Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hallo meiden!

Ik heb gisteren wel wat mee gelezen, maar verder niet, we hadden het druk. Gistermorgen bij aan auto wezen kijken. Erg mooie auto, maar de eigenaar wilde er nog iets teveel bij hebben als we de Alfa inruilen. Hilbrand gaat nu via een bevriende monteur proberen de Alfa te verkopen, en dan, als we genoeg krijgen, kunnen we misschien die Focus kopen. Dat weten we morgen of dinsdag dus ben benieuwd. Gistermiddag nog bij een ander autobedrijf wezen kijken, maar daar was niks. Later op de middag nog op visite geweest bij een vriendin van mij. Haar dochter is 1 dag ouder dan Silke. Was erg leuk. Jammer alleen dat Tymen zo vervelend was. Die was de hele dag al dwars en ongezellig. Mijn vriendin heeft vloerbedekking in de kamer en daar kon Silke heel goed op tijgeren. Grappig! Ook al verschillen de dames maar 1 dag, wat een verschil in ontwikkeling. De kleine van mijn vriendin gaat steeds op handen en voeten staan. Doet Silke echt niet, maar die kan weer zelf zitten en dat kan die kleine meid weer niet. Gisteravond nog gebbqt met mijn ouders en toen was de dag alweer voorbij!

@ Duster, Ik gaf Silke altijd een boterham met een flesje van 120/4 na. Maar als ze 150/5 lust zou ik het ook geven. Dus volgens mij is het prima wat je doet. Sinds een paar dagen moet Silke haar fles niet meer bij de boterham, dus wij zitten nu op 1 fles.

@ Myangel, wat fijn dat Ayoub iets opknapt. Ik hoorde hier iets over Tussikind wat goed zou zijn, maar zelf heb ik het nog niet hoeven proberen. Gefeliciteerd met je tantezegger on the way!

@ Naat, och gut, wat een schattig klein meisje daar zo slapend in de box!

@ Juud, wat een leuke foto's! Wat leuk dat Giulia oorbelletjes heeft! Ik wil ook wel een foto zien!

@ Daisy, wat fijn dat jullie een mooie naam hebben voor jullie kleintje! Wanneer gingen jullie nou ook alweer trouwen?

@ Chantico, poeh, wat een vermoeiende nacht hebben jullie gehad zeg! Gaat het nu weer beter? Is die tand er al?

@ Mik, wat goed van Donique!

@ Funnyme, mijn dochter zit sinds een week in de andere autostoel. Ze is een stevige tante van zo'n tien kilo en 75 cm en zit al helemaal zelf. Ze paste nog in de maxi cosi, maar we sleepten ons een hernia. Nu ze zelf kan zitten vonden wij het wel kunnen! Wij hebben het beje inmiddel sop de middelste stand, de box staat nog hoog. Ze maakt nog geen aanstalten om zich op te trekken.

@ rebbel, Silke wil sinds deze week ook ineens geen fles meer na haar boterham. Ik ga nu een eigen yoghurtbrouwsel proberen wat ik ook bij Tymen had.

@ Tesske, gefeliciteerd!

@ Alieke, gelukkig dat Danique weer een beetje opknapt. Wat goed dat jullie nou al kijkers hebben voor jullie huis!

@ Toetie: Leuke foto van Bart!

@ Schatje, geen idee meid! Sorry dat ik gisteren niet terug gesmst heb, maar was erg druk!

@ Brechtje, fijn dat alees goed gaat. Prenatal verkoopt badringen.

2. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Goedemorgen meiden,

@Juud,ben ook benieuwd naar de oorbelletjes van Giulia.
    Ik zou het ook niet doen maar dat is persoonlijk.

@Schatje,bij een jongen zou ik het ook zeker niet doen maar ieder zn mening uiteraard.

@Petra,veel plezier vandaag!
    Shop zuh!

@Toetie,wat een toetie zeg,hahha..

@Rebbel,hier ook geen melk bij de boterham,wel roosvicee,nja wij hebben zoiets straks als ze gewone melk mogen dan krijgen ze die gewoon,dat drinken wij zelf ook bij het brood.
    Hier eten ze 2 boterhammen,Milan ook?

@Tesske,en heb je je verjaardag goed gevierd?
    Gefeliciteerd nog!!

