Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    moest even voeden.

vergat nog vanalles :D

traphekjes: toevallig hebben we donderdag traphekjes gehaald met 20% korting bij prenatal.
    fietsstoeltje: volgens mij kan een fietsstoeltje prima 2e hands. wij nemen er ook een van iemand over. als hij niet zichtbaar beschadigd is, lijkt het mij prima

nog 2 vraagjes:

zijn jullie kindjes ook zo dol op muziek? otje zit echt te swingen. ze zet ook (al een tijdje) zelf het muziekje van de mobiel aan. en ze heeft een gitaartje met muziek van sesamstraat waar ze helemaal dol op is. de leidsters van het kdv was het ook opgevallen dat ze een soort zit te dansen. doen jullie kindjes dat ook?

wat doen jullie met de vakantie? mijn vriend wil graag vliegen naar de zon. ik vind het allemaal duur en gedoe en ga net zo lief naar friesland..

2. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Goeiemorgen meiden,

Vannacht hebben ze alle drie super goed geslapen. Ik moest er maar 1x uit rond een uur of 5 voor Jasper. Half 7 waren er ineens 3 kids wakker, hellup! Maar ze hebben gegeten en zijn nu lekker aan het spelen, met Jasper erbij, die vid het toch zo gezellig!

Ik ga straks even reageren, want dat is nu niet te doen! X

3. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Leuke foto's Setteke met dat ijsje!!

volgens mij zijn dit de eerste foto's waar queenbee en lauwie zelf opstaan, leuk om eens te zien hoe jullie eruit zien! Heerlijk hoe Otje ligt te slapen.

over vakantie wij gaan half juni voor 2 weken naar Griekenland, het zal heus wel even een gedoe zijn, maar het lijkt me heerlijk voor Roos om niet zoveel kleren aan te hoeven en heel erg vaak te zwemmen, we hebben er een babypakket bijbesteld en zijn dus van alle gemakken voorzien.
    En ik kan dan lekker uitbuiken

4. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    goedemorgen meiden!

MILAN VANDAAG 10 MAANDEN!! :D

vandaag en morgen ga ik werken en dan ben ik de rest van de week en de week erop vrij! :D

liefs rebbel

5. schatje1

schatje1 Niet meer actief

hoi hoi,

Iets is er dat me dwars zit en wil het toch even kwijt..
    Snap namelijk niet dat er af en toe op sommige dingen heel fel word gereageerd :( iedereen heeft zijn eigen mening over bepaalde dingen en dat maakt ook niet uit maar soms word er best wel fel gereageerd en dat vind ik jammer (of het komt misschien zo over).. wil niemand hier mee lastig vallen maar het zat me even dwars..

Voor de rest gaat het prima hier! Djayden heeft volgens mij weer last van aankomende tandjes en wel aan de bovenkant!
    Hij wil hierdoor savonds ook niet slapen.. en als hij dan eindelijk om 22.00 uur slaapt is hij weer heel vroeg wakker :(

Nou ik ga weer misschien tot vanavond!

kusjes

6. schatje1

@rebbel: gefeli met milan zijn 10 mnd!

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Fiets stoeltje wij hebben een bobbi bike en gewoon tweedehands kan primaa

Vakantie wij gaan in junie 1 week naar belgie en in julie 1 week naar italie met de auto
    en willen in aug/sep nog 1 week vliegen

foto's wat een supper foto's weer.

Silke der oog dacht ik een opslag die wordt groen

Milan gefeliciteerd.

8. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Rebbel; Gefeliciteerd met Milan

@Binna; GEFELICITEERD :whistle:

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen!

Jeetje wat een k..-weer! Ik ben blij dat Tymen vandaag niet naar school hoeft, bah, had ik lekker door de regen gekund! Maar ik mag binnen blijven!

@ Juud, leuk he, dat gezicht! Maar mooi dat ze nog een hap nam en daarna nog een keer. Werk ze vandaag! Ik snap wel een beetje dat je je aangevallen voelt, dat zou ik ook hebben gehad denk ik. Je moet die Zwitsal op het wangetje eens op je eigen wangen smeren. Sta je in de fik!

