Nou over het niet kunnen poepen hoef ik me geen zorgen te maken... Allebei aan de spuitluiers... Gaan ze dan toch ziek worden...??? Dan vrees ik voor de waterpokken! @ Schatje: Het lijkt me niet, maar ik ben er geen expert in...even navragen maar denk ik! @ Alieke: Ach die arme Danique, het was de bedoeling dat ze beter zou worden en wordt ze er ziek van! Gelukkig zijn de vlekjes minder en hopelijk heeft ze geen AB kuur meer nodig! @ Juud: Ik wil altijd teveel zeggen geloof ik Wordt tijd voor een live gesprek Meiden fijne avond, ik ben doodop en ga vroeg naar bed. Jeroen is naar een potentiele klant dus ben toch maar alleen...X
Hi dames, De kids liggen op bed, dus probeer een reageerpoging. @Rebbel: Gefeliciteerd met Milan! @Sjudith: leuk die belletjes bij Giulia, een kleine dametje en sjudith geen rijbewijs?? hup rijlessen nemen, dus ga ervoor meid!! =D> =D> Hey sterkte met je oma he! @Denice: hoe is het met je buurman? heeft de beroerte overleefd, als het dat was? En meid je bent nog jong als het je echte leeftijd is, kan je nog een opleiding doen of zo? En verpleegkundige opleiding mischien iets voor jou, aangezien je veel interesse hebt in de gezondheidszorg??? @Setekke: Handig zo een vriend die automonteur is, altijd handig @Sjorsje: hoe gaat het met jou meid? en met je vader? @Marleen:Wat heb jij toch een knapperd van een zoontje, heerlijke kereltje hoor! zo wijs kijktie uit zn ogen! Fijn dat het beter met je gaat, want je hebt ook geen prettig begin gehad! En aan welke richting denk je dan aan in de zorg?? @Lauwie: leuke foto's zeg! Wij gaan trouwens altijd naar het buitenland op vakantie. @Linka: waar blijf je meisje? gaat alles goed met je??? @Aliekel: meid hoop zo dat jullie huisje word verkocht, succes morgen! @daisy: Hoe gaat het met jou meid? en met je rug? hoever ben je met je zwangerschap nu? Hoe gaat het met de meiden? een van hen was toch ook wat ziekjes?? @Delilah: hoe gaat het nu met Wesley? @Chantico: hoe is het afgelopen met je BV, tot wanneer ben je doorgegaan met BV? Bij helaas tot 6mnd en tot was het ineens over! Heb er wel lang moeite mee gehad! Met Ayoub, gaat het beter, alleen nog steeds last van die hoestbuien! Ook tussikind doet niet veel bij hem, dus maar afwachten! Fijne avond, Liefs My Angel
chantico, otje vindt het allemaal prima. ook een lege box. kun je lekker met het boxkleed spelen. schatje, ik snap het niet helemaal. als koninginnedag dag 21 is, dan kun je toch ook dag 20? ik zou het ziekenhuis bellen of ze dan liever dag 20 of 22 hebben. (en of je idd geen bloed kunt prikken). alieke, dank voor de tip. pap is hier niet favoriet en zo met yoghurt lukt het ook. maar goed om te weten dat het bestaat. fijn dat danique weer een beetje opknapt. balen zeg allergie voor ab. is ze al niet fit, dan die allergie er nog eens overheen. wat gaat jullie huis snel. super zeg! vragen jullie niet te weinig marleen, hier ook al voor de 2e avond alleen. mijn vriend is alleen niet aan het werk maar leuke dingen aan het doen. fijne avond en slaap lekker!
Marleen, ja inderdaad ze zou beter moeten worden van de ab, maar helaas Gelukkig wordt ze nu wel wt vrolijker nu we gestopt zijn. Ze ligt nu ook wel te slapen. Hopelijk de hele nacht door Over ons huisje. Ja op zich vragen we niet te weinig lijkt me. Het is wel aangeraden door de makelaar. Maar ons huis is wel helemaal af, nieuwe keuken, nieuwe badkamer, mooie ramen op zolder. Dus tja misschien konden we bij nader inzien wel meer vragen, maar de kans dat het dan lang te koop moet staan is ook heel groot. Ik hoop ook echt dat het snel verkocht gaat worden. Al gaat me dit wel heel snel hoor Manlief kwam hier net met de opmerking, we moeten nog wel even het huis aan kant maken vanavond. GRRRR hij is de hele dag thuis geweest. Ik heb net boven alle was gestreken en weggewerkt (op een paar broeken na die ik strkas doe) en hij heeft dehele dag de boel laten slingeren. En vewacht nu van mij dat ik het ga opruimen. Nou mooi even niet dus.