@Aliek,veel plezier deze morgen!!!
    Fijn dat jullie al zo snel kijkers hebben,hopen dat ze kopen,je kan er maar vanaf zijn.
    ------------------------
    Gisterochtend ging het goed met mn rug,wilde zelfs mn werk bellen om door te geven dat ik er Maandag weer ben maar helaas....Ik kan zo weinig meiden(sorry voor mn geklaag)ben het nu al zat!Nog steeds mn meissies niet uit bed halen,op de grond leggen of in en uit de kinderstoel zetten/halen,wat erg als je gewoon niks kan :( Vraag me af hoe het vanaf Dinsdag gaat want vanaaf gaan de meiden naar opa en oma en blijven daar morgen tot Lars weer thuis is.En dinsdag heb ik nog niks geregeld :(
    Voel me er zo rot door....

Ik ga even lekker douchen!
    xxx

3. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Setteke,spannend dan van jullie auto!!
    Ik heb nog geen datum genoemd,hahahah,eerst aan familie vertellen,hahah....

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Samenvatting 19 april tot 26 april

Update vanaf pagina 1784.
    Foto’s/filmpjes op pagina: 1785, 1787, 1788, 1790, 1791, 1792, 1795, 1796, 1797, 1801, 1802, 1807, 1809, 1810, 1813, 1814, 1816, 1818, 1820

Dinsdag hebben een aantal dames een minimeeting gehad in Blijdorp. Was erg gezellig. Foto’s op pagina: 1796, 1797

Miepie:
    Zondag met Malou naar de huisartsenpost geweest en moeten het even aanzien en dan maandag naar de eigen huisarts. Verder erg druk!

Moniki:
    Haar moeder heeft 4 omleidingen gehad en het gaat nu goed met haar. Alleen de bloeddruk blijft wat laag. Woensdag mocht ze naar huis. Silvan krijgt kiezen en oefent met kruipen.

Myangel:
    Is weer terug van weg geweest! Het gaat niet zo lekker met Ayoub, hij is ziek! Moest maandag naar de huisarts. Ze is niet erg tevreden over haar KDV, ze gaan tegen de wensen van Myangel in. Woensdag gaat het gelukkig weer een stuk beter met Ayoub! Nu hoest hij alleen zo. Is er nog iets van een hoestdrank wat ze hem kan geven? Myangel haar zusje is zwanger!

Rebbel:
    Kreeg tijdens het weekendje weg de miskraam. Ze heeft niks tegen haar ouders gezegd omdat ze het niet wilde bederven. Ze heeft dinsdag een echo om te kijken of de baarmoeder mooi schoon is. Rebbel en mannetje zijn erg verdrietig…. In het zh nog een gesprek gehad, en ze geven daar aan dat de miskramen domme pech zijn. Rebbel en Rebbelman gaan weer vol goede moed verder voor een brusje voor Milan. Milan heeft zijn eerste tandje! Milan wil geen fles meer na zijn boterham meer. Zijn er mama’s die dat herkennen?

Delilah:
    Is een midweekje weg geweest! Het was heerlijk! Foto’s op hyves!

Chantal:
    Heeft maandag onderzoeken gehad in het zh. Bloeddruk is erg hoog en dit is niet normaal. Ze krijgt binnenkort een 24-uurs boeddrukmeting. Ze heeft ook last van chronisch hyperventileren.. Het kan zijn dat ze zich daardoor zo moe voelt en licht in het hoofd. Op de terugweg uit het ziekenhuis hield de auto ermee op. Ook dat nog! Dinsdag moet ze naar de kaakchirurg, verstandskies laten verwijderen. Ze heeft er niet veel pijn van, de pijnstillers werken goed! Op het einde van de week neemt de pijn weer wat toe.Tygo is ziek. Erg verkouden en hoesten. Vrijdag heeft ze een leuk setje gezien voor Tygo. Ze twijfelt omdat ze het wel duur vindt. Foto’s op pagina 1809.

Puck:
    Begin van de week zit Olivier niet zo lekker in zijn vel. Moe en hangerig. Heeft erg last van hooikoorts.

Kimm:
    Heeft veel last van haar bekken.

Tammie:
    Justin heeft maandag weer onderzoeken gehad, verslag staat in een blog op haar hyves.