@ Toetie, die Bart van jou is wel een binkie hoor! Staan wachten in bed! Dat zie ik Silke echt nog niet doen!

@ Delilah, ik lees dat je alle tips al hebt gehad voor Wesley zijn billen. Succes er mee! Heb je gezien dat jij deze week de update hebt?

@ Queen, leuke foto! Jeetje Jamie nou al bijna zindelijk! :confused: Hoe doe je dat? Hij is maar 2 maanden ouder dan Tymen maar die wil echt nog niet zindelijk worden! Zo gauw ik met de pot of zijn speciale stoel voor de wc aan kom is het gillen!

@ Chantico, fietszitjes kun je heel goed tweedehands aanschaffen. Je kunt eventueel nieuwe dekjes kopen voor erin, bij de Halfords maar op marktplaats zit ook iemand die ze zelf maakt. Heb ik ook en zijn heel erg leuk!

@ Lauwie, wat een leuke foto's! Hadden jullie boot gehuurd? waar zijn jullie geweest? Wij gaan dit jaar naar Tuinesië (friesland dus haha). Maar anders blijven we ook in NL met de kinderen. Veel te veel gedoe en gesleep om naar het buitenland te gaan. Ik denk wel dat z egenoeg krijgt, minimaal 500 tot 600 cc en ik neem aan dat ze wel ongeveer 200 uit je borst neemt per keer. Hier nog geen dansende Silke gezien maar ze is idd gek op muziek en dan samen dansen vindt ze wel erg leuk.

@ Marleen, succes met die 3 doerakken!

Rebbel, jeetje alweer 10 maanden! waar blijft de tijd!

@ Schatje, tja dat is wel eens jammer he, als er zo fel gerageerd wordt. Maar ja, zo'n forum is een afspiegeling van de samenleving, alleen geschreven komt vaak net even heftiger over dan dat je het zo zou zeggen.

@ Binna, dus jij denkt ook groen. Grappig dat bijna iedereen dat zegt.

10. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik had wel behoorlijk pijn hoor toen ik oorbellen kreeg! maar goed meis ieder zijn ding laten we er maar over ophouden want we hebben er allebei een andere mening over en zullen er niet snel hetzelfde over denken! :)

en een engeltje is het toch?

11. schatje1

Ja misschien is dat ook wel zo en snap ook wel dat iedereen een eigen mening heeft.. maar dat er dan af en toe zo fel gereageerd word vind ik gewoon jammer..
    Ik denk dat meer dit hier wel hebben maar het misschien niet zeggen.. ik heb liever dat ik alles eerlijk zeg dan dat ik het op moet kroppen en vervolgens niet meer op het forum kom.. want dat zou jammer zijn denk ik?

Groetjes

12. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    daarom reageer ik ook zo fel schatje want zo denk ik erover! ieder zijn mening toch? en geschreven woord komt altijd anders over als gesproken woord he daar moet je ook rekening mee houden.

maar ik neem nooit een blad voor mijn mond! hahahahahahahaha maar als je me zou zien als ik het zeg zou het vast minder fel overkomen ;)

13. schatje1

jah dat weet ik ook :)
    Ik maak er voor de rest ook geen probleem over maar wilde het toch even kwijt :)

Oh jah en voordat ik het vergeet: DJAYDEN IS VANAF 17 MEI KLEINTJE V/D WEEK OP www.voordekleinste.nl :)

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    binna, gefeliciteerd!

silvia, dank voor de reminder!

petra, ik sta er zelf wel tuttig op, maar otje zo leuk dat ik m toch maar geplaatst had ;)

setteke, tuinesie :) ik las er bijna overheen. ik zou dat ook prima vinden als we maar een lekkere zomer krijgen. al merk ik dat ik nu ook nauwelijks in de zon kom omdat ik die smurf liever in de schaduw heb.
    de ouders van mijn vriend hebben een huisje en boot in lemmer. en die mogen wij ook gebruiken, luxe he?!
    dank nog voor de update! superfijn dat jullie dat doen! en dank voor je antwoord op mijn vraag over voldoende vocht. ik ga er eigenlijk ook vanuit dat ze anders 's nachts wel wakker wordt om nog een keer te drinken.
    silke's ogen, ben benieuwd. vind het lastig te zeggen.
    is de regen al opgehouden? lekker dagje binnen!

15. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Setteke, wat mooi die ogen van Silke, ik zou hopen dat het zo blijft, haha! En leuke foto’s verder!

@Delilah, ahh wat zielig die rode billen. Ja of laten drogen aan de lucht inderdaad, of heel vet insmeren. Ik gebruik hier ook wel eens iets van de apotheek, zowat nog vetter dan vaseline. Werkt als een trein, maar weet niet hoe het heet. Mijn schoonmoeder had dat een keertje mee! Nou succes ermee iig.

@Queenbee, heerlijk hè dat fietsen. Nu moet het weer wel weer snel mee gaan werken. Wat heerlijk dat Jamie bijna zindelijk is. Kwam het vanzelf of heb je trucs gebruikt? Misschien wat voor Kimm?

@Chantico, bedankt voor de felicitatie!!!haha!! Oja en Bobike, mag best wat beschadigingen op zitten hoor. Ik heb ze ook gewoon 2e hands. Maar natuurlijk moet het wel compleet zijn enz.

@Lauwie, wat een lekker wijfie! Wij gaan eind juli 2 weken naar Frankrijk, met de auto. Ik wilde dat in eerste instantie ook allemaal niet. Maar we zijn al 2 jaar niet weggeweest. En vriendlief wilde heel graag mooi weer en vakantie (want thuis is er altijd wel wat te doen). En ik wilde niet alleen met het eigen gezin, want dan zit je nog net als thuis. Nu gaan we met nog een stel en zitten gewoon naast elkaar met de tent (daar gehuurd, ingericht en al). Dus het weer en gezellig samen weg was voor ons van belang.

@Marleen, bikkel hoor. Ik vind het ook altijd lastig met 3 kleine kinderen onder de 2.

@Schatje, jammer dat het felle reageren je tegen staat? Ik vind het juist wel fijn dat iedereen zijn mening geeft. En er mag toch best een discussie op gang komen? Zolang het maar netjes blijft, lijkt mij.

@Rebbel, gefeliciteerd MILAN!!!!

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Setteke, ja ik heb het gezien inderdaad :rolleyes: bij deze een oproep of iemand met mij wil ruilen misschien wat de update betreft? Anders moet ik eind vd week maar even flink m'n best doen maar dat is zo lastig je moet het wel dagelijks bijhouden en dat gaat deze week niet lukken ben ik bang...

Wesley's billen waren vanmorgen al een stuk beter. Hij had vannacht ook niet gepoept, stomme abkuur :( ik ga zo wel de apotheek bellen want volgens mij klopt er iets niet. Moest het 2 x per dag geven en de kuur afmaken maar dat potje zit nu nog half vol, heb geen zin in nog een week zere billen, wil er zo snel mogelijk van af. De eerste kuur was na een week op dus ik weet niet of dit wel klopt. Toen ik het recept ging halen zei de apotheek ook dat de huisarts een verkeerde hoeveelheid had voorgeschreven dus na wat heen en weer gebel is dat toen aangepast maar misschien moest ik het toch wel 3x pd doen ipv 2x, kweet nie :rolleyes: ff navragen zo. Moet toch bepanthen halen.

Wat een rotweer he, bleh... Wij zijn in de goede week op vakantie gegaan zie ik wel...

@ Schatje, ik snap wel dat er soms fel gereageerd wordt. Iedereen is anders dus we zullen het heel vaak niet met elkaar eens zijn hier. Mensen mogen wat mij betreft best fel reageren zolang we elkaar maar in onze waarde laten en niet boos blijven.

Ik had even terug gelezen en zag dat het over oorbelletjes ging. Ik zou m'n kindje ook geen oorbellen geven als ze zo klein zijn. Als ze het zelf willen prima maar ik zie er nu het nut niet van in. Dus ik ben het wel met Mik eens. Bovendien had ik toen ik een jaar of 6 was oorbelletjes omdat ik het wilde en toen heb ik 'n keer mijn hele oor kapot getrokken omdat ik bleef haken in mijn vaders trui met stoeien :( sindsien ben ik een beetje huiverig! Heeft ook lang geduurd voor ik weer opnieuw oorbellen liet schieten!