@ Rebbel, 10 maanden alweer... die eerste verjaardag komt steeds meer in de buurt @ Mik, wat leuk dat je naar dirty dancing bent geweest en fijn dat manlief zich gered heeft Heb mark ook een weekend alleen gelaten toen Tess 4 maanden was en hij vond het erg leuk zo saampjes met zijn dochtertje. @ Toetie, wat knap dat bart kan staan en nog knapper dat hij boe(M) kan zeggen! @ Queenbee, wat een leuke foto zo op de fiets! @ Lauwie, wat schattig zeg dat reddingsvestje. En het antwoord op je vragen: Tess is ook dol op muziek, gaat dan ook helemaal mee deinen. En wij gaan dit jaar naar frankrijk, vliegen vinden we nog niet wat met zo'n ukkie en ik wil dit jaar naar een niet al te warm land omdat we nog niet weten of Tess erg benauwd word van warm weer. Wat vervelend dat otje zo moeilijk van de ontlasting af komt. @ Marleen, heerlijk dat ze zo fijn hebben geslapen! @ Denice, hier was het vandaag toch best aardig weer met zonnetje en alleen vanmorgen regen. Als je een opleiding zou willen doen kun je verpleegkunde gaan doen, er zijn in de verpleging vaak wel bbl leerplekken dus dan werk je 4 dagen in de week en ga je 1 dag in de week naar school. Je werkt dan dus ook en krijgt een leerlingsalaris al moet je dat geloof ik wel minimaal 24 uur in de week werken en daar komt je school dan nog bij. Ik heb zelf het bbl traject gevolgd en was toen nog werkzaam in de gehandicaptenzorg. @ Chantico, volgens mij hebben ze een speciaal zitje voor baby's in zo'n fietskar. @ Duster, fijn dat je een poetsadres hebt gevonden! @ Alieke, fijn dat het weer wat beter gaat met danique
alieke, misschien gaan ze wel tegen elkaar opbieden wel ff slikken als je denkt dat het wel ff kan duren en je huis zo weg is! tesske, kan me goed voorstellen dat je met tess haar benauwdheid helemaal niet in een warm land vast wil zitten als blijkt dat ze er last van heeft. frankrijk is heerlijk toch? wij gingen er in mijn jeugd altijd naar toe en heb er goede herinneringen aan!
@miepie: over voogd, hebben we nog niet echt overna gedacht maar goed dat je het even brengt @duster: super dat je even werk hebt, je moet wat hè
Stiekem toch nog even gelezen, moest ook nog een mailtje beantwoorden. @ MyAngel: Ik ben nog steeds een beetje aan het kijken, maar ik ben er nog niet uit wat ik zou willen en of ik het dan ook nog echt ga doen... @ Alieke: Wil je een geweer lenen of handgranaten of iets anders? Lekkere foute opmerking! Ik zou nu expres in bad gaan liggen Nee hoor, grapje @ Lauwie: Ik zit morgenavond weer alleen, dan is ie repeteren met de band... Een avondje alleen vind ik niet erg, maar meerdere avonden dan vind ik niet zo leuk meer... Maar ja als er geen potentiele klanten zouden bellen is het ook niet goed, dus ja... Ik offer me wel weer op Gelukkig zorgt Jeroen er meestal wel voor dat hij met het eten thuis is en dat we samen de kindjes op bed leggen. Af en toe lukt dat niet, maar ik denk dat ik daarover echt niet mag klagen eigenlijk. Al die woordenwisselingen zijn uiteindelijk niet voor niks geweest ! Nu ben ik echt weg!