Tesske:
    Tess heeft weer erge benauwdheidsaanvallen. Dit is de reden dat het bij Tess blijft en er geen brusje komt, het risico op nog een kindje met COPD is te groot. Woensdag is Tess gelukkig iets minder benauwd. Ze wordt alleen erg mager. Tess kan nu eventjes los zitten! Tess moet van de huisarts op een koemelkarm dieet, om KMA uit te sluiten. Dit omdat ze weinig eet en weinig groeit. Carmen zelf heeft steeds ’s nachts zo’n buikpijn, zo erg dat ze er niet van kan slapen. Ze was gisteren jarig!

Schatje:
    Ze krijgt 12 mei de uitslag van het bloed en ze kan op 10 mei testen. Ze heeft nog een vraagje: Ze heeft nu een hi abonnement van 25 euro en ze mag binnenkort een nieuwe tel uitzoeken.. nu zag ze een aanbieding van een telefoon waar ze in totaal 17,50 voor kwijt zou zijn..
    Als ze haar abo verlengt zou ze dan haar bundel kunnen verlagen en dan deze aanbieding kunnen nemen? Of zullen ze moeilijk doen?

Arri:
    Hanne begint nu ook echt te kruipen op haar knietjes en handjes!
    En ze heeft 1 tandje! Ook begint Hanne lekker te kletsen. Fietsen vindt ze heel leuk!

Toetiel8:
    Bart zegt papa! Bart kan ook fluiten! Toetie heeft nog een vraagje: Weet iemand misschien hoelang het duurt, als je geld overmaakt naar een buitenlandse rekening, wanneer het dan op die buitenlandse rekening staat?

Daisy:
    Heeft veel last van haar rug en de meiden zijn ’s nachts weer veel wakker! Fenne is dinsdagavond ziek geworden. Het is Daisy in de rug geschoten, ze heeft veel pijn. Haar werkgever is helaas niet bepaald begripvol…. Fenne is algauw weer opgeknapt, met Daisy wil het nog niet zo. Lars en Daisy zijn uit de naam voor hun vierde spruit! En ze hebben een trouwdatum!

Denice:
    Emy wil nog steeds geen brood eten, moet ervan spugen! Denice heeft begin van de week een sollicitatie en is aangenomen maar zit nu te twijfelen om het wel te doen ivm praktische dingen als kinderopvang enz. Ze vindt het toch beter het niet te doen. De Mirena is eruit gehaald, bleek dat hij er al half uit hing en ze dus gewoon zwanger had kunnen raken…. Ze gaat nu weer aan de pil. Ze vraagt of iemand ervaring heeft met de fruitsmoothies van Friso.

Miranda:
    Laureen is voor het eerst gaan staan in de box! Foto’s op pagina 1792

Binna:
    Silver kan gaan staan met hulp! Filmpje op pagina 1790. Ook kan ze zelf al op haar knietjes gaan zitten! Binna is geslaagd voor haar kinderehbo. Ze heeft ook voor het eerst een stukje gefietst met Silver en die vond het super!

Marleen:
    Is moe, moe, moe! Ze hebben een goede deal gekregen bij de Opel dealer (voor terugdraaien km-teller vorige auto) voor de geleden schade. Jasper is vrijdagmorgen van het bed gerold, gelukkig is er niks aan de hand. Marleeen voelt zich erg lullig.

Naat:
    Heeft een vraagje: Sophie draait in bed tegenwoordig van haar rug naar het buik. Wat er aan te doen? Naat en mannetje hebben de nieuwbouwwoning die ze graag wilden toegewezen gekregen. Sophie viel al zittend in de box na een vermoeiende vrijdagochtend. Foto op 1816.

FF:
    Britt eet hartstikke goed en is daarom goedgekeurd door de kinderarts. Ze groeit alleen niet erg hard.

Jennys:
    Mylan heeft van de week per ongeluk een fles gewone melk op. Heerlijk vond hij het! Ze gaan een weekendje met de hele fam naar Phantasialand.

Petrabr:
    Is druk, maar loopt over van de energie, dus het gaat prima!

Alieke:
    Danique is ziek. Koorts en helemaal niet lekker. Ook erg benauwd en hoesten. Vrijdag naar de dokter geweest. Danique heeft een kuurtje gekregen en het hoesten zal ze volgens de dokter wel houden omdat dat bij haar schijnt te horen.. In het weekend gaat het langzaam iets beter met Danique. Alieke en man hebben maandag al de eerste bezichtiging voor hun huis, terwijl het nog maar net te koop staat!

