Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

naat wat is het een schatje zeg...de echte momenten om vast te zetten!

Succes morgen met het vinden van de juiste buggy en autostoel ;)

2. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

@Mieppie, wat een leuk foto's! Lekker bekkie. Wat knap dat ze papa en mama kan zeggen =D>

@Clautje, ik wil je wel helpen met sparen. Heb er alleen nog niet zo heel veel :( Maar zal braaf alles uitknippen en losweken. Wat voor 'cursus' doe je? Of heb ik daaroverheen gelezen :oops:

@Marleen, neem het jezelf niet kwalijk meid. Kindjes zijn zo watervlug, 1x knipperen en je bent ze al weer uit het oog verloren. Ik denk dat iedereen zoiets wel een keer heeft meegemaakt. Pas zat Bart in de box en hij trekt zich op tot staan. Ik helemaal blij, camera pakken. Sta ik leuk foto's te maken, kukkeld Bart zo achterover..... :oops: Stond erbij en keer ernaar. Dikke knuffel.

@Chantalchannie, 4 stuks kleding voor 75 euro vind ik eigenlijk wel meevallen. Het is trouwens wel een heel leuk setje :D Hahaha wat zat er in tygo's fles, bier? Die box is erg mooi geworden!

@jenny, veel plezier in duitsland!

@Happy, wat lief van je man dat je een moederfiets hebt gekregen!

@Linnka, alvast een fijne vakantie. Geniet er lekker van en rust zelf ook goed uit!

@Setteke, Silke word een kleine dracula zo te horen. Hopelijk is ze snel weer in d'r hum.

@Elleny, ik ken je nog niet, ben nieuw hier. Ververlend dat het nog niet zo goed gaat met jou. Wat een mooi huis! wow

@Sjudith, Ooooh de primark :) Goeie tip he? :)

@Duster, ik gaf Bart 120cc na 1 boterham zonder korstjes. Nu krijgt hij een boterham met kostjes en geen melk meer.

@Myangel, fijn dat het weer wat beter gbaat met ayoup. Wlke hoestdrankjes heb je al geprobeerd? Gefeliciteerd met je zusje!

@Naat, oh die sophie! Geweldige foto! hahha Succes met de buggy en autostoel!

Vandaag naar de ikea geweest en weer veelsteveel geld uitgegeven :( Mooie tafel gekocht, ben weer helemaal blij! Ze hadden ook een heel mooi speelkleed voor Bart, ook maar gekocht.

Weet iemand misschien hoelang het duurt, als je geld overmaakt naar een buitenlandse rekening, wanneer het dan op die buitenlandse rekening staat? Wacht nu al een week op m'n autostoeltje :( Misschien ben ik wel opgelicht :evil:

Slaap lekker allemaal!

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @duster hij mag gewoon nog een goei fles hoor de meeste kindjes drinken nog een fles voeding tot ze over gaan op melk
    @toetie daarom ben ik ook erg verbaast dat bart geen fles meer krijgt. de meeste kindjes krijgen tot ze een jaar zijn 3 flessen van plus minus 180 cc tot ze over gaan op gewonen melk

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Zooo terug van de kermis :D heb me uitgeleefd in allerlei apparaten hahaha!
    Met Giulia in de draaimolen geweest, vond ze super! Zat te gillen van de pret haha zo cute :)
    Ook een grote koe gewonnen door Oom Enzo :p
    Morgen naar een braderie in de stad!
    Altijd leuk :D.
    Ging er nou iemand naar Elffantasy? Of zijn wij de enige rare lui :)
    Ik ga zo even spammen hoor :)

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Nou hier krijgt ze dan de koe van Oom Enzo :)

In de draaimolen lekker gillen!

Een slush-puppy drinken :)

En thuis, even de kat achterna kruipen :rolleyes:

6. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Goeiemorgen,

Wederom geen uitslapen voor mij...6.21u was het toen ik op mijn wekker keek...! Thomas ligt een beetje te zingen dus die laat ik nog even liggen tot hij echt roept. Jeroen was laat thuis dus die laat ik ook maar even slapen, want vanmiddag is hij de lul :) Vanavond heeft m'n zus weer een borrel avondje, maar haar zoon heeft pas de WII gekocht, dus vanmiddag ga ik al daar naar toe om een beetje te gamen. Toen wij met z'n alle nog bij mijn ouders woonden zaten we met z'n 3e echt uren te gamen :oops:

@ Juud: Giulia kijkt altijd zo lekker blij :D Leuke foto's weer! Volgens mij vond jij het stiekem het allerleukste in de draaimolen ;)

@ Toetie: Dat kan inderdaad een paar dagen duren. Kun je ze niet mailen?

@ Naat: Ach, dat zijn echt momenten die moet je vastleggen! Succes vandaag met shoppen!

@ Schatje: Veel plezier met je auto, nog even pimpen vandaag :)

@ MyAngel: Wat ik standaard in huis heb is tussikind, voor zowel de vastzittende als kriebelhoest. Als het echt kriebelhoest is dan heb je voor die kleintjes erg weinig behalve tijmsiroop, als het een vastzittende hoest is dan zweer ik persoonlijk bij fluimcil junior. Arme Ayoub, hopelijk is het hoesten snel voorbij en is ie echt weer helemaal fit!