Hallo dames, ik even kort... zo wat hebben wij toch allemaal in de lappenmand gelegen zeg... Nou nog steeds hoor... Ik heb nog steeds veel pijn en gebruik nog pijnstillers, maar nu al lichtere en daar kom ik de dag mee door, dus gaat wel de goede kant op. Mn vriend was/ is ook ziek. Keelpijn, koorts, hoesten noem het maar op! Oh hij was zo zielig en voelde zich zo slecht (ja en ik heb al vanaf dinsdag verrekte pijn aan mn bek, 2 nachten zeker niet geslapen en een keelontsteking, maar oh wat ben jij zielig, schat!!!) Ook Tygo was erg verkouden, nu nog steeds beetje. Hij wil ook al zeker een week niet goed eten. Geen potjes, geen fruit, geen fles, geen brood... Begin me nu wel een beetje zorgen te maken. Hij drinkt gelukkig wel vrij goed, dat is het enigste wat ie wel doet... Enigste fles die hij leeg drinkt is de ochtendpap, verder krijgt ik er bijna niets in en ik weet niet waarom. Heb hem al zelf proberen te laten eten, maar dat lukt hem echt nog niet. Bied hem savonds alweer een extra fles aan, maar ook deze drinkt ie niet op. Ik ga morgen denk ik maar even cb bellen. Heb wel gelezen dat niet eten bij een sprongetje kan passen, is dit herkenbaar voor iemand? Morgen de bloeddrukmeter ophalen.. Leuk leuk leuk.. Morgen komt ook een vriendin van me langs, die woont op Curacou en is nu dus ffies in Hollanda.... Woensdag in ieder geval nog een dag werken. En dan party hardy! ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Ok reacties van wat ik heb onthouden: @ setteke; kleur ogen, ik dacht aan blauw... En mijn moeder heeft blauwe ogen, mijn vader blauw grijs en ikke groen.... Dus kan afwijkend zijn.... @ Alieke; succes met danique, dikke knuffel @ Juud; Superfoto van Giulia, wat schattig! En als ik een meisje had gehad had ik ook zo rond deze leeftijd oorbelletjes gedaan hoor! Ik heb dit ook gehad toen ik zo jong was en het voordeel daarvan is, dat de kleintjes het zo weer vergeten zijn! Een ouder kind ( dochter van rene ook), die is er veel meer mee bezig en meer gefocust op de pijn en zal het zich dus goed herinneren hoe het gevoeld heeft. En sommige zeggen dat het de keuze van het kind is als ze oorbellen wil of niet, volgens mij willen toch wel 80% van de meisjes dit, dus waarom zou je als moeder die keuze niet voor ze maken. We maken wel meer keuzes voor ze. In alle eerlijkheid, vind ik het bij een jonger jongentje ook niet mooi, Tygo zou het ook niet mogen, geef ik ook eerlijk toe, dat is dan weer mijn keuze. Maar mijn broertje heeft bijv. ook 2 oorbellen en heeft er dan van die grote stenen (helemaal te vet gek ) en dat kan wel weer mooi staan, dus als Tygo deze keuze op de leeftijd van zo'n 16 of ouder maakt, dan vind ik dat prima. Heb ik nu olie op het vuur gegooid? @ schatje; Ik vind het mooi dat je het gezegd hebt, dat het je soms dwars zit. Dat is eerlijk! Mijn visie van dit forum: Ik kom hier voor de gezelligheid, voor de eventuele tips die ik krijg en/ of geef en omdat ik het fijn vind om met andere mama's te klessebessen over de kleintjes. Ik kom hier niet om anderen af te zeiken, aan te vallen, een rotgevoel te geven over keuzes die ze maken of om zelf zo aangesproken te worden. Laten we wel wezen, dit is een forum met heel veel verschillende mensen en verschillende karakters en die komen zeker tot uiting, maar laten wel elkaar wel in onze waarde laten, vind ik zelf. En dan kun je nog zo'n vette (grote) bek hebben, betekent niet dat je dat andere mensen door de strot hoeft te drukken. Je kunt best op een subtiele manier eerlijk zijn en ook ik ben van mening, dat mensen soms wel een snufje van die subtiliteit kunnen gebruiken! Ik ben ook iemand die in het dagelijks leven geen blad voor de mond neem en dit wordt me ook vaak niet in dank afgenomen, maar dat zijn dan of collega's die er maar mee moeten leren leven, familie en vrienden die me kennen en desondanks van me houden want ik heb ook mn leuke kanten . Deze mensen vergeven het je wel, maar je moet er niet vanuit gaan dat je diezelfde flexibiliteit hebt bij onbekende mensen die hier komen voor de redenen die ik bijvoorbeeld heb omgenoemd. Ik vind dat je absoluut eerlijk mag zijn, maar er is altijd een manier om er zo een draai aan te geven, dat degene zich niet aangevallen, boos of rot voelt. Zo sta ik erin, zo probeer ik jullie te benaderen en zo zou ik ook benaderd willen worden. En als ik berichten lees waar ik me of aan irriteer of boos om word, scroll ik gewoon door en reageer ik er niet op. Sorry, maar ik vind niet een plek om een confrontatie aan te gaan met iemand. Zo dit is mijn eerlijke ongezouten mening, aangezien iedereen er aandacht aan schonk, wilde ik niet doen alsof mn neus bloedde, omdat ik net als schatje ook wel is vond dat sommige dingen niet nodig zijn. En daar laat ik het bij! @ duster; wat fijna dat je ff wat hebt gevonden om te doen... En wat extra in de portomonnee is natuurlijk ook errug fijn...! @ rebbel; erg mooie gedachte van de vlinders xxx @ all; sorry meer is me niet bijgebleven... Ga ff de hyves op!