Sjudith:
    Filmpje van kruipende Giulia op pagina 1801. Judith heeft nog wat spullen in de aanbieding: 6 spijkerbroeken, waaronder 2 van Mexx, en 2 tuinbroeken. Voor jongens, alles maat 80. Iemand interesse? Tesske heeft interesse voor haar broer. Juud vraagt wie er naar Elffantasy gaan. Giulia heeft oorbelletjes!

Vogeltje:
    Toby kan kruipen (buikschuiven)!

Setteke:
    Door de conclusie van de UWV-arts verandert het voorstel op haar werk iets. De opleiding wordt betaald, maar ze gaat iets eerder van contract af. Dit heeft te maken met dat haar werkgever haar nu beter moet melden.

Sjorsje:
    Heeft een namenprobleem. Ze hadden twee leuke namen voor de baby, maar nu is haar zusje boos want dat waren haar namen voor als ze ooit zwanger wordt. Sjorsje wil ze nu niet meer gebruiken.

Linka:
    Is zaterdag vertrokken naar zonnig Frankrijk voor een vakantie!

Chantico:
    Vraagt info en tips over traphekjes. Ise krijgt weer een tand en houdt daarom papa en mama
    ’s nachts wakker…..

Lique:
    Vraagt of iemand een leuke tekst weet voor op een fuchsiaroze shirtje voor Djim. Heeft een site: famtobeas.babysite.nl

Happy:
    Met Janna gaat het goed. Ze mag stoppen met de Zantac. De kinderarts verwacht niet veel van Janna haar armpje, maar voor de zekerheid kijkt er nog een fysio naar en gaat er een filmpje van Janna haar bewegingen naar de neuroloog. Happy heeft een mamafiets gekregen van haar mannetje!

Elleny:
    Komt zich ook weer even melden. Ze zit nog steeds in de VS en dat blijft voorlopig ook zo. Met Kick gaat het goed. Kan zelf gaan zitten en kruipt de hele dag. Verder is hij erg lief en makkelijk. Met Elle zelf gaat het nog niet zo, vooral heel erg moe. Ze vertelet naar aanleiding van vragen van een aantal meiden nog even hoe de zorg verder allemaal geregeld is in de VS. Zie pagina 1813.

Duster:
    Vraagt of 150/5 na een boterham niet teveel is.

Funnyme:
    Breekt even in met een vraag over autostoeltjes. Zie pagina 1817.

Mik:
    Donique rolt om van buik naar rug en weer terug en er is een puntje te voelen in haar kaakje: de eerste tand!

Brechtje:
    Meldt haar ook weer even. Ze is erg druk! Met Kim alles goed. kim heeft sinds v/d week haar 4de tandje, eet met de pot mee en wordt steeds ondeugender. Ze is op zoek naar een badring. Waar te koop?

MEETING:
    23 mei om 11 uur bij Burgers Zoo in Arnhem! Meer info op pagina 1799

Update tot en met pagina 1820.

Delilah van 26 april tot 3 mei
    Happy van 3 mei tot 10 mei
    Marleen van 10 mei tot 17 mei
    Miepie van 17 mei tot 24 mei
    Binna van 24 mei tot 31 mei
    Chantal 31 mei tot 6 juni
    Setteke 6 juni tot 13 juni

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja hoor ik zit ook bij hi en bij verlengen vragen ze oor hoeveel je wilt verlengen hoger of lager maakt niet uit! bij een lager abonnement kan je vaak duurdere phones uitzoeken!(vaag)

ja en persoonlijk zou ik een kind zelf laten kiezen of hij of zij een oorbel wil. zeker bij een jongetje want die worden er snel mee gepest (van manlief gehoord) vind het ook zielig om bij die kleintjes te doen want het doet best pijn en ze snappen niet waarom!

als ik een juwelier was zou ik het weigeren! maar goed inderdaad ieder zijn ding! ik vind het persoonlijk alleen belachelijk!

6. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Goedemorgen dames,

Zo nou eindelijk weer eens tijd om ff hier te kijken en te lezen. Zie wel dat er weer behoorlijk veel gekletst is..... :( ;)

brechtje20: zon badring is te koop bij prenetal en wel meer van die babyzaken. Hij is nu bij prenetal 15,99. Jij ook een fijne zondag gewenst!