@ Duster: Tja, je smelt toch eigenlijk allemaal wel van je eigen kindje(s) denk ik! Leuk hoor dat ik jou en Matthijs eens zie, weet ik tenminste tegen wie ik het heb op zp :) Juud ken ik nou onderhand wel, die is geen steek verandert :) :) :) (Juud: ;) X!)

-------------------------------------------------------------------------------------------

Ik denk dat ik vandaag ook even moet shoppen :oops:
    Thomas was gisteren helemaal verliefd op de fietsen van zijn nichtjes. Hij heeft een 12 inch fietsje staan, maar kijkt er nu helemaal niet meer naar om. Die van die meiden is al 16 inch, dus ga vandaag maar eens bij de fietsenmaker kijken. Hij is de hele middag aan het fietsen geweest bij m'n schoonmeder. Thomas & Caat hadden zelfs ruzie om die fiets! Dus ik zei tegen Jeroen zal ik op MP kijken voor een 2e hands fietsje. Hij zegt waarom? We hebben een fietsenmaker op dorp, ga er daar eentje halen dan heeft ie m gelijk, en kijk maar gewoon voor een nieuwe want dan schuiven m weer door naar Jasper. Nou oke dan :D ;)

Meiden, fijne dag vandaag. Weet niet of ik nog online kom vandaag! X

7. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Ok hier geen uitslapen.
    Sophie was om 7 uur wakker.

Zijn er meiden onder jullie die ook de pap van bambix geven? Zo ja hoe maken jullie die klaar? Ik heb het vanochtend voor het eerst gegeven, en gemaakt zoals het op het pak staat, 180cc water, 6 schepjes nutrilon en 7 eetlepels bambix, maar ik vond hem erg dik en halverwege is de pap al koud.
    Wie o wie heeft een tip? Is het een optie om met gekookt water te maken?

Ik ga zo Jarno uit bed halen, dan gaan we maar eens vroeg op pad voor een autostoel. Sophie slaapt bij haar Opa en Oma vanavond. Ze komen haar vanmiddag halen, dan kunnen wij mooi de schuur opruimen (is erg hard nodig) en kan ik al mijn paardenspullen op MP zetten! Vanavond gaan we heerlijk met vrienden uit eten! Gezellig!

Fijne dag allemaal!

8. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Moggel,

@Naat,daar hadden wij ook problemen mee,nu hebben we voortaan Bambix Appel en die vinden ze heerlijk!

Ben ontbijten!

9. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    Hier ook de melkpap appel, hoeft alleen maar water bij en klaar :)

10. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    O ja en ik wilde nog wat zeggen over het verhaal van Sjorsje:

Ten eerste is dit een goed les om het niet meer over namen te hebben :)
    Maar ik kan me voorstellen dat je geen zin meer heb om die namen te kiezen. Alleen als je het toch de mooiste naam vind zou ik er toch voor kiezen. Straks kiest je zus over ... jaar toch een andere naam (niets zo veranderlijk als een mens) en dan heb je misschien spijt.
    Wel erg flauw allemaal en ook kinderachtig dat ze tegen je moeder gaat zeuren en zeggen dat ze geen peet meer willen zijn. Je zou denken dat je moeder (en jullie) wel iets anders aan hun hoofd hebben :rolleyes:
    Sterkte ermee meid, kies gewoon waar jij/jullie je het best bij voelen.

11. Elfya

Elfya Niet meer actief

@Elleny: ik ben redelijk nieuw hier, dus ik heb je hele achtergrond niet meegekregen. Maar ik begrijp uit je berichten dat je in de VS woont. Welkom terug in ieder geval.

@Denice: Vera vond die fruitsmoothies niet geweldig.

@Marleen: leuke foto's.

@Juud: wat is er allemaal te doen dan op die Elffantasy? Ik heb er nog nooit van gehoord.
    En wat een geweldige foto's weer.

@MyAngel: gefeliciteerd met je zus.

@Naat: ahh, wat een schatje.

@Toetie: super, dank je wel.
    En die cursus is "zingen en dansen met je baby" of zoiets. Het is met een aantal moeders en kids. En dan ga je gezellig liedjes zingen en spelletjes doen met de kleine smurfies. Is erg leuk hoor. Ik kende zelf ook niet zo heel veel kinderliedjes en spelletjes, dus zo leer ik van alles. En Vera vind het helemaal geweldig.
    Volgens mij duurt het een paar dagen voordat het geld is overgemaakt. Kan je niet bellen naar die firma?

Ik heb gisteren weer de Hans Textiel geplunderd. En die gekke beker van jullie gekocht. Oh ja, en nog een lief knuffeltje. En ik verwacht een pakketje van kleertjes.com. OMG, het is echt genoeg zo. Voorlopig blijft de knip weer even dicht.

Mijn nichtje gaat vandaag trouwen. En wat heeft ze een mooi weer vandaag, ben helemaal blij voor haar.