Hier een rustig dagje vandaag. Tess was vanmorgen lekker naar het kdv geweest dus ik had alle tijd om de zolder eens op te ruimen. Vanmiddag zijn we nog even weer wezen shoppen en weer veelste veel geld uitgegeven, vanaf morgen gaat de hand echt op de knip hier. Maargoed Tess is weer een jurkje, 2 shirtjes, 2 leggings en een jas rijker =D> Ik heb trouwens wel het idee dat Tess reageert op het kma dieet. Ze is veel minder moe en spuugt bijna niet meer, de eczeem plekjes op haar borst en buik worden minder en ze lijkt zelfs iets beter te gaan eten. Het minder moe zijn zorgt er overigens wel voor dat madame nu nog steeds ligt te spelen terwijl ze normaal om 19.00 in bed ligt.
@ marleen; thanks @ tesske; dat is fijn als het dieet aanslaat! Stukje minder zorgen over de kleine meid... Hoe gaat het met jouw buik? En de hand op de knip... pff... ik ook hoor, heb vanmiddag planten gekocht voor in huis want ik had echt zo behoefte aan een beetje lente en vrolijkheid in huis... ahum kost weer 60 euries! Heb maar niet tegen mannetje gezegd wat ik heb uitgegeven... En bij de folders zaten kortingsstickers voor TUUNTE fashion ..... Dus uh... mn handen jeuken.... En in de folder van kruidvat stond een leuk vormenwagentje van Cotoons van smoby en heel toevallig heb ik vrijdagavond een blokkendoos van gekregen van oude buren van mijn vriend en dat is zoooo leuk speelgoed, dus die wil ik ook absoluut ophalen... En heb zaterdag bij H&M een korte broek met bijpassende pet (geblokt met bruin en turquoise) gekocht, met 2 shirts en een pyama met Elmo erop.... Ja ik zat al ruim over mijn budget van de maand heen en het is nog niet eens mei... Ik ben net zoals Marleen ook zwaar shopverslaafd, ook aan het internetshoppen... Damn it, ik moet afkicken!
Marleen, dat geweer is niet meer nodig. Rook uit mijn oren was al genoeg. Nadat ik had gezegd dat ik boven het al klaar had gemaakt is hij in de keuken bezig geweest en heeft net nog als finishing touch de stofzuiger gepakt. Jaja hij kan het wel Chantal, vervelend zeg jullie allemaal zo ziek. Weet wat het is en is echt niet leuk! Tesske zou fijn zijn zeg dat het koemelkvrij eten helpt! En ze ook meer gaat eten. Nou en nu ga ik toch echt eventes die laatste broek strijken. En daarna kruip ik denk ik lekker mijn bedje in
Ik zie allemaal gemiddeld gegroeit zo rond de 0,58 cm per week. Is mijn Sophie echt zo'n lang eind aan het worden???
Ik wil jullie even vertellen dat mijn schoonpapa gisteren een hartinfarct heeft gehad. Sophie heeft zaterdag op zondag bij hun geslapen en gistermiddag hebben we haar opgehaald. Hij was gewoon "normaal", vrolijk en niks aan hem te merken. Om 4 uur waren we weer thuis en om 5 uur gaat de telefoon of we willen komen, omdat mijn schoonvader niet goed was geworden, last van zijn hart had en de amulance eraan kwam. Jarno is vast gegaan en ik heb gezegd ik kom later wel op mijn gemak met Sophie en ik echt nodig ben. Toen hij er was, toen nog bij zijn ouders thuis, belde hij gelijk dat het foute boel was of ik ook kon komen. Hij is gelijk naar het ziekenhuis gebracht. In de ambulance heeft hij ritmestoornissen gekregen en hebben ze even gevreesd voor zijn leven. In het ziekenhuis aangekomen is hij gelijk gedotterd en daarna naar de hartbewaking gebracht. Gelukkig gaat alles nu weer goed met hem, de kritieke 24 uur zijn voorbij en hij ligt weer op zaal. Zo zie je maar het ene moment gaat alles nog goed, het volgende moment kijk je de dood in de ogen! Voor mij even een moeilijke periode, helaas komt nu de dood van mijn vader (zelfde manier alleen dodelijke afloop 14 jaar geleden) weer even naar boven als de dag van gister. En misschien lullig gezegd, maar ook de vraag: Waarom hij wel? (Voel me een beetje raar over deze gedachten). Ga nu mijn bedje opzoeken, ben kapot moe van alles en hopelijk slaap ik een beetje.