@ all, ik zag superleuke foto's voorbij komen zeg :D echt leuk!

17. Chantico

Chantico Niet meer actief

:) Ise vond het ook een grappige gedachte hoe Otje verstopt onder al het speelgoed ligt ;)
    Leuke foto’s! Staat haar goed hoor, dat reddingsvest :D En stoer achter het roer!

Oké, dus een fietsstoeltje tweedehands doen er wel meer. Fijn.

Schatje, soms wordt er inderdaad fel gereageerd. Vervelend dat jij je daar niet fijn bij voelt. Voor met hoeveel we zijn en hoe persoonlijk en belangrijk de zorg voor een kindje is, vind ik het eigenlijk hartstikke harmonieus gaan hier!

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Oh ja...

@ Rebbel, gefeliciteerd met Milan!

Zo, nu ga ik even wat doen... Weet nog niet wat. Ff bankhangen en tv kijken of toch maar de vaatwasser uitruimen hahaha... Ben nog een beetje moe, heb de halve nacht gedroomd over rode billetjes volgens mij, ik ben van het type die zoiets maar moeilijk kan los laten en ligt te piekeren hoe we daar zo snel mogelijk van afkomen.

Iedereen bedankt trouwens voor de tips! Heerlijk zo'n forum!

19. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

@Delillah: Het zou wel een een allergische reactie van de Antibiotica kunnen zijn, dan helpt helaaas niet veel, tenzij je er mee stopt!
    Dus ga het zeker dat na vragen, en michien over op andere AB.
    Sterkte meid!

My Angel

20. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    heeeeeeeeeeeeeeeel leuke foto's voorbij zien komen. Leuke oorbelletjes juud !
    Mik zeker dat het is dat als er iets geschreven is dat het feller over komt. En je mag ook zeker je eigen mening hebben. Ik weet nog hoe ik heb gereageerd op alles hier. Maar weet je is leuk he zo grote groep meiden die graag kletsen en een goeie eigen mening hebben en afentoe een hormoon uitbarsting hebben ... hihi :p ( dit is goed bedoeld hoor :D )

ben hier aan de schoonmaak en me 5 wasjes draaien, drogen en strijken maar zal afentoe eventjes tussendoor alles bij komen houden want jeeeeeeeeeeeeeeej wat is er veel gekletst.

emy die deed vanmorgen wrijven in der gezicht tijdens de pap. ze was zoooooooooooo moe gewoon viel bijna in slaap bij iedere hap. Leg ik der in bed en weg was ze meteen vertrokken in dromeland.
    Zo schattig !!! ik ga straks weer leuke fototjes op hyves zetten als ik ze erop krijg tenminste.

Weet je ik ben van mening dat iedere moeder een pad voor hun kleintjes hebben gekozen. En hun eigen dingen doen, met kleding, eten/voeding, en uiterlijk. Gelukkig dat iedere moeder iets anders kiest wat hun het beste lijkt. anders hadden we allemaal de zelfde kindjes hier. Iedere moeder vind zijn of haar kindje uniek. Zeker dat je moet doen wat je voor je eigen kleintje het beste lijkt !!
    zo ik heb gesproken ... amen hihi.
    sssstttt en nu niet meer over spreken..

IS HET BIJ JULLIE OOK AL ZO MUK!! WEER!!!???

( even tussen haakjes de onder buurman is gister avond met gillende sirenes weg gebracht naar het ziekenhuis :S die scheen hier in de kelder gelegen te hebben vanaf 4 uur in de middag. en het was 11 uur toen hij werd opgehaald. en zijn vrouw pas thuis kwam van een verjaardag waar de man niet zo zin in had. waarschijnlijk beroerte of hartaanval gehad :( . die arme man heeft dus al die tijd op die kouwe vloer gelegen. had ik de post nou maar wel gehaald om 8 uur toen ik thuis kwam dan had ik hem misschien eerder gezien. er was gewoon 1 ambulance auto en 2 ziekenauto's hier voor de deur.. )

Deel Deze Pagina