Duster: goeiemorgen! Lekker vroeg zeg....Hier vanochtend 10 voor 8 heerlijke tijd! Haha ik ken dat ik ga dan ook aan de schoonmaak als malou zo vroeg wakker is.

petrabr: niet te veel kopen he ;) ! En veel plezier!

toetiel8: Wat een lekker ventje heb je toch! Echt een gave foto! Ik wou er eigenlijk binnenkort ook naar bataviastad toe maar hebben ze helemaal geen leuk spul?

Juud: Veel plezier vandaag! Leuke fotos van giulia!

daisy: wanneer gaan jullie trouwen? Ik zou mijn dag zo weer over willen doen! Vond het zo ontzettend gaaf!

Tesske: nog gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je een leuke dag gehad?
    en leuke dingen gekregen?

aliekelepink: blij dat het beter met danique gaat! Heerlijk dat kotsen....Ken het jammer genoeg ook. Wordt er vooral blij van als ik net weg moet en goede kleren aan heb....
    Spannend hoor met je huis! Ben benieuwd wat de kijkers vinden!
    Veel plezier vandaag!

Happy: nog gefeliciteerd met janna haar 8 maanden!

Zo voor zover een aantal reacties. Sorry als ik dames ben vergeten maar lukt me niet echt om alles te onthouden... :oops:

Ik heb heel veel kleertjes van malou op marktplaats staan. Mocht er iemand belangstelling hebben dan hoor ik het wel! Heb er een stuk of 25 opstaan! Misschien iets voor de dames die weer zwanger zijn? Vind het zo zonde als het bij mij in de kast blijft hangen of beter gezegd in een vuilniszak beland.
    http://link.marktplaats.nl/246828337

Ff een vraagje: Malou wil heel slecht drinken uit een tuitbeker of flesje. Ze krijgt dus heel weinig sap op een dag. Uit een bekertje gaat wel redelijk maar ook niet echt zo. Vanaf wanneer moet je ze echt aan een sapje hebben?

Nou mn man zit met malou in bad en ik ga haar nu er ff uithalen! Kom straks nog wel even weer!
    liefs miepie

7. Elfya

Elfya Niet meer actief

@Sjudith: ik heb even op die site gekeken. Volgens mij kijk je je ogen uit daar. Heel veel plezier. En maak maar veel foto's voor ons.
    Heb je toch oorbelletjes in NL laten doen? Kon je niet wachten tot Italie ;)

@Daisy: een naam en een datum. Goed bezig meid :thumup:

@Mik: =D> voor Donique.

@Chantico: zo, dat is een heftige nacht. Maar "gelukkig" was het een tandje. Dan weet je tenminste waardoor het komt.

@Tesske: alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.

@Binna: superleuk die muur met die lijstjes.

@Happy: gefeliciteerd met Janna haar 8 maanden.

@Alieke: nu al kijkers? Dat hoor je niet vaak in deze tijd.

@Toetie: ik vond bataviastad ook heel erg tegenvallen. Ben er nu twee keer geweest, maar beide keren niets leuks gevonden. Haha, die foto :D

@Petra: veel plezier vandaag.

@Brechtje: ik heb gisteren die badring gekocht bij de Prenatal en vanochtend voor het eerst gebruikt. Vera vond het superleuk.

Gisteren even met Gerard en Vera naar de Prenatal en de ToysRus geweest. Ze is weer gruwelijk verwend natuurlijk. 's Middags de receptie van mijn nichtje en 's avonds zijn we bij vrienden langs geweest. Het was weer een drukke, maar wel erg leuke dag.
    Straks komen Gerards ouders even langs en vanmiddag gaan we naar die van mij. Ik wilde vanmiddag nog even gaan fietsen met de kleine, maar het is hier echt rotweer.

Fijne dag!

8. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Setteke; Spannend van de auto. Ik hoop dat het gaat lukken [-o< Top-update :thumup:

@Brechtje; Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning. Succes met verhuizen!