hoi hoi nou ik heb een badzitje voor kim, ze heeft er vanavond lekker in gezeten, wat is dat makkelijk zeg. sjudith:wat schatjes die oorbelletjes, nou weet ik niet meer wie schreef dat haar kindje last had van open billetjes, kim heeft er ook veel last van gehad en ik deed er maizena op, helpt echt heel goed. Hoe is het eigenlijk bij jullie met de menstruatie, bij mij is het nl nog steeds niet helemaal in orde, ik slik wel de pil maar wordt soms tussendoor nog wel wat ongesteld, van die bruine rommel soms maar ook vers bloed,(lekker praatje) heb het al een paar keer aan de huisarts gevraagd en die zegt dat het nog door de zwangerschap komt,nog steeds ontzwangeren en daar kan de menstruatie op reageren, herkennen jullie dit?
@Naat; Wat een naar bericht. Ik kan me jouw gedachten heel goed voorstellen (mijn vader is ook 14 jaar geleden gestorven aan een hartstilstand). Het wil echt niet zeggen dat je niet van je schoonvader houdt. Sterkte en een hele dikke knuffel!
Wou even iedereen welterusten wensen! En hopen dat alle kindjes vannacht heerlijk gaan slapen!!! Naat: Daar schrik je dan wel van zeg. Ik kan me heel goed voorstellen dat je dat afvraagt waarom je pa wel en hij niet. Dat houd idd niet in dat je niet van je schoonpa houdt. Maar je eigen is toch altijd anders. dikke knuffel!!!
Naat, wat vresleijk zeg. En kan me voorstellen dat je nu extra denkt aan de eigen vader. En ja het waarom hij wel en je vader niet, kan me voorstellen dat je dat zo denkt hoor. Je eigen vader is toch anders als je schoonvader. Heel veel sterkte samen!!! Brechtje, leuk een badzitje voor Kim! Heeft ze vast veel plezier in! Ik heb de bovenverdieping helemaal klaar. Alle was gestreken, alle kasten netjes, de badkamer nog even gauw een doekje doorgehaald. De zolder netjes. Dus laat maar komen die mensen, brrr toch wel zenuwen hoor En over ongesteld. Ik slik ook de pil, alleen vergeet ik hem tegenwoordig echt heeeeeel vaak. 'vroeger' vergat ik hem nooit en nu is het zo'n beetje om de dag raak. Vreselijk moet daar echt beter op gaan letten Ik ga nu slapen, een hele fijne nacht allemaal!!
@all die me gefelicitered hebben. tanxs heb een klein beetje gevierd vandaag. met me opa en oma's was erg gezelig. @naar jeetje meis dat is wel heel erg schrikken. dikke knuff @duster wat fijn dat je toch een klein baantje hebt @tesske wat fijn dat je meisje goed reageerd op kma dieeet @alieke ik ben ook allergies voor penesaliene echt erg @delilah hoop dat milan ze billen snel weer hele zo zielig @Marleen hoop niet dat je mannejte ziek worden @sjudit beterschap met je oma @setteke en hoe is het met de auto afgelopen @sjorsje leuke naam @miepiee oooo zo lang op zp als je op je werk ben ken niet hoor @denicepino leuke foto's op je hyves. @chantal beterschap als nog voor jullie allemaal @brechje ik heb geen exstra last van me mensturatie @rebel jeetje gaat echt hart dan 10 maanden. pff nog 2 nou meisjes dit was mijn inbreng weer even ben net nog even bij ikea geweest. voor de meiden die ook gaan camperen en er mischien naar op zoek zijn mar heb een inklap kinderstoel gekocht voor als we gaan camperen zo leukkk. heb ook onze bank op mp dus hoop op een bod. en dan een nieuw kleiner bank en een love seat