`hey meiden waar ik vanmorgen nog op wou reageren over de zwitsal. ik smeer het na het scheren altijd op me doos. en ik heb nog nooit last gehad dat het prikt.
@ Sjorsje, wordt dus Tymen, Thomas of Devlin..... Oh Guus of Abe kan dus ook nog! Of Hilbrand, maar dat zal toch niet? He getsie, het onweert hier!
We hebben het nou zo gedaan: een meisje begint met 'n j en heeft 5 letters, net zoals mijn naam en een jongen begint met 'n a en heeft 3 letters net als bij Ard.
Ik krijg ook altijd mails van verkopers dat ik een serieus bod moet doen, of helemaal niet, maar weet je: Op 9 van die mails zit er een 10e bij die het bod wél aanneemt. Dus ik blijf het proberen Ik zoek ook vaak de wat oudere advertenties op, heb eens een Canon 500 voor 10,- gekocht, en direct voor 45,- doorverkocht
Fruit zoals aardbeien, druiven, pruimen. Geen hard fruit als appel, en ook geen banaan. Maar waarom niet even in de supermarkt een flesje Roosvicee laxo halen? Is op natuurlijke basis (pruimensap) en werkt prima, hier in het verpleeghuis wordt het ook veel gebruikt (Net als Roosvicee Stop als men diarree heeft) Succes!
@Petra: Roos en Daal @Tesske: leuke foto's. Ik heb de bobike voor op het stuur. Maar nog niet uitgeprobeerd helaas. Ohh, die roze is leuk. Heb nu een saaie zwarte @Juud: wat een leuk duiveltje. Hoe was het verder gisteren? @Alieke: gaat het al beter met Danique? @Duster: joh, wat een nieuws. Sterkte. @Settke: ik denk blauw. Lieve foto's weer. @Milan: gefeliciteerd met Milans 10 maanden ( ) @Toetie: nee, niet gefietst door dat pokkeweer. Ik baalde er wel van. @Queenbee: allemaal goed nieuws en leuke foto. @Lauwie: leuke foto's Wat lijkt ze lief klein al ze zo ligt te slapen. @JennyS: tepelpiercing, hahahaha (toch? hahaha) @Denice: wow, 12 maanden? Ik meng nu 6 met 8 maanden, want 8 maanden lukt nog niet eens. @Miepie: wij hebben nog niets geregeld, maar willen dit binnenkort wel gaan doen. Wij kiezen voor mijn ouders. Ze zijn nog jong, dus dat gaat prima voorlopig. Wij gaan op vakantie naar Toscane (laatste twee weken van juni, dus we wisselen elkaar af Miepie). Met drie stellen, drie kinderen (<1 jaar) en een vrijgezelle vriend in een prive-villa met zwembad. Ik kan niet wachten!!!!!!!!!! Jeetje, ik zit al ruim een half uur te forummen op mijn werk. Ga snel maar weer aan de slag. Morgen lekker vrij, jippie!
Wij willen ook naar mijn familie... Maar we willen ook een auto, en ik denk dat die voorrang heeft... Die we nu hebben is echt een *&$^*@^$ding.... Start amper, en blijft pas lopen na 10 min rijden... Daarvoor valt hij steeds uit als ik moet stoppen voor een licht ofzo... Een verschrikking Dus je bent niet de enige vrees ik...
Nou, het wisselt elkaar leuk af... Tymen om 14 uur naar bed gebracht en Silke er uit gehaald. Tymen vindt dat hij best zonder dutje kan, maar om 14 uur is hij zooooo moe! Hilbrand gaat vanavond met onze auto naar een bevriende Alfamonteur. Deze jongen heeft zijn eigen werkplaats/garage. Hij gaat eens kijken of hij onze auto ook wil inkopen zodat we met dat geld die andere auto kunnen kopen. De man van die Ford had nu inmiddels drie andere gegadigden, dus die wilde het vanavond ook graag weten. @ Lauwie, ach gos arme Otje. Zo te lezen heeft Angelo je al goede tips gegeven. @ Chieffie, kun je dat mormel niet inruilen op een ander bakkie wat wel gewoon rijdt?
Ja, volgende maand krijgen we vakantiegeld, en dan wil ik weer kijken voor een Opel Astra Station, die beviel me prima tot hij kapotging, dus wie weet @Sjorsje: Misschien wel, misschien niet... hang er vanaf of ik een andere auto kan krijgen, wat ik daarvoor kwijt ben, en wat het kost om te overnachten onderweg/benzine/etc. Juud heeft geen rijbewijs dus ik moet dan de hele 1200 km rijden, dus heen en terug 1x overnachten moet wel. En aangezien ik mijn vakantiegeld moet gebruiken voor de 'nieuwe' auto, kan dat dus al niet in de vakantie gaan zitten.
Oh dat is wel fijn dat jij de reis in tweeen zou splitsen. Ard rijdt het liefst in een ruk door (wel met wat pauzes), weet niet precies hoever Pisa is maar daar zijn we dus in een keer naartoe gereden. De terugweg vanaf San Marino ook. Volgend jaar wil ie het ook zo doen.
Buren van ons hebben ook een Opel Astra station gekocht voor 500 euro, en daar rijden ze al drie jaar mee! Ik wil personlijk nog niet dood gevonden worden in een opel, maar dat is een ander verhaal, hahaha! Hoe is het met Giulia? Eet ze al een beetje fatsoenlijk?
@Miepie; Wij hebben het erover gehad toen ik zwanger was, maar Dirk wil zijn zus en ik mijn zus Ik vind nl niet dat je Matthijs na zijn overlijden uit zijn vertrouwde omgeving moet halen en dan naar mensen toe moet doen die hij hooguit eens in de 2 weken ziet. Niks verkeerds over azijn zus hoor. Ze is een schat en ik weet zeker dat ze het geweldig zou doen, maar toch....Aangezien we er niet uitkwamen hebben we nu niks geregeld
Het KAN in één dag, maar dat vind ik niet prettig... Naar Juud's nicht in Frankrijk heb ik het wel in 1x gedaan, maar dat was 850 km, dat gaat nog in 1x, maar 1200 is echt teveel. Je moet ook steeds stoppen om Giulia eten te geven, verschonen, zelf een beetje rusten, etc... Dan ben je al snel heel lang onderweg. Pisa is (bij ons vandaan) 1300 km.
Het gaat mij om functionaliteit, niet om uiterlijk... Als hij maar goed blijft rijden mag het van mij ook een Lada of een Trabant zijn Giulia eet wat beter.. Hoewel ze nu het proesten met eten in je mond heeft ontdekt
Oh Silke ook! Eten vliegt me om de oren.... Tsja, ik ben meer van het oog wil ook wat, maar ik snap je redenatie helemaal, hoor!