@Daisy; Wat een gedoe. Hopelijk ben je dinsdag opgeknapt [-o<

@Miepie; Hoe gaat 't met jou. En hoe was 't gesprek bij de HA gegaan (of heb ik daar overheen gelezen :oops: ) Je kleertjes verkopen? Willen jullie ze niet bewaren voor 'n evt. 2de? Wat een vragen hè! En ik weet nog geeneens het antw. op jouw vraag :oops:

X

9. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Clautje; Een druk en gezellig weekend dus. Veel plezier vandaag! Het weer is hier ook bagger en de voorspellingen zijn niet veel beter :(

10. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Duster: Gaat heel goed hier! Bedoel je dat malou zo ziek was van vorige week? de arts wou het nog even aanzien tot maandag. En idd maandag was de koorts gezakt! Ze heeft nog wel veel last van haar tandjes maar gelukkig geen koorts meer. (vannacht ook een heerlijke nacht gehad....waarvan 2/3 naast haar bed gestaan...)
    Of bedoel je met mij over het pco syndroom?
    We hebben zoveel kleertjes van malou en niet alles vond ik supermooi. Er zijn ook 2 of 3 setjes bij die ze nooit heeft aangehad. Bepaalde dingen zijn ook nu mooi maar als er een 2de komt zijn er weer vele andere dingen in de mode.
    Heb nog meer dan genoeg voor een tweede hoor hihi ;)

clautje: hier schijnt de zon nog! Gaan zo nog ff fietsen! Leuk he de toysarus....Wij hebben hier geen in de buurt zitten maar mag er altijd wel graag shoppen!

Setteke: Hoop dat je de auto snel kan verkopen! Had tymen gisteren zijn dag niet? Lastig is dat dan he. Vooral als je dan op visite bent. Haha af en toe kun je ze wel achter het behang plakken! ;)

11. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @ my angel
    wat leuk dat je zus zwanger is. Gefeliciteerd dat je weer tante word

@ naat
    ach kijk haar toch slapen. Wat lief:D

@ judith
    wat een leuke foto's zeg

@ funny me
    wij gebruiken sinds vrijdag een ander auto stoeltje
    gewoon gekocht bij de hema. Hebben we voor de oudste ook gehad
    erg fijn ding vinden we

en de box die staat bij ons op half en gaat deze week naar beneden. haar bedje staat al op beneden.

@ binnabinna
    wat een leuke fotomuur joh!

@sjudith
    moest de hard huilen met het schieten van de oorbelletjes?

@ToetieL8
    Wat een leuke foto zeg van Bart

@rebbel
    hoe gaat het nu met je?

zo weer even ene paar pagina;s terug gelezen.
    We zijn druk bezig om ticho zindelijk te krijgen. Heeft iemand nog tips?

Verder gaat het goed hier. Erg druk nog wel allemaal. Verder heeft ivy gisteren een slechte dag gehad. fruit en 2 flessen melk eruit gespuugd. Vandaag nog niks eruit dus dat scheelt alweer:)

Iedereen een hele fijne dag vandaag:D

Liefs

12. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Goeiemorgen meiden,

Heb weer alles gelezen, maar heb geen tijd om uitgebreid te rageren. Jeroen is net de deur uit want die gaat vissen...Lekker in de regen :)

@ Chantico: De term ontzwangeren heb ik geen problemen mee, maar het feit dat Jeroen alles op ontzwangeren gooide, daar werd ik echt pislink van!

@ Rebbel: Thomas wilde vanaf een maand of 7 al geen opvolgmelk meer drinken. Toen ben ik overgestapt naar kant en klare dreumesmelk en dat dronk hij wel. Het mag eigenlijk vanaf 1 jaar, maar omdat ik de poedermelk er echt niet meer in kreeg moest ik wat.

@ Setteke: Hopelijk gaat het lukken met de auto!
    Er zit bizar veel verschil in de ontwikkeling, zeker de eerste 2 jaar zie je duidelijk verschil.
    Thomas was gisteren ook zo vreselijk dwars. Hij was even met m'n zus en mij mee naar het winkelcentrum en hij ging compleet zijn eigen gang. De hele weg terug naar de auto heeft ie lopen krijsen :oops:

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb gisteren een heerlijk relaxt dagje gehad. Lekker m'n eigen gang kunnen gaan, helemaal super! Thomas heeft een nieuwe fiets en is er helemaal blij mee. 's Avonds lekker aan het borrelen geweest, maar ik was om half 1 echt helemaal op, ouwe taart!
    Vandaag maar lekker een hangdag! Het regent buiten dus ik zit best binnen...:(

13. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Miepie; Fijn. zo'n nacht :( Van Malou had ik gelezen, fijn dat de koorts gezakt is. Ik bedoelde 't pco syndroom.....

