Laren gekocht voor € 30,-, ook nog zo mooi! Dus....

@ Miepie: Leuk foto's van Malou!

@ Naat: Succes bij het CB

@ Setteke: Ja ik vroeg dat van de auto... Ford bevalt ons erg goed! Fijne ochtend alleen gewenst, is wel even lekker denk ik...

Ik ga mijn moeder ophalen, ze komt vandaag bij mij. Ze kan zelf nog geen autorijden dus zit veel thuis als haar vriend werkt. Dan komt ze soms hier een dagje....

Fijne dag allemaal!

4. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    ahhhh wat schattig zeg!!
    wat je zegt het zijn 4 dingen.....
    als ik een jongen had, zoun ik het zo bestellen
    adorable!!!

5. Hmm. ok, ik ga niet impulsief doen en ga er even over nadenken omdat ik ook met de maat zit natuurlijk.... Maar ik vind het ook heeeeeel leuk, ben er verliefd op en dan stoere gympen er onder, zn haar in een kuif... Helemaal geweldig!

Ik ga even spammen, tenminste als photbucket mijn fotos al heeft geupload...

6. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantal bedankt!!

@Denice, oja had je zwanger kunnen worden? Nu die spiraal en zo bij hing??

7. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantal, zijn deze kleren alleen maar voor zijn verjaardag? Of hebben jullie ook nog bruiloften enz? Lijkt mij namelijk niet super confortabel voor een jochie dat met zijn handen in de taart gaat slaan, haha!

8. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    Lique
    ja ze zei dan had je zwanger kunnen worden..... ze heb niet met een echo gekeken.. vind ik nogal stom als je het mij vraagt. maar ja ze zal het wel weten. ben nu ook niet ongesteld en ik dacht nou ja ze haalt dat ding eruit en t gaat bloeden maar helemaal niks tot nu toe.. raar. agh ja misschien voor ik met de pil begint toch een test doen?? ze kan dat toch niet van buiten zien of ik zwanger ben ja of nee??raar mens als je het mij vraagt.

JEEEEEEETJE chantal.. uhh ja ik vind het persoonlijk erg duur. Ik heb 2 maanden geleden, 6 paar sokken, 7 rompers, 4 shirts, 2 jurkjes voor 35 euro gehaald en dat vond ik al duur. maar ziet er wel SUPER schattig uit als je het mij vraagt hoor !!!! HIHI als ik het zou zien zou ik het ook willen hebben ! maar is een spencer nu niet wat warm?

9. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @DEnice, nou das zeker lekker, dat je gewoon zwanger had kunnen worden. Ze hebben bij jou na een paar weken toch ook gechecked of ie goed zat?
    En bij mijn vriendin is hij er laatst uigehaald, nou meteen volop ongesteld hoor, dus misschien even een testje voor je met de pil begint inderdaad.... Wat een verhaal weer.

10. @ lique, nu je het zegt.... mn vader wordt ook 50, kan ie het aan.... maar dat is wel voor zijn verjaardag. hmm... En die blazer is eigenlijk onzin, want het is zomer, dus het zou hooguit sochtens en savonds mocht het wat frisser zijn gedragen worden, maar het is zo'n leuk setje....
    :)

11. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantal, slaap er nog een nachtje over en dan gewoon doen, als je het nog zo leuk vind. En dat geld heb je net bespaard met APK, haha! Dus het kan wel een keertje, haha!

12. OK MIJN SPAMACTIE BEGINT!

rechtop zitten in de wipstoel is veel leuk dan lui liggen tegenwoordig...

13. FC Twente!!! 100% tukker...

Eigen melkfles vasthouden anders willen we tegenwoordig smiddags geen fles hebben

Beetjuh dronkuh?

14. Chantico

Chantico Niet meer actief

Setteke, thanx voor je uitgebreide reactie! Komt me wel zo goed uit, want ik heb dit weekend eigenlijk helemaal geen tijd om naar Prenatal te gaan. Zal Leenbakker en de bouwmarkten eens in de gaten gaan houden.

Chantal, Ikea is ook een goede tip voor traphekjes! Over dat setje: ik vind het zelf wel duur, maar net wat anderen ook zeiden: als jij er helemaal blij van wordt en je kan het je veroorloven, moet je het vooral doen. Wel slim om rekening te houden met dat het met zijn verjaardag inderdaad hoog zomer is. Ik hou zelf van kleertjes waar het niet erg van is dat ze vies worden en die lekker zitten. Ise draagt nooit stugge kleertjes, kleertjes met knopen, frutsels en flappen die in de weg zitten of die steeds opkruipen. Ik ga nog geen verjaardagoutfit kopen, want ik heb geen idee hoe groot ze tegen die tijd zal zijn. En als je nu al iets koopt en daarna iets nóg leukers tegenkomt... Maar ja, mijn 'beslismethode' is altijd: als ik er na een nachtje slapen nog steeds wild van wordt, dan word ik er blijkbaar erg blij van en is iets het geld waard.

15. @ lique; hahha, dat zei mn vriend ook al! Goh, ben je meteen aan het bestellen geslagen aangezien APK toch zo goedkoop is uitgevallen?!
    Hihihihi!

16. Deze was dubble...????

Ok herinneren jullie mijn mooie rode box nog voor achterthuis

en nu gepimpt!

17. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    HIHI weet je trouwens had nog een idee voor misschien een mogelijk meeting dit jaar of volgend jaar hahahah :p
    jullie zullen het wel helemaal GEK! van mij vinden.. maar ik denk als iedereen iets bedenk mag ik ook !?? hihi

GAIA PARK KERKRADE ZOO! :D

is vlakbij landraag PINK POP en SNOWWORLD! EN er zit hier dichtbij in Vaals een landal greenparcs :)

18. Ok ik ben er ff weg van, tot later, ga de auto halen!

Deel Deze Pagina