Waarschijnlijk ben ik hier vandaag niet veel te vinden. Dus een fijne dag allemaal en waarschijnlijk tot morgen!

12. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Meiden ik breek even in. Wanneer zijn jullie kindjes in het vervolgstoeltje van maxi cosi gegaan? Mijn meiden blijven namelijk zitten in de maxi cosi. Die gaan echt niet meer liggen. Ze vinden het ook niet leuk meer. Ze passen nog wel in de maxi cosi.

13. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    donique ligt nog in de maxi-cosi! ze hebben tegen mij verteld dat dit het beste is zolang ze niet met hun hoofd uitsteken.

het is het veiligst

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @funny me mijn dochter zit sinds kort ook in de auto stoel ook omdat ze maar bleef zitten vindt ik eng en nu zit ze prima

@naat je kan hem anders ook tussen door verwarmen en mischien met gekookt water. zo ie zo kan je de fles heter doen dan als je hem als fles geeft door dat er meer door heen gaat.

@marleen dat is wel minder zo vroeg. En goh dan kan je toch weer shopen

@clautje leuk dat je nichtje gaat trouwen

@juud leuke foto's en zo te zien vondt Giulia het ook erg leuk

Zo wij gaat ook zo even naar het plein bij ons even zonnen brand halen en even bij de hans en henkt te hoor kijken. en foto's op halen. zal straks even een foto van me foto muur maken waar ik het laast over had. hij is bijna klaar moet nog3 foto's 1 van het kindje van me vriendin en 2 van silver van de belle photo

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ha meiden!

Goed geslapen allemaal?
    Hier wel!

@ Bina, ben benieuwd naar je foto :D

@ Clautje, ook ik heb die gekke beker gekocht hahaha. Have fun op de trouwerij! En voor elffantasy....www.elffantasy.com
    Je kan lekker mensen kijken :D

@ all, ik ben vandaag ongesteld geworden :D

16. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nou sjudith dat is mij allemaal te zweverig hoor! niets voor mij! ik las net al over lezingen over het hiernamaals en het einde van de wereld en readingen. niets voor mij!

gaan jullie vaker?

17. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Mik, wij hebben elkaar daar leren kennen :D
    Maar we gaan niet naar die lezingen hoor :) Daar merk je verder niks van als je er bent ;)
    Wij gaan voor de muziek en de kraampjes en lekker uitgedoste mensen kijken!

18. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Nu even wat uitgebreider :D

Heb net een champange ontbijt bevestigt voor volgende week zondag dan zijn mn ouders 35 jaar getrouwd,mmm zou het zelf ook wel willen...

@Petra,erg late reactie maar nu we het toch over champagne hebben ;) ik krijg idd ook steeds meer zin in een wijntje,zo lekker met dit weer.
    Gister asperge's op en daar hoort volgens mij toch echt een goed glas wijn bij ;)
    Hoe gaattie verders???

@Juud,wat een mooie foto's!Lekker ding die Giulia!

@Binna,ben ook benieuwd naar je muur.
    Have fun met shoppen!

@Clautje,veel plezier vandaag!!!!Je nicht treft het idd vandaag!!!

@FunnyMe,Hey hallo!
    Hier zitten ze al vanaf 8 maanden in een autostoel en dat gaat echt prima.
    Kunnen de dames al behoorlijk zitten?

@Marleen,ook al zo'n mooi mannekes!!
    Jammer dat ze al bezet zijn :(

@Naat,ach wat liefff.....
    Veel plezier vanavond!!!
    ----------------------
    Iedereen gaat shoppen vandaag,dan wij ook maar lijkt me :)
    Heerlijk weertje,zonnetje schijnt al volop en papa en mama zijn al helemaal klaar voor deze dag,alleen de dames nog wassen en aankleden...

Ow enne...............................................
    We zijn waarschijnlijk uit de naam,woehoe!!!! =D>
    Was nog een heel gedoe aangezien Lars van hele andere namen houdt dan ik,maar hij kwam gister met een naam die ook ik mooi vindt!
    En had ik ook al vermeld dat we waarschijnlijk ook al een trouwdatum hebben!!! \:D/ :whistle: Druk druk!!!

Nou ben er weg van!!!
    Fijne dag!

19. Chantico

Chantico Niet meer actief

Haha, laat haar maar niet horen dat jij haar bui op 'ontzwangeren' gooit! (Was jij het niet die daar een paar maanden geleden helemaal laaiend om kon worden, als iemand dat woord gebruikte? ;) )

En mag dat allemaal al voor kindjes van 8/9 maanden? Het enige dat wij in huis hebben is BabyLuuf en dat vergeten we eigenlijk steeds te smeren...

20. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    jippie daisy gefeliciteerd meis!

leuk leuk leuk!

OH DONIQUE ROLT EINDELIJK OM VAN RUG NAAR BUIK EN IK VOEL EEN PUNTJE IN HAAR ONDERKAAK DUS EERSTE TANDJE IS ONDERWEG! JOEPIE!

Deel Deze Pagina