@Marleen; 00.30 :confused: Het is lang geleden dat ik 't zo laat heb gemaakt (en voordat Matthijs er was, was ik echt een nachtuil :( ) Geniet van je hangdag :D

14. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Vergeet telkens te zeggen dat Matthijs constant op zijn handen en voeten gaat staan. Ziet er zo schattig uit :D

15. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Roos is vandaag 9 MAANDEN!!!!
    Ik ben dus vandaag officieel ontzwangerd [​IMG] hahaha

16. Setteke

Setteke Niet meer actief

De mannen zijn buiten. Even het terras schoon spuiten en de garage opruimen. Silke en ik zitten lekker binnen. WAt een teleurstellend weer zeg! Bah!

@ Miepie, iki zeg altijd, die kleintjes moeten niks. Kijk als jij op een gegeven moment steeds minder flessen gaat geven dan moet ze er wel wat ander vocht naast binnen krijgen. Maar dat hoeft niet persé sap te zijn, kan ook thee of water zijn. Hoeveel flessen heeft ze nu van hoeveel melk? Het was vreselijk met Tymen gisteren. Alles was nee en alleen maar piepen en hangen. Nou hadden ze bij die vrienden van ons grote landbouwmachines staan van familie van hun en dat vond hij wel helemaal super.

@ Clautje, lekker druk weekend dus, maar wel gezellig! Veel plezier vandaag!

@ Duster, dank je wel! Wat goed van Matthijs.

@ Kimm, arme Ivy! Gelukkig is het vandaag ietsje beter! Zindelijk krijgen is lastig he? Ze zeggen dat je pas moet beginnen als ze het zelf aangeven, maar ja Ticho moet bijna naar school zeker. Ik zou hem dan gewoon geen luier meer aan doen, maar een onderbroekje zodat hij het heel duidelijk voelt als hij plast. De pot binnen handbereik zodat hij er wel op kan gaan als hij wil. Ik weet het, veel was voor jou, maar het schijnt wel de manier te zijn.

@ Marleen, leuk peuters..... :rolleyes:

Petra, he he eindelijk klaar met ontzwangeren......... ;) :)

Silke begint te teigeren. Ze heeft een mopperdag vandaag....

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorge meiden

Nou wij hebben gistern voor het eerst weer eens een feestje gehad Sinds Silver er is.
    wel gek hoor. zijn wel eens een avond weg maar nu echt een feestje met een opas thuis en ook dan nog eens niet me moeder of schoonmoeder. maar de dochters van steve ze colega.
    wel heel leuk van Silver ze is nog nooit wakker geweest savonds; en ja hoor gisteren wel maar ze ging weer snel slapen.

wij hebben het supper gehad maar niet te laat gemaakt want dat vonden we ook wel een beetje raar voor de eerst keer voor die meiden. we waren om 7 uur weg gegaan was een werkersavond met eten (is omdat ik vrijwillergs werk doe bij onse verening) en om 13 uur weer thuis. nu op naar koningine nacht dan gaat ze voor het eerst uitslapen want wij gaan op de rommelmarkt staan bij kennise en dat deden we altijd en dan de hele nacht door. ben benieuwt ze gaat bij me vader slapen want me ma is ook de markt wel spannend vindt ik dat

oke sorrt is wel heel ego verhaal :oops:

@setteke supper update :thumup: =D>

@kimm bij ons op het werk hebben we een diploma en als ze dan in het begin al op de wc zijn gaan zitten krijgen ze een sticker en dan als ze een plasje doen en poepen 2 stickers

@petra wat fijn da je ontzwangert ben :) :)

18. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    duster: Ik heb idd pco syndroom. Moet nu opletten hoe vaak ik ongesteld word. De huisarts wou dat ik nog een bloedtest deed of er nog hormoonstoornissen waren. Uitslag vrijdag gekregen en heb geen stoornissen. Wel zijn ze tot ontdekking gekomen dat mijn schildklier 12,1 is en de waardes moeten tussen 12-24 zitten. Dus wel logisch dat ik zo moeilijk afval...(mag natuurlijk niet gaan zeggen dat alles daar aan ligt...:))
    Ga 11 mei naar een dietiste om toch te zorgen dat ik ga afvallen en hopen dat daardoor het pco syndroom weer weggaat.
    Ben nu ongesteld en er zat precies 28 dagen tussen!!!!! Was ik wel heel blij mee! (nooit gedacht dat ik met mn ongesteldheid blij kon zijn....) We hebben we besloten om nu ook voor het echie te gaan weer want ik weet gewoon niet wanneer het zover zal zijn dus we gaan er gewoon voor!
    Heb het er echt even moeilijk mee gehad maar heb het nu wel een plekje gegeven.
    Matthijs op handen en voeten! Leuk hoor! Malou doet dat ook en gaat dan ook op haar `kop staan`

kimm: jij ook een fijne dag gewenst! Hoop voor je dat het vandaag met ivy beter gaat!

marleen: Lekker is dan he zon rustig dagje! haha ken het ook dat half 1/1 uur wel een max voor me is....Hoe gaat ie met jou dieet? Ik ga maandag weer vol aan de slag!

petrabr: Gefeliciteerd met roos haar 9 maanden!!!!! Haha idd ontzwangerd.....

setteke: hier nog wel mooi weer...hihi drenthe is toch het beste hoor....
    malou krijgt 3x 180 cc maar de avondfles wordt steeds minder en heb het idee dat ze die niet meer wil. Alleen wordt ze savonds nog wel wakker tegen 7 uur. Wat kan ik haar dan geven? Haar schema is zo:
    7.30: fles en soms boterham
    10.00 fruit
    12.00 1 a 2 boterhammen en fles
    15.00 koekje
    17.30 warm eten en toetje
    19.30 fles waarvan ze een keer maximaal 50 cc van drinkt
    Slaaptijden zijn heel afwisselend maar na de voeding van half 6 slaapt ze altijd nog wel een uurtje.

leuk dat silke begint te teigeren! Lekker zon mopperdag...had m hier ook woensdag....dat ik echt zoiets had van kan je ook uit?

Ben dinsdag naar het consultatiebureau geweest. Nu hoef ik niet eerder weer heen als 4 augustus....wel raar hoor dat het allemaal zo snel gaat....
    Malou was 8420 gr en 72.9 cm en had een hoofdomtrek van 45,5 cm. Ze is vergeleken met de vorige keer niet veel gegroeid maar ze is ook 3x ziek geweest in 2 maand tijd.

19. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hhahaha petra wat leuk ontzwangerd

oh zag een leuke oranje foto van toetie

vergeef me meiden dat ik jullie verwaarloos, ik kwam met de bedoeling terug te lezen maar heb het toch maar op de laatste 2 paginas gehouden.

ving op de giulia oorbelletjes heeft, ben benieuwd hihi

hier druk druk, want het filiaal waar ik werk word weggedaan.... ik baal er wel van want heb zoveel leuke klanten daar die ik nu allemaal moet gaan missen. heel af en toe zal ik er mischien nog staan bij de nieuwe eigenaar, als hij eens vrij wil.
    maar ja, het is nu vanmiddag mijn laatste keer, en dat zal wel even slikken zijn

goede nieuws is wel dat ik straks maar 1 dagdeel in het weekend werk, toch lekker.

moren moet ik met anissa naar het cb

meiden allemaal een heel fijne zondag knuffel van ons

20. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Binna, oh wat lekker er even uit zonder kleine! Goed van Silver dat ze zo lief was!

@ Miepie, op zich krijgt ze dan nog wel genoeg vocht binnen, moet minimaal 500 cc zijn en dat is inclusief vocht uit fruit en groente. Ik geef bij het koekje (hier om 10 uur) en bij het fruit (om 15 uur) wat drinken. Laatste fles krijgt ze al niet meer, dus na het warm eten ook nog wat drinken. Hier krijgt zen roosvicee, dezelfde als Tymen ook krijgt. Diksap vindt ze niet lekker. Ik ben begonnen met de sapjes van Olvarit en Friso (kant en klaar) en daar ging ze uiteindelijk goed van drinken. Jasper van Marleen wilde eerst ook geen sapjes drinken maar Friso ging er wel in. Misschien die eens proberen? Silke ligt weer in bed. Ze was niet te genieten en gewoon erg moe.

@ Noura, wat jammer van je werk!

Deel Deze